תקציב קמפיין: רמת הקמפיין/סדרת המודעות

0%

הדרכה זו מתייחסת להגדרת תקציב ברמה הטכנית.

ולא כמה כדאי להקציב לכל סוג קמפיין. אם רציתם לדעת כמה להשקיע בקמפיין ספציפי אנא פרסמו בקבוצה פרטים על הקמפיין, הקהל שלכם וסוג המהלך שרציתם לעשות וכך אוכל לתת לכם תשובה אישית לגבי התקציב שהמטרה שאתם רוצים להשיג צריכה. 

הגדרת תקציב לקמפיין: האם להגדיר ברמת הקמפיין או ברמת סדרת המודעות

כאשר אנחנו מגדירים קמפיין , כבר בשלב הגדרת הקמפיין במסך הראשון פייסבוק יציע לנו להגדיר תקציב
נוכל לסמן את האופציה ולהגדיר את התקציב ברמת הקמפיין
או לעבור לשלב הבא של הגדרת סדרת המודעות ולהגדיר את התקציב ברמת סדרת המודעות.

כאן אסביר את ההבדל בין ההגדרה ברמת הקמפיין לסדרת המודעות
תקציב יומי מול תקציב כולל

תקציב ברמת הקמפיין

כאשר מגדירים תקציב ברמת הקמפיין זה יהיה תקציב כולל לכל סדרות המודעות שיהיו בקמפיין.
אם יש מספר סדרות מודעות בקמפיין, פייסבוק יבדוק איזה סדרת מודעות נותנת יותר תפוקה ויקצה תקציבים בהתאם מהתקציב הכולל.
אופציה זו טובה כאשר

  • יש רק סדרת מודעות אחת בקמפיין
  • אנחנו בודקים סדרות מודעות עם אותו סגנון קהל: למשל קהל דומה מול תחומי עניין, או בכל סדרה יש קהל דומה אחר.
    כך פייסבוק יבין לבד מי הקהל הכי משתלם לשווק לו וימשיך עם קהל זה

אם הקהלים שונים לגמרי , למשל קהל דומה מול קהל רימרקטינג, אסטרטגיה זו לא תעבוד טוב, כי כמובן קהל דומה ברב הפעמים יתן יותר תפוקה ואז ניצור מצב שהקהל החדש לא יקבל בכלל חשיפה.

תקציב ברמת סדרת המודעות

זו הדבך שאני  מעדיפה.
בדרך זה אתם מגדירים תקציב ספציפי לכל סדרת מודעות וכך מבטיחים שהיא תקבל תקציב.
לדוגמא אם סדרה אחת לקהל לא מכיר ואחרת רק לחברי רשימת התפוצה , דרוש תקציב אחר לכל סדרת מודעות.

תקציב יומי מול תקציב כולל

תקציב יומי: אומר שפייסבוק ינצל את התקציב הזה כל יום ולא יותר ממנו.
ניתן לערוך את התקציב היומי במהלך הקמפיין אם יש צורך להגדיל תקציב או להוריד.

תקציב כולל: תקציב לאורך כל התקופה, לא מבטיח שכל יום פייסבוק ישתמש באותו סכום, הוא ישנה לפי מה שנראה לו שנכון ויכול לתת לך את התוצאה הטובה ביותר.
במהלך הקמפיין ניתן להגדיל את התקציב, זה ישפיע מיום ההגדרה.
תקציב כולל מאפשר הגדרת זמני פרסום וממש אפשר להגדיר באיזה שעות המודעות תופיע ברשת.
לדוגמא: שומרי שבת יכולים להגדיר שהמודעה לא תופיע בשבת.

עם זאת, אני לא ממליצה להיכנס לדקויות של שעות אם הכוונה היא לחסוך כסף בתקציבים של 50 שח ליום.
פייסבוק מציג את המודעה בשעות שהוא יודע שהקהל שלכם נמצא ברשת.

דילוג לתוכן