צעד אחר צעד להצלחה בשיווק העסק שלך

המטרה במועדון היא לתת לך את כל מפת הדרכים שצריך ל: בניית קהילה חזקה, מיתוג אישי, שיווק העסק ויצירת מעמדי מכירה חזקים!

מתוך הבנה שכל עסק דורש מסלול אחר
ולכולנו חוזקות שונות, דרישות שונות מהעסק ואופי אחר.
ולכן כל עסק יבחר זירות אחרות לשיווק, מסלול מעט שונה למכירה ועוד.

המטרה במועדון השיווק היא לא לראות את כל התכנים, אלא לבחור את התוכן שמתאים לשלב בו אתם נמצאים כרגע – וליישם!

בסופו של דבר מי שמצליח בעסק, מי שמגיע להישגים גדולים, זה מי שמיישם.

המסלול לעסק מצליח

מה: מה אני מוכר, מה המוצרים והשירותים שלי

למי: למי אני מוכר, מי קהל היעד שלי, מי הלקוח האידיאלי שלי 

איפה: באיזה זירות אני רוצה לשווק , היכן הלקוח שלי נמצא בשילוב של הזירה בה אני אתמיד 

קהילה: בניית קהילה חזקה בזירות שבחרתי על ידי תוכן ממוקד בטקסט, וידאו וויז'ואל והפצת התוכן שלי בדרך אורגנית ובפרסום ממומן

סמכות: ביסוס סמכות ואמון על הקהילה שלי על ידי חזרתיות, ערכים ממוקדים ומפגשים חוזרים במדיה ובזירות שבחרתי.

מכירה: זה השלב להתחיל למכור ולבנות מעמדי מכירה בזירות שבחרתי, ברשימה. על ידי מגוון אופציות כגון וובינר, השקה, אתגר, פעילות או כל סוג של קמפיין.

בואו נעבור על התוכניות שיעזרו לך להשיג את המסלול הזה.

הערה: אם יש לך מטרה ברור למועדון כמו שיווק פגישות, יעוצים טיפולים / מכירת קורס / יצירת וובינר / פרסום ממומן
ניתן לעבור ישר לתוכנית המתאימה

עברו על התוכניות לפי הסדר. ישמו. והמשיכו לצעד הבא!

מה אני אמכור

עוד לפני שנבחר זירה ונתחיל לשווק חשוב לדעת מה המוצרים שיהיו לך בעסק.
גם אם כבר חשבת על המוצרים שלך בתוכנית תקבל הרבה בהירות, דיוק ורעיונות למוצרים נוספים בעסק.
לאחר שבחרת מה למכור ולמי , זה הזמן לבחור זירה שיווקית ואסטרטגיית שיווק.

לתוכנית זו מומלץ לחזור גם בשלבים מתקדמים יותר בעסק.

למי אני מוכר

בשלב זה אני רוצה להגדיר: למי אני מוכרת,מי הקהל האידיאלי שלי

התוכנית מתאימה למי שכבר יודעת מי הלקוח האידיאלי שלה אבל צריכה לדייק [כן, גם אם נראה לך שברור לך בוודאות מי הלקוח שלך, אני ממליצה לעבור על התוכנית]

ולמי שכרגע לא ברור לה למי היא רוצה למכור ובאיזה  נישה או סוג לקוח להתמקד.

היכן יהיה המיקוד השיווקי שלך

בשלב ראשון חשוב לבחור היכן כדאי לך להשקיע את הזמן ואת האנרגיה.
בתוכנית אפרט לך את הזירות בהם כדאי להיות בפייסבוק אישי/עסקי/קבוצה, אינסטגרם, רשימת תפוצה ועוד 
המטרה היא לבחור מספר זירות.
זירה מרכזית בה תשקיע את רב האנרגיה : מומלץ להתחיל מאחת בה תתמקצע.
ולהתמקד בה לפחות 90 יום!

ואז לשכפל את התוכן לזירוה נוספת אם צריך.

רשימת תפוצה אינה נחשבת זירה חברתית אלא נוספת וחשובה מאוד לחלק מבעלי העסקים – נא להתייעץ בקבוצה

הגיע הזמן לפתוח דף עסקי

על מנת שתהיה לך פלטפורמה מקצועית שניתן למצוא אותה גם דרך החיפוש בגוגל, לפרסם דרכה ולהגיע לקהל מדוייק יותר , יש צורך לפתוח עמוד עסקי. אנחנו לא מוותרים על השלב הזה גם אם  כרגע לא תעשה פרסום ממומן. וגם אם החלטת שהבעמוד העסקי זה לא זירה מרכזית אצלך

יש לעבור על התוכנית גם אם פתחת בעבר דף עסקי על מנת לבדוק שהוא אופטימאלי לגוגל ומכיל את כל המידע שלקוח צריך על מנת למצוא אותך

אינסטגרם

אם החלטת שאינסטגרם היא אחת מהזירות, זה המזן לפתוח פרופיל ולהבין איך להשתמש בו. גם פרופיל באינסטגרם ונלמד איך לפעול ברשת. בשלב ראשון יהיו לנו אותם מסרים ב-2 הפלטפורמות ולכן חשוב להתחיל במקביל.

בקישור זה תמצאי גם תוכנית לאינסטגרם רילס ולסטורי שהם 2 אלמנטים מאוד חשובים באינסטגרם ובפייסבוק

בחירת שפה עיצובית

גרפיקה היא כלי הכרחי לשיווק העסק שלך. מהלוגו, לעיצוב הפוסטים, המודעות, עיצוב הדף העסקי,עיצוב המתנות החינמיות שלך וכו

בעזרת הקורס הזה יהיה לך את הידע הדרוש [בצורה הפשוטה והמהירה ביותר] לבחור את החותמת העיצובית שלך, לעצב את העמוד העסקי, להחליט על עיצוב קבוע לתכנים שלך וכו

בניית קהילה: לאחד שבחרת זירה, מוצרים וקהל

ליצור נוכחות שיווקית בעמוד האישי ובקבוצות

לפני שנפתח עמוד עסקי, זה כבר הזמן להתנסות בשיווק ולהתחיל להפיץ את הבשורה שלנו.
המקום הראשון הוא כמובן הפרופיל האישי שלנו, ככל שניצור בו יותר חיבור וחשיפה, נקבל יותר פרסום בחינם.
מבחינתי ברגע שפתחנו עסק, הפרופיל האישי הוא פלטפורמה נוספת להפצת הבשורה .

זירה נוספת היא קבוצות בפייסבוק שהם תעשו באופן יומיומי "נטוורקינג בפיג'מה"

לכתוב תוכן - אתגר הכתיבה

תוכנית זו תעזור לך להיכנס למיינדסט הנכון לכתיבה, להבין גם איך הלקוח חושב ולתרגל כתיבה בעזרת המשימות.

כנסו לתוכנית, הירשמו ל 12 המשימות לצירת פוסטים והחלו ליצור תוכן בזירה שבחרתם

איך לבנות מהלך שיווקי ותוכנית תוכן

תוכנית זו תראה לך איך לבנות מהלכים שיווקיים ומה חשוב לתכנן, אם זה קידום מוצר או שירות.
בנוסף כל התוכן שחשוב לכתוב על מנת להגיע את היעד ולהעביר את הלקוח את מסלול
" להכיר-להתחבר-לבטוח-לרכוש-להמליץ" אילו סוגי פוסטים לכתוב, על מה לחשוב ועוד

שיווק בוידאו

הדרך הכי מהירה וטובה, להגיע לחשיפה משמעותית וליצור חיבור מהיר עם הלקוח הפוטנציאלי ולהעביר מכירה – היא וידאו. את זה נשלב יחד עם תוכן כתוב. ההמלצה היא להתחיל בסרטונים קצרים ופשוטים ברשת .
התחילו ברילס אותם ניתן להפיץ במספר זירות

מכירה ותשתית למכירה

מכירה 1:1 : המטרה היא רק למכור פגישות ותוכניות בליווי אישי

במקרה זה מומלץ לפנות למפת הדרכים "יומן מלא" שם תמצאו הסבר מלא למכירת פגישות 

מכירה לקבוצות

אם יש לך קורסים וסדנאות מומלץ להתחיל ב: מוכרים קורס

וכמובן שיש לשלב מעמדי מכירה כמו וובינר או אתגר 5

מכירה לקבוצות: בניית רשימת תפוצה

אם בחרת למכור לקבוצות , או למכור לקהל רחב

אם יש לך קורסים ומוצרים דיגיטליים

אם יש לך לקוחות חוזרים. אני ממליצה לבנות רשימת תפוצה

לאחר שיצרנו את השלב הראשוני, בנינו תשתית, התחלנו לכתוב תוכן, יצרנו שפה גרפית אפשר להתקדם לשלב הבא : רשימת תפוצה, פרסום ממומן, קידום קורס או שירות וכל דבר שתרצו

דילוג לתוכן