6. הכנת תשתית שיווקית למכירת הקורס

ה presale / ההשקה הראשונה

רגע, עוד אין לנו קורס עדיין, לא הקלטנו, לא ערכנו, לא העלנו לאתר החברים.

אבל בכל זאת נעבור עכשיו לשלב בניית עמוד המכירה והמכירה המוקדמת או ההשקה הראשונה!

בשלב זה נבנה את ההצעה שלנו ואת עמוד המכירה, גם אם לא נעשה מכירה מוקדמת.

למה?

מה אנחנו צריכים לשם מכירת הקורס

  1. דף מכירה ממוקד המכיל את פרטי הקורס, נקודות השכנוע
  2. תהליך תשלום מסודר בדף המכירה
  3. לעלות את הקורס לאתר (אפשר קורסם למכור ואחר כך ליצור את הקורס)
  4. תוכנית להשקה (אותה נלמד בשיעור 9)
  5. להתחיל לבנות מסרים בעמוד לקדם לקהל גדול על מנת לבמות קהל "נעים להכיר"
  6. להתחיל לבנות את רשימת התפוצה

כתיבת עמוד המכירה היא בעצם כתיבת ההצעה שלך בצורה מסודרת.

למה עכשיו?

  1. הכתיבה תיצור המון סדר עבורך: יהיה לך ברור מה ההצעה, מה בא לפני מה , מי קהל היעד שלך, מה הסילבוס בקורס ואפילו מה הבונוסים.
    ההתמודדות מול המענה לכל השאלות על מנת להשלים את עמוד המכירה תיצור בהירות עבורך ועבור הלקוח הפוטנציאלי.
  2. פרי סייל או פיילוט – לאחר שדף המכירה מוכן ניתן לצאת בהרשמה למחזור הראשון!
    המטרה, קודם מוכרים ומבינים שיש קהל שמעוניין באופן חד משמעי בקורס ולאחר מכן מקליטים!
    ניתן לעשות זאת בכמה אופציות:
    – פרסום פיילוט במחיר מוזל לקהל קטן

 

 

הנושאים עליהם אני מדברת בסרטון מעודדים את הלקוח לרכוש יותר.
הקשיבו לסרטון לפני שאתם בונים תוכנית קמפיין ואת דף הנחיתה.
החלקים כאן צריכים להיכנס לעמוד הנחיתה ולמסרים.

כיצד לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה

הבעיה: לכולם יש אותו מוצר בהגדרה הכללית, כשאנו באים למכור את המוצר שלנו בדף נחיתה עלינו להדגיש יותר את הייחודיות והבידול שלנו וליצור מוצר שאי אפשר לעמוד בפניו.

יש להקפיד על מספר חלקים בדף על מנת להעביר את הקורא את התהליך הרצוי.

אלו המרכיבים, סדר הופעתם בעמוד משתנה בהתאם להצעה

  1. מה המוצר ואיך משתמשים: דף המכירה צריך לכלול פירוט מלא של המוצר כך שכל אדם, אפילו ילד, יבין מה הוא קונה. חשוב לפרט כמה שאפשר מה מרכיבי המוצר, מה הוא כולל, איך מקבלים את המוצר ואפילו פרטים טכניים עם יש צורך.
    בהדרכות וקורסים: מה בדיוק נלמד, איך נלמד, איך המידע מחולק, כמה זמן ייקח לנו ללמוד. [סילבוס שלם כולל תאריכים אם אפשר]

    גם כשהלקוח רוכש ידע הוא צריך את תיאור המוצר.

  2. למה: למה אני צריכה לקנות את זה. איזה בעיה זה פותר לי? איך החיים שלי יראו עם המוצר/קורס 
    מה התועלות המרכזיות של הקורס – חשוב לכתוב בפרוטרוט לעצמכם ולהכניס תועלות מדויקות ולא כלליות ומעבירות את הלקוח משלב א לשלב ב
  3. אחריות: מה יקרה אם….. עד מתי היא האחריות ובאיזה תנאים אני יכולה לממש את האחריות. 
    האחריות יכולה להיות על: המוצר, התוצאה וכו
    היא יכולה להיות רק אם: השתמשת, לא השתמש, ראית ולא היית מרוצה וכו
    ברכישה און ליין יש חשיבות מוגברת לאחריות מכיוון שהרוכש חושש יותר.
  4. בונוסים ואקסטרות: הלקוח אוהב לצאת עם הרגשה של רווח (טוב, גם אני, מודה אני חובבת מבצעים מושבעת).
    חשוב מאוד – קשר ישיר בין הבונוסים למוצר!
    חשוב מאוד 2 – מומלץ שבונוס לא יהיה זמן עם בעל העסק אלא מוצר פיסי או און ליין.
    כמה פעמים מצאתם את עצמכם רוכשים מוצר בסופר כי אם תקנו אותו תקבלו מוצר נוסף בחינם? כמה פעמים קניתם 2 חולצות החנות בגדים כי השלישית חינם? למרות שאולי התכוונתם לקנות רק אחת?
    רעיונות לבונוסים און ליין: צ'ק ליסט, הדרכה משלימה למוצר, הדרכה לשלב הבא, ערכה מודפסת ועוד. ניתן לתת בונוסים שיצרו אנשים אחרים אם הם תורמים להתפתחות הלקוח בקשר למוצר.
  5. הצגת המחיר: המחיר לא צריך להיות באותיות גדולות ובאדום אלא אם כן מדובר בהצעה מטורפת. ניתן לכתוב "ההשקעה שלך " ולא "מחיר / עלות"
    • תשלומים – אחוז גדול מאוד מהלקוחות מעדיפים לשלם בתשלומים כאשר העסקה היא מאות שקלים ומעלה. הציגו את המחיר לפי התשלומים 
      247 X 10 תשלומים (2470 ₪)
    • מחיר מיוחד למי שמשלם בתשלום אחד
    • חבילות: הציעו מספר חבילות ללקוח. ההמלצה היא 3 חבילות. מחקרים מראים שהלקוח ייקח בדרך כלל את החבילה האמצעית.

הצעה מוגבלת בזמן: בני האדם הם דחיינים מטבען ונוהגים לעשות פעולות ברגע האחרון.
בנוסף, דד ליין מניע לפעולה! כולנו ניגשים לכתוב את המאמר ערב לפני שצריך להגיד אותו.
הגבלה יוצרת יותר מכירות בוודאות. תאריך, כמות וכו

שימו לב, בכל החנויות הגדולות יש מבצעים מוגבלים בזמן.

שופרסל שולחת אלינו חוברת עם מבצעים מוגבלים בזמן כל שבועיים.

למה? על מנת שנרוץ לקנות את הקפה עכשיו! ואם אפשר נקנה כמה לאחסן במזווה שלנו במקום במחסן שלהם

אלו הצעות לדד ליין? מחיר ל X ימים, אם תקנה את זה תקבל  את זה, האדם הנוסף מקבל, הרשמה מוקדמת עד תאריך

טיפים חשובים:

  • הוסיפו שעון ספירה לאחור בדף הנחיתה אם אפשרי
  • בדד ליין של זמן רב האנשים קונים הכי הרבה ברגע האחרון!
    יום אחרון של הרשמה מוקדמת
    דקה לפני המחיר עולה
    לכן ביום האחרון זה הזמן לעלות את התקציב לפרסום ממומן.
    ביום האחרון יש לשלוח לרשימת תפוצה מייל מאוד מדוייק ומכירתי, זה לא יום לתת ערך.
    זה היום להיות הכי פעיל שיווקית.

כאשר מדובר בהרשמה מוקדמת, 3 ימים לאחר ההרשמה המוקדמת (אם יש מספיק זמן) ניתן להקפיא קמפיינים ולהוריד הילוך. זה זמן שאנשים פחות קונים.

בהדרכה זו נדבר על בונוסים. אציין שלא חובה להוסיף בונוסים. 
כדאי בעיקר אם מדובר בקורס יקר

לפני בניית דך המכירה עלינו להגדיר

במערכת המסר (ניהול המיילים שלנו)

  1. רשימה חדשה: מתעניינים בקורס A
  2. רשימה חדשה: רוכשים קורס A
  3. אוטומציה: מי שנכנס לרשימה רוכשים נא להוציא מרשימת מתעניינים (הסבר טכני בהמשך)
  4. מסר 0 / מענה אוטומטי לרוכשים עם קישור להרשמה לקורס והסבר כיצד להירשם, ניתן להוסיף הסברים נוספים.
  5. אופציה: סדרת מסרים מתוזמנים לרוכשי הקורס על מנת לעזור להם לעבור תהליך [רק כאשר הקורס הוא תהליך ולא הדרכה חד פעמית]
  6. אופציה: מסרים מיוחדים למי שנמצא ברשימת "מתעניינים" ולא עבר לרשימת "רוכשים" תוך X זמן [כגון : חצי שעה] 

שלב א:

גשו ללשונית "רשימות" והגדירו 2 רשימות. מתעניינים בקורס, רוכשים קורס
ביצירת רשימה "רוכשים קורס"
גללו למטה ובחרו "אוטומציה לפי הרשמה"
וסמנו את רשימה "מתעניינים בקורס"
פעולה זו תמחוק אוטומטית כל אדם שרכש את הקורס מרשימת המתעניינים.

כיצד לבנות את עמוד נחיתה ולעצב אותו

לבנות סדרת מסרים

גשו ללשונית "מסרים" ובנו סדרת מסרים המקושרת לרשימת "רוכשים" 
הקפידו על מרווח נכון בין הימים ועל הכותרות.
המסר הראשון הוא מסר 0. המסר האוטו שמגיע לאחר ההרשמה (צריך להגדיר 0 ימים)

בסרטון זה נלמד כיצד להשתמש באלמנטטים מתקדמים בעיצוב הדף ולהתאים את מבנה הדף לצרכים שלנו

שלב ראשון בחרו לשונית "רשימות" ואז "הוסף רשימה"
צרו רשימת "מתעניינים בקורס" > שמור
גשו שוב להוסף רשימה וצרו רשימה "רוכשים קורס"

הדרכה לבניית ועיצוב של עמוד מכירה ב VIPLUS

כיצד להעביר נרשמים מרשימה לרשימה

ב VIPLUS צריך לבנות SMOOV לנושא זה

ניתחתי לכם מספר דפי נחיתה של תוכניות שאני יודעת שנמכרות. הניתוח הוא ברמת הטקסטים והמסרים בעמוד. סרטון מאוד חשוב. אנא צפו וכתבו לכן הערות כיצד ליישם בעמוד הנחיתה שלכם

הנושאים עליהם אני מדברת בסרטון מעודדים את הלקוח לרכוש יותר.
הקשיבו לסרטון לפני שאתם בונים תוכנית קמפיין ואת דף הנחיתה.
החלקים כאן צריכים להיכנס לעמוד הנחיתה ולמסרים.

כיצד לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה

הבעיה: לכולם יש אותו מוצר בהגדרה הכללית, כשאנו באים למכור את המוצר שלנו בדף נחיתה עלינו להדגיש יותר את הייחודיות והבידול שלנו וליצור מוצר שאי אפשר לעמוד בפניו.

יש להקפיד על מספר חלקים בדף על מנת להעביר את הקורא את התהליך הרצוי.

אלו המרכיבים, סדר הופעתם בעמוד משתנה בהתאם להצעה

  1. מה המוצר ואיך משתמשים: דף המכירה צריך לכלול פירוט מלא של המוצר כך שכל אדם, אפילו ילד, יבין מה הוא קונה. חשוב לפרט כמה שאפשר מה מרכיבי המוצר, מה הוא כולל, איך מקבלים את המוצר ואפילו פרטים טכניים עם יש צורך.
    בהדרכות וקורסים: מה בדיוק נלמד, איך נלמד, איך המידע מחולק, כמה זמן ייקח לנו ללמוד. [סילבוס שלם כולל תאריכים אם אפשר]

    גם כשהלקוח רוכש ידע הוא צריך את תיאור המוצר.

  2. למה: למה אני צריכה לקנות את זה. איזה בעיה זה פותר לי? איך החיים שלי יראו עם המוצר/קורס 
    מה התועלות המרכזיות של הקורס – חשוב לכתוב בפרוטרוט לעצמכם ולהכניס תועלות מדויקות ולא כלליות ומעבירות את הלקוח משלב א לשלב ב
  3. אחריות: מה יקרה אם….. עד מתי היא האחריות ובאיזה תנאים אני יכולה לממש את האחריות. 
    האחריות יכולה להיות על: המוצר, התוצאה וכו
    היא יכולה להיות רק אם: השתמשת, לא השתמש, ראית ולא היית מרוצה וכו
    ברכישה און ליין יש חשיבות מוגברת לאחריות מכיוון שהרוכש חושש יותר.
  4. בונוסים ואקסטרות: הלקוח אוהב לצאת עם הרגשה של רווח (טוב, גם אני, מודה אני חובבת מבצעים מושבעת).
    חשוב מאוד – קשר ישיר בין הבונוסים למוצר!
    חשוב מאוד 2 – מומלץ שבונוס לא יהיה זמן עם בעל העסק אלא מוצר פיסי או און ליין.
    כמה פעמים מצאתם את עצמכם רוכשים מוצר בסופר כי אם תקנו אותו תקבלו מוצר נוסף בחינם? כמה פעמים קניתם 2 חולצות החנות בגדים כי השלישית חינם? למרות שאולי התכוונתם לקנות רק אחת?
    רעיונות לבונוסים און ליין: צ'ק ליסט, הדרכה משלימה למוצר, הדרכה לשלב הבא, ערכה מודפסת ועוד. ניתן לתת בונוסים שיצרו אנשים אחרים אם הם תורמים להתפתחות הלקוח בקשר למוצר.
  5. הצגת המחיר: המחיר לא צריך להיות באותיות גדולות ובאדום אלא אם כן מדובר בהצעה מטורפת. ניתן לכתוב "ההשקעה שלך " ולא "מחיר / עלות"
    • תשלומים – אחוז גדול מאוד מהלקוחות מעדיפים לשלם בתשלומים כאשר העסקה היא מאות שקלים ומעלה. הציגו את המחיר לפי התשלומים 
      247 X 10 תשלומים (2470 ₪)
    • מחיר מיוחד למי שמשלם בתשלום אחד
    • חבילות: הציעו מספר חבילות ללקוח. ההמלצה היא 3 חבילות. מחקרים מראים שהלקוח ייקח בדרך כלל את החבילה האמצעית.

הצעה מוגבלת בזמן: בני האדם הם דחיינים מטבען ונוהגים לעשות פעולות ברגע האחרון.
בנוסף, דד ליין מניע לפעולה! כולנו ניגשים לכתוב את המאמר ערב לפני שצריך להגיד אותו.
הגבלה יוצרת יותר מכירות בוודאות. תאריך, כמות וכו

שימו לב, בכל החנויות הגדולות יש מבצעים מוגבלים בזמן.

שופרסל שולחת אלינו חוברת עם מבצעים מוגבלים בזמן כל שבועיים.

למה? על מנת שנרוץ לקנות את הקפה עכשיו! ואם אפשר נקנה כמה לאחסן במזווה שלנו במקום במחסן שלהם

אלו הצעות לדד ליין? מחיר ל X ימים, אם תקנה את זה תקבל  את זה, האדם הנוסף מקבל, הרשמה מוקדמת עד תאריך

טיפים חשובים:

  • הוסיפו שעון ספירה לאחור בדף הנחיתה אם אפשרי
  • בדד ליין של זמן רב האנשים קונים הכי הרבה ברגע האחרון!
    יום אחרון של הרשמה מוקדמת
    דקה לפני המחיר עולה
    לכן ביום האחרון זה הזמן לעלות את התקציב לפרסום ממומן.
    ביום האחרון יש לשלוח לרשימת תפוצה מייל מאוד מדוייק ומכירתי, זה לא יום לתת ערך.
    זה היום להיות הכי פעיל שיווקית.

כאשר מדובר בהרשמה מוקדמת, 3 ימים לאחר ההרשמה המוקדמת (אם יש מספיק זמן) ניתן להקפיא קמפיינים ולהוריד הילוך. זה זמן שאנשים פחות קונים.

בהדרכה זו נדבר על בונוסים. אציין שלא חובה להוסיף בונוסים. 
כדאי בעיקר אם מדובר בקורס יקר

לפני בניית דך המכירה עלינו להגדיר

במערכת המסר (ניהול המיילים שלנו)

  1. רשימה חדשה: מתעניינים בקורס A
  2. רשימה חדשה: רוכשים קורס A
  3. אוטומציה: מי שנכנס לרשימה רוכשים נא להוציא מרשימת מתעניינים (הסבר טכני בהמשך)
  4. מסר 0 / מענה אוטומטי לרוכשים עם קישור להרשמה לקורס והסבר כיצד להירשם, ניתן להוסיף הסברים נוספים.
  5. אופציה: סדרת מסרים מתוזמנים לרוכשי הקורס על מנת לעזור להם לעבור תהליך [רק כאשר הקורס הוא תהליך ולא הדרכה חד פעמית]
  6. אופציה: מסרים מיוחדים למי שנמצא ברשימת "מתעניינים" ולא עבר לרשימת "רוכשים" תוך X זמן [כגון : חצי שעה] 

שלב א:

גשו ללשונית "רשימות" והגדירו 2 רשימות. מתעניינים בקורס, רוכשים קורס
ביצירת רשימה "רוכשים קורס"
גללו למטה ובחרו "אוטומציה לפי הרשמה"
וסמנו את רשימה "מתעניינים בקורס"
פעולה זו תמחוק אוטומטית כל אדם שרכש את הקורס מרשימת המתעניינים.

כיצד לבנות את עמוד נחיתה ולעצב אותו

לבנות סדרת מסרים

גשו ללשונית "מסרים" ובנו סדרת מסרים המקושרת לרשימת "רוכשים" 
הקפידו על מרווח נכון בין הימים ועל הכותרות.
המסר הראשון הוא מסר 0. המסר האוטו שמגיע לאחר ההרשמה (צריך להגדיר 0 ימים)

בסרטון זה נלמד כיצד להשתמש באלמנטטים מתקדמים בעיצוב הדף ולהתאים את מבנה הדף לצרכים שלנו

שלב ראשון בחרו לשונית "רשימות" ואז "הוסף רשימה"
צרו רשימת "מתעניינים בקורס" > שמור
גשו שוב להוסף רשימה וצרו רשימה "רוכשים קורס"

הדרכה לבניית ועיצוב של עמוד מכירה ב VIPLUS

כיצד להעביר נרשמים מרשימה לרשימה

ב VIPLUS צריך לבנות SMOOV לנושא זה

ניתחתי לכם מספר דפי נחיתה של תוכניות שאני יודעת שנמכרות. הניתוח הוא ברמת הטקסטים והמסרים בעמוד. סרטון מאוד חשוב. אנא צפו וכתבו לכן הערות כיצד ליישם בעמוד הנחיתה שלכם

ניתוח דפי מכירה של קורסים אינטרנטיים ודגשים חשובים

ניתוח דפי המכירה נוצר על מנת לתת לכם דוגמאות לגפים הבנויים טוב ומכילים את רב המרכיבים הדרושים לעמוד נחיתה. הקשיבו להדרכות, במהלך הניתוח אני עוברת על החלקים החשובים והפחות חשובים.

כמובן לא כל עמוד חייב להכיל את כל החלקים שיש בדפי מכירה אלו, שימו לב לגיוון, יש ארוכים יותר או פחות. יש המובילים לשיחת יעוץ ויש המובילים לסליקה.

הערה: הדפים נבחרו כי הם בנויים טוב או אני יודעת בוודאות שהקורס נמכר.
אני לא רכשתי את הקורסים הללו והניתוח לא מהווה המלצה או דיס המלצה למוצר או נותן השירות

 

שימו לב היטב לניתוח דף הנחיתה הזה. אני עוברת כאן על כל הנקודות החשובות שכדאי שיהיו בדף מכירה.

קישור לדף מכירה: https://www.hedonistit.com/he/course/the-bloggers-photobooth-he/

 

שימו לב: יכול להיות שהעמוד נערך, נחמק, השתנה כמו כל דפי המכירה

ניתוח דפים של מיה בן אפרים שלירון מור

ניתחתי לכם מספר דפי נחיתה של תוכניות שאני יודעת שנמכרות.
הניתוח הוא ברמת הטקסטים והמסרים בעמוד.
סרטון מאוד חשוב.
אנא צפו וכתבו לכן הערות כיצד ליישם בעמוד הנחיתה שלכם

חיבור למערכות תשלום וסליקה

כלים הדרושים לביצוע מכירה ואוטומציה דרושה

  1. דף מכירה הכולל טופס הרשמה
  2. מעבר אוטומטי לתשלום לאחר מילוי הטופס בדף תשלום מאובטח (מומלץ שדף התשלום יאפשר קופונים)
  3. הפקת חשבונית אוטו מיד עם רכישת הקורס ושליחה אוטו במייל
  4. לאחר התשלום: מעבר אוטומטי לעמוד הקורס/הרשמה לקורס + הוספה לרשימה במערכת המסר בשם "נרשמים לקורס"
  5. מייל אוטומטי לנרשם לקורס: ברוכים הבאים לקורס + קישורים לקורס ולאיזור התמיכה והסבר קצר לנחיתה רכה
  6. מייל אוטומטי עם שם משתמש וססמה
  7. סדרת מיילים המלווה את הקורס (לפי סוג הקורס)

מערכות דרושות:

מערכת המסר VIP+ או רב מסר (או כל מערכת דיוור אחרת) מאפשרות:

  1. דף נחיתה עם טופס
  2. בניית רשימות
  3. חיבור מענה אוטומטי לרשימה
  4. יצירת סדרת מסרים

לתהליך התשלום ומעבר אוטו אחרי התשלום:

היחידים שנותנים פיתרון מלא הם קארדקום:

  1. דף תשלום מאובטח
  2. אפשרות לקופונים משתנים
  3. ניתן להגדיר מספר קופונים לכל דף תשלום עם או בלי תאריך תפוגה
  4. מעבר אוטומטי לאחר התשלום לעמוד ההרשמה לקורס
  5. חיבור עם מערכות המסר
  6. הופסה אוטומטית לרשימה של מי שסיים רכישה
  7. הוספה אוטומטית לרשימה של מי שלא סיים רכישה
  8. חשבונית אוטומטית ללקוח במייל

מבחינת תשלום:

  1. עולה כ-200 ש"ח לחודש
  2. יש צורך להתקשר עם חברת אשראי לקבלת ספק או עם
    UPAY הגובים 2.2% עמלה על כל רכישה אך מעבירים תשלום באותו יום גם אם הלקוח שילם בתשלומים ואין עמלת הקמה.
    או לחבר לפייפאל אך העמלה היא כמעט 4%
  3. ניתן להתחבר לשירות דרך חשבונית ירוקה בתשלום שנתי נמוך יותר אך עדיין יש צורך בספק חברת אשראי או UPAY

מה זה אומר אוטומציה חלקית?

  1. ניתן לסרוק אוטומטי בעמוד אבל כל השאר נעשה ידנית
  2. יש להוציא חשבונית ידנית לאחר ביצוע הסליקה
  3. בעת הרכישה יש להודיע ללקוח שהוא יקבל מייל וססמה או קיושר לקורס תוך יום-2 ימי עסקים
  4. כאשר הלקוח מבצע רכישה טלפונית – ניתן במהלך השיחה גם לפתוח לו יוזר לקורס ולשלוח לו מייל
  5. יש להוסיף את הלקוח ידנית למערכת המסר לסדרת המסרים הרלוונטית

משולם

השירות ללא תשלום חודשי ועמלת הסליקה מאוד נמוכה 1.4%
בתוספת 300 ש"ח בשנה תקבלו 10 דפי תשלום מאובטחים.
אך אין קופונים ואין מעבר אוטומטי. הכל נעשה ידנית.

פלא פיי

השירות מאפשר סליקה מאובטחת באמצעות דפים מאובטחים או סליקה ידנית (למחשב).

העמלה היא 1.4%-1.9% לסליקה + מע"מ (תלוי אם רוצים את הכסף תוך 24 שעות או פעם בחודש)  לתעריפון החברה

השירות מאוד נוח לשימוש אבל מאפשר מעבר לעמוד תודה אחד לא משנה מה רוכשים.

פייפאל

ניתן לפתוח חשבון עסקי בפייפאל
עמלת סליקה כמעט 4%
חשוב לדעת-לא כל הישראלים אוהבים לשלם בפייפאל אפילו שלא חייבים לפתוח שם חשבון.

חשבוניות אוטומטיות

חשבונית ירוקה

מוציאה חשבונית אוטומטיות.
ניתן לחבר לפייפאל ואז אחרי תשלום בפייפאל מתקבלת חשבונית אוטומטית.
מסלול חשבונית בלבד: 27 ש"ח לחודש
מסלול חשבונית+סליקה: 73 לחודש (או תשלום שנתי נמוך יותר)
מסלול חשבונית + סליקה בקארדקום כולל האוטומציה: 138 ש"ח בחודש
(זה המסלול שהשתמשתי בו עד השנה. עונה על כל הצרכים למי שמוכר קורסים אינטרנטיים, כולל חיבור אוטומטי למערכת המסר ומעבר לעמוד הקורס מיד בסוף התשלום)

דילוג לתוכן