התוכנית לשיווק באינסטגרם

אינסטגרם היא הכוכב החדש בזירת העסקים הקטנים. אל אף שהיא קיימת כבר מ-2010 הפריצה הגדולה של העסקים הקטנים ושל הקהל הישראלי נוצרה כנראה בסוף 2017.

זו בעצם פלטפורמה נוספת שמאפשרת לכם ליצור שיח נוסף עם הלקוחות שלכם. לקבל חשיפה נוספת אורגנית וממומנת.

למי היא מתאימה? לכל בעל עסק שיכול לייצר תוכן! 
היום כולם נמצאים באינסטגרם, גם הלקוחות שלך!
היתרון המשמעותי ברשת הזו היא האפשרות לקבל חשיפה אורגנית רחבה
אופציה שלצערנו כבר לא זמינה בעמוד העסקי בפייסבוק.

נכון ל 2022 אני ממליצה לפתוח חשבון עסקי באינסטגרם לכל בעלת עסק ולהיות פעילה ברשת.
יותר מזה, כאשר יוצרים תוכן חדש אנ ממליצה לחשוב קודם על אינסטגרם והדרכים ליצור תוכן לרשת הזו
ורק לאחר מכן לפרסם את אותו תוכן או התוכן לאחר עריכה בעמוד העסקי בפייסבוק.

לאינסטגרם יש המון דרכים לשיווק:

יצירת פוסטים, הסטורי, סרטוני רילס, סרטוני וידאו נוספים, מעורבות , האשטגים ופרסום ממומן

אנו לומדים את כל האופציות במועדון הקליקלות.

פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר לך להגיע לקהל רחב יותר. להניע לפעולה או להגדיל את כמות העוקבים.

לשם ביצוע פרסום ממומן יש לפתוח אינסטגרם עסקי.

ניתן לקדם ישירות דרך אינסטגרם במהירות ובקלות אבל זה כמו "בוסט פוסט" דרך העמוד הקהל לעולם לא יהיה מפולח בצורה מקסימאלית ולכן מומלץ לנהל את כל הקמפיינים דרך מנהל המודעות של פייסבוק.

** כנסו לשיעור לקידום ממומן באינסטגרם ללמוד כיצד לעשות זאת נכון **

ראשית חשוב לציין שכל המידע נמצא בשיעור לקידום ממומן באינסטגרם.

  • הפרידו בין הפרסום בפיד לפרסום בסטורי: גודל התמונות שונה וגם סוג התוכן.
    פרסום בסטורי תמיד יוביל ללינק ומומלץ לעשות וידאו קצר ומזמין להחליק על המסך ולהגיע לקישור, אבל חשוב שהוידאו יראה מאוד אותנטי כמו סטורי רגיל.
    בפיד – תמונה אותנטית, עדיף עם אנשים, ללא טקסט.
  • הניעו לפעולה ואל תשתמשו בקמפיינים רק לחשיפה אלא להשיג מטרה ספציפית מדידה.
  • קדמו סוגים שונים של תוכן
  • הקפידו להיות זמינים לתגובות

תוכניות שיעזרו לך להגיע ליעד

דילוג לתוכן