הדרכה זו היא הקלטת סדנה שנערכה במועדון השיווק הקלילות.
פעם בחודש אנחנו ניפגשים לסדנה "צוללים לעומק" על נושא שדורש הרחבה
או לסדנה / קורס מלא בנושא חדש : לדוגמא בפברואר 2022 נערכה סדנה מלאה בשם "אתגר5"
בה למדנו לעומק איך יוצרים מעמד מכירה של אתגר או פעילות בת 5 ימים להגדלת המכירות ובניית קהילה.
הסדנאות נערכות ועולות לאתר המועדון. מסדנה אתגר 5 נוצר קורס שלם של 11 שיעורים שמעביר אותך שלב שלב בתהליך מכירה זה.
אבל בואו נחזור לנושא שלשמו התכנסנו 🙂 הצק ליסט לפרסום ממומן.
מטרת ההדרכה היא לעשות המון סדר ולהבין
- את כל השלבים שצריך לדעת ביצירת קמפיין
- מתי חשוב להשתמש בביזנס מנג'ר
- על מה לחשוב בכל שלב בדרך
ממליצה להקשיב ולסכם.
מצרפת את הצ'קליסט בכתב.
שוב, זו הדרכה שנוצרה לחברי המועדון ולכן הקישורים הם לתוכניות במועדון שיעזרו לכם ליישם את התוכן.
מי שלא מנוי במועדון,רב הקישורים יובילו לדף החלטה ופירוט על המועדון
הצ'קליסט שלב אחר שלב
הצקליסט הזה הוא יותר טכני ועובר על מה צריך לעשות ולהכין מבחינת קמפיין, אם יש צורך בביזנס מנג'ר
מה חשוב להגדיר
ואיך להתכונן טכנית לקמפיין
מומלץ להוריד את הקובץ ולעבוד מולו
בקובץ יש לינקים לכל התוכניות הרלוונטיות
האם חייבים ביזנס מנג'ר
מה צריך להגדיר בביזנס – הכי חשוב
- לחבר עמוד עסקי, מנהל מודעות: שלכם-הוספת דף. של אחרים – הוספת גישה.
- לחבר אינסטגרם עסקי
- לחבר וואצאפ עסקי
- לאשר את הדומיין של האתר ושל דפי הנחיתה [אם הוא לא זהה]
הערה – במידה ואין לכם דומיין משלכם, מומלץ לרכוש
הקהלים שחשוב להגדיר
- קהלי מעורבות: מעורבות בפייסבוק 365, מעורבות באינסטגרם 365 [חשבונות גדולים אפשר גם 180,90 וכו]
- אם יש סרטונים: קהל צופים בסרטונים 25%, 15 שניות
- קהל מבקרים באתר 180 יום
- מבקרים בדפים ספציפיים: דפי נחיתה, כל דפי התודה, דפי נחיתה/תודה ספציפיים
- קהל מרשימת תפוצה/רשימת טלפונים
- קהל שמור בשם נעים להכיר: בתוכו כל הקהלים האלו
- לכל קהל מותאם אישית ליצור קהל דומה
- קהל שמור "לא מכיר-קהל דומה" : מכל הקהלים הדומים
- קהל שמור מתחומי עניין: אם הקהלים המותאמים מאוד קטנים – מתחת ל 1000
מה להכין לקמפיין
- מסר ברור בטקסט / מספר מסרים
- תמונות עם/בלי עיצוב בגדלים המתאימים: 1080*1080, 1080*1920
- וידאו בפורמט סטורי/רילס – מומלץ
- וידאו בפורמט מרובע
- דף נחיתה, דף תודה אם יש צורך
- פיקסל בעמוד הנחיתה והתודה
- המרה מותאמת אישית/אירוע העמוד התודה
- הגדרת קהל מבקרים באתר לדף הנחיתה / דף התודה [הכרחי בקמפיין ירוק ]