צעד אחר צעד להצלחה בשיווק העסק שלך

איך לבנות ולתכנן את שיווק העסק שלך ברשתות חברתיות שלב אחר שלב.

מסלול זה מתחיל מעסקים מתחילים בשיווק, גם אם כבר שיווקת בפייסבוק בעבר כדאי לעבור על המסלול, כל שלב בו ידייק ויחדש לך ויעזור לך להשיג יותר תוצאות בפחות זמן.

נעבור מהשלב ההתחלתי של שיווק העסק בעמוד האישי עד לבניית קהילה חזקה, נאמנה, אוהדת ורוכשת.

מסלול זה אינו מכיל את כל התוכניות במועדון, אלא מסלול מומלץ לרב העסקים. 

האם לראות את כל ההדרכות בבת אחת? ממש לא ! המטרה שלך זה לא לבזבז זמן בהכנסת ידע שלא תשתמש בו!

איך עושים את זה נכון?

רואים תוכנית אחת, מיישמים, אם צריך משתמשים בקבוצה בשביל לדייק ואז ממשיכים לתוכנית הבאה!
לחלק מהתוכניות יהיה צורך להיכנס שוב ושוב על מנת לדייק את העשייה, להתקדם נכון, להתעדכן בחידושים בתחום וכו.

חשוב – אני כאן בשבילך בקבוצת הפייסבוק , כדאי להשתמש בזה על מנת להתקדם מהר יותר

עברו על התוכניות לפי הסדר. ישמו. והמשיכו לצעד הבא!

היכן יהיה המיקוד השיווקי שלך

בשלב ראשון חשוב לבחור היכן כדאי לך להשקיע את הזמן ואת האנרגיה.
בתוכנית תכיר את כל הזירות בפייסבוק על מנת להחליט היכן תהיה הזירה המרכזית שלך

ליצור נוכחות שיווקית בעמוד האישי ובקבוצות

לפני שנפתח עמוד עסקי, זה כבר הזמן להתנסות בשיווק ולהתחיל להפיץ את הבשורה שלנו.
המקום הראשון הוא כמובן הפרופיל האישי שלנו, ככל שניצור בו יותר חיבור וחשיפה, נקבל יותר פרסום בחינם.
מבחינתי ברגע שפתחנו עסק, הפרופיל האישי הוא פלטפורמה נוספת להפצת הבשורה .

זירה נוספת היא קבוצות בפייסבוק שהם תעשו באופן יומיומי “נטוורקינג בפיג’מה”

הגיע הזמן לפתוח דף עסקי

על מנת שתהיה לך פלטפורמה מקצועית שניתן למצוא אותה גם דרך החיפוש בגוגל, לפרסם דרכה ולהגיע לקהל מדוייק יותר , יש צורך לפתוח עמוד עסקי. אנחנו לא מוותרים על השלב הזה גם אם  כרגע לא תעשה פרסום ממומן.

יש לעבור על התוכנית גם אם פתחת בעבר דף עסקי על מנת לבדוק שהוא אופטימאלי לגוגל ומכיל את כל המידע שלקוח צריך על מנת למצוא אותך

אינסטגרם

בהזדמנות זו נפתח גם פרופיל באינסטגרם ונלמד איך לפעול ברשת. 
בשלב ראשון יהיו לנו אותם מסרים ב-2 הפלטפורמות ולכן חשוב להתחיל במקביל.

הסטורי באינסטגרם הינו אחד הכלים החזקים לשיווק העסק שלכם היום!

בחירת שפה עיצובית

גרפיקה היא כלי הכרחי לשיווק העסק שלך. מהלוגו, לעיצוב הפוסטים, המודעות, עיצוב הדף העסקי,עיצוב המתנות החינמיות שלך וכו

בעזרת הקורס הזה יהיה לך את הידע הדרוש [בצורה הפשוטה והמהירה ביותר] לבחור את החותמת העיצובית שלך, לעצב את העמוד העסקי, להחליט על עיצוב קבוע לתכנים שלך וכו

לכתוב מסרים מדוייקים

תוכנית זו תקפה בעצם מהרגע הראשון שנכנסת לרשתות החברתיות. בתוכנית זו תלמד איך לכתוב באופן קבוע ושוטף, איך לכתוב מסרים מדוייקים, כיצד להניע לפעולה וכו.

תוכנית זו תשתמש אותך לכל הכתיבה שלך בכל הזירות , בכל המדיות החברתיות ואפילו בבלוג שלך.

שיווק בוידאו

הדרך הכי מהירה וטובה, להגיע לחשיפה משמעותית וליצור חיבור מהיר עם הלקוח הפוטנציאלי ולהעביר מכירה – היא וידאו

זה השלב להתחיל לשווק בוידאו. ניתן להתחיל עם וידאו אותנטי בסטורי, פייסבוק, IGTV. לשלב סרטוני הדרכה וסרטוני מאחורי הקלעים [לא תמיד  חייבים להיות מול המצלמה] ואפילו לעשות סרטונים חיים.

סדנת קהילה רוכשת - בניית קהילה סביב המותג שלי

סדנת קהילה רוכשת. בסדנה תבינו איזה קהילה אתם רוצים ליצור, איזה תוכן להפיץ לקהילה, מהו מסלול הרכישה של הלקוח ואיך ומתילעבור לשלב המכירות

לאחר שיצרנו את השלב הראשוני, בנינו תשתית, התחלנו לכתוב תוכן, יצרנו שפה גרפית אפשר להתקדם לשלב הבא : רשימת תפוצה, פרסום ממומן, קידום קורס או שירות וכל דבר שתרצו

דילוג לתוכן