40 דרכים לבלוט באינסטגרם – וברשת

תודה רבה שבחרת לעקוב באינסטגרם, מקווה לתת לך ערך מעולה ולפגוש אותך שם מלא 🙂 
ועכשיו, רוצים לבלוט באינסטגרם? ברור שרוצים

הכנתי לכם רשימה מטורפת עם 40 דרכים לבלוט באינסטגרם. 
חלק גדול מהעצות רלוונטיים לחלוטין גם לפייסבוק
לכם נשאר לקרוא וליישם. 

אבל קודם נעים מאוד

שמי רוחמה סלע ומ 2012 אני מתמחה בלעזור לעסקים להביא כמה שיותר לקוחות מדוייקים לעסק שלהם בעזרת שיווק ברשת ובעידוד עסקים להתאהב מהעסק שלהם ולעשות את השיווק בקלי קלות במדיה החברתית.

את זה אני עושה 

בעיקר בעזרת מועדון השיווק לעסקים הקליקלות:
אתר חברים סגור שבו כל הידע הדרוש לעסק קטן להצליח בשיווק בפייסבוק ואינסטגרם ויצירת פאנל שלם להבאת לקוחות משלמים.
בנוסף תמיכה יומיומית קבוע 
יעוץ שיווקי בוואצאפ [פעם בחודש]
מפגשי יעוץ בלייב 
עדכונים קבועים אחרי כל מה שמשתנה וחדש בפייסבוק, אינסטגרם ובאסטרטגיות שיווק
חברות  וסיעור מוחות בקהילה תומכת של עסקים בדיוק כמוך
כל זה ב 198 לחודש ללא התחייבות

כאן ניתן ללמוד עוד על מועדון השיווק הקליקלות

למידע נוסף בחינם, עקבו ברשתות החברתיות

נתחיל ברשימת העצות

  • פרסמו פוסט / רילס / וידאו בפיד [אפשר 3 פעמים בשבוע, אפשר לתזמן מראש]
  • עברו בפיד עד 10 דקות והתמקדו בתגובות לאנשים
  • כנסו אסטרטגית ל 10 מהעוקבים שלכם ופרגנו להם
  • כנסו להאשטאג פופולארי שכנראה הלקוחות שלכם מחפשים וצרו מעורבות עם 3-5 פוסטים, עדיף פופולארים, בתחום
  • העלו סטורי

 פתחו חשבון עסקי באינסטגרם

למה? יאפשר תזמון, סטטיסטיקה, צבירת קהל לפרסום ממומן ועוד

איך?

  • הורידו אפליקציית אינסטגרם
  • התחברו בעזרת פייסבוק
  • הגדירו שם משתמש
  • הגדירו אודות קצר וממוקד
  • לחצו על השלוש פסים בחלק העליון ובחרו: הגדרות
  • בחרו: חשבון
  • גללו עד למטה ל: החלפת סוגי חשבון
  • בחרו חשבון עסקי

פתחתם פרופיל באינסטגרם, נהדר, בואו נלך דקה אחורה ונחשוב על כמה דברים חשובים

  • מה מטרת העמוד? לבנות קהילה, להעביר לרשימת תפוצה, לקדם שירות מסויים [אפשר גם וגם]
  • איזה שירות אתם רוצים למכור בעמוד? למי? למה?
  • איזה תוכן חשוב להעביר בעמוד
  • האם יש לכם קטגוריות תוכן קבועות
  • ומאוד חשוב: מי האווטר שלכם? אל מי העמוד מדבר

כשיודעים עם מי שלדבר ומה הוא רוצה וצריך לשמוע מגיעים ליותר בלטות וחשיפה

תמונת הפרופיל היא הפנים שלכם באינסטגרם והיא מאוד חשובה.

  • העדיפו תמונת פנים על פני לוגו
  • תמונה מצולמת מהכתפיים למעלה עם רקע נקי ושיראו את העיניים שלכם
  • גודל התמונה 320X320
  • עדיף רקע לבן ואפשר לעצב עיגול צבעוני ומשוך תשומת לב או רקע צבעוני אבל לא בוהק
  • בעזרת האתר: https://pfpmaker.com/

    אפשר ליצור תמונת פרופיל עגולה ומסודרת לאינסטגרם מכל תמונה

כינוי פשוט וברור!
שאצלי הוא @sellaruhama השם שלי . לא חייבים להתחכם.

השם: כנסו לפרופיל ולחצו על "ערוך פרופיל" בשורה הראשונה שם הכניסו את השם שלכם בעברית + תיאור העסק / שם העסק/ למי אתם עוזרים עד 3 מילים.

למשל: רוחמה סלע | שיווק בדיגיטל 

זה יעזור לאנשים לחפש אתכם ולמצוא גם אם יחפשו לפי תיאור ולא שם למשל "שיווק בדיגיטל" 

בסופו של דבר אנשים מתחברים לאנשים 
השתמשו באישיות שלכם ליצירת בולטות
במוטיבים מיוחדים שיש בכם, בטונציה שלכם, בשפה שאתם משתמשים.
בערכים שחשוב לכם לקדם ובאג'נדה שלכם.

תהיו כמה שיותר – אתם.

שימו לב כל הרשת עוברת לכיוון אותנטיות בעיקר בוידאו

ספרו את הסיפור שלכם ולמה אתם עושים מה שאתם עושים שוב ושוב בדרכים שונות ובעזרת מסרים שונים. 
כן, אפשר לחזור על אותו סיפור כמה פעמים, כל פעם שומע את זה מישהו אחר

דברו על רגשות, אתגרים, דברים שאתם או הלקוח האידיאלי שלכם מתמודד ביום יום .
שתפו זאת גם בסטורי אבל לא רקף לחלוטין מתאים גם לפיד.

למשווקים בפיסבוק האישי: זאת דרך מעולה, לשתף מה למדתם, מה אתם עושים, מה המלצתם ללקוח עכשיו וכו

הרשו לעצמכם גם לדבר על דברים שלא כולם מדברים עליהם גם אם לפעמים לא יסכימו איתכם.

הרשו לעצמכם להתעצבן ולהרגיש . לי יש סדרת פוסטים בשם "רוחמה עצבנית" בה אני מדברת על דברים שמאוד מעצבנים אותי. בגדול אלו לא דברים שאמורים ליצור אנטי ולהכעיס אלא יותר לתת ערך וליצור הזדהות.

דוגמא לפוסט "רוחמה עצבנית" 

דרך אגב, גם אם אני לא אכתוב את צמד המילים "רוחמה עצבנית" בפוסט אני אקבל תגובות של "התגעגעתי לפוסט רוחמה עצבנית" וכדומה. 

ויז'ואל באינסטגרם

התמונה באינסטגרם היא ה HOOK זה מה שיגרום לאדם לעצור על הפוסט.
זה יכול להיות ממש תמונה מצולמת
תמונה מעוצבת
או טקסט שנכתב על תמונה ונשמר כ GPEG או PNG.

בתמונות מצולמות

+ תמונה שיש בה אדם תמשוך תשומת לב
+ צבעים שמושכים תשומת לב
+ אל תשמשו בתמונה "עשוייה" מדי
+ בחרו סגנון תמונות קבוע שמשקף אתכם. גם אם זה תמונות סטוק, בחרו סגנון קבוע 

טקסט על תמונה [כמו כאן]

+ השתמשו בפונטים, צבעים ואלמנטים קבועים
+ כתבו טקסט שמושך תשומת לב ועושה חשק לקרוא

 

 

הדרך הנכונה למשוך תשומת כל הגדלים מוצגים בפיקסלים PX

תמונה פיד גודל רגיל: יחד 1:1 . 1080X1080 PX

תמונה בגודל מומלץ לפיד: יחס 4:5 
רוחב 1080 PX גובה 1350 PX
תמונה בגדול זה תופסת יותר מקום על המסך
וכך אתם בולטים יותר בפיד
הערה: עדיין חשוב להקפיד שהחלק החשוב או התוכן יהיה במרכז .

עבדו עם צבעים וגוונים קבועים!

הם יעזרו לאנשים לזהות אתכם ויצרו פיד מסודר ונעים לצפייה.

ניתן לגזור את מניפת הצבעים מהלוגו שלכם
או לקחת תמונה שאהבתם וליצור מפת צבעים.

כאן ניתן למצוא פלטות צבעים מוכנות מקנבה

[בקורס "עיצוב בדיגיטל" במועדון הקליקלות אני מלמדת לעומק איך לעצב תמונות בקלות גם בקנבה]

הפונטים מאוד חשובים בעיקר אם אתם משתמשים הרבה בטקסט על תמונה ובפוסטים קרוסלה שמלאים ערך וטקסטים.

בחרו 3 פונטים קבועים

כותרת –  בדרך כלל פונט כתב עבה ומרובע

גוף הטקסט– בדרך כלל פונט דק יותר ומרובע

הערות/ הנעה לפעולה – כאן בדרך כלל אני בוחרת פונט כתיב 

בחרו פונטים פשוטים ולא מעוצבים מדי שקל לקרוא אותם בדיגיטל

בחרו אלמנטים קבועים בעיצוב התמונות שלכם.

לדוגמא אני עוקבת רק עם עיגול ומרובע נקי.
בקנבה ניתן לנצוא צורות גרפיות שונות, אייקונים וכו
בחרו 2-3 אלמנטים ועבדו איתם באופן קבוע.

כדאי משהו שימשוך תומת לב אבל שיהיה נקי .

השתמשו תמיד באותו אימוג'י/3 אימוג'ים עד שיזהו שזה אימוג'י "שלכם". הכניסו אותם קבוע לטקסט הפוסט או שלבו אותם בעיצוב התמונות

שימוש בתוכן לשיווק העסק

אינסטגרם מאפשרת מספר פודמטים לתוכן

  • רילס – וידאו קצר עד 90 שניות
  • קרוסלה – מספר תמונות שניתן לעבור בנהם
  • תמונה בודדת
  • סטורי

להדרכה מלאה על כל סוגי התכנים באינסטגרם פלוס דוגמאות הכנתי לכם וידאו / פודקאסט שזמין לצפייה ישירה כאן

טעות גדולה היא להישען על התמונה ולא להוסיף מילים.

פייסבוק היא רשת חברתית עם חשיבות גדולה מאוד לסיפור מעל התמונה.

כאן יש לכם הזדמנות להביא מבט נוסף של האישיות שלכם או השירות שלכם לתמונה.

ספרו על רגע קטן רגע מצחיק או מיוחד.

שתפו בדעות שלכם, בידע שלכם, חשבו מה קהל היעד צריך על מנת לגדול ולהתקדם ותנו לו את התכנים האלו.
נסו לחשוב על סוג מסויים של תכנים שתוסיפו לתמונות, משהו שמתאים ומייצג את האישיות שלכם שהיא אולי: סופר רצינית, מצחיקה, רוחנית, פרקטית.

ותרו על משפטים קבועים התקלפו ושתפו אותנו במה קרה, מה חשבתם, מה הרגשתם.

תהיו ספונטניים: קרה משהו במהלך יום העבודה, מצחיק, מרגש, מיוחד.

נצלו הפסקה קטנה ועלו תמונה מהנייד לפייסבוק יחד עם הסיפור.

באותו רגע שהוא עדיין מבעבע לכם בבטן.

זכרו, אותנטיות ופשטות אלו מוצרי חובה בפייסבוק.

מתקשים למצוא תכנים לכתוב עליהם בעמוד האישי והעסקי?
לא יודעים אלו תכנים יעבירו את המסר שלכם?
אולי כדאי שתצטרפו ל 1067 האנשים שעשו את אתגר הכתיבה והיום תמיד יש להם רעיונות על מה לכתוב.

יש לכם פוסט ארוך, סיפור מחולק לפסקאות, הרבה ערך

השתמשו בפוסט קרוסלה והכניסו את הטקסט על התמונות לאנשים קל יותר לקרוא

טקסט שנכתב על פוסט קרוסלה מאשר טקסט בנכתב רגיל בפוסט באינסטגרם בגלל גודל הפונט.

 

  1. השתמשו בפוסט קרוסלה פעם בשבוע לפחות : אלו פוסטים שאנשים אוהבים לשמור והם מובילים ליותר עוקבים.
  2. בחרתם לעשות פרסום ממומן להגדלת כמות העוקבים: קדמו פוסט קרוסלה
  3. השתמשו בתמונה הראשונה למשוך תשומת לב על ידי טקסט חזק, ויז'ואל טוב [אם יש סדרת תמונות מצולמות הראשונה צריכה להיות הכי טובה או מסקרנת] או שילוב של תמונה שלכם.
  4. השתמשו בקרוסלות לתת ערך וללמד משהו חדש או לתת השראה 
  5. השתמשו בשקף האחרון להניע לפעולה : להעביר מחות לאינסטגרם או לבקש לשמור את הפוסט/לעקוב ולהגיב
  • שאלו שאלות: שאלות מקבלים  את המעורבות הגבוהה ביותר ולכן נסו להוסיף שאלה או הנעה לפעולה בפוסט
  • השראה: אנשים מגיעים לאינסטגרם לקבל השראה. לכן ציטוטים עובדים מעולה באינסטגרם ויש לכתוב אותם ישירות על התמונה. אבל גם כל תוכן אחר 
  • הדרכה: אנשים מגיעים לאינסטגרם ללמוד דברים חדשים, תנו ערך פרקטי מדי פעם
  • וידאו – רילס מקבל את החשיפה הגדולה ביותר באינסטגרם, שלבו רילס עם פסקול ורילס דיבור למצלמה להעברת ערך ויצירת חיבור. 
    רילס טרנד ווידאו יצירתי עונה הרבה פעמים על הסיבה השלישית שאנשים מגיעים לאינסטגרם שהיא בידור

רוצים המון רעיונות לכתיבת פוסטים? עברו לאתגר הכתיבה

רוצים לבלוט? רוצים לגדול?

פרסמו כמה שיותר! ותנו ערך בנדיבות.
כן, אפילו פוסט כל יום [אפשר לנוח יום אחד בשבוע]
ו 3 סטורי ביום

רעיון לתוכן שבועי

ראשון: רילס טרנד
שני: קרוסלה ערך
שלישי: רילס דיבור למצלמה
רביעי: קרוסלה/תמונה אחת עם השראה / סיפור מקרה
חמישי: רילס טרנד

רוצים לבלוט ולקבל הרבה חשיפה? 

דברו על אקטואליה היום, מה חם היום בעולם או בתחום שלכם.
כולם יותרים תוכן סביב AI – האם גם אתם יכולים לדבר על זה.
יש שינוי או חידוש גדול בתחום שלכם? תהיו הראשונים לדבר על זה.
יש כתבה / סרט / תוכנית שכולם מדברים עליה
קרה משהו בעולם
– תצרו תוכן רלוונטי לתחום שלכם שמשלב שיחה על הדבר החם

מספרים ורשימות מושכים תשומות לב ומובילים להרבה שמירות.

  • 4 טיפים ל…
  • איך הרווחתי 170042 שח בשבוע
  • כבר 1400 אנשים נרשמו ב 7 ימים ל…
  • 8 ארוחות בוקר קלילות

וכו

אין משווק שלא מכיר הים את אלכס הורמזי שהצליח תוך חצי שנה לבלוט ברשת בצורה יוצאת דופן ולהגיע לחצי מיליון עוקבים בכל הרשתות! היום זה הרבה יותר.

מצרפת לך 2 פרקים בוידאו פודקאסט שלי 
אלו הפרקים הכי פופולארים שלי עד היום
מאו דממליצה להקשיב כי הם מלאים בעצות פרקטיות שאפשר ליישם בכל עסק

על מנת לבלוט באינסטגרם ובכל השאר
ועל מנת ליצור המון תוכן בקלות

פרק ראשוון: איך אלכס הורמזי הגיע למליון עוקבים בחצי שנה

פרק שני: איך ליישם את אסטרטגיית התוכן של אלכס בעסק קטן של אדם אחד

בו אני מלמדת איך ליצור תוכן בקלות 
איך ליצור אימון עם הקהילה
איך להרחיב תוכן לתוכן מעמיק
איך לפזר את התוכן בכל הזירות ועוד

 

חלק מהתוכניות במועדון הקליקלות לשיווק באינסטגרם

רילס וסטורי באינסטגרם

בואו נדבר דקה על סטורי 

מדובר בפיסת תוכן שנשארת זמינה לצפייה ל 24 שעות בלבד

[באינסטגרם ניתן לשמור חלק מהם ב"היילייט" ]

ניתן לעלות סטורי באינסטגרם, פייסבוק עסקי, פייסבוק אישי וגם הסטטוס של וואצ אפ הוא בעצם באותו פורמט של סטורי.

כל אחד מתנהג טיפה אחרת, עם מסך מעט שונה ופונקציות מעט שונות, אך עקרונית – זה כמעט אותו דבר והשימוש בפייסבוק או באינסטגרם סטורי זהה.

זמן לוידאו הוא 15 שניות לתמונה 8 שניות.

הארעיות של הסטורי עובדת לטובתנו במספר דרכים:

  • אין צורך בהפקות וסרטונים מושלמים, כמה שיותר אותנטי, יותר טוב.
  • מי שעוקב אחרי יראה את פיסת התוכן הזו עכשיו, כי עוד מעט היא תעלם לנצח.
  • ניתן [ורצוי] לעלות מספר פיסות תוכן ביום
  • ניתן לתת לעוקבים הצצה לחיי היום יום, מאחורי הקלעים, תהליכים בעסק.

טיפ חשוב: יצרתם סטורי איכותי ובא לכם שהוא יעלה בפיד וישאר לתמיד?
הפכו אותו לאינסטגרם REELS או שמרו אותו בהיילייטס

אינסטגרם מעודדים כל הזמן להשתמש בכל האופציות שיש למערכת ובנוסף להזמין אנשים להיות איתכם במעורבות.

להגדלת החשיפה באינסטגרם הקפידו להשתמש בסטיקרים של אינסטגרם.

צרו סטורי והוסיפו סקר, שאלה

הזמינו את הקהילה לשאול אתכם שאלות בעזרת הסטיקר שאלות

הובילו אותם ללינק חיצוני בעזרת הסטיקר לינק

כאן ניתן ללמוד איך להשתמש בו

 

 

הקלטתי לכם וידאו הדרכה ורשימה  עם 10 רעיונות לסטורי ואיך להשתמש בהם.

כאן ניתן להגיע לוידאו ולרשימה

וכאן אפשר להוריד גנט מסודר עם 30 רעיונות לסטורי לקידום העסק שלכם: לחצו כאן להורדת הקובץ

כל פעם שאתם מעלים סטורי חדש נוצר עיגול צבעוני סביב תמונת הפרופיל שלכם.

בנוסף אתם עוברים לראש הרשימה בחלק העליון [איזור הסטורי] אצל מי שעוקב אחרכם.

ולכן, מומלץ לעלות סטורי כל כמה שעות.
בוקר , צהריים וערב אם אפשר וכך תקפצו שוב ושוב ל"תחילת התור" אל העוקבים שלכם.

אי אפשר? נסו בכל זאת לשמור על עקביותמסויימת ואפילו לתזמן סטורי מהביזנס סוייט של פיסבוק

[הדרכה מלאה לתזמון סטורי ואיך ניתן ליצור עקביות בקלות בתוך מועדון השיוק לעסקים הקליקלות]

רילס הוא רק אחד מפורמטים התוכן הרבים שיש באינסטגרם וברשת, נרצה או לא פורמט התוכן שמקבל הכי הרבה חשיפה ברשת, נכון לרגעים אלה,

  זה סרטוני וידאו קצרים,  וכמה שיותר קצר יותר טוב.

 אם זה באינסטגרם,   בפייסבוק,  עכשיו גם בפייסבוק העסקי,  יוטיוב short  וכמובן טיקטוק.

[ואני מאוד אוהבת תוכן שאפשר לפרסם ליצור פעם אחת ולפרסם במשפר זירות ורשתות]

 בעצם טיקטוק זו הראשונה שתפסה את התאוצה המשמעותית,  וכל שאר האפליקציות רוכבות על הגל.

ועכשיו אופציית הרילס נכנסה גם לעמודים העסקיים בפייסבוק,  ולכן בחרתי להקדיש פרק שלם של וידאו פודקאסט לנושא הזה ולהסביר עליו לעומק.

להסבר המעמיק על רילס ווידאו קצר לשיווק העסק

 

רילס שיוביל לעוקבים חדשים

  • טרנדים המשתמשים בפסקול קצר במיוחד, עדיף מתחת ל 10 שניות. 
    הפסקול יכול להיות מוסיקה או פסקול של דיבור.
    אחת הדרכות לזהות פסקול טרנדי: כנסו ללשונית רילס באינסטגרם ודפדפו זהו פסקולים שחוזרים על עצמם או  שבחלק התחתון ליד שם הפסקול תראו חץ למעלה
  • טרנדים שקשורים להעברת תוכן – למשל היתה תקופה שהיה טרנד הדרכה ברילס "טריקים לסטורי שאתם חייבים לדעת" או "את האתר הזה אתם חייבים להכיר" או מתכון וידאלי שכולם יצרו בדרכים מעט שונות.
    זהו מה רלוונטי בתחום שלכם וצרו גירסה מיוחדת משלכם עם האופי, הערכים והערך שלכם

טרנדים, ליפסינג וסרטונים קצרצרים יכולים להוביל לויראליות.

אבל בשביל לבלוט באמת ולגרם לאנשים להכיר אתכם באמת, להתחבר אליכם ולרכוש ממכם, כדאי מאוד להכין סרטונים קצרים בהם אתם מדברים למצלמה.

כך הקהל מכיר אתכם באמץ, נוצר חיבור, קל יותר לבטוח בכם ומשם לקנות ממכם.

 

מספרים סיפור, מעבירים ערך, יוצרים סקרנות לעבור למקום אחר.

נסו לעבור בדרך שמזוהה איתכם, אולי איך שאתם מדברים וסגנון דיבור מסויים, סדרת תכנים בנושא מסויים, משפט שחוזר על עצמו בסיום הוידאו, תנועה שאתם עושים באופן קבוע

  1. עקביות בטקסטים צפים, עריכה, תמלול – בפונטים, צבעים, סגנון עריכה שיזוהה איתכם
  2. תמלול – הקפידו להוסיף תמלול השתמשו בפונטים, צבע רקע, סגנון תמלול קבוע אם אפשר.
  3. שימוש בגיפים בעריכה – אם בחרתם להשתמש בגיפים בחרו סגנון מסויים שתמיד יהיה אתכם ויחסר אליכם אוטומטית.

ישנם מספר אופציות לקאבר

  1. לבחור ישירות מתוך הוידאו את אחד הפריימים שיהווה קאבר
  2. להכין קאבר מראש – זאת האופציה המושלמת.

איך להכין קאבר מראש

עיצוב דרך הסטורי

העלו תמונה לסטורי, עדיף תמונה שצילמתם האותו יום של הרילס בו אתם ניראים ולבושים כמו ברילס.

הוסיפו טקסט צף שיעשה חשק ללחוץ ולראות את הרילס : נושא הרילס או משפט מסקרן בסגנון "הסוד שלא מספרים לכם על שיווק באינסטגרם" 

השתמשו בסגנון עיצוב זהה כל פעם: פונט, צבע רקע, סגנון רקע

במקום לפרסם את הסטורי לחצו חץ למטה ושמרו אותו בטלפון.

עכשיו אפשר לעלות את הרילס , לערוך את תמונת הנושא [הקאבר] ולהחליף לתמונה שיצרתם.

סגנון העיצוב הזה מאוד קל להפקה ונותן הרגשה אורגנית שבחרתם פשוט פריים מהרילס.

עכשיו נשאר ללכת וליישם - בהצלחה

הטבה מיוחדת לזמן מוגבל: רק 98 שח לחודש הראשון במועדון

לדעת שיווק בפייסבוק ואינסטגרם שמוביל ללקוחות

הסבר קצר על המועדון

המועדון נוצר על מנת לפתור את הבילבול וההוצאות המטורפות של עשרות אלפי שקלים של בעלי עסקים קטנים ללמידת נכונה ופרקטית של שיווק העסק שלהם. 

ראיתי את הלקוחות שלי לומדים עוד ועוד קורסים באלפי שקלים, מקבלים תמיכה לזמן מוגבל ואז נשארים לבד עם השאלות ונדרשים להוציא עוד כסף לשיווק רק בשביל לגלות כמה חודשים אחרי שהחוקים השתנו, שהאסטרטגיה לא רלוונטית או שהמסכים במדיה השתנו לחלוטין.

המטרה שלי, אחרי שמכרתי מאות קורסים דיגיטלים היתה

  • לאחר את כל התוכן שבעלי עסקים צריכים בשביל להביא לקוחות מהרשת למקום אחד. 
    מהרגע שהלקוח פוגש אותם אורנית או ממומן בפייסבוק או אינסטגרם עד שהוא נעשה לקוח.
    כולל כל מה שצריך באמצע: רשימת תפוצה, יצירת תוכן, יצירת וובינרים, אתגרים, פרסום ממומן וכו
  • שהתוכן יהיה מעודכן כל הזמן לפי אסטרטגיות חדשות, עדכונים במדיה חברתית ומה שעובד באמת לעסקים קטנים בשביל לא לבזבז זמן על אופנות קצרות ומתחלפות.
  • לתת לבעלי עסקים תמיכה שותפת באופן יוםיומי להתייעץ בכל שאלה [עם בעלת מקצוע עם המון ניסיון פרקטי] ולעזור להם להחליט החלטות מהר, לבחור אסטרטגיה נכונה לעסק שלהם, להוזיל את עלויות השיווק, לדייק את חומרי המכירה שלהם ועוד
  • והכל במחיר שכל בעל עסק יכול להרשות לעצמו ! רק 198 שח ללא התחייבות.
    מה זה אומר? שברגע שרוצים להפסיק , פשוט שולחים מייל והמנוי מבוטל.
    בלי שיחות שכנוע או כל דבר דומה! חד משמעית!

עד כה היו מעל 1950 בעלי עסקי שירות וידע במועדון שלמדו לבנות קהילה, להגדיל רשימת תפוצה, למכור יותר 1:1 או קבוצות ועוד

עכשיו התור שלך לגדול

מיוחד - חודש ראשון רק ב 98 שח . קוד קופון: 98

אהבת את 40 הטיפים ועדיין לא הצטרפת לקליקלות? 

אם ברור לך שלעסק שלך יש פוטנציאל מדהים וכל מה שצריך זה חשיפה לקהל הנכון עם המסר הנכון.

ברור לך שכל מה שנחוץ לך זה רעיונות ליצירת תכנים והדרכה כיצד להשתמש בהם נכון.

ברור לך שאם רק מישהו היה מעדכן אותך בכל דבר חדש (וחשוב) שיש בפייסבוק, השיווק שלך היה הרבה יותר טוב.

ואם היתה יד מכוונת שעונה לך על כל השאלות באופן יומיומי, השיווק היה הופך לקל ומדוייק יותר.

וברור לך ששיווק מפייסבוק בנוי בעצם גם מ: כתיבה, וידאו, רשימת תפוצה, דפי נחיתה ועוד

והשילוב הנכון בין תוכן מדוייק ופרסום ממומן יעלה את העסק שלך לשלב הבא!

וחשוב לך ללמוד הכל במקום אחד ולא להשקיע אלפי שקלים בעשרות קורסים וסדנאות.

אם כן, אני רוצה שתכיר לעומק את הקליקלות

  • למידה מתחדשת של נושאי שיווק רבים במקום אחד
  • כל חודש הדרכה חדשה (המחולקת למספר סרטונים + טקסטים וכו)
  • כל הדרכה מלווה בהצעות לפעולות שיקדמו אותך במיידי!
  • מייל קבוע כל יום חמישי עם הדרכה חדשה (או מספר הדרכות) והצעות לפעולה.
  • סיעור מוחות עם קהילת עסקים איכותית, תומכת ומפרה 
  • תמיכה ותשובה לכל שאלה לאורך כל הדרך מרוחמה סלע בקבוצה הסגורה
  • הדרכות משולבות אסטרטגיה, תוכניות עבודה והדרכות טכניות

ניתן לגשת להדרכות ולמשימות בכל זמן רצוי למשך כל זמן החברות *

המחיר הכי משתלם בארץ!

מדובר בתוכנית הכוללת למידה. פעולה. תמיכה. קהילה.

כל הטוב הזה במחיר נמוך של 198 ₪ לחודש בלבד

וכל זה ללא התחייבות! ניתן לבטל בכל שלב

 

דילוג לתוכן