צעד אחר צעד להצלחה בשיווק העסק שלך

איך לבנות ולתכנן את שיווק העסק שלך ברשתות חברתיות שלב אחר שלב.

מסלול זה מתחיל מעסקים מתחילים בשיווק, גם אם כבר שיווקת בפייסבוק בעבר כדאי לעבור על המסלול, כל שלב בו ידייק ויחדש לך ויעזור לך להשיג יותר תוצאות בפחות זמן.

נעבור מהשלב ההתחלתי של שיווק העסק בעמוד האישי עד לבניית קהילה חזקה, נאמנה, אוהדת ורוכשת.

מסלול זה אינו מכיל את כל התוכניות במועדון, אלא מסלול מומלץ לרב העסקים. 

האם לראות את כל ההדרכות בבת אחת? ממש לא ! המטרה שלך זה לא לבזבז זמן בהכנסת ידע שלא תשתמש בו!

איך עושים את זה נכון?

רואים תוכנית אחת, מיישמים, אם צריך משתמשים בקבוצה בשביל לדייק ואז ממשיכים לתוכנית הבאה!
לחלק מהתוכניות יהיה צורך להיכנס שוב ושוב על מנת לדייק את העשייה, להתקדם נכון, להתעדכן בחידושים בתחום וכו.

חשוב – אני כאן בשבילך בקבוצת הפייסבוק , כדאי להשתמש בזה על מנת להתקדם מהר יותר

עברו על התוכניות לפי הסדר. ישמו. והמשיכו לצעד הבא!

היכן יהיה המיקוד השיווקי שלך

בשלב ראשון חשוב לבחור היכן כדאי לך להשקיע את הזמן ואת האנרגיה.
בתוכנית תכיר את כל הזירות בפייסבוק על מנת להחליט היכן תהיה הזירה המרכזית שלך

ליצור נוכחות שיווקית בעמוד האישי ובקבוצות

לפני שנפתח עמוד עסקי, זה כבר הזמן להתנסות בשיווק ולהתחיל להפיץ את הבשורה שלנו.
המקום הראשון הוא כמובן הפרופיל האישי שלנו, ככל שניצור בו יותר חיבור וחשיפה, נקבל יותר פרסום בחינם.
מבחינתי ברגע שפתחנו עסק, הפרופיל האישי הוא פלטפורמה נוספת להפצת הבשורה .

זירה נוספת היא קבוצות בפייסבוק שהם תעשו באופן יומיומי “נטוורקינג בפיג’מה”

הגיע הזמן לפתוח דף עסקי

על מנת שתהיה לך פלטפורמה מקצועית שניתן למצוא אותה גם דרך החיפוש בגוגל, לפרסם דרכה ולהגיע לקהל מדוייק יותר , יש צורך לפתוח עמוד עסקי. אנחנו לא מוותרים על השלב הזה גם אם  כרגע לא תעשה פרסום ממומן.

יש לעבור על התוכנית גם אם פתחת בעבר דף עסקי על מנת לבדוק שהוא אופטימאלי לגוגל ומכיל את כל המידע שלקוח צריך על מנת למצוא אותך

אינסטגרם

בהזדמנות זו נפתח גם פרופיל באינסטגרם ונלמד איך לפעול ברשת. 
בשלב ראשון יהיו לנו אותם מסרים ב-2 הפלטפורמות ולכן חשוב להתחיל במקביל.

הסטורי באינסטגרם הינו אחד הכלים החזקים לשיווק העסק שלכם היום!

בחירת שפה עיצובית

גרפיקה היא כלי הכרחי לשיווק העסק שלך. מהלוגו, לעיצוב הפוסטים, המודעות, עיצוב הדף העסקי,עיצוב המתנות החינמיות שלך וכו

בעזרת הקורס הזה יהיה לך את הידע הדרוש [בצורה הפשוטה והמהירה ביותר] לבחור את החותמת העיצובית שלך, לעצב את העמוד העסקי, להחליט על עיצוב קבוע לתכנים שלך וכו

לכתוב מסרים מדוייקים

תוכנית זו תקפה בעצם מהרגע הראשון שנכנסת לרשתות החברתיות. בתוכנית זו תלמד איך לכתוב באופן קבוע ושוטף, איך לכתוב מסרים מדוייקים, כיצד להניע לפעולה וכו.

תוכנית זו תשתמש אותך לכל הכתיבה שלך בכל הזירות , בכל המדיות החברתיות ואפילו בבלוג שלך.

שיווק בוידאו

הדרך הכי מהירה וטובה, להגיע לחשיפה משמעותית וליצור חיבור מהיר עם הלקוח הפוטנציאלי ולהעביר מכירה – היא וידאו

זה השלב להתחיל לשווק בוידאו. ניתן להתחיל עם וידאו אותנטי בסטורי, פייסבוק, IGTV. לשלב סרטוני הדרכה וסרטוני מאחורי הקלעים [לא תמיד  חייבים להיות מול המצלמה] ואפילו לעשות סרטונים חיים.

זה הזמן להתחיל שלב ראשון של פרסום ממומן

מזכירה את המטרה העיקרית שלנו : חשיפה > בניית קהילה > מכירות. עכשיו, שברור לך איך להעביר את המסרים שלך בטקסטים ובוידאו , חשוב שהמסרים יקבלו חשיפה לקהל הרלוונטי. גם אם עדיין לא הגענו לשלב המכירה אנחנו רוצים לבנות קהלים שמכירים אותנו, קיבלו מאיתנו ערך ורק לאחר מכן להעביר לשלב המכירה.

במועדון יש תוכנית שלמה לפרסום ממומן, אבל בשלב הראשון מה שחשוב זה להביא את האסטרטגיה, להכיר את המערכת, להגדיר קהלים “לא מכיר” והכי חשוב “נעים להכיר” ולהתחיל לקדם תכנים ולבנות קהילה. 

תוכניות אלו הכרחיות גם לקידום מוצרים ושירותים. מומלץ לראות ולהתחיל לפרסם גם אם מדובר בתקציב נמוך

עוברים למכירות

זה הזמן לבחור את האסטרטגיה שלכם למכירה

בתוכנית תלמדו את שלבי המכירה ברשתות חברתיות, מספר אופציות לקמפיינים, חוקי השכנוע, מכירה טלפונית, קמפיין לייבים ועוד הרבה יותר.

להגדיל את הקהילה בעזרת תוכן חינמי ארוז

כיצד ואיזה מתנה חינמית להכין על מנת להגדיל את הקהילה או את רשימת התפוצה באופן קבוע.
עשרות רעיונות למתנות חינמיות שיהיו מוכנות תוך מספר שעות.

פעילויות ואתגרים הם דרך מעולה להגדיל את רשימת התפוצה או להגדיל את הקהילה.
איזה כדאי לעשות, איך עושים את זה ועוד.

איך לבנות דף נחיתה לאיסוף לידים או מכירה

בונים רשימה? משווקים אירוע? יש לכם מוצר אונליין? הגיע הזמן לבנות דף נחיתה.

בתוכנית תלמדו באיזה מערכות להשתמש, איך לבנות את הדף מבחינה שיווקית ואסטרטגית,
איך לבנות את הדף מבחינה טכנית כולל חיבור למערכת הדיוור,
איך לחבר תשלום אוטומטי לעמוד המכירה

לבנות קהילה רוכשת בקבוצת פייסבוק

אם החלטת לפתוח קבוצה בפייסבוק – כדאי לדעת איך לנהל אותה נכון ואיך להעביר אותה לשלב המכירה.

התוכנית מומלצת גם לכל מי שרוצה להגדיל קהילה משמעותית
או להעביר פעילות או אתגר של מספר ימים לבניית קהילה, הגדלת רשימת התפוצה ובעיקר – מעמד מכירה.

שלב זה אינו חובה כלל ולא מתאים לכל בעלי העסקים. לא כל בעל עסק חייב שיהיה לו קבוצה בפייסבוק ולא כל קבוצה בפייסבוק חייבת להפוך לקהילה.

איך ליצור רשימת תפוצה של אלפי אנשים רלוונטיים

אם לעסק שלך יש לקוחות חוזרים, סביר להניח שחשוב שתהיה לך רשימת תפוצה!
גם עסק של מוצרים וגם עסק של שירותים.
בתוכנית תלמד את כל השלבים ליצור רשימת תפוצה גדולה כולל בניית רשימת תפוצה ללא השקעה כספית.
[לא בטוח שיש לך צורך ברשימת תפוצה או מה לעשות איתה? זה הזמן לעבור לקבוצת הפייסבוק של המועדון לשאול]

להוביל אנשים לאתר או לדף הנחיתה שלך

לאחר שיצרת דף נחיתה למוצר חינמי או דף מכירה, כעת כדאי להכניס כמה שיותר אנשים לדף הנחיתה שלך!

אם הצפייה לפחות מ 50 הרשמות בשבוע – קמפיין תנועה.

מעל 50 הרשמות בשבוע – קמפיין המרות.

מה עושים עכשיו? אחרי שעברת את כל השלבים האלו? 

עושים כמעט הכל מהתחלה שוב ושוב.
מכירות, רשימת תפוצה, קמפיינים, פרסום ממומן הם דברים שאפשר לעשות שוב ושוב בעסק.

חשוב לדעת שחלק גדול מהתוכניות מתעדכנות מדי פעם וזה הזמן לעבור לתוכניות נוספות במועדון ולהתקדם. 

איזה? אוטומציה, חידושים וכו. אני בקבוצת הפייסבוק לדייק ולעזור לכם להתקדם לפעם הבאה