אסטרטגיה לבחירת תמונות / וידאו למודעה

0%

בעמוד זה אני רוצה לתת לכן ודגשים לבחירת תמונות או וידאו במודעה כחלק המקופי [בניית המודעה]
מומלץ לבחור ולבדוק מספר תמונות עד שמחליטים איזו עובדת הכי טוב

איך לבחור את התמונות הכי טובות למודעה שלך
ואיך לעשות AB TESTING עם תמונות

המטרה
למשוך תשומת לב! ולגרום לאנשים לקרוא/להקליק.

התמונה מושכת תשומת לב
הטקסט והכותרת גורמת לאנשים לקליק [זה לא מחליף דף מכירה, רק מעורר סקרנות או חשק].

אם התמונה לא תמשוך תשומת לב הם לא יקראו את הטקסט
בעיקר באינסטגרם.

שימו לב. תמיד חייבים לבדוק!
לא תמיד התמונה הראשונה [או הטקסט] יעשו את העבודה וכדאי לבדוק

מה כדאי לבדוק בתמונות

  • תמונות עם צבעים בהירים או תמונות צבעוניות מושכות תשומת לב
  • תמונות שחור לבן לא עושות את העבודה אלא אם כן הם ממש מיוחדות
  • ניתן לבדוק תמונה חיובית מול שלילית: מדברת לכאב או לעונג=תוצאה
  • לבדוק תמונה ממש קשורה או תמונה ממש לא קשורה אבל המוזרות שלה מושכת תשומת לב
  • תמונות של ילדים וחיות הכי משותפות במדיה
    גם תמונות של טבע אבל אם הם לא קשורות [למשל מוכרים טיולים] פחות
    למרות שהם גם ממש מושכות תשומת לב
  • רק טקסט על התמונה. או טקסט עם רקע של תמונה. עובד מעולה באינסטגרם.
  • תמונה עם טקסט שמסביר על ההצעה
  • לבדוק תמונות עם טקסט מול תמונה בלי טקסט
  • תמונה שלי [רק אם אני בונה מותג אישי] = סלפי/חובבנית מול תמונה מקצועית
    [בקהל קר זה לא תמיד יעשה את העבודה למרות שאנשים אוהבים אנשים בתמונות]
  • תמונות של המוצר: אם זה מוצר פיסי או מוקאפ של מוצר דיגיטלי
  • תמונות אותנטיות שלי לבד או עם עוד אנשים
  • תמונות שלי עם לקוחות, תמונות באירוע / סדנה פיסית, תמונה שלי מרצה
  • תמונות של המלצות
  • תמונות שנוצרו על ידי AI – היתרון הם מושכות תשומת לב ומלאות צבעים.
    אבל שימו לב לסגנון. למשל סגנון הפנטזיה פופולארי עכשיו אבל בעתיד יהיה משומש מדי
  • לא מומלץ:
    ++ תמונות סטוק משעממות ושל קלישאות: אנשים לוחצים ידיים, פורסים ידיים מעל הר וכו
    ++ תמונה אותנטית חשוכה מדי ובלי ועמק
    ++ תמונות עשויות מדי
    ++ איורים פחות עובדים מתמונות
    ++ תמונה שלא קשורה לתרבות או לעסק: דוגמא בישראל לפרסם לבעלי עסקים עם תמונות של אנשים בחליפה

ההמלצה:
לבדוק בכל סדרת מודעות מקסימום 3 מודעות.
אם בודקים תמונות הטקסט [הקופי] יהיה אותו קופי אבל התמונות יהיו שונות.
כדאי שעל אחד התמונות יהיה טקסט
נסו קטגוריות שונות

אחרי שמפרסמים תקופה תראו איזה סוג תמונות מתאים לעסק שלכם
אבל עדיין מומלץ לבדוק מספר תמונות מהסוג הזה


שימוש בוידאו במודעות

מודעות ודיאו עובדות מעולה למעורבות ובניית קהילה: לייקים, תגובות
אבל סטטיסטית הם עובדות פחות טוב כשהמטרה היא המרה: הרשמה, רכישה
[כמובן, לפעמים יש יוצא דופן, בעיקר לרשימת תפוצה]

הם עובדות מעולה לריטרגטינג, גם בהמרות

הם כן מובילות להרבה קליקים על הקישור
אבל לא להרבה רכישות.
בגלל זה נראה שזה בעיה בדף מכירה אבל בעצם זה התחייבות אחרת.
הם צפו 3 שניות ולחצו.
הקלקות ממודעת תמונה יותר מובילה לרכישות

בהמרות

  • תתחילו קודם בדיקה עם תמונות ולא עם וידאו
  • כשזה מתחיל לעבוד טוב, אפשר להוסיף וידאו
    או להשתמש בוידאו בקמפיין רימרקטינג/ריטרגטינג לקהל חם

קישורים וקבצים להורדה

שיעורים בתוכנית :

קישורים וקבצים להורדה

דילוג לתוכן