הבידול והמיקוד השיווקי שלך

הבידול והמיקוד השיווקי שלך

מיקוד שיווקי ובידול הופכים את עבודת השיווק להרבה יותר קלה ומסודרת.
המיקוד – בדרך כלל בקהל יעד חשוב יותר
בדרך כלל, בעיקר בשלבים הראשונים, יש לנו צורך גדול לעזור לכמה שיותר אנשים ואז אנחנו רוצים לשווק לכולם, לעיתים זה נובע מהחשש 'להפסיד לקוחות' אך בעצם לשווק לכולם זה השיווק הכי יקר שיש.

בנוסף, שיווק לכולם יוצר מצב שפיסות התוכן שלנו לא ממוקדות ולא פונות בעצם לאף אחד…
לדוגמא

  • התמחות בסוג מסויים של קהל – במקרה כזה אני לא צריכה לשווק לכולם ותמיד כדאי לצמצם את הקהל שלי
  • התמחות מקצועית שונה 
  • בידול שקשור לאופי האישי שלך
  • בידול בדרך שהנושא עובר [למשל לי יש מועדון ורב הקולגות שלי מוכרים קורס שלם או ליווי אישי]

כאשר יש מיקוד קל יותר לשווק ולכתוב תכנים, הכל סובב סביב דבר אחד או 2

אנחנו יכולים גם להתמקד באיזור מסויים בארץ, סוג ספציפי של מוצרים , פתרון בעיה מסויימת.

ערכי העסק

בנוסף אני ממליצה לחשוב לעומק על 3 הערכים שמובילים את העסק שלך [אפשר יותר] 
שעליהם לא תתפשר והם יבדלו אותך.

 

דילוג לתוכן