צעד אחר צעד להצלחה בשיווק העסק שלך

המטרה במועדון היא לתת לך את כל מפת הדרכים שצריך ל: בניית קהילה חזקה, מיתוג אישי, שיווק העסק ויצירת מעמדי מכירה חזקים!

מתוך הבנה שכל עסק דורש מסלול אחר
ולכולנו חוזקות שונות, דרישות שונות מהעסק ואופי אחר.
ולכן כל עסק יבחר זירות אחרות לשיווק, מסלול מעט שונה למכירה ועוד.

המטרה במועדון השיווק היא לא לראות את כל התכנים, אלא לבחור את התוכן שמתאים לשלב בו אתם נמצאים כרגע – וליישם!

בסופו של דבר מי שמצליח בעסק, מי שמגיע להישגים גדולים, זה מי שמיישם.

המסלול לעסק מצליח

מה: מה אני מוכר, מה המוצרים והשירותים שלי

למי: למי אני מוכר, מי קהל היעד שלי, מי הלקוח האידיאלי שלי 

איפה: באיזה זירות אני רוצה לשווק , היכן הלקוח שלי נמצא בשילוב של הזירה בה אני אתמיד 

קהילה: בניית קהילה חזקה בזירות שבחרתי על ידי תוכן ממוקד בטקסט, וידאו וויז'ואל והפצת התוכן שלי בדרך אורגנית ובפרסום ממומן

סמכות: ביסוס סמכות ואמון על הקהילה שלי על ידי חזרתיות, ערכים ממוקדים ומפגשים חוזרים במדיה ובזירות שבחרתי.

מכירה: זה השלב להתחיל למכור ולבנות מעמדי מכירה בזירות שבחרתי, ברשימה. על ידי מגוון אופציות כגון וובינר, השקה, אתגר, פעילות או כל סוג של קמפיין.

בואו נעבור על התוכניות שיעזרו לך להשיג את המסלול הזה.

הערה: אם יש לך מטרה ברור למועדון כמו שיווק פגישות, יעוצים טיפולים / מכירת קורס / יצירת וובינר / פרסום ממומן
ניתן לעבור ישר לתוכנית המתאימה

עברו על התוכניות לפי הסדר. ישמו. והמשיכו לצעד הבא!

מה אני אמכור

עוד לפני שנבחר זירה ונתחיל לשווק חשוב לדעת מה המוצרים שיהיו לך בעסק.
גם אם כבר חשבת על המוצרים שלך בתוכנית תקבל הרבה בהירות, דיוק ורעיונות למוצרים נוספים בעסק.
לאחר שבחרת מה למכור ולמי , זה הזמן לבחור זירה שיווקית ואסטרטגיית שיווק.

לתוכנית זו מומלץ לחזור גם בשלבים מתקדמים יותר בעסק.

היכן יהיה המיקוד השיווקי שלך

בשלב ראשון חשוב לבחור היכן כדאי לך להשקיע את הזמן ואת האנרגיה.
בתוכנית אפרט לך את הזירות בהם כדאי להיות בפייסבוק אישי/עסקי/קבוצה, אינסטגרם, רשימת תפוצה ועוד 
המטרה היא לבחור מספר זירות.
זירה מרכזית בה תשקיע את רב האנרגיה : מומלץ להתחיל מאחת בה תתמקצע.
[כרגע מומלץ אינסטגרם כזירה ראשית ופייסבוק עסקי להעתק הדבק. גם קבוצה יכולה להיות זירה ראשית]
בנוסף להחליט אם רשימת תפוצה מתאימה לעסק שלך 

הגיע הזמן לפתוח דף עסקי

על מנת שתהיה לך פלטפורמה מקצועית שניתן למצוא אותה גם דרך החיפוש בגוגל, לפרסם דרכה ולהגיע לקהל מדוייק יותר , יש צורך לפתוח עמוד עסקי. אנחנו לא מוותרים על השלב הזה גם אם  כרגע לא תעשה פרסום ממומן.

יש לעבור על התוכנית גם אם פתחת בעבר דף עסקי על מנת לבדוק שהוא אופטימאלי לגוגל ומכיל את כל המידע שלקוח צריך על מנת למצוא אותך

אינסטגרם

בהזדמנות זו נפתח גם פרופיל באינסטגרם ונלמד איך לפעול ברשת. 
בשלב ראשון יהיו לנו אותם מסרים ב-2 הפלטפורמות ולכן חשוב להתחיל במקביל.

הסטורי באינסטגרם הינו אחד הכלים החזקים לשיווק העסק שלכם היום!

בניית קהילה

ליצור נוכחות שיווקית בעמוד האישי ובקבוצות

לפני שנפתח עמוד עסקי, זה כבר הזמן להתנסות בשיווק ולהתחיל להפיץ את הבשורה שלנו.
המקום הראשון הוא כמובן הפרופיל האישי שלנו, ככל שניצור בו יותר חיבור וחשיפה, נקבל יותר פרסום בחינם.
מבחינתי ברגע שפתחנו עסק, הפרופיל האישי הוא פלטפורמה נוספת להפצת הבשורה .

זירה נוספת היא קבוצות בפייסבוק שהם תעשו באופן יומיומי "נטוורקינג בפיג'מה"

בחירת שפה עיצובית

גרפיקה היא כלי הכרחי לשיווק העסק שלך. מהלוגו, לעיצוב הפוסטים, המודעות, עיצוב הדף העסקי,עיצוב המתנות החינמיות שלך וכו

בעזרת הקורס הזה יהיה לך את הידע הדרוש [בצורה הפשוטה והמהירה ביותר] לבחור את החותמת העיצובית שלך, לעצב את העמוד העסקי, להחליט על עיצוב קבוע לתכנים שלך וכו

איך לבנות מהלך שיווקי ותוכנית תוכן

תוכנית זו תראה לך איך לבנות מהלכים שיווקיים ומה חשוב לתכנן, אם זה קידום מוצר או שירות.
בנוסף כל התוכן שחשוב לכתוב על מנת להגיע את היעד ולהעביר את הלקוח את מסלול
" להכיר-להתחבר-לבטוח-לרכוש-להמליץ" אילו סוגי פוסטים לכתוב, על מה לחשוב ועוד

לכתוב תוכן - אתגר הכתיבה

תוכנית זו תעזור לך להיכנס למיינדסט הנכון לכתיבה, להבין גם איך הלקוח חושב ולתרגל כתיבה בעזרת המשימות

שיווק בוידאו

הדרך הכי מהירה וטובה, להגיע לחשיפה משמעותית וליצור חיבור מהיר עם הלקוח הפוטנציאלי ולהעביר מכירה – היא וידאו

זה השלב להתחיל לשווק בוידאו. ניתן להתחיל עם וידאו אותנטי בסטורי, פייסבוק, IGTV. לשלב סרטוני הדרכה וסרטוני מאחורי הקלעים [לא תמיד  חייבים להיות מול המצלמה] ואפילו לעשות סרטונים חיים.

סדנת קהילה רוכשת - בניית קהילה סביב המותג שלי

סדנת קהילה רוכשת. בסדנה תבינו איזה קהילה אתם רוצים ליצור, איזה תוכן להפיץ לקהילה, מהו מסלול הרכישה של הלקוח ואיך ומתילעבור לשלב המכירות

לאחר שיצרנו את השלב הראשוני, בנינו תשתית, התחלנו לכתוב תוכן, יצרנו שפה גרפית אפשר להתקדם לשלב הבא : רשימת תפוצה, פרסום ממומן, קידום קורס או שירות וכל דבר שתרצו

דילוג לתוכן