חשוב מאוד: אין צורך לראות את כל התכנים במועדון.
אלא רק את התכנים הרלוונטים למטרה שחשוב לך להשיג עכשיו!
המסלול המתאים ביותר לרב העסקים המתחילים הוא : מפת דרכים לשיווק העסק.
שיווק אורגני: התוכן מסודר לפי הסדר בו כדאי לעבוד
פרסום ממומן: ראו את התוכניות לפי הסדר עד השיעור השלישי ולאחר מכן לפי סוג הקמפיין שאת צריכים.

לא יודעים מה התוכנית המתאימה לכם? רוצים מפת הדרכות אישית עם קישורים איזה תוכניות לראות לפי העסק שלכם?

1. יצרתי מספר מפות דרכים לפי בקשות פופולאריות כאן למטה
2 לחצו כאן להנחיות  ורשימת תמטרות פופ
3. ניתן לפנות אלי בקבוצה או במייל בבקשה למיקוד. יש להוסיף קישורים והסבר על העסק והמטרה שלכם bomsite4u@gmail.com

תשתית חזקה ויציבה

בשלב הראשון יש לבנות תשתית חזקה לעסק. לבחור באיזה זירות חשוב להיות ולפתוח חשבון, להחליט מי הלקוח שלי, מה המוצרים, מה יהיה מסע הלקוח [שישתנה כל הזמן]

בניית קהילה: אוהדת ורוכשת

עכשיו זה הזמן לבנות קהילה חזקה, אוהדת ומחוברת בזירות שבחרתם. להתחיל ליצור תוכן בכתב, אודיו או וידאו ולקדם אותו בזירות שבחרתם עם מנת לבנות קהילה, וכמובן להכניס אותם לשלב הראשון ויותר במסע הלקוח שלך

מכירות, גדילה וצמיחה

המטרה המרכזית היא לגדול ולמכור יותר! ליצור מעמדי מכירה, להבין איך להוביל אנשים לרשימה, ללמוד איך למכור ולשווק יותר קורסים, 1:1 ועוד

שלב התשתית

המסלולים הם בעצם מפת דרכים למעבר נכון בין תוכניות במועדון + דגשים ספציפיים לפי השלב בו אתם נמצאים בעסק ולפי המטרה אותה חשוב לכם להשיג

מסלול במועדון לעסק מתחיל

מסלול מותאם במועדון לעסק מתחיל. [שלב א]
המטרה: להתחיל ללמוד שיווק בפייסבוק ובאינסטגרם, לייצר תוכן  ולבנות קהילה ברשת

שיווק פגישות, אימונים, טיפולים

מסלול מותאם למטפלים, מאמנים, יועצים, קוסמטיקה וכל מי שמוכן מפגשים 1:1 משלב הבנת הלקוח ועד בניית קהילה, שיווק ומכירת פגישות.

צעד אחר צעד למכירת קורסים

מסלול מותאם לכל מי שרוצה לבנות מוצר דיגיטלי או שכבר יש לו קורס דיגיטלי ורוצה למכור את הקורס ולבנות קהילה וכבר יש לו תשתית שיווקית.

בניית הקהילה

בניית רשימה שלב א - תשתית

בניית רשימה שלב ב - הפצה

גדילה, מכירה, צמיחה

הפופולאריים

התייעלות - חיסכון בזמן - טכני בקטנה

דילוג לתוכן