ראשית חשוב לציין שכל המידע נמצא בשיעור לקידום ממומן באינסטגרם.
- הפרידו בין הפרסום בפיד לפרסום בסטורי: גודל התמונות שונה וגם סוג התוכן.
פרסום בסטורי תמיד יוביל ללינק ומומלץ לעשות וידאו קצר ומזמין להחליק על המסך ולהגיע לקישור, אבל חשוב שהוידאו יראה מאוד אותנטי כמו סטורי רגיל.
בפיד – תמונה אותנטית, עדיף עם אנשים, ללא טקסט. - הניעו לפעולה ואל תשתמשו בקמפיינים רק לחשיפה אלא להשיג מטרה ספציפית מדידה.
- קדמו סוגים שונים של תוכן
- הקפידו להיות זמינים לתגובות