אינסטגרם היא הכוכב החדש בזירת העסקים הקטנים. אל אף שהיא קיימת כבר מ-2010 הפריצה הגדולה של העסקים הקטנים ושל הקהל הישראלי נוצרה כנראה בסוף 2017.
זו בעצם פלטפורמה נוספת שמאפשרת לכם ליצור שיח נוסף עם הלקוחות שלכם. לקבל חשיפה נוספת אורגנית וממומנת.
למי היא מתאימה? לכל בעל עסק שיכול לייצר תוכן!
היום כולם נמצאים באינסטגרם, גם הלקוחות שלך!
היתרון המשמעותי ברשת הזו היא האפשרות לקבל חשיפה אורגנית רחבה
אופציה שלצערנו כבר לא זמינה בעמוד העסקי בפייסבוק.
נכון ל 2022 אני ממליצה לפתוח חשבון עסקי באינסטגרם לכל בעלת עסק ולהיות פעילה ברשת.
יותר מזה, כאשר יוצרים תוכן חדש אנ ממליצה לחשוב קודם על אינסטגרם והדרכים ליצור תוכן לרשת הזו
ורק לאחר מכן לפרסם את אותו תוכן או התוכן לאחר עריכה בעמוד העסקי בפייסבוק.
לאינסטגרם יש המון דרכים לשיווק:
יצירת פוסטים, הסטורי, סרטוני רילס, סרטוני וידאו נוספים, מעורבות , האשטגים ופרסום ממומן
אנו לומדים את כל האופציות במועדון הקליקלות.