חודש ספטמבר 2022

חוזרים ללימודים וראש השנה

ימים מיוחדים

01.09 חזרה לבית הספר, יום כתיבת המכתבים בכתב יד
02.09 יום הקוקוסים
05.09 יום העובד, 
06.09 יום המלחמה בדחיינות
07.09 יום "קנה ספר", יום האוויר הנקי
08.09 יום השחקנים, 
09.09 יום הסודוקו
10.09 יום הבנלאומי למניעת התאבדויות
11.09 מיום סבא וסבתא
12.09 יום המילקשייק שוקולד
13.09 יום החשיבה בחיובית 
16.09 יום שמירת שכבת האוזון, יום האימון לבני נוער
17.09 יום "אכול תפוח ביום", יום הבטיחות במטופל
18.09 יום שיוויון השכר 
21.09 יום השלום העולמי, יום האלצהיימר
22.09 יום ללא מכוניות  / יום ההוביט 
23.09 יום שפת הסימנים / יום החומץ תפוחים /יום הזעתר
24.09 יום שמירה על התמונות שלנו
25.09 יום החלומות
26.09 יום פתקי אהבה
27.09  יום התיירות
28.09 יום הכלבת העולמי / יום "הזכות לדעת"
29.09 יום המודעות לביזבוז אוכל / יום הלב העולמי
30.09 יום קפה גדול בבוקר / יום הפודקאסט

 

דגשים שיווקיים לחודש הקרוב

הקהילה של 365 ימים של תוכן

 קבוצת הפייסבוק שלנו! בקבוצת פייסבוק כאן

בכניסה לקבוצה יש לציין את המייל ממנו נרשמתם בזמן התשלום.

מפגש החודש יהיה ב 22.09.22 שעה 10:30 בקבוצה

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

להנחיות מלאות איך להשתמש בתבניות לחצו כאן

 

לאחרונה חשבתי על סוג האנשים שאני אוהבת לעבוד איתם.

הם לא תמיד אלו שרוצים לשלם הרבה ומהר
ולא אלו ש [דוגמא: יש להם רעיון יוצא דופן ל…]
אלא אלו ש [ציינו מה חשוב לכם אצל הלקוחות. חשבו על זה אסטרטגית.
"אלו שמוכנים לעבוד קשה" "אלו שרעבים להצלחה" " אלו שמתמידים ויודעים שההצלחה דורשת עבודה"]

אני חושבת שזה גם מה שמרגש אותי בלעשות את מה שאני עושה
כי כך אני מצליחה לעזור לאנשים לעשות [פירוט לפי מה שכתבת לפני]

אני מאמינה שגם את ["יודעת שצריך להתמיד" מה שהגדרת בלקוחות הטובים שלך]
ואני רוצה לעזור לך לעשות את השלב הבא

הגיע הזמן שתפסיקו לעשות/לחשוב את זה

[הציגו 3-5 דברים שהלקוחות עושים/חושבים כל הזמן וזה מונע מהם להגיע לתוצאה הרצויה עבורך/לרכוש ממכם את המוצר שלכם / להפוך משהו פשוט למסובך]
מה יקרה שתפסיקו עם זה?
[תארו את המצב העתידי]
או : איך להפסיק לעשות את זה? הורידו את המדריך / בואו להדרכה / בואו נדבר על זה בטלפון


"איך אני מתכוננת ל[וובינר/אימון/לקוח חדש/ראיון]
אני יודעת שמהחוץ זה נראה שזה מגיע אצלי בטבעיות
שאני בטח לוקחת 2-3 דקות וכל התשובות מגיעות,
אבל מה שאני באמת עושה זה:
[פרטו את התהליך,
חשוב שהקורא יבין שיש תהליך
אם הוא צריך לעשות בעצמו את התהליך
תנו לו כלים פשוטים.
אם זה בשביל ללמוד על העבודה שלכם, הסבירו במקצועיות]

איך אתם מתכוננים ל… /
הפוסט עזר לכם?

שמרו את הפוסט לפעם הבאה שתצטרכו להתכונן ל…

פוסט שמדבר על ההחלטות שאנשים לוקחים כל שנה מחדש, מה דעתכם על זה בקשר לתחום שלכם ומה אתם ממליצים לעשות.

[מעולה לכל תעשיית המזון, הדיאטות והכושר. עסקים. התפתחות אישית. טיפול אישי וכו]

 

איך להחליט החלטות חדשות ב [תחום שלכם] 

איך להחליט החלטות לשנה החדשה

איזה החלטות כדאי לקחת בשנה החדשה

איך מצליחים להוציא לפועל החלטה

למה רב ההחלטות לא יוצאות לפועל

איזה החלטות אתם אישית לקחתם לשנה החדשה

חוזרים ללימודים וחוזרים לשגרה

 

אפשר לעשות פוסט קרוסלה, פוסט ארוך יותר או וידאו

 

חזרה לשגרה ומה אתם מתכוונים לעשות עכשיו, התוכניות שלכם להמשך

טיפים ממוקדים לחזרה לשגרה יעילה שקשורים לתחום שלכם

טיפים הקשורים ללימודים, עיצוב סביבת לימודים, העצמת הילד, איך לגרום לילד ללמוד יותר, איך לחזק את הילד בלימודים

 

התנגדות קבועה של קהל היעד
הסבר מדוע ההתנגדות לגיטימית / סיפור אישי איך ההתנגדות היתה בחיים שלכם בעבר / הבנה של הלקוח [לתת ללקוח להרגיש שזה בסדר ולא לשפוט אותו]
למה בכל זאת כן
למה כן אצלי – הפתרון שלי, מה שונה אצלי
הצגת מקצועיות הכוללת מספר [ כבר 10 שנים שאני עושה את זה, כבר 350 לקוחות שלי הצליחו בזה, הוצאתי 150K על לימודים של הנושא הזה, חקרתי את הנושא 30 שנה וכדומה]
הזמנה ללחוץ על הלינק / להירשם / להשאיר פרטים
סיום אופטימי / הומור / העצמה המטרה לעודד ללחוץ ולתת להרגיש שאני כאן עבורך ומגיע לך עכשיו להצליח- עכשיו תורך! זה הזמן שלך!, מגיע לך להצליח

לא חייבים להשתמש בכל החלקים.
הפוסט לא חייב להיות ארוך.

טובה לפוסטים בזמן קמפיין, וסטים עם הנעה הקלקה על קישור.

למרות שההנעה לפעולה יכולה להיות שונה: ליצור קשר, להגיב

 

שורה ראשונה מושכת לקרוא "לא נמאס לך מכל הלחץ הזה?"

פניה לקהל היעד "אם את אמא לילדים ואת מרגישה שהלחץ עוטף אותך מכל כיוון, אני רוצה שתעצרי שניה ותקראי את זה"

הצגת הבעיה "אני יודעת איך זה, מצפים ממך הכל, לגרום לילדים להיות שבעים, בריאים וגם מאושרים, לפתח קריירה… ובין לבין את מרגישה שזה כבר קצת יותר מדי"

הפתרון שלנו + אופטימיות "אז מה בעצם צריך לעשות? של ראשון…."

הנעה לפעולה "שלב שני בואי לסדנה לקבל כלים ל…"

סיומת המייצרת אופטימיות לגבי הפתרון או מעצימה את הקורא "אני יודעת שאת רוצה להיות אמא רגועה ונהנית מהחוויה, אני יודעת שאת רוצה לתת הכי טוב לכולם וגם לעצמך …"

איך [לעשות משהו, להצליח במשהו] , ב X צעדים פשוטים.
דוגמאות:
"איך לעצב חדר ילדים ב-5 צעדים פשוטים"

"איך להפסיק את כאבי הגב לתמיד ב 7 צעדים פשוטים"

"איך לטפח את העור כל בוקר ,ב 4 צעדים פשוטים"

"איך לעלות את הביטחון העצמי , ב 3 צעדים פשוטים"

 

הנושא הזה כל כך חשוב שכדאי לעצור היום ולכתוב עליו.

רעיונות:

תחושות שלך כעצמאית , אם את דורשת שכר שווה?

סיפור מהזמן שהיית שכירה ועל חוסר השוויון.

מידע מהשטח ומה דעתך על זה.

איך אפשר להשפיע על שוויון בשכר.

איך, כעצמאית, את אחראית לשכר שלך ומה זה אומר.

למה את מתעקשת לקבל סכום מסוים על השירות שלך?

יש הרבה לחץ על {התחום שלך} להצליח. אבל לפעמים זה לא הולך…

מה אם במקום לראות בכישלון כסוף, נסתכל עליו כהתחלה?
כן, אני יודעת, להיכשל זה קשה, כואב ובעיקר עושה לך חשק להפסיק הכל, לעצור, להתייאש.

אבל מה אם נסתכל על זה כשיעור שהיינו צריכים ללמוד בדרך
ועכשיו אנחנו יכולים לצאת אליה שוב חכמים יותר .

אז אל תפחד להיכשל! אתה תלמד יותר מהכישלונות שלך
ממה שכל הצלחה תוכל ללמד אותך בכל מקרה

 

דמיינו את עצמכם יושבים ומנסים לחשוב על רעיון
או מחכים שההשראה תכה,
שמשהו יקרא ואז הכל יהיה פשוט
יהיה לכם טונות מוטיבציה / רעיונות / השראה
ותתחילו לעשות [לפי הנושא שלכם]
מהניסיון שלי
אתם יכולים להמשיך לחכות לנצח
ואם תחשבו על זה, אולי זה התירוץ שמעקב אתכם
להשיג את מה שאתם רוצים [דוגמא מהתחום שלכם].

אל תתנו להיום לחלוף מכם:
אתם לא צריכים השראה/מוטיבציה/… חיצונית
אתם פשוט יודעים ש[השינוי] הזה כבר מגיע לכם
צאו ותעשו
[הוסיפו מוטיבציה לפעולה]עכשיו, בפתח השנה החדשה, זה הזמן להתחיל

רעיונות ל REELS / וידאו

למרות שכמעט מכל רעיון שמופיע בקיט אפשר ליצור וידאו, החלטתי לבנות חלק נפרד לוידאו בדגש על רילס/וידאו קצר.

בחלק זה יש רעיונות לרילס באינסטגרם או פייסבוק או לסירטונים קצרים.
הוספתי פסקול לרעיונות לשימוש ברילס.

לחצו על הקישור לפסקול לראות איך אחרים משתמשים בו לקבלת השראה,
או השתמשו ברעיון שאני צירפתי לכם.

יכול להיות שהפסקול לא יהיה זמין יותר, במקרה זה חפשו פסקול טרנדי אחר /

ותמיד אפשר פשוט לדבר למצלמה בקטע וידאו קצר במקום הפסקול + טקסט צף.

כמובן אפשר להשתמש ברעיונות לפוסטים של טקסט בלי וידאו

פסקול:

https://www.instagram.com/reels/audio/1184107275779519/

 

תקשיבו רגע… טוב, אתם יכולים להמשיך"
בלחיצה על הקישור ניתן לראות איך אנשים משתמשים בבפסקול
כמה אופציות:
שברו מיתוס "הקשיבו, כבר לא …. הבנתם? עכשיו תמשיכו"
משכו תשומת לב למוצר חדש או הדרכה חדשה "תקשיבו, ההדרכה..תהיה ביום .. נשארו רק … מקומות. מובן? עכשיו המשיכו לפוסט"

השתמשו בפסקול הזה:

https://www.instagram.com/reels/audio/427079679312491/

כתבו על הרילס בקצרה, 3 דברים לדעת על. ומילה על כל דבר. שלחו לפוסט להרחבה

3 דברים לדעת עלי / על מטרה שחשוב לך להשיג / על משהו שהשתנה עכשיו בתחום שלנו / לפני שמתחילים לעבוד איתי

אפשר צילום עצמי או תמונות מתחלפות

השתמשו בפסקול הזה:

https://www.instagram.com/reels/audio/443637470822815/

"ספר לי משהו שהלוואי ועוד אנשים יבינו"


שתפו ב: משהו שכדאי לדעת עליהם / משהו שאנשים חייבים לדעת בתחום שלכם / משהו שמייאש את הלקוחות שלך אבל הוא לא נכון / משהו שאנשים תמיד עושים שעדיף שהם לא יעשו או יגידו

השתמשו בפסקול זה: 

https://www.instagram.com/reels/audio/1041122209830866/

והעלו סירטון קצר שאתם מופיעים בו עושים משהו יומיומי או סרטון אווירה ומעליו תמונה עם :

ציטוט מהקיט /  או ציטוט שלכם שהו מסר מעצים לקהל שלכם

משהו שייתן מוטיבציה והשראה.
אפשר גם להגיד את המסר והמוסיקה תהיה בשקט יחסית ברקע

או שהפעם ותרו על טרנד ופשוט דברו למצלמה עם המסר

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  1. "הצלחה היא סך כל המאמצים הקטנים, שנעשים יום אחר יום".
  2. "גאווה היא הטיפשות הפראית ביותר."  הרב קוק
  3. "דברים קורים תמיד בזמן נכון"
  4. "חושך אינו יכול לגרש חושך, רק אור יכול לעשות את זה, שנאה אינה יכולה לגרש שנאה, רק אהבה יכולה" מרטין לותר קינג
  5. "אדם מסתובב בעולם כדי לחפש את מה שהוא צריך וחוזר הביתה כדי למצוא אותו" ג'ורג' מור
  6. "הרים הם ההתחלה והסוף של כל נוף טבעי." – ג'ון ראסקין
  7. "הסיבות שגורמות לשינויים משתנות אף הן." ~ ג'ון דיואי

  8. "בין אם אתה חושב שאתה יוכל ובין אם אתה חושב שאתה לא יכול – אתה צודק" הנרי פורד

  9. "למרות שהעתיד נראה רחוק, הוא למעשה מתחיל ממש עכשיו." – מאטי סטפנק
  10. "התחלה היא החלק הכי משמעותי בעבודה." – פלטו
  11. "אל תפחד לצאת לדרך חדשה, זו אולי הדרך למצוא את מה שחיפשת כל הזמן הזה"
  12. "לאורך דרככם החדשה, אנשים מסויימים לא תמיד יבינו אתכם. לעולם אל תזנחו את אלו שמבינים את מעשיכם, השאירו אותם לצידכם ככל שתוכלו"
  1. מה החלטתם לשנה החדשה?
  2. גם אתם שומרים החלטות חדשות לראש השנה?
  3. איזה החלטה החלטתם שנה שעברה שתכלס הגשמתם?
  4. מה הדבר הראשון שתעשו ב[נושא] בחזרה לשגרה?
  5. איפה טיילתם בחופש?
  6. בסוף פוסט: 
  7. עשיתם את זה כבר?
  8. מה אתם הייתם עושים .. או… ?
  9. אני מכינה פוסט נוסף בסדרה שבו אדבר על… ואספר אם זה יותר טוב מ…. מה לדעתכם עדיף? דוגמא
  10. בתחילת פוסט: נמאס לכם לעשות [משהו שמתסכל את הלקוח] ? ולהמשיך לפוסט או לחבר לוידאו עם הפתרון
  1. איך [חברה/שם] קיבלת [תוצאה רצויה] ב[X זמן]
  2. 3 סודות [בנושא] שאף אחד לא מדבר עליהם
  3. 11 עצות / טיפים להשיג את ה[נושא] שתמיד רצית
  4. הדבר היחידי שאי פעם תצטרך בשביל [נושא]
  5. "זהו, אני חייב להגיד את האמת בנושא [הנושא] זה לא יכול להימשך כך"
  6. רוצה לעלות רמה ב [נושא] ?
  7. תעצרו הכל עכשיו, ותעשו את זה!
  8. אני הולכת להראות לך , שלב שלב, איך את יכולה

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

לוח שנה 22-23

הכנתי לכם לוח שנה בפורמט אקסל [בגוגל שיטס]

ניתן לגשת אליו בכאן

בתיקייה זו יש גם קןבץ תכנון שנה 

דף עבודה לתכנון שנה

דף לתכנון חודשי ושבועי


בנוסף הכנתי לוח שנה ובפורמט PDF – בקנבה

כאן הקישור לתבנית

בבקשה צרו העתק מהקובץ ואז בצעו שינויים

לחברי מועדון הפייסבוק

עדכונים במועדון: כל המועדון יעבור עדכונים ושדרוגים במהלך החודשיים הקרובים.
תוכניות עומדות להשתנות, תוכניות לא רלוונטיות ימחקו כולל הקלטות וובינרים. 
חלק מהתכנים הארוכים יוקלטו מחדש 
השיעור "שיווק אורגני וחשיפה" עודכן מחדש וכן השיעור "שימוש בדף העסקי" כולל תזמונים, עבודה עם הקריאטור סטורי ועם הביזנס-סוייט לתזמון תוכן וניהול התוכן.
שימו נוסף שיכנס בקרוב הינו בקורס לפרסום ממומן , בקרוב מאוד מטרות הקמפיינים השתנו מ 11 אפשרויות ל 6.

חלק מהתוכניות במועדון לשיווק קורס

מוכרים קורס

קורס מלא למכירת קורסים וסדנאות ויצירת קמפיין מלא

וובינר שמוכר

איך לבנות וובינר משלב הרעיון ועד המצגת המלאה, המכירה וקמפיין ההקלטה

תוכנית מבוא לקורס דיגיטלי

מפת דרכים קצרה לבניית ומכירת מוצר  עם הכוונה לתוכניות רלוונטיות במועדון לפי השלב 

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן