צעד אחר צעד להצלחה בשיווק העסק שלך

המטרה במועדון היא לתת לך את כל מפת הדרכים שצריך ל: בניית קהילה חזקה, מיתוג אישי, שיווק העסק ויצירת מעמדי מכירה חזקים!

מתוך הבנה שכל עסק דורש מסלול אחר
ולכולנו חוזקות שונות, דרישות שונות מהעסק ואופי אחר.
ולכן כל עסק יבחר זירות אחרות לשיווק, מסלול מעט שונה למכירה ועוד.

המטרה במועדון השיווק היא לא לראות את כל התכנים, אלא לבחור את התוכן שמתאים לשלב בו אתם נמצאים כרגע – וליישם!

בסופו של דבר מי שמצליח בעסק, מי שמגיע להישגים גדולים, זה מי שמיישם.

המסלול לעסק מצליח: מסלול מלא קס"ם

מה: מה אני מוכר, מה המוצרים והשירותים שלי

למי: למי אני מוכר, מי קהל היעד שלי, מי הלקוח האידיאלי שלי 

איפה: באיזה זירות אני רוצה לשווק , היכן הלקוח שלי נמצא בשילוב של הזירה בה אני אתמיד 

קהילה: בניית קהילה חזקה בזירות שבחרתי על ידי תוכן ממוקד בטקסט, וידאו וויז'ואל והפצת התוכן שלי בדרך אורגנית ובפרסום ממומן

סמכות: ביסוס סמכות ואמון על הקהילה שלי על ידי חזרתיות, ערכים ממוקדים ומפגשים חוזרים במדיה ובזירות שבחרתי.

מכירה: זה השלב להתחיל למכור ולבנות מעמדי מכירה בזירות שבחרתי, ברשימה. על ידי מגוון אופציות כגון וובינר, השקה, אתגר, פעילות או כל סוג של קמפיין.

בואו נעבור על התוכניות שיעזרו לך להשיג את המסלול הזה.

הערה: אם יש לך מטרה ברור למועדון כמו שיווק פגישות, יעוצים טיפולים / מכירת קורס / יצירת וובינר / פרסום ממומן
ניתן לעבור ישר לתוכנית המתאימה

עברו על התוכניות לפי הסדר. ישמו. והמשיכו לצעד הבא!

מה אני מוכר, מה המוצרים שלך

מה רשימת המוצרים שלך.
האם הם מוצרים פיסיים? האם זה פגישות 1:1? 
אולי הפורמט שמתאים לך הוא קבוצות, קורסים
אולי זה הזמן להעביר הכל לדיגיטלי

זה גם הזמן להחליט מה הבידול או המיקוד של העסק שלך – להסבר כיצד עושים זאת

מי רוכש את המוצרים שלך

מי הלקוח שלך לכל מוצר? וכל מה שאת יודעת על הלקוח הזה

היכן יהיה המיקוד השיווקי שלך

היכן כדאי לך להשקיע את הזמן ואת האנרגיה.
בהתאם למוצרים שלך, היכן הלקוח שלך נמצא והחוזקות שלך
בתוכנית אפרט לך את הזירות בהם כדאי להיות בפייסבוק אישי/עסקי/קבוצה, אינסטגרם, רשימת תפוצה ועוד 
המטרה היא לבחור מספר זירות.
זירה מרכזית בה תשקיע את רב האנרגיה : מומלץ להתחיל מאחת בה תתמקצע.
[כרגע מומלץ אינסטגרם כזירה ראשית ופייסבוק עסקי להעתק הדבק. גם קבוצה יכולה להיות זירה ראשית]
בנוסף להחליט אם רשימת תפוצה מתאימה לעסק שלך 

בחירת שפה עיצובית

גרפיקה היא כלי הכרחי לשיווק העסק שלך. מהלוגו, לעיצוב הפוסטים, המודעות, עיצוב הדף העסקי,עיצוב המתנות החינמיות שלך וכו

בעזרת הקורס הזה יהיה לך את הידע הדרוש [בצורה הפשוטה והמהירה ביותר] לבחור את החותמת העיצובית שלך, לעצב את העמוד העסקי, להחליט על עיצוב קבוע לתכנים שלך וכו

בניית קהילה ויצירת סמכות

ליצור נוכחות שיווקית ולבנות קהילה וסמכות בעזרת תוכן

לפני שנפתח עמוד עסקי, זה כבר הזמן להתנסות בשיווק ולהתחיל להפיץ את הבשורה שלנו.
המקום הראשון הוא כמובן הפרופיל האישי שלנו, ככל שניצור בו יותר חיבור וחשיפה, נקבל יותר פרסום בחינם.
מבחינתי ברגע שפתחנו עסק, הפרופיל האישי הוא פלטפורמה נוספת להפצת הבשורה .

זירה נוספת היא קבוצות בפייסבוק שהם תעשו באופן יומיומי "נטוורקינג בפיג'מה"

התוכניות שיעזרו לך לבנות סמכות ולבנות קהילה

תוכנית זו תעזור לך להיכנס למיינדסט הנכון לכתיבה, להבין גם איך הלקוח חושב ולתרגל כתיבה בעזרת המשימות

אחת הקהילות החזקות והחשובות ביותר היא : רשימת התפוצה

חשוב: לא כל עסק צריך רשימת תפוצה, כדאי להבין קודם אם יש לך אסטרטגיה לרשימת תפוצה וזה מתאים לעסק שלך ולחוזקות שלך. הרעיון הוא לא רק לבנות רשימה אלא גם לדוור לה באופן קבוע.
למי  הרשימה היא נכס הכרחי: למי שמשווק קורסים, סדנאות וכל מה שבקבוצות, למי שיש מוצרים אונליין אם זה מוצרים פיסיים או מוצרי מידע, למי שיש לקוחות חוזרים.
למי לא מתאים: מי שעוברים אצלו תהליך 1:1 חד פעמי וזהו

תשתית לרשימת תפוצה

איך לבנות מהלך שיווקי ותוכנית תוכן

תוכנית זו תראה לך איך לבנות מהלכים שיווקיים ומה חשוב לתכנן, אם זה קידום מוצר או שירות.
בנוסף כל התוכן שחשוב לכתוב על מנת להגיע את היעד ולהעביר את הלקוח את מסלול
" להכיר-להתחבר-לבטוח-לרכוש-להמליץ" אילו סוגי פוסטים לכתוב, על מה לחשוב ועוד

הגענו לשלב המכירה

יומן מלא
תוכנית וובינר שמוכר
פרסום ממומן

פרסום ממומן

כמובן הפרסום הממומן נמצא בכל שלב בדרך לעזור לנו לבנות קהילה, לקדם את התוכן שלנו, למכור יותר , להגדיל רשימת תפוצה, להביא אנשים למעמדי המכירה שלנו וגם למכור באופן ישיר לקהילה הקיימת.

סדנת קהילה רוכשת - בניית קהילה סביב המותג שלי

סדנת קהילה רוכשת. בסדנה תבינו איזה קהילה אתם רוצים ליצור, איזה תוכן להפיץ לקהילה, מהו מסלול הרכישה של הלקוח ואיך ומתילעבור לשלב המכירות

לאחר שיצרנו את השלב הראשוני, בנינו תשתית, התחלנו לכתוב תוכן, יצרנו שפה גרפית אפשר להתקדם לשלב הבא : רשימת תפוצה, פרסום ממומן, קידום קורס או שירות וכל דבר שתרצו

דילוג לתוכן