התוכנית לשיווק באינסטגרם

אינסטגרם היא הכוכב החדש בזירת העסקים הקטנים. אל אף שהיא קיימת כבר מ-2010 הפריצה הגדולה של העסקים הקטנים ושל הקהל הישראלי נוצרה כנראה בסוף 2017.

זו בעצם פלטפורמה נוספת שמאפשרת לכם ליצור שיח נוסף עם הלקוחות שלכם. לקבל חשיפה נוספת אורגנית וממומנת.

למי היא מתאימה? לכל בעל עסק שיכול לייצר תוכן! 

 

איך לשווק באינסטגרם

 בני נוער, נשים בגילאי 20-50 , גברים .

נכון לסוף 2018 יש 605,000 ישראלים באינסטגרם 
68% מהמשתמשים הם נשים.

בישראל שנת 2018 גילאים:

גילאים 65 ומעלה 2% מכלל האוכלוסיה,

55-64 בממוצע 5% אחוזים,

גילאי 45-54 ממוצע של 8.9%

גילאי 35-44  15.3%

גילאי 18-34  30-32 אחוזים

13-17 6.4%

החשיפה והמעורבות האורגנית גדולה בצורה משמעותית מאשר בפייסבוק [באחוזים ביחס לכמות העוקבים. כ 4%]

בשלב ראשון עליכם לפתוח פרופיל באינסטגרם. התהליך מאוד פשוט.

יש להוריד את אפליקציית אינסטגרם לנייד [חפשו דרך חנות האפליקציות] 

הפתיחת האפליקציה, אם מותקנת אפליקציית פייסבוק בנייד, המערכת תשאל אם להתחבר דרך הפרטים של פייסבוק, זו הדרך הקלה ביותר.

  1. הורדת האפליקציה
    : App Store https://apple.co/2OC2DWo
    לאנדרואיד: http://bit.ly/2KTYaMG
    2. פתיחת חשבון : הכנסת משתמש הפייסבוק / כתובת המייל שלכם.
    3. פתיחת חשבון דרך המייל : בחירת שם משתמש וסיסמא (שם העסק).
    3. נרשום שוב את שם המשתמש.
    4. דילוג על השלבים הבאים ונלחץ על סיים (נוכל להוסיף בשלב יותר מאוחר את החברים).
הגדירו את חלק האודות [הביו]- אל תשכחו להגדיר את השירות שלכם בשורה אחת בלבד. השתמשו באיזור הלינק לקשר לדבר שהכי חשוב לכם כרגע: מתנה חינמית, קורס שאתם מקסמים כרגע או חיבור לאתר. שלבו אימוג'ים למשיכת תשומת לב.
 
אינסטגרם עסקי או אישי – היתרון באינסטגרם אישי זה אפשרות הפרסום הממומן, שליחת הודעה, סטטיסטיקות. כרגע אין עדיין הבדלים בחשיפה לפרופיל עסקי על פני פרופיל אישי. 
כרגע האפשרות הפיכה.
כנסו להגדרות, גוללו מטה ועברו לפרופיל עסקי.
 
חברו בין הפרופיל האיסטגרם לעמוד העסקי שלכם:
כנסו בעמוד העסקי להגדרות, בצד בחרו "אינסטגרם" , הכניסו את שם המשתמש והססמה והחיבור התבצע

האם אסטרטגיית התוכן שונה מפייסבוק?

תוכן בפיד הראשי – פוסטים / סירטונים

אני ורבים מלקוחותי מפרסמים את אותו תוכן בפייסבוק ובאינסטגרם. 
אם הבחירה שלכם נעה בין לפרסם אותו תוכן שפירסמתם בפייסבוק לבין לא לפרסם בכלל, העדיפו לפרסם אותו תוכן.

פוסטים ארוכים : מבדיקה שלי באינסטגרם, אל אף שהיא לא מיועדת לפוסטים ארוכים, כאשר אלו פוסטים שמעבירים סיפור, יש בהם תהליך או שזה פינה קבועה, אנשים קוראים עד הסוף.

חשוב באסטרטגיית התוכן: כמו בפייסבוק, יהיו עקביים, יהיו אותנטיים הרשת לא מתאימה למונחים סופר מקצועיים ושיחה שלא בגובה העיניים.
טפלו בהתנגדויות, תסכולים של הלקוח.
הקפידו על יצירת הזדהות.
שלבו סיפורים אישיים [גם אם הם מובילים לסוף רלוונטי לעסק] עם פוסטים מקצועיים.

עם זאת חשוב לדעת:

  • אנשים מגיעים לאינסטגרם לקבל השראה – גם בטקסט ובעיקר מהתמונות.
  • טקסטים קצרים מתאימים יותר לאינסטגרם.
  • תמונה ללא טקסט לא תעביר את המסר שלכם [אלא אם כן אתם צלמים וזה המוצר] אל תוותרו על הטקסט מתחת לתמונה
  • גם כאן יש צורך בהנעה לפעולה גם אם מדובר ב "מסכימים איתי, סמנו לי כאן" או "אז דברו איתי פה או בטלפון….." יש חשיבות רבה לתגובות.
  • פרסמו לעיתים תכופות – כל יום ואפילו מספר פעמים

לרעיונות ליצירת תוכן פנו לתוכנית לכתיבת פוסטים

שימוש בוידאו בפיד

ניתן לעלות לפיד סרטונים של 3-60 שניות [דרך פרסום ממומן ניתן עד 120 שניות]
השתמשו בזה לעלות סרטונים עם ערך לקהילה או סרטוני פרומו להוביל לצפיות בפלטפורמה אחרת.

מה להקפיד בוידאו בפיד

  • כדאי שהוידאו יהיה מרובע
  • כאשר יש ערך חשוב הקפידו להוסיף כתוביות [ניתן להוסיף בעזרת אפליקציית autocap האפליקציה עובדת באנדרואיד בלבד ומוסיפה כתוביות אוטו. בתוספת 15 שח בחודש תוותרו על הלוגו]
  • הוסיפו בעריכה אימוג'ים או פרטים ויז'ואלים המתחברים למותג
  • הקפידו על סרטונים אותנטיים
  • אם אין אפשרות לערוך ולהוסיף כתוביות, מבחינתי, העלו את הסרטון בכל זאת. עוקבים קבועים שמכירים את הערך שלכם יאזינו.

הסטורי הם יחידות זמן של סרטון  או תמונה העורכים 15 שניות ונשארים באוויר 24 שעות.

כנסו לשיעור לשיווק באינסטגרם לראות כיצד לעלות סטורי, כיצד לעצב את הסטורי ואיך לעלות סטורי בהמשכים

משתמשים רבים מקדישים לא מעט זמן לצפות בעיקר בסטורי, לפעמים אפילו יותר מהפיד. אבל חשוב להיות עקביים ולעלות מספר סיפורים ביום ע מנת להשאר בתודעה ולהישאר רלוונטיים.

זה המקום גם להיות פחות רשמיים, לשתף מדברים קטנים במהלך היום, תמונות ועוד.

יש לשלב בין הרבה ערך לקצת מכירה. כאן חוק ה 20/80 עובד כך ש 80% הוא ערך ו 20% מכירה. [גם 70/30 יעבוד נהדר]

ניתן לשמור סטורי בהיילטס ואף ליצור הייליייטס לפי נושאים

לינק בסטורי – משיכה למעלה שמובילה ללינק

  • ניתן להוסיף לינק לסטורי אורגני רק כאשר יש מעל 10,000 עוקבים
  • כאשר מעלים סירטונים ל IGTV ניתן להוסיף לינק לסירטון ב IGTV [ושם להוסיף לינק]
  • ניתן לעשות קמפיין תנועה, המרות דרך מנהל המועדות של פייסבוק עם וידאו או תמונה ולחבר ללינק [בתשלום]

רעיונות לשימוש בסטורי

  • כתבנו פוסט חדש בפיד? מתחת לפוסט נוסף סמן השיתוף [מעין חץ] לחיצה עליו מאפשרת לנו לשתף את הפוסט בסטורי ולהזמין אנשים ללחוץ על הפוסט ולקרוא
  • שיתוף פוסטים של אחרים עם נקודה אישית שלכם
  • צילום תמונות ממה שקורה במהלך היום
  • צילום תמונה עם הנעה לפעולה
  • צילום שלי עם לקוח/ה

שימוש בוידאו בסטורי

ניתן לעלות וידאו של 15 שניות או לבחור באופציית "בלי ידיים" ולעלות וידאו ארוך יותר שהתפצל לבד. ניתן לעלות וידאו שצולם מראש בנייד. וידאו עד דקה התפצל לבד וידאו ארוך יותר יש לפצל מראש בעזרת אפליקציה.

מומלץ לערוך בנפרד כל קטע וידאו על ידי הוספת טקסט, אימוג'ים, קישורים וכו.

לא מומלץ לעלות סרטון ארוך מעל לדקה, כמות הצופים בכל סטורי תרד.

איזה תוכן ניתן להעביר בוידאו
  • להעביר ערך: שימוש בוידאו קצר בו אנו מצלמים את עצמנו ומעבירים ערך לצד השני בעיקר בשיטת ה "לא ליצור, לתעד" זה לא ערך שיצרנו מראש אלא ערך שנוצר מתוך דברים שהתרחשו היום.
  • לקוח שאל שאלה שאני יודעת שרבים שואלים, אולי כדאי לענות בוידאו קצר
  • קראתי פוסט בקבוצה ואני רוצה להגיב
  • משהו קטן שקרא לי היום בעסק
  • תיעוד של פגישה עם לקוח/ה, אפשר להציג את הלקוח
  • הצצה קטנה את מאחורי הקלעים של העסק: 
    "הגעתי עכשיו לאולם בו יהיה הכנס"
    "תראו מה הכנסתי לכם להסדנה של שבוע הבא"
    " אני בדיוק מכינה דף נחיתה מטורף, אתם חייבים לראות"
  • תיעוד אישי קליל – חשוב להראות שאתם אנושיים ולא הכל סובב סביב העסק

מדובר באיזור הוידאו של אינסטגרם המאפשר לעלות סירטונים ארוכים, להוסיף תיאור ולינק.

להסבר טכני על ה IGTV – שיעור שיווק באינסטגרם

  • הקפידו ליצור את הסירטונים בפורמט אורך
  • במידה והסרטונים נוצרו במקור בפורמט רוחב או מרובע העבירו אותם בתוכנית עריכת וידאו ושנו את הפורמט לצפייה לאורך.
    אפליקצייה לעריכת וידאו – movie editor
    אפליקציות נוספות לאנדרואיד
    משתמשי אפל – כתבו VIDEO בחלק העליון בחיפוש
  • הוסיפו כתוביות בעזרת תוכנת עריכה או אפליקציית autocap [שימו לב, האפלקציה החנמית מכילה לוגו חברה. על מנת להוריד אותה יש לעושת מנוי שעולה כרגע 15 שח
  • הוסיפו כותרת משמעותית אשר יוצרת סקרנות או עונה על צורך
  • הוסיפו תיאור מה בסרטון 
  • הוסיפו לינק בתיאור לדף נחיתה או לאתר שלכם

וידאו חי באינסטגרם מתבצע דרך הסטורי [סטורי חדש, בחירה למטה בוידאו חי]

שימוש בוידאו חי באינסטגרם נועד ליצור שיח ודומה מאוד לשימוש בוידאו חי בפייסבוק.
[אל אף שלא ניתן לתזמן, להשתמש בתוכנות חיצוניות וכו]

למידע על שימוש שיווקי בוידאו חי

  • מעלים וובינר / וידאו חי בפייסבוק? הדליקו גם את האינסטגרם ושדרו את הוידאו במקביל או לפחות בדקות הראשונות על מנת להזמין את הצופים לוובבינר או לפייסבוק
  • התכוננו מראש לוידאו החי ותנו ערך משמעותי [הזמן של הצופה יקר]
  • הקפידו לענות לצופים לשאלות
  • נסו  ליצור זמן קבוע פעם בשבוע / חודש לוידאו חי
  • הכינו את הצופים מראש בשיום X בשעה Y יהיה וידאו חי על מנת לא ליצור מצב של חוסר בצופים

נרצה או לא, אינסטגרם היא רשת ויזואלית ויש חשיבות גדולה מאוד לתמונות שנעלה וגם למראה הכולל של עיצוב הפיד.

משהו ממני בנימה אישית

אקדים ואומר, אני אישית לא חסידה גדולה של "הפיד המושלם" ויודעת שכל המקדמים באינסטגרם ילמדו אתכם כמה זה חשוב וכמה כדאי להשקיע בזה שכל תמונה תתכתב עם הקודמת, שכל הפיד יהיה באותם צבעים [או לפחות 9 התמונות האחרונות] או באותם מוטיבים וכו.
עם זאת אני מזהה בעיה גדולה אצל בעלי עסקים, הרצון ליצור פיד מושלם מוביל למינימום פרסום באינסטגרם.
אגיד לכם שגם אני נמנעתי לפעמים מלעלות ערך כי לא מצאתי תמונה קשורה שתתכתב עם התמונה הקודמת.

אז כן, ככל שהפיד יראה טוב יותר עם קו אחיד שמחבר הין התמונות, סביר להניח שזה יראה טוב יותר. אישית, אני עוקבת אחרי תוכן של אנשים והמצליחים יותר שאני עוקבת אחריהם לא מתמקדים במראה הפיד אלא בכל ערך בפני עצמו.

אז מה לעשות בכל זאת

טיפים ליצירת פיד אחיד [תזכרו שכל כמה זמן ניתן לעשות שינויים]
** שימו לב: ההמלצות לעיצוב תקפות גם ברשתות חברתיות אחרות וכדיא לייצר קו אחיד של המותג שלכם בכל הרשתות]

טיפים כלליים לעיצוב תמונות

  • כנסו לקורס לעיצוב תמונות על מנת ללמוד מהיכן להוריד תמונות, איך לעצב תמונות [גם לסטורי], מהיכן להוריד פונטים, איך ליצור פלטת גוונים לעסק שלכם
  • בחרו 2 פונטים קבועים שילוו אתכם לאורך כל העיצובים שלכם . ניתן לבחור מהפונטים החינמיים של גוגל. אם בחרתם להינסהל באנגלית, התקינו אפליקציה CANVA או אפליקציה דומה ובחרו 2 פונטים קבועים מהרשימה.
    פוסט אחד מרובע ואחד יותר עגול. [עברית: דפוס וכתב]
    ** הערה: השתמשו בפונטים אלו בכל העיצובים שלכם, גם ברשתות אחרות **
  • גוונים – בחרו עד 3 צבעים / גוונים שילוו אתכם קבוע בכל העיצובים
    בקורס לעיצוב תמונות תמצאו הסבר נרחב איך למצוא גוונים משלימים ואיך למצוא גוונים שמתאימים למותג שלכם.
  • אלמנטים – עצבו / רכשו מראש מספר אלמנטים קבועים שילוו אתכם בעיצובים [למשל: אני משתמשת המון באייקונים]
  • משתמשים באפליקציה לעריכת תמונות? השתמשו תמיד באותו סדר של עריכה, באותם פילטרים וכו. כך יהיה מראה אחיד לתמונות
  • עצבו מראש את התמונות באחת האפליקציות או בפאוור פוינט

טיפים לפיד בעל מראה אחיד בקליקלות

  • השתמשו תמיד באותו פילטר או סדרת פילטרים [אם אתם משתמשים באפליקציה ומעבירים תמונה מספר פילטרים / הגדרות]. 
  • כל X תמונות , למשל כל תמונה 4 או תמונה 6 העלו טקסט על רקע לבן או רקע אחיד [עדיף צבעים בהירים] הקפידו לעשות זאת באופן קבוע כל מספר תמונות שבחרתם. ניתן לשנות את צבע הרקע של הטקסט אבל כדאי להישאר עקביים לצבעי המותר ולא להחליף את הפונט והעיצוב. אופציית הטקסט חוסכת מלא זמן כאשר אין תמונה מתאימה.
  • צלמו את התמונות בעצמכם והשתמשו באביזרים קבועים או מאותה משפחה בכל התמונות / זווית צילום דומה 
  • עקבו אחר פרופילים של אחרים, קבלו השראה וזכרו, העיקר הוא התוכן לא השלמות!

ההאשטגים הם תגיות המחברות נושא. כמות הנושאים באינסטגרם עצומה. כפי שעוקבים אחר עמוד ניתן לעקוב אחר האשטגים.

האשטגים לא נועדו להגדלת חשיפה אורגנית אלא שימצאו אתכם על ידי חיפוש.

ניתן לצרף עד 30 האשטגים לכל פוסט [בסוף הפוסט או בתגובה הראשונה]
ההמלצה היא 11-15

ניתן לצרף האשטגים ומיקומים גם לסטורי להגדלת החשיפה.

כנסו לשיעור לשיווק באינסטגרם ללמוד כיצד לבצע מחקר האשטגים

ההמלצה שלי לשמור את ההאשטגים לפי קבוצות בהתאם לנושאים שאתם מפרסמים בפתק בטלפון או בקובץ מסודר. כך תוכלו להעתיק ולהדביק כל פעם מחדש.

ניתן גם "להמציא" האשטגים משלכם, בעיקר כאשר יש קמפיין או תחרות שאתם עורכים "פרסמו תמונה עם ההאשטאג #אניקונהרקאצלרוחמה ואולי תזכו חולצה ותקליט"

  • מחקרים אחרונים מראים ש 9-11 האשטגים זה המספר הנכון. עם זאת ניתן לפרסם עד 30 אין צורך להשתמש בכולם
  • השתמשו בהאשטגים הרלוונטים לעסק ולערך שלכם. האשטגים ממוקדים.
  • שלבו בין האשטגים מאוד פופולאריים עם מליוני שימושים להאשטגים עם מאות שימושים. עד 5 מאוד פופולארים והשאר ממוקדים יותר.
מה עובד לפי הסדר:
  • רילס : מספר אחד להגדלת העוקבים.
    מומלץ להשתמש בטרנדים מבחינת פס קול וכו , חשוב  ולקחת את זה למקום שלך, לא לשכוח הנעה לפעולה על הסרטון ולהוביל לקריאת הפוסט שמצורף לסירטון.
    רילס קצר יוביל ליותר צפיות וכמובן מומלץ שתהיה תנועה / עריכה ומעברים כל כמה שניות [האידיאלי זה 3 שניות] 
  • קרוסלות [פוסט של מספר שקפים] שנותנות הרבה ערך ושווה לשמור.
    לא חייבים לכתוב המון תוכן על כל שקף ומומלץ לסמן שיש שקף נוסף על ידי חץ / "גלול לעוד" וכדומה
    כל פעם שברצונך לפרסם פוסט ארוך מומלץ לעלות קרוסלה

  •  
  • להיות פעילים ברשת: להגיב למי שמגיב לכם ובעיקר להיות פעילים בפרופילים של אנשים אחרים.
    תוך דגש על תגובות.
    חשפו האשטגים רלוונטים, עברו על הפוסטים שפורסמו תחת האשטאג זה והגיבו.
  • העלו תכנים באופן קבוע. מספר פעמים בשבוע ואפילו יותר מפעם אחת ביום
  • יהיו עקביים בתכנים ובסוג התכנים
  • הקפידו על צירוף האשטגים רלוונטיים
  • תניעו לפעולה בכל פוסט
  • הקפידו לפרסם בשעות שהקהל שלכם נמצא באינסטגרם. המועד החשוב יותר לתגובות השעה הראשונה לאחר העלאת הפוסט
  • אנשים נכנסים לאינסטגרם לקבל השראה, קחו את זה בחשבון בתוכן הכתוב ותמונות שאתם בוחרים
  • הקפידו להכניס המון תוכן בין לבין שהוא לא מכירתי, ההמלצה היא לפחות 70% מהתוכן
  • השקיעו בתמונת פרופיל ברורה והחליפו אותה לפעמים [לא לעיתים קרובות]
  • השקיעו בביו ברור וייחודי
  • השתמשו גם בסטורי, מספר פעמים ביום ובוידאו [גם לייב ו IGTV]
  • הובילו אנשים גם מהפייסבוק ומרשימת התפוצה לתוך אינסטגרם
  • ערכו פעילויות או הגרלות – לא יותר מדי
  • פרגנו לאנשים אחרים בסטורי או בעמוד שלכם [פרסום התוכן עם קרדיט]
  • עשו שיתופי פעולה עם פרופילים אחרים
  • עשו פרסום ממומן, כל פרסום מגדיל את כמות העוקבים

פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר לך להגיע לקהל רחב יותר. להניע לפעולה או להגדיל את כמות העוקבים.

לשם ביצוע פרסום ממומן יש לפתוח אינסטגרם עסקי.

ניתן לקדם ישירות דרך אינסטגרם במהירות ובקלות אבל זה כמו "בוסט פוסט" דרך העמוד הקהל לעולם לא יהיה מפולח בצורה מקסימאלית ולכן מומלץ לנהל את כל הקמפיינים דרך מנהל המודעות של פייסבוק.

** כנסו לשיעור לקידום ממומן באינסטגרם ללמוד כיצד לעשות זאת נכון **

ראשית חשוב לציין שכל המידע נמצא בשיעור לקידום ממומן באינסטגרם.

  • הפרידו בין הפרסום בפיד לפרסום בסטורי: גודל התמונות שונה וגם סוג התוכן.
    פרסום בסטורי תמיד יוביל ללינק ומומלץ לעשות וידאו קצר ומזמין להחליק על המסך ולהגיע לקישור, אבל חשוב שהוידאו יראה מאוד אותנטי כמו סטורי רגיל.
    בפיד – תמונה אותנטית, עדיף עם אנשים, ללא טקסט.
  • הניעו לפעולה ואל תשתמשו בקמפיינים רק לחשיפה אלא להשיג מטרה ספציפית מדידה.
  • קדמו סוגים שונים של תוכן
  • הקפידו להיות זמינים לתגובות

אפליקציות ועזרים לשיווק באינסטגרם

בדיוק כמו בפייסבוק אני ממליצה לתזמן כמה שיותר פוסטים קדימה.

זה יעזור לכם גם בתכנון הפיד.

הדרך המומלצת לתזמן את הפוסטים שלך לאינסטגרם היא דרך הקריאטור סטודיו של פייסבוק ישירות מהמחשב. 
יש האומרים שזו הדרך המועדפת על פייסבוק [אין הוכחות חד משמעיות]
שימו לב שאי אפשר לתזמן REELS. אותם אפשר לשמור כטיוטה ולפרסם ביום המתאים.
לקריאטור ניתן להיכנס מהסרגל הצדדי בעמוד העסקי – זה כתוב באנגלית 
creator studio

להדרכה על הקריאטור סטודיו

קישור לקריאטור סטודיו [יעבוד כנראה למי שיש ביזנס]

דרך נוספת היא : business suite

דרך המחשב – הגישה אפשרית רק למי שאין ביזנס מנג'ר.
יתרון – ניתן לתזמן פוסט לפייסבוק ואינסטגרם בלחיצה אחת.

וכמובן דרך האפליקציה business suite דרך הטלפון
במאפשר לתזמן במקביל לפייסבוק ואינסטגרם
ובנוסף מאפשרת לתזמן סטורי

 

אפליקציות חיצוניות:

האתר later מאפשר לתזמן פוסטים 
במסלול החינמי ניתן לבחור רשת חברתית אחת ולתזמן 30 פוסטים בחודש – חברו את האינסטגרם

אפליקציה נוספת שעובדת גם דרך המחשב היא: https://www.planoly.com/
יש חבילה חינם של 30 פוסטים וסטורי [כן, אפשר לתזמן גם סטורי שזה מעולה]

האתר https://grum.co/ מאפר לתזמן פוסטים בעלות של כ 10$ בחודש

בקורס לעיצוב תמונות תמצאו מידע על אתרים רלוונטים לעיצוב תמונות, בחירת גוונים וכו.

טיפים חשובים:
שמרו על פשטות – גוונים , פונטים ואלמנטים קבועים יחסכו לכם מלא זמן.
עידן הפיד המושלם נגמר

השראה לפידים באינסטגרם – מזכירה, אין צורך שהכל יהיה מושלם.

באפליקציות: הקישורים הם בעיקר באנדרואיד.
מומלץ לאפליקציה מקבילה לאייפון

CANVA – עיצוב תמונות בקלות. למערכת יש תבניות חצי מעוצבות לפיד ולסטורי. וליצירת הייליטס
ניתן לעבוד במחשב או להוריד אפליקציה.
כרגע זו האפליקציה הכי מומלצת לרכז את כל העיצובים שלכם.

Pixabay – תמונות בחינם. ניתן ל מצוא את האתר באינטרנט או להתקין את האפליקציה

Snapseed – אפליקציה מבית גוגל המכילה פילטרים וכלים רבים לעיצוב תמונות.
הורדה לאנדרואיד   הורדה באייפון
ה
המלצה שלי לאחר בחירת התמונה עברו על התבניות ולאחר מכן בחרו "כלים" ונסו את האופציות. לבסוף בחרו מספר מצומצם של אופציות בהם תשמשו באופן קבוע.
האפליקציה מאוד פופולארית וניתן למצוא עשרות הדרכות ברשת.

pixelLab – אפליקציה לעריכת תמונות. היתרון המשמעותי מבחינתי זה שניתן לשמור במערכת פוסטים מיוחדים בעברית ולהשתמש בהם בתמונות.
[צריך לחבר את הטלפון למחשב, לבחור את התיקייה הרלוונטית ולגרור לשם קבצי פונטים]

VSCO – אחת הפופולריות. מאפשרת לתכנן פיד ולערוך תמונות לסטורי ולפיד. רב האופציות בגירסה בתשלום.

Unfold – לעיצוב סטורי מינימליסטי. מספר טמפלטים לקולאג'ים מוכנים והוספת טקסט.

VIGO VIDEO – וידאו מתמונות לפיד או לסטורי

תכנון הפיד עם Preview –  לתכנון לעתיד

בעבודה עם business suite – ניתן לפרסם במקביל פוסט בפייסבוק ובאינסטגרם כולל תזמון

מהאינסטגרם לפייסבוק באופן אוטו או פשוט

יצירת פוסט באינסטגרם וסימון פרסום גם בפייסבוק

בזמן כתיבת פוסט עם תמונה / וידאו לפיד ניתן לסמן בחלק התחתון "פרסום בפייסבוק" ואז הפוסט יפורסם אוטו גם בפייסבוק.
אם האינסטגרם אישי – אז בפייסבוק אישי
אם האינסטגרם עסקי – בפייסבוק עסקי

בדיקה שאינסטגרם מחובר לחשבון פייסבוק הנכון:
– כנסו לפרופיל האישי באינסטגרם
– 3 קווים למעלה ובחרו: הגדרות
– בחרו: חשבון
– בחרו: שיתוף באפליקציות אחרות
– סמנו פייסבוק ובחרו את המקום הרצוי אישי או עסקי

כאשר מעלים תוכן ישירות באינסטגרם אפשר לשתף אותו לפייסבוק במהירות.
חשוב לשים לב: האשטגים לא רלוונטיים לפייסבוק, שיתוף אוטו של פוסט באינסטגרם לפייסבוק כולל כל ההאשטגים לא נראה טוב.

מה אפשר לעשות?
לכתוב פוסט האינסטגרם ללא האשטגים או עד 3 האשטגים
לסמן בזמן כתיבת הפוסט פרסום גם בפייסבוק
ואז לכתוב באינסטגרם את ההאשטגים בתגובה הראשונה.

דרך 2 לפרסם פוסט מאינסטגרם בפייסבוק

אני לא מתכוונת לשיתוף אלא שהפוסט יפורסם כאילו הוא נכתב לפייסבוק.
מאוד רלוונטי לרילס שאי אפשר לעלות אוטו לפייסבוק בזמן היצירה
או שיש פוסטים ישנים מאינסטגרם שאנחנו רוצים לפרסם לפייסבוק עכשיו.

– נכנסים לפיד ובוחרים פוסט/רילס…
– לוחצים על השלוש נקודות בחלק העליון
– בוחרים : פרסום באפליקציות אחרות
– מסמנים פייסבוק ואז על סמן הוי ✔

אוטומציה מתקדמת

השתמשו בזאפייר או ב IFFF על מנת לפרסם אוטו תוכן מאינסטגרם לפייסבוק וההיפך

כנסו לשיעור זאפייר ו IFFF ללמוד כיצד לעשות זאת.

תהליכים מומלצים בזאפייר:

כנסו לזאפייר בחרו Explore  והקלידו instagram המערכת תתן לכם עשרות אפשרויות.
דפדפו באפשרויות. המומלצות:

Post new tagged Instagram pictures and videos on your Facebook Page

פרסם באופן אוטו כל תמונה או וידאו שציפרתי אליה האשטאג מסויים ישירות בדף הפייסבוק העסקי שלי. בתהליך זה אני בוחרת שרק פוסטים עם האשטג מסויים כגון #ruhamaface יופיעו אוטו בדף העסקי.
כדאי להשתמש בהאשטאג יעודי שהמצאתם לנושא.

רעיונות נוספים לזאפים

פרסום פוסט עם האשטג מיוחד מאינסטגרם ישירות בפרופיל הפייסבוק

פרסטם פוסט מפרופיל / דף  פייסבוק עם האשטאג מיוחד ישירות באינסטגרם

תוכניות שיעזרו לך להגיע ליעד

דילוג לתוכן