40 כלים וטיפים לשיווק בפייסבוק [ובאינטרנט]

אספתי עבורכם למקום אחד 40 כלים / טיפים ומדריכים שלי לשיווק בפייסבוק ובאינטרנט . מטרתם להפוך את השיווק שלכם ליעיל יותר, ממוקד יותר וקל יותר. 
למידה מהנה ובהצלחה 🙂

לחצו על הכותרות על מנת לפתוח את הלשונית ולקבל הסבר / טיפים / לצפות בסרטונים וכו

נעים מאוד

שמי רוחמה סלע ומ 2012 האחרונות אני מתמחה בלעזור לעסקים להביא כמה שיותר לקוחות מדוייקים לעסק שלהם בעזרת שיווק ברשת ובעידוד עסקים להתאהב מהעסק שלהם בקולי קולות במדיה החברתית.

זאת אני עושה בעזרת ניהול מערך השיווק וקמפיינים, הדרכות פרטיות מותאמות לעסק,
הרצאות, קורסים אינטרנטיים מקיפים 

בעיקר בעזרת מועדון השיווק בפייסבוק:
אתר חברים סגור שבו כל הידע הדרוש לעסק קטן להצליח בשיווק בפייסבוק ואינסטגרם ויצירת פאנל שלם להבאת לקוחות משלמים.
בנוסף תמיכה יומיומית קבוע 
חברות  וסיעור מוחות בקהילה תומכת של עסקים בדיוק כמוך
כל זה ב 147 לחודש ללא התחייבות

מתוך כל הרשתות החברתיות הקיימות היום בחרתי את פייסבוק ואינסטגרםבגלל מספר סיבות:

  • הרשתות  החברתית הפופלרית ביותר בארץ! עסק קטן עם משאבי זמן ותקציב לא גבוהים צריך לנצלם בצורה האפקטיבית ביותר.
  • נטוורקינג בפיג'מה: בעזרת הרשת ניתן בקלות ליצור קשרים נרחבים גם עם מנכ"ל חברה וגם עם אימהות מהשכונה
  • רשת מתקדמת עם שינויים קבועים וחידושים. כן, אלו דברים שאני אוהבת J אחרת משעמם לי

אני מזמינה אתכם לבקר אצלי לקבלת טיפים ועדכונים על שיווק בפייסבוק ושיווק בכלל

דף הפייסבוק שלי – לא לשכוח להשאיר לייק ולבוא לבקר

אתר BOMSITE  – באזור המאמרים תמצאו מדריכים ומאמרים לשיווק בפייסבוק

קבוצה "לומדים שיווק ופרסום בפייסבוק עם רוחמה סלע" – לפעילויות שיווק שונות ותמיכה

ערוץ היו-טיוב – בו יש סרטוני הדרכה וטיפים, בעיקר…

 

פייסבוק נראה אותו דבר בעברית ובאנגלית ומכיל בדיוק את אותם פונקציות.
גם בפרסום הממומן

לא מעט פעמים מגיעים אלי לקוחות להדרכה פרטית ומסתבכים עם המסכים כי "לא ידעתי איך להחליף שפה" אז בבקשה, זה פשוט מאוד.

דרך אגב, מי שבחר תצוגה באנגלית, רואה באנגלית ללא קשר לבחירה שלכם.

איך עוברים שפה מאנגלית לעברית?

  1. נכנסים לפרופיל האישי ולוחצים על החץ הקטן שנמצא בצד הימני העליות של המסך
  2. בוחרים setting ושוב setting
  3. בצד בוחרים language and region
  4. בשורה הראשונה לוחצים EDIT ובוחרים "עברית" [לגלול למטה זה כתוב בעברית]
עכשיו גם מנהל המודעות יהיה בעברית וכך יהיה קל יותר לפרסם מודעות.

בואו נתחיל עם נושא מאוד חשוב וחשש גדול "לגור בפייסבוק"
לשווק בפייסבוק זה לא לגור בפייסבוק. 
הנה תוכנית יומית לפעילות בפייסבוק:

  • פרסמו פוסט בעמוד העסקי [אפשר גם 2-3 בשבוע]
  • בדקו תגובות והודעות
  • עברו לעמוד האישי ופרסמו פוסט [אפשר גם רק 2 בשבוע]
  • עברו לפיד ופרגנו, השתתפו בדיונים כ 10 דקות
  • כנסו לקבוצה שאתם אוהבים שיש בה שיח שמעניין ומקדם אתכם והגיבו לדיונים כ 10 דקות
  • העלו סטורי

אותו דבר אפשר לעשות גם באינסטגרם, רק שיצירת המעורבות שם שונה:

  • פרסמו פוסט / רילס / וידאו בפיד [אפשר 3 פעמים בשבוע, אפשר לתזמן מראש]
  • עברו בפיד עד 10 דקות והתמקדו בתגובות לאנשים
  • כנסו אסטרטגית ל 10 מהעוקבים שלכם ופרגנו להם
  • כנסו להאשטאג פופולארי שכנראה הלקוחות שלכם מחפשים וצרו מעורבות עם 3-5 פוסטים, עדיף פופולארים, בתחום
  • העלו סטורי

 

פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא תהליך חינמי שלוקח מספר דקות.
בשיווק בעסק שלכם אל תתמקדו רק בדף אישי אלא חשבו בגדול וחשבו לדף ארוך.
למה דף עסקי? אלו חלק קטן מהיתרונות

  • זה בחינם (לפחות הפתיחה)
  • העמוד נסרק בגוגל – סופר חשוב
  • העמוד מסודר בצורה נוחה וברורה למשתמש הרוצה ללמוד עליכם
  • יש סטטיסטיקות ומידע
  • העמוד מאפשר לכם להגיע לקהלים רחבים על ידי פרסום ממומן

איך עושים את זה?

לוחצים כאן למסך פתיחת עמוד חדש
בוחרים שם לעמוד, קטגוריה, תיאור העמוד
לאחר מכן מוסיפים תמונת פרופיל ותמונה ראשית 
ומזל טוב, יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק.

ממליצה לחשוב מראש על שם העמוד ולשים תמונת פרופיל ברורה שלכם.
כמובן שיש עוד הגדרות קבות להגדיר בעמוד
והכי חשוב – עכשיו צריך לעלות תכנים

במועדון השיווק הקליקלות ישנם מספר תוכניות שיעזרו לכם להפיק את המקסימום מהעמוד העסקי שלכם, לדוגמא:

  • פתיחת עמוד העסקי בפייסבוק
  • הגדרות ואוטומציה בעמוד העסקי 
  • שימוש בעיצוב ומבנה העמוד להגדלת החשיפה
  • יצירת תוכן בעמוד העסקי

באותה הזדמנות פתחו חשבון עסקי באינסטגרם

איך?

  • הורידו אפליקציית אינסטגרם
  • התחברו בעזרת פייסבוק
  • הגדירו שם משתמש
  • הגדירו אודות קצר וממוקד
  • לחצו על השלוש פסים בחלק העליון ובחרו הגדרות
  • בחרו חשבון עסקי

 

פתחתם עמוד עסקי בפייסבוק, נהדר, בואו נלך דקה אחורה ונחשוב על כמה דברים חשובים

  • מה מטרת העמוד? מכירת תמונות, לקוחות חדשים, לעלות תמונות.
  • איזה שירות אתם רוצים למכור בעמוד? למי? למה?

מי קהל היעד: בהתאם לסוג הצילום הגדירו בודאות מי קהל היעד.

בחרו שם רלוונטי לעמוד: אם אתם כבר מוכרים והדף נועד לתדמית, אין בעיה, תשתמשו רק בשמכם, אך בכל מצב אחר, הוסיפו בכותרת הדף את התיאור
"אבי מזרחי: צלם הריון ולידה"
שם הדף זה לא המקום לכתוב את הסלוגן שלכם או האני מאמין, תחשבו פשוט, ממש פשוט.
אל תשכחו להוסיף בחלק האודות כמה פסקאות על מי אתם ומה השירות שאתם נותנים.
הרובוט של גוגל סורק את המידע בחלק האודות.

כאן אנו נופלים על 2 טעויות. לפרסם מעט מדי או הרבה מדי.

פרסום מועט = חשיפה זניחה, החשיפה האורגנית בפייסבוק מאוד נמוכה.

בנוסף זוהי טעות מבחינה תדמיתית. פרסום מועט יכול לשלוח מסר של "לא היה לי מספיק עבודה החודש אז לא העלתי פוסט".

מבחינת הלקוח המסר צריך תמיד להיות "יש לי מלא עבודה אבל אני אעשה הכל על מנת למצוא זמן גם עבורך".

אז בעצם מה המידה הנכונה לפרסום בדף עסקי? לפחות 3 פעמים בשבוע.

ומה זה יותר מדי? מספר פעמים ביום, בעיקר אם אין את התגובות הנכונות.

שימו לב, אם תעלו פוסטים בתדירות גדולה מדי, כל פוסט 'יגנוב' חשיפות מהפוסט הקודם.

אבל איך תחליטו על המינון המדוייק?

שימו לב למעורבות בדף ולחשיפה וכן לכמות האוהדים בדף.

כאשר יש כמות חשיפה ואוהדים רבה כדאי לעלות יותר פוסטים.

מכיוון, שכמו שאמרתי, רק חלק מהאוהדים רואים כל פוסט.

צפו בסרטון על מנת להבין יותר

טעות גדולה היא להישען על התמונה ולא להוסיף מילים.

פייסבוק היא רשת חברתית עם חשיבות גדולה מאוד לסיפור מעל התמונה.

כאן יש לכם הזדמנות להביא מבט נוסף של האישיות שלכם או השירות שלכם לתמונה.

ספרו על רגע קטן רגע מצחיק או מיוחד.

שתפו בדעות שלכם, בידע שלכם, חשבו מה קהל היעד צריך על מנת לגדול ולהתקדם ותנו לו את התכנים האלו.
נסו לחשוב על סוג מסויים של תכנים שתוסיפו לתמונות, משהו שמתאים ומייצג את האישיות שלכם שהיא אולי: סופר רצינית, מצחיקה, רוחנית, פרקטית.

ותרו על משפטים קבועים התקלפו ושתפו אותנו במה קרה, מה חשבתם, מה הרגשתם.

תהיו ספונטניים: קרה משהו במהלך יום העבודה, מצחיק, מרגש, מיוחד.

נצלו הפסקה קטנה ועלו תמונה מהנייד לפייסבוק יחד עם הסיפור.

באותו רגע שהוא עדיין מבעבע לכם בבטן.

זכרו, אותנטיות ופשטות אלו מוצרי חובה בפייסבוק.

מתקשים למצוא תכנים לכתוב עליהם בעמוד האישי והעסקי?
לא יודעים אלו תכנים יעבירו את המסר שלכם?
אולי כדאי שתצטרפו ל 1067 האנשים שעשו את אתגר הכתיבה והיום תמיד יש להם רעיונות על מה לכתוב.

 אם כבר דיברנו על רעיונות לפוסטים, בואו נדבר על הזמן האידיאלי לפרסם פוסטים.

להגדיל את המעורבות בעמוד זה אחד הדברים החשובים ב 2017 בעיקר מכיוון שנכון להיות ניתן לבנות קהל במערכת הפרסום הממומן (מנהל המודעות) שהיה מעורב בעמוד.

אנשים שהגיבו, לחצו לייק, שיתפו, שלחו הודעה וכו.
זהו קהל מעולה לפרסום הצעה מכירתית בהמשך מכיוון שהוא כבר מכיר אתכם ומתעניין במוצר/שירות שלכם

בעסק קטן האדם הוא העסק וקשה מאוד להפריד בניהם.
אל תשכחו להציג נוכחות גם בפרופיל האישי. לא למכור משם כל הזמן אך להגדיל את כמות החברים ולהתלהב מהעסק שלכם, כי הוא בעצם חלק משמעותי מהחיים שלכם .

שימו לב: מבחינת פייסבוק יש איסור לשווק מהעמוד האישי ולהפוך אותו ל עמוד מסחרי. וכמובן אני לא מתכוונת שתהפכו את העמוד האישי ללוח מודעות של העסק שלכם. אלא שתפו מחשבות, רגשות, אירועים הקשורים בעסק מתוך מקום אישי שלכם.

לאחרונה עסקים רבים עברו לנהל את הפעילות שלהם דרך קבוצה, בעיקר בגלל החשיפה האורגנית הזניחה בדפים עסקיים. האם זה כדאי? במה זה כרוך?

מחקר שהתבצע על 1,800 מליון פוסטים בשנת 2016 הגיע לכמה מסקנות שאני רוצה לשתף אתכם מכיוון שלדעתי הם יהיו תקפות גם ב 2017.

  • שאלו שאלות: שאלות קיבלו את המעורבות הגבוהה ביותר ב 2016 ולכן נסו להוסיף שאלה או הנעה לפעולה בפוסט
  • תמונות הם כמובן המצרך הכי מבוקש בפייסבוק אבל עובדות תמיד טוב יותר עם מסר מעל התמונה או בתוך התמונה.
    בטח נתקלתם באלפי התמונות עם ציטוט מעל J
    ציטוטים תמיד עבדו מעולה במדיה חברתית. פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט וטוויטר.
  • וידאו – וידאו קיבל את כמות השיתופים הגבוהה ביותר והמגמה רק תתרחב.
  • הבינו מה הערך הרלוונטי לקהל שלכם והפיקו את הערך בהתאם
  • פוסטים קצרים – מסתבר שהפוסטים הכי פופ' של 2016 היו מתחת ל-50 תווים עם תמונה טובה
  • פוסטים ארוכים – באופן מפתיע פוסטים ארוכים עובדים נהדר בפייסבוק אך רק אם הם אותנטיים, עם ערך מיוחד ולוחצים על הרגש או שהמידע בהם מאוד רלוונטי לקהל. במיקרים כאלה כן רצוי שיהיה כישרון כתיבה.

רוצים המון רעיונות לכתיבת פוסטים? עברו לאתגר הכתיבה

הפתרון הכי טוב הוא כמובן לצלם בעצמכם, אבל זה לא תמיד אפשרי.

האתר הנוח ביותר לתמונות בחינם: https://pixabay.com/

אתר של הצלם ריאן מקוואייר, מקורי מאוד: http://www.gratisography.com/

אוסף תמונות מרתק: https://unsplash.com/

אתר המכיל מגוון רחב של עיצובים מוכנים, כל מה שנשאר זה להחליף את התמונה לתמונה שלכם, לשנות מעט צבעים ולהחליף את הטקסט.

הבעיה באתר זה שהאתר אינו מכיר פונטים בעיברית ולכן אני משתמשת באתר רק לעיצוב האלמנטים על המודעה ולאחר מכן ממשיכה להוסיף פונטים וכו בפאוור פוינט או תוכנה אחרת.

עיצובים מורכבים ותמונות ניתנים בתשלום

כיצד מוסיפים טקסטים ועורכים תמונה בפאוור פוינט ניתן ללמוד בקורס עיצוב בשקל

שם האתר הוא crello 

כיצד נעצב תמונות לפוסטים ומודעות במינימום עלויות.

בקורס עיצוב בשקל אני מדריכה לעומק כיצד להשתמש באתר זה.

 
 
בגלל שהורדתם את המדריך אני רוצה לתת לכם הטבה מיוחדת

50% הנחה על הקורס עם קוד קופון: 2018

 

pixlr – לוקח המון השראה והמון פונקציות מפוטושופ והוא בעצם הגירסה החינמית והקטנה יותר של התוכנה. מבחינתי הוא מספר מעל ומעבר

פאוור פוינט – לא להאמין אבל תוכנת האופיס שנמצאת אצלנו במחשב היא תוכנת העיצוב העיקרית שלי בחודשים האחרונים. כפי שניתן לעצב שקף, ניתן לעצב תמונות. התוכנה מסתיקה המון פונקציות מתקדמות.
ללמוד לעומק כיצד לעצב בפאוור פוינט לחצו כאן

אתר נוסף שאני אוהבת: https://www.befunky.com/

כל הגדלים מוצגים בפיקסלים PX

תמונת נושא: 828×315

תמונת פרופיל: 180×180 אך מוצג רק 160×160 (ניתן להגדיר תצוגה מלאה)

תמונה ללינק: 1200×628 זה גודל התמונה לעיצוב, הגודל יותאם למיקומים השונים
גודל תצוגה: מחשב 470×246 מובייל: 560×292 צד: 254×133

מודעה מרובת מוצרים: 600×600

תמונה לפוסט: 1200×900 או 800X600

כאשר מודעת קידום פוסט מוצגת בעמודה הימנית מופיעה רק החלק המרכזי של התמונה, לכן, אם יש צורך במסר על התמונה הקפידו שהוא יופיע באמצע

וידאו: תמונה לוידאו (ניתן להכין תמונה מראש): 1200×675

קמפיין לייקים: 1200×444

מודעת אירוע: 1920X1080

מודעת הצעה: 1200×628

שיווק בוידאו

התחזיות אומרות שבעוד 5 שנים מהיום רב הידע שנצרוך יהיה בוידאו.

לי יש עדיין הרבה כבוד למילה הכתובה ולדעתי היא תישאר לנצח.

אך עדיין, שנת 2016 התאפינה בשינויים רבים שנעשו בפייסבוק בתחום הוידאו וב 2017 יהיו תוספות מדהימות בנושא.

פייסבוק מתמודדים מול יו-טיוב על כמות הצפייה בסרטונים עם כוונה מלאה לנצח ועקב כך פייסבוק עושים את המקסימום ומעלים חשיפה לסרטונים רגילים ובעיקר לסרטונים חיים בפייסבוק.

מה זה אומר?

  • סרטונים תמיד מקבלים יותר חשיפה
  • וידאו חי מקבל חשיפה גדולה יותר מסרטון שעלה מהמחשב
  • יש לעלות סרטונים ישירות לפייסבוק ולא קישור מיו-טיוב
  • אוטוטו נראה במובייל ניוז-פיד נפרד רק לסרטונים בו יהיה עדיפות לוידאו חי (יופיע קודם)
  • ניתן ליצור קהלים מיוחדים ממי שצפה בסרטונים שלנו: בעצם זה שיווק מחדש לקהל שכבר מכיר את העבודה שלנו.

טוב, זה סרטון ישן והוא בעצם הסרטון הכי פופ' שלי בפייסבוק.
הוא לא מקצועי ואפילו יש הד חזק, אבל הוא יצא לי ישר מהבטן וכנראה פגע ישירות בבטן של לא מעט אנשים ששלחו לי הודעות שבעיקבות הסרטון הזה הם התחילו לצלם סירטונים. אם זה הדבר היחידי שתקחו מהמדריך הזה, אני עשיתי את שלי 🙂

על אורך הסרטון, סוגי סירטונים, סידור לשונית וידאו ומסר עיקרי

סרטונים אותנטיים / או כל סירטון בהם בעל העסק יופיע בעצמו הם הסרטונים האפקטיבים ביותר בפייסבוק לשיווק עסקים קטנים כרגע. עם זאת, רבים מאיתנו מתמהמהים בגלל מבוכה.
בחודש יוני 2017 הקדשתי חודש שלם בקליקלות לוידאו אותנטי ולשחרור מהמבוכה. 

קבלו כמה טיפים כיצד לעשות את זה בעצמכם

כיום הוספת כתוביות לסירטונים היא כמעט הכרחית, בעיקר אם מדובר בסרטון שיווקי קצר שאתם מעוניינים שיעבוד כמודעה בפרסום ממומן.
ברב המוחלט של הצופים לא מדליקים את הסאונד.

יש מספר שיטות להוספת תרגום, זו אחת מהן.

הסרטון נוצר במקור לחברי הקליקלות

ומשתמש באפליקציה בשם videoshow

בעצם מדובר בוידאו שמשודר בפייסבוק באיחור של 2-3 שניות מזמן הצילום.

בזמן השידור הצופים יכולים להגיב, לשאול שאלות וללחוץ על רגשות.

עקרונית וידאו חי טוב אורך בדר"כ מעל 10 דקות ומומלץ לענות לקהל על השאלות, להתייחס אליו ולעודד אותו להמשיך להיות פעיל ולשתף את הסרטון שלכם.

בנוסף, כדאי להודיע לכמה שיותר אנשים מראש על קיום הסרטון.

איך תשתמשו בוידאו חי?

  • גם כאן ניתן להכניס את הקהל ל'מאחורי הקלעים של העסק
    הצורה הפשוטה ביותר מלווה בהסבר ותמלול שלכם, גם אם לא רואים אתכם בצילום.
  • תוכנית שבועית: עלו תוכנית בזמן ושעה קבועים בשבוע בנושא הידע שלכם בו תנו ערך רלוונטי לקהל ולבסוף מכרו את אחד השירותים שלכם (לא בכל פרק)
  • הכנסות לפרויקט חדש ועוד

כמובן, ניתן לבדוק כיצד משתמשים במדיה תחומים משיקים ולקבל השראה.

איך עושים? בוחרים "פוסט חדש" ומשם את אופציית ה"וידאו חי" מכניסים מספר מילים ומתחילים…

יש לא מעט תוכנות אשר מאפשרות צילום מסך. כך ניתן לצלם מצגת לסרטון הדרכה או סירטון מכירה.

screencast-o-matic – תוכנה און-ליין. למרות שיש צורך בהורדה למחשב התוכנה מאפשרת יצירת סרטונים חינם עד 15 דקות
ואז העלאה אוטומטית ליו-טיוב או הורדה למחשב
תוספת של 15$ לשנה תפתח לכם אפשרויות לוידאו ארוך יותר ללא סימן מים ועם אפשרויות עריכה

לאופציות נוספות לחצו

מצגת מונות מתחלפות היאאופציה שקיימת בפייסבוק.

בוחרים יציר פוסט חדש ואז מצת תמונות מתחלפות, ניתן להוסיף גם מוסיקה.

השתדלו להיות יצירתיים המצגת וללשתמש רק בתמונות מתחלפות בצורה רגילה.
בנוסף הקפידו שכל התמונות יהיו בעלי אורך ורוחב זהים

רעיונות

  • רקע זהה לכל התמונות – דוגמא
  • אלמנט גרפי שעובר בין התמונות
  • המוצר מזוויות שונות
  • ספרו סיפור בעזרת מילים

במידה והמצגת צריכה לרוץ במהירות גבוהה יותר של שנייה רוח בין תמונה לתמונה ניתן להשתמש בפאוור פוינט א באתרים ליצירת GIF

כגון האתר הזה שיאפשר ליצור מצגת מהירה

מדובר באלמנט גרפי קצר המורכב ממספר תמונות או חלק קטן מאוד מסרטון גדול. הוא שימוש בפייסבוק ומחליף צירוף תמונה או סירטון.

ניתן להוסיפו למייל, בעיקר כאשר שולחים מייל לרשימת תפוצה, על מנת ליצור עניין. ניתן לשלב באתר או בבלוג.

כאשר אתם יוצרים סרטון חדש ליוטיוב ניתן לגזור ממנו מספר שניות על מנת לפרסמו במדיות שונות.האתר הפופ ביותר ליצירת קבצי GIF: Giphy

ניתן להוריד את הקובץ למחשב או להשתמש בקישור.

אופציה נוספת שאהבתי מאוד: GIFS

מגיסטו – אפליקציה ישראלית המאפשרת לערוך וידאו וליצור וידאו מסרטונים קצרים. למערכת תבניות מוכנות ליצירת סירטונים בדקות ספורות.
פונקציות מתקדמות כרוכות בתשלום.

VIVA VIDEO – האפליקציה הפופ ביותר. מאוד נוחה וכוללת המון אופציות. עריכת סירטונים, הוספת תרגומים, יצירת סרטונים מתמונות מתחלפות ועוד.

QUIK – עריכת סירטונים בדקות על ידי תבניות

פרסום ממומן בפייסבוק

אחת הטעויות הגדולות ביותר של עסקים זה לא לפרסם ממומן בפייסבוק.

הרי ידוע שאחוז החשיפה בפרופיל העסקי נמוך מאוד (ורק זה סיבה נהדרת להשתמש מעט גם בפרופיל האישי על מנת שכל החברים היקרים שלכם, ורצוי שיהיו כמה שיותר, ידעו איזה כישרון נהדר מסתתר להם בפיד)

עסק שבונה רק על חשיפה אורגנית בפרופיל האישי והעסקי לא יצליח להגיע לקהל רחב וממוקד ולא יצליח להגיע לפוטנציאל השיווקי והכלכלי שלו.

מערכת הפרסום של פייסבוק הינה המשתלמת ביותר שקיימת היום

ומאפשרת לך מדידת תוצאות על בסיס שעתי ומיקוד מדהים של קהל היעד.

השקעה של מאות שקלים יכולה להוביל לשינוי משמעותי בתוצאות.

7 טיפים לפרסום ממומן

  • הקפידו על תמונות בגדלים תואמים לדרישות פייסבוק ובעיקר תצוגה במובייל
  • בתקציבים נמוכים פרסמו בעיקר במובייל
  • קידום וידאו תמיד זול יותר בצורה משמעותית
  • הקפידו על הנעה לפעולה ואל תסיקו ש 'ברור במה מדובר ומה צריך לעשות'
  • בקידום תמונות אל תשימו יותר מ-4 תמונות בפוסט מקודם בתשלום
  • הקפידו להשתמש בקהלים שכבר מכירים אתכם: צופים בסרטונים, מעורבים בעמוד, קהל לקוחות, מבקרים באתר וכו. פייסבוק מאפשר להגדיר קהלים אלו.
  • תמיד בחרו קהל יעד וצמצמו אותו במידת האפשר.

השאלות החשובות שאני חיייבת לשאול לפני שאני מתחילה קמפיין על מנת להגיע ללקוח הדוייק עבור העסק שלי

בפרסום ממומן מומלץ לפרסם מספר מודעות למטרה על מנת לבדוק איזה תמונה תעבוד על הלקוח. אבל איך יודעים איזה תמונה היא הטובה ביותר?

רימרקטינג זו בעצם האפשרות לשווק מחדש לקהלים שכבר נחשפו אליכם.

אלו קהלי רימרקטינג ניתן לבנות

  • מבקרים באתר או דפי נחיתה
  • צופים בסרטונים או חלק מהם
  • מבקרים בעמוד או מבצעים פעולה בעמוד
  • רשימת מיילים / מפסרי מובייל של לקוחות / לקוחות פוטנציאלים.

האסטרטגיה הנכונה היא להגדיל קהלים אלו על ידי מתן ערך ואז לפרסם רק לקהלים אלו בתשלום

תקף לקמפיין תנועה , המרות וכדומה
בסרטון זה תראו כיצד להשתמש בתמונות של שאטר סטוק למודעות שלכם

תוכנית פעולה לשיווק כנס, סדנה או אירוע אחר

רוצים לשווק סדנה או אירוע? צריך דף נחיתה

רוצים להגדיל את רשימת התפוצה? צריך דף נחיתה

רוצים למכור קורס? צריך דף מכירה

אפשר לעשות אחד באתר שלכם כמובן, בעיקר אם הוא על וורדפרס
ואפשר להשתמש במגוון שירותים שיש ברשת.

viplus – אני משתמשת במערכת הזו. היא מערכת דפי נחיתה המשולבת בתוך מערכת דיוור. ניתן לפתוח דף נחיתה חינם עד 200 מנויים (זאת אומרת רק אחרי 200 הרשמות צריך לשלם)
בונוס נוסף לנרשמים דרך קישור זה, בהרשמה לשנה מקבלים 2 חודשים מתנה.

הדרכה לבניית דף הנחיתה

מערכת נוספת מאוד פופ היא רב מסר.
זוהי מערכת לניהול רשימת דיווור  + דפי נחיתה
המשלבת אופציות אוטומיזציה 

יש לי הטבה מדהימה עבורכם, בהרשמה דרך הקישור הזה תקבלו חודשיים חינם לשימוש במערכת : הרשמה למערכת והדרכה לחצו

לאחרונה הושקו דפי נחיתה חדשים במערכת
יתרון משמעותי נוסף שיש ברב מסר היא מערכת לניהול קורסים דיגיטאלים

אם אתם מתכוונים ליצור קורס דיגיטאלי בקרוב, אני ממליצה להירשם למערכת, זה האכסון הזול ביותר לצוצרי און ליין (כי בעצם התשלום הא רק על מערכת המסר)

מערכת נוספת סופר מדליקה המכילה המון אופציות ומשתדרגת כל הזמן היא

אקטיב טרייל

במערכת ניתן לבנות דפי נחיתה מרשימים במיוחד,
קיימות אופציות לתהליכים אוטומטיים(מאוד חשוב בהמשך)
כמובן מערכת דיוור ועוד
מסלולי התשלום רחבים ונוחים מאוד

* חודש ראשון ניסיון בחינם *

ואפילו סידרתי לכם 10% הנחה עם קוד קופון bomsite

מדריך לבניית דף נחיתה

בפרסום אירוע, קורס או כל מוצר תמיד עדיף שהתשלום יבוצע מראש במעמד ההזמנה. כך תדעו בוודאות כמה אנשים מגיעים ותחסכו זמן רב על שיחות טלפון.

נכון, כל השירותים כוללים עמלה וחלקם גם תשלום חודשי, אבל זו הוצאה שאסור לוותר עליה לדעתי.
חשוב מאוד – דף נחיתה מאובטח. לשלוח לינק ב SMS וכו זה לא מספיק כי שוב, זה דורש שיחת טלפון ולפעמים הלקוח "מתקרר" וכל נושא התשלום מתעכב.
ישנם לא מעט חברות ומומלץ לערוך איתם משא ומתן.

מספר אופציות

משולם (כרגע החברה המומלצת) – עמלה מאוד נמוכה של 1.4% על כל עסקה. החיוב מתבצע ב SMS אבל קיימת אפשרות להוסיף 299 ש"ח לשנה ולקבל אפשרות לתשלום ישירות מדף הנחיתה בעמוד מאובטח.

פלא פיי – עם המערכת הזו עבדתי מספר שנים. עמלה של 2.5% על כל עסקה + 0.5 שח ובנוסף יש תשלום חודשי קבוע של כ-50 ש"ח אותו משלמים רק אם בוצעה עסקה באותו חודש.

icount+payme – מערכת ליצירת חשבוניות + סליקה אינטרנטית

מדובר במערכת מאוד מתקדמת המפיקה דפי נחיתה מרהיבים ואתרים סופר מעוצבים במספר דקות. המערכת מאפשרת להקים אתר/דף נחיתה  בחינם אך אני ממליצה ללכת על האופציה בתשלום בעיקר אם אתם בוחרים לבנות אתר.

בעוד שבעבר היו בעיות עם האתרים, היום רובם כבר לא קיימים.

קישור למערכת WIX

הדרכות לבניית אתר או דף נחיתה

אהבת את 40 הטיפים ועדיין לא הצטרפת לקליקלות? 

אם ברור לך שלעסק שלך יש פוטנציאל מדהים וכל מה שצריך זה חשיפה לקהל הנכון עם המסר הנכון.

ברור לך שכל מה שנחוץ לך זה רעיונות ליצירת תכנים והדרכה כיצד להשתמש בהם נכון.

ברור לך שאם רק מישהו היה מעדכן אותך בכל דבר חדש (וחשוב) שיש בפייסבוק, השיווק שלך היה הרבה יותר טוב.

ואם היתה יד מכוונת שעונה לך על כל השאלות באופן יומיומי, השיווק היה הופך לקל ומדוייק יותר.

וברור לך ששיווק מפייסבוק בנוי בעצם גם מ: כתיבה, וידאו, רשימת תפוצה, דפי נחיתה ועוד

והשילוב הנכון בין תוכן מדוייק ופרסום ממומן יעלה את העסק שלך לשלב הבא!

וחשוב לך ללמוד הכל במקום אחד ולא להשקיע אלפי שקלים בעשרות קורסים וסדנאות.

אם כן, אני רוצה שתכיר לעומק את הקליקלות

  • למידה מתחדשת של נושאי שיווק רבים במקום אחד
  • כל חודש הדרכה חדשה (המחולקת למספר סרטונים + טקסטים וכו)
  • כל הדרכה מלווה בהצעות לפעולות שיקדמו אותך במיידי!
  • מייל קבוע כל יום חמישי עם הדרכה חדשה (או מספר הדרכות) והצעות לפעולה.
  • סיעור מוחות עם קהילת עסקים איכותית, תומכת ומפרה 
  • תמיכה ותשובה לכל שאלה לאורך כל הדרך מרוחמה סלע בקבוצה הסגורה
  • הדרכות משולבות אסטרטגיה, תוכניות עבודה והדרכות טכניות

ניתן לגשת להדרכות ולמשימות בכל זמן רצוי למשך כל זמן החברות *

המחיר הכי משתלם בארץ!

מדובר בתוכנית הכוללת למידה. פעולה. תמיכה. קהילה.

כל הטוב הזה במחיר נמוך של 95 ₪ לחודש בלבד

וכל זה ללא התחייבות! ניתן לבטל בכל שלב

או ב 195 ₪ הכוללים גם גישה לקורס השלם לפרסום ממומן בפייסבוק

הקורס שילמד אותך את כל מה שצריך בשביל ליצור קמפיינים מובילים להכנסה בפייסבוק!

(מעל 10 שעות הדרכה)

אני רוצה לתת לך הטבה מיוחדת

חודש ראשון במחיר מיוחד להתנבות ולראות

רק 55 ש"ח  לקליקלות

או 155 ש"ח לקליקלות+הקורס לפרסום ממומן

עם קוד קופון: 2018

כל מה שנשאר זה ללחוץ כאן ולקבל את ההטבה

 

 

דילוג לתוכן