חודש יוני 2024

שבועות ומתכוננים לחופשת הקיץ

ימים מיוחדים

11.6 ערב חג השבועות
12.6 חג השבועות
13.6 איסרו חג

1.6 יום ההורים העולמי
3.6 יום האופניים העולמי
4.6 היום הבנלאומי למניעת תוקפנות לילדים חפים מפשע
5.6 יום הריצה העולמי, יום ירושלים, יום איכות הסביבה , יום התודה
7.6 יום האכפתיות העולמי, יום ביטחון המזון העולמי
12.6 יום הפלאפל הבנלאומי, יום הדמוקרטיה, יום השלום
14.6 יום תרומות הדם
15.6 יום למניעת התעללות בקשישים
16.6 יום האב
18.6 יום הבנלאומי למניעת שנאה, יום הסושי הבנלאומי
20.6 יום הפליטים
21.6 יום היוגה, המוסיקה
22.6 יום יערות הגשם
23.6 יום האלמנות הבינלאומי
24.6 יום הפיות הבנלאומי
26.6 יום הסליחה, יום המלחמה בסמים
30.6 יום אחרון ללימודים, יום המדיה חברתית

דגשים שיווקיים לחודש הקרוב

הקהילה של 365 ימים של תוכן

 קבוצת הפייסבוק שלנו! בקבוצת פייסבוק כאן

בכניסה לקבוצה יש לציין את המייל ממנו נרשמתם בזמן התשלום.
כל בוקר ב 07:00 יחכה לכם הרעיון. 
ממליצה לפרסם את הפוסט שלכם בתגובות. 
ולבדוק מה אחרים פרסמו, לפרגן ולקבל השראה.

המפגש החודשי שלנו: 10/05/22 שעה 09:00 בקבוצה
הנושא: בניית סיסטם אישי ליצירת תוכן
על פי קובץ ההתיעלות המופיע בהמשך הקיט.
המפגש נשאר מוקלט בקבוצה

החודש: יום הזכרון, יום העצמאות ה 74, ל"ג בעומר

יום הזיכרון – אפשר לא לפרסם כלום.
ניתן לצאת במבצעים בסימן 74 לקראת יום העצמאות.

שימו לב, זהו עכשיו אנחנו "אחרי החגים" נגמרו התירוצים!
זה הזמן לחזור לבנית הקהילה ולמכירות !

החודש אני עורכת סדנה של 5 ימים שתעזור לך בדיוק בזה, לחזור לפעילות עם המון אנרגיה
ולבנות תוכנית להוביל מפייס/אינסטא למכירות מבלי לעבוד בשיווק סביב השעון
ניתן להירשם לסדנה כאן


רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

חשוב מאוד: המטרה היא לא שתיישמו את כל הרעיונות והציטוטים ותכתבו להם פוסטים.
גם אם בעזרת הקיט יצרתם 4-5 פוסטים בחודש שהובילו לתוצאה – מעולה!
גם אם השתשמתם פעם אחת בכותרת למייל ויצרתם מכירות – מעולה!
[אפרופו מייל – חלק גדול מהתבניות לפוסטים רלוונטיות גם למייל]

  • מדובר ברעיונות שאפשר ליישם בכל עסק. גם אם בדקה הראשונה אין לך מושג איך ליישם בעסק שלך, הכל בסדר, כנראה אפשר יהיה להשתמש בהם בחודש הבא או שהרעיון התחבר בעתיד.
  • שמרו את כל הרעיונות בתיקייה במחשב על מנת שתוכלו להשתמש בהם שוב ושוב. 
  • בחלק גדול מהרעיונות הוספתי דוגמאות או תבניות לשימושכם. 
    מבחינתי ניתן להעתיק ולהשתמש כמו שכתבתי כאן או לקחת הרעיונות למקום שלכם.
  • חלק מהרעיונות מחוברים לחג / יום מיוחד וחלקם מסומנים לשימוש במשך כל השנה. מציעה לשים לב לדוגמאות גם ברעיונות אשר מחוברים ליום אחר.
  • זכרו! המטרות הם:
    להציג את המוצרים והשירותים שלכם.
    לטפל בהתנגדויות , שאלות, חששות של לקוחות [שעולים בכל פגישה, שיחת טלפון, במהלך תהליך מכירה ועוד]
    לעלות סיפורי מקרה.
    להעביר את הערכים החשובים בעסק שלכם .
    להעביר את האישיות שלכם.
    להעביר את רמת השירות בעסק שלכם.
    ליצור מערכות יחסים.
  • חשבו תמיד על המטרה הראשית שיש לכם החודש: האם יש מוצר / שירות ספציפי שחשוב לכם לקדם.
  • נסו לרכז את זמן יצירת התכנים. אם אפשר אל תכתבו ישירות במדיה החברתית אלא קודם בקובץ וורד / קובץ דוק בגוגל דרייב [עדיף, כך אפשר לגשת מכל מקום] , לאחר מכן בחרו באיזה תאריך לפרסם את הפוסט בכל מדיה.
  • בסוף החודש סמנו לעצמכם איזה פוסטים עבדו טוב יותר ושמרו אותם לקמפיין הבא של אותו מוצר / שירות.
  • כמו שאפשר לבנות פוסט מכל רעיון, ניתן לעשות גם סרטון קצר לפייסבוק / IGTV או סרטון ערך לסטורי.
  • האם לפרסם תוכן שונה בכל רשת חברתית: כרגע לא.
    אלא אם כן הייתם בפרץ של יצירתיות וכתבתם עשרות פוסטים 🙂 . בשלב זה יפורסמו אותם פוסטים ברשתות השונות.
    ניתן לפרסם אותו תוכן בדיוק עם אותו ויז'ואל בתאריכים שונים.
    ניתן להחליף את התמונה לפי סוג המדיה החברתית.
    ניתן לשנות את הפתיח או ההנעה לפעולה לפי הרשת החברתית.
    גילי נאות: אני מפרסמת אותו תוכן ולא בונה תוכן שונה לכל רשת.
  • כמה פוסטים לפרסם בשבוע?
    עקרונית המטרה הראשית היא 1 ביום. אבל 3 בשבוע זה הגיוני, מעולה ומייצר המון תוצאות!
  • איפה צריך לפרסם פוסטים?
    דף עסקי בפייסבוק, דף אישי בפייסבוק, אינסטגרם.
  • איפה עוד? מה עוד?
    סטורי באינסטגרם / פייסבוק – אחד ביום אם אפשר
    בקבוצות – בעיקר להיות חלק מהשיח.

[לצרף תמונה של עדות של לקוחה, עוד תמונה של לפני ואחרי של לקוחה]
אני כל כך מתרגשת להראות לכם את זה,
כי לפני X זמן זה לא היה מובן מאליו.

כשפגשתי אתX היא הייתה במצב [ כאן הסיפור של X]
והנה עכשיו, אחרי Y זמן היא נמצאת במקום אחר לגמרי.

היא שיפרה/ השיגה/ שינתה [ לפרק אותה או חלק מהדרך של הלקוחה]
כל כך גאה בה
זה גם מה שמביא לי את המרץ להמשיך ולעשות

זה אולי נשמע קצת מביך אבל אני חייבת לשתף את זה
כשהתחלתי לעבוד על [ משהו בעסק]
כולם אמרו לי שאני חייבת [ קורס מסוים, מוצר מסוים]
ואני כל הזמן דחיתי את זהו התנגדתי
זה היה [ יקר לי מדי / הרגיש לי מסובך ]
בסוף נכנעתי ורכשתי את זה.

שבוע אחרי זה, לא הבנתי איך הסתדרתי עם זה עד עכשיו
פתאום [ ספרו על השינוי שהמוצר עשה]

ברור שחששתי בהתחלה
אנחנו תמיד חוששים לפני משהו חדש,
משהו שאנחנו לא לגמרי מבינים בו,
בעיקר שיש השקעה גדולה של זמן וכסף,
אבל כמעט תמיד שניה אחרי זה,
אנחנו לא מבינים איך הסתדרנו בלי זה.

ככה זה בדיוק עם המוצר [ דבר על המוצר שלך ועל הטרנספורמציה שהוא עושה]
או
ספרו לי מה זה הדבר הזה שדחיתם מלא מלא זמן וברגע שרכשתם זה שינה לכם את החיים/ העסק או לפחות הכל עליהם בצורה משמעותית

יש לי מנטרה קבועה שאני משתמשת בה בעסק שלי / בחיים שלי
[ כתובת המנטרה או את הציטוט]
מה זה אומר מבחינתי ?
[ כתובת המסר של המשפט]
יש לך מישהו שצריך לשמוע את זה
תייג אותו בתגובות.

לפעמים קשה להתמיד בדרך אל [ המטרה שהלקוח שלח רוצה להשיג]
בחיים האמיתיים דברים לא תמיד הולכים כמו שתכננו,
מה אני עושה כשזה קורה
[ כתבו מה אתם עושים כשאתם יורדים מהתלם, אפשר לתת רשימה של טיפים או משימות לביצוע]
הנה יש לך אפשרות שוב לקחת את הדברים לידיים שלך
ולחזור לדרך שלך בצורה נחושה לכיוון המטרה שלך.

אני כאן לעודד אותך ולתמוך

מה אתה צריך בדיוק עכשיו בשביל לעלות בחזרה על הסוס לכיוון המטרה שלך ?

אני [ משהו] כבר [X] שנים
ויש כמה דברים שלמדתי בדרך הקשה .
אם חשבת גם יום אחד לעשות [ משהו]
אז הנה כמה דברים שאתה צריך לדעת כדי ש [המשהו] שלך יצליח ובגדול

[זה המקום לשתף את העצות שלך]

אני עשיתי את הטעויות האלה כדי שאתה לא תצטרך לעשות אותם.
מאחלת לך המון הצלחה בדרך.

ואם אתה צריך עזרה, הנה המדריך החדש שלי שיעזור לך….
או
את הניסיון שלי אני מעבירה ב X שנים האחרונות ל Y אנשים ואני אשמח לקצר גם לך את הדרך

כמה חשוב לך מ 1-10 להשיג [את ההצלחה שמשיגים בעזרת המוצר]

ה [מוצר שלי] מכיל בתוכו את כל מה שאתה צריך בשביל להצליח ולהגיע ליעד [במקום המילה יעד מומלץ לכתוב משהו שהלקוח התחבר אליו]

בסיום השימוש / בעזרת המוצר תלמדו:

– איך עושים [אפשר להוסיף רשימה או משפט מרכזי]

– טיפים וקיצורי דרך ל [אפשר להוסיף רשימה או משפט מרכזי]

[ניתן להמשיך ולציין מה יקרה ללקוח לאחר הרכישה או שימוש במוצר]

רוצים לדעת יותר? לחצו על הלינק

מומלץ לא לחכות ולהצטרף עוד היום!

טוב, עוד מעט זה נעלם וממש חבל שתפספס את ה[מבצע המיוחד / הזדמנות],
להצטרף ל [שם המוצר] ו [לפתור בעיה / להגיע להצלחה מסויימת].
כאן הפרטים, חבל לפספס: [לינק או הסבר איך להירשם].

רוצה לפתוח דף חדש / להתחיל לעשות [נושא],
היום ב [מקור התוכן: במאמר, בוידאו, בהדרכה וכו] אני אגלה לך /אשתף איתך,
את ה [טיפים הכי טובים שלי, 4 עצות הזהב…] בנושא [לפי הנושא המדובר].
כל כאן [בלינק, בוידאו, בהדרכה].

תוספת אם זה תוכן שכבר מוכן:
אשמח לשמוע מה דעתכם על נקודה 3 /
איזה עצה אתם הולכים ליישם /
מה בחרתם ליישם אצלכם.

הזמנה לתוכן שיהיה בעתיד:
יש לכם שאלות בנושא? אשמח לשמוע

קדימה, בואו נשנה את זה [אפשר לפרט מה הכוונה "זה"]!
ספרו לי, גם אתם מתמודדים עם [משהו] /
ספרו לי, כפה פעמים השבוע קרה לכם [משהו שהלקוח רוצה להשתחרר ממנו]?

אני כאן בשביל לעזור ולגרום לכם להרגיש [תוצאת רגש], עם [המוצר שלי].

[כאן ניתן להרחיב על עוד רגשות או תוצאות]

כל זה יקרה רק אחרי שתלצו כאן [לינק]

המטרה להציף שאלות שמובילות למחשבה / נותנות השראה / עוזרות להחלטת רכישה!
חשוב לסנכרן אותם עם המטרות של הלקוחות שלך.

5 שאלות לשאול את עצמך בדרך להפוך לאדם שאתה רוצה.

1. מה כבר עשיתי בשביל להגיע לשם?
2. מה לא עשיתי ולמה, ואיך אשנה את זה?
3. איזה הרגלים / כלים חדשים אני צריכה בשביל להגיע ליעד?
4. האם אני מאמינה שיכול להיות לי כל מה שאני רוצה / אני יכולה להגיע ליעד?
5. האם אני מאושרת עכשיו [מהמצב הקיים] ? אם אני אוהבת את המצב הנוכחי?

[עוד אופציות]
– האם התוצאות שלי מראות מי אני באמת / מה הערך שיש לי להביא לעולם?
– האם הסביבה שלי עוזרת לי להשיג את המטרות שלי
– האם האנשים בחיי תומכים בי בדרך למטרה
– מה הייתי מייעצת לילד שלי / ללקוח אם הוא היה בדרך להגשמת המטרה הזו?

בסופו של דבר אנחנו אוסף האמונות והפעולות שלנו.

אם אנחנו מאמינים ש…. אז ….
ואם אנחנו מאמינים ש… אז….

איזה אמונה חשוב לך לשנות על מנת להשיג את המטרה?

[הוספת הנעה לפעולה וחיבור למוצר]:
[במוצר] אני עוזרת לך לעשות [התייחסות למטרה ולמעכבי המטרה]
יחד נעשה [צעדים להגיע למטרה]
עם המטרה חשובה לך ואתה מרגיש שעכשיו זה הזמן להשיג אותה
הפרטים כאן [לינק]

 

בכנות, אתם חשובים לי ממש
ולכן אני לא אתן לכם לעשות את 3 הטעויות האלו
{אפשר להוסיף: אלו טעויות שאני עשיתי כש….. ובגלל זה….}
התפקיד שלי הוא להעביר אתכם ישר לפתרונות ולחסוך מכן עוגמת נפש וכאבי בטן / ביזבוז….
אז מאיזה טעויות אתם חייבים להימנע?
1.
2.
3.
תאמינו לי, אתם תודו לי אחר כך

המשך אופציונאלי:
אז מה בכל זאת צריך לעשות
1.
2.
3.
אפשר פחות סיבות והמטרה היא או להראות מקצועיות או להוביל אותם לפתרון שלך

הנעה לפעולה: עם יד על הלב, איפה כבר נפלתם בעבר? 1,2 או 3? 

כל כך הרבה שנים הקדשתי לדאוג/לפחד מ [כאב שהיה לך בעבר או בעיה שהצלחת להתגבר עליה וגם הלקוחות שלך רוצים להתגבר עליה] 

אם גם את.ה התמודדת עם זה תשאירי לי סימן למטה / ❤

הקדשתי לא מעט [זמן, משאבים, יציאה מאיזור הנוחות, אפשר ממש לספר מה עשית] בשביל להתגבר על זה והיום אני בוחרת אחרת.

סיום:

היום אני מלווה [נשים, עסקים, אנשים, עדיף ממש לציין את האווטר] לעשות בדיוק אותו דבר ואני מתרגשת כל פעם מחדש מהזכות שקיבלתי

או

אם אתם מרגישים שאתם מתמודדים עם זה הנה הצעד הראשון שאני עשיתי ומקווה שהוא יעזור גם לכם

רעיונות לרילס

מוטיבציה

וידאו קצר עם טקסט מעצים,
אם זה משפט השראה מהקיט או שלכם באופן אישי

אפשר וידאו תמונה פשוט עם אפקט על הטקסט של מכונת כתיבה
או אפקט טקסט אחר מקנבה

טקסט לפוסט
"ראיתי לא מעט אנשים שניסוי את [החלופה לשיטה שלך שהיא פחות טובה]
וממש חבל לי. הם נתקלים ב [תסכולים] אבל אני רוצה משהו אחר עבורך.
[הסבר על השיטה שלך ולמה היא טובה יותר ללקוח שלך] "

/ הכנתי לך תבניות קנבה עם אפקטים על טקסט. לחצו כאן לפתוח את התבניות. אין לערוך את המקור, לחצו בקנבה על "קובץ" ואז על "העתק" . עכשיו יפתח לך לשונית נוספת עם ההעתק של התבניות. 
הגדירי בחלק העליון שם חדש ואת הקובץ הזה אפשר לשנות. להחליף תמונה ברקע [אפילו לוידאו] לשנות את הטקסט, הפונט וכו. 
יש לשמור כל שקף בניפרד כקובץ MP4 /

מוטיבציה

וידאו עם טקסט צף 
"תזכורת יומית / מסר עבורך" 

וידאו קצר עם טקסט שנועד לעורר את הלקוח
 להוביל למחשבה, לשבירת מיתוס, לתזכורת שהלקוח לא חייב לעשות משהו שהוא לא אוהב לעשות בהתאם לאני מאמין שלך
דוגמא – "תזכורת: את לא חייבת ללכת כל יום למכון כושר בשביל להיכנס לג'ינס שאת רוצה" 

טקסט לפוסט
"אני יודעת שתמיד אמרו לך שיש דרך אחת, חייבים לעשות [משהו שהלקוח לא אוהב] בשביל [להשיג תוצאה שהלקוח רוצה] אני כאן להגיד לך שלא חייבים במקום זה אפשר [לפי ערכי העסק שלך] " 

/ הכנתי לך תבניות קנבה עם אפקטים על טקסט. לחצו כאן לפתוח את התבניות. אין לערוך את המקור, לחצו בקנבה על "קובץ" ואז על "העתק" . עכשיו יפתח לך לשונית נוספת עם ההעתק של התבניות. 
הגדירי בחלק העליון שם חדש ואת הקובץ הזה אפשר לשנות. להחליף תמונה ברקע [אפילו לוידאו] לשנות את הטקסט, הפונט וכו. 
יש לשמור כל שקף בניפרד כקובץ MP4 /

X דברים שלא ידעתי קודם / אם הייתי יודעת את זה קודם החיים שלי היו הרבה יותר קלים

וידאו – קנבה עם טקסט רץ או סרטון אותנטי קצר עם טקסט צף 

פוסט

" לקח לי יותר מדי זמן ללמוד את זה אז תן לי לקצר לך את הזמן [כאן להוסיף משהו שהלקוח שלך מאוד רוצה לדעת והוא תמיד טועה בו. דברים שתוקעים אותו במצב שהוא נמצא כרגע ולא מאפשרים לו לעבור לשלב הבא] "

/ הכנתי לך תבניות קנבה עם אפקטים על טקסט. לחצו כאן לפתוח את התבניות. אין לערוך את המקור, לחצו בקנבה על "קובץ" ואז על "העתק" . עכשיו יפתח לך לשונית נוספת עם ההעתק של התבניות. 
הגדירי בחלק העליון שם חדש ואת הקובץ הזה אפשר לשנות. להחליף תמונה ברקע [אפילו לוידאו] לשנות את הטקסט, הפונט וכו. 
יש לשמור כל שקף בניפרד כקובץ MP4 /

יש דרך אחרת, טקסט "אתה לא חייב לעשות…." 
או "אז איך *כן* להתחיל לעשות את זה?

וידאו – קנבה עם טקסט רץ או סרטון אותנטי קצר עם טקסט צף 

פוסט

כמה זמן אתה רוצים את [לעשות שפעולה,שינוי] ועדיין ה[הדבר שהם חושבים עוצר אותם מלעשות את השינוי] אני מאוד מבינה אתכם ואפילו מכירה את זה באופן אישי [עכשיו תנו להם דרך להגיע לתוצאה מבלי "להקטין" אותם. ממקום של "הם לא אשמים בזה אבל יש דרך כן לעשות את זה" ]" 

/ הכנתי לך תבניות קנבה עם אפקטים על טקסט. לחצו כאן לפתוח את התבניות. אין לערוך את המקור, לחצו בקנבה על "קובץ" ואז על "העתק" . עכשיו יפתח לך לשונית נוספת עם ההעתק של התבניות. 
הגדירי בחלק העליון שם חדש ואת הקובץ הזה אפשר לשנות. להחליף תמונה ברקע [אפילו לוידאו] לשנות את הטקסט, הפונט וכו. 
יש לשמור כל שקף בניפרד כקובץ MP4 /

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  1. "ישנם ארבע שאלות של ערך בחיים… מה מפחיד? ממה נוצרת ההשראה? מה שווה לחיות בשבילו? ומה לא שווה לחיות בשבילו? התשובה לכל אחת היא זהה. רק אהבה." ג'וני דפ
  2. “עשו טוב בשביל אחרים. זה יבוא בחזרה בדרכים בלתי צפויות.”
    “זה דיי כיף לעשות את הבלתי אפשרי.” וולט דיסני
    [פוסט מעודד את הלקוח לעשות דברים שעד כה הוא חשב שהם בילתי אפשריים עבורו]
  3. “אל תתנו לרעש של דעות של אחרים למנוע מהקול הפנימי שלכם להישמע.” סטיב ג'ובס
    [פוסט שמדבר על זה שבדרך להשיג את המטרות שלכם ועל זה שמי שמסביב לא תמיד יעזור]
  4. "תחיה כאילו אתה הולך למות מחר, תלמד כאילו אתה הולך לחיות לנצח." – מהטמה גנדי
  5. "אף פעם לא למדתי מלדבר. למדתי רק כששאלתי שאלות." – לו הולץ
  6. "מי שמקדיש אבל לא חושב אבוד! מי שחושב אבל לא מקשיב נמצא בסכנה גדולה." – קונפוציוס
  7. "הכאב שלי יכול להיות הסיבה לצחוק של מישהו, אבל הצחוק שלי לעולם לא יהיה סיבה לכאב של אדם אחר." צ'ארלי צ'אפלין
  8. "אין טעם לחזור לאתמול, מכיוון שהייתי אדם שונה אז." (לואיס קרול, אליס בארץ הפלאות)
  9. you can – end of story!
  10. take a wolk on the wild side
  11. “החיים הם רצף של שיעורים שחייבים לחיות אותם על מנת להבין.” הלן קלר
  12. “אנחנו לא זוכרים ימים, אנחנו זוכרים רגעים.” צ’זארה פבזה
  13. “החיים מתחילים היכן שהפחד נגמר.” אושו
  14. “יותר מדי מאיתנו לא חיים את החלומות שלנו מכיוון שאנו חיים את הפחדים שלנו.” לס בראון
  15. “רוב האנשים מאושרים בערך כמו שהם החליטו להיות.” אברהם לינקולן
  1. גם אתם מרגישים ש[ תחושה שעוברת עליך] מאז [ אירוע מסוים]
  2. מתי הכי נוח לכם לעשות [משהו שקשור לדרך שהלקוחות שלך צריכים לעשות]
  3. יש לך 30 דקות לדבר רצוף על משהו שמרתק אותך, מה זה יהיה?
  4. מה הדבר שאתם הכי אוהבים בסופ"ש ?
  5. מה הדבר הכי יקר שרכשתם בחיים [חוץ מבית] ?
    (אפשר לשייך לעסק. מה הקורס הכי יקר, מה בפריט לבית הכי יקר, מה האוכל הכי יקר….)
  6. מה הדבר הכי משמעותי שעשית רק בשבילך בשנה האחרונה?
  7. האם עשית שינוי ב [משהו שקשור לעסק שלנו] מאז [המלחמה או כל נקודת זמן אחרת]?
    אם כן, איזה ואם לא, למה לא?
  8. אתם מעדיפים [X] או [Y] ?
  9. מה אתם חושבים שהאתגר הכי גדול ב[לעשות משהו] 
  10. למה אתם חושבים שכל פעם שאנחשים מתחילים [לעשות משהו שהלקוח שלך תמיד נופל בו] הם מפסיקים לפני הסוף / שמגיעים למטרה?
  11. איך אתם מרגישים בקשר ל [טרנד שיש עכשיו בתחוםן שלכם] ?

4 דרכים לכתוב כותרת:

מונע תוצאה:
– איך לעשות [משהו]
– איך להשיג יותר [משהו]
– X דרכים להצליח ב [משהו]

FOMO : החשש מלהפסיד

– את הטריק הזה אתם חייבים לדעת
– 5 דברים שהלוואי והייתי יודע לפני
– צפה/קרא את זה אם ….

להימנע ממשהו רע
– למה אתה מפסיד עוקבים
– X טעויות שאתה עושה ב..
– תפסיקו לעשות [משהו] בשביל שתקבלו [משהו]

לפתוח באמירה עוצמתית ואישית.
– זה היה הרגע שחשבתי לסגור את העסק
– דקה לפני שעזבתי את הארץ עשיתי…
– עזבתי את הכל והתחלתי מחדש

רעיונות נוספים לכותרות:

  1. אני חייבת לשמוע מה אתם חושבים על זה ?
  2. טוב, אני הולכת לעשות לך את היום
  3. מתי בפעם האחרונה עשית [תוצאה שאנשים חושקים בה בקשר לעיסוק שלך]
  4. חושפ.ת את הצעד הבא שלי, זה מהפכני/מרגש/משהו שלא היה לי אומץ לעשות בעבר
  5. טעיתי, סליחה (אפשר רק "טעיתי" ההמשך יספר על טעות ויוביל לתוצאה)
  6. טוב, זה אידיאלי אם [אתה מתמודד עם משהו פופ שהלקוח שלך מתמודד]
  7. יש לי רק 3 מקומות, האם אחד מהם יהיה שלך [המכתב נשלך ל 8,493 אנשים]

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

מעגל הפצת התוכן

יצרתם תוכן לזירה מסויימת?
עכשיו הזמן להפיץ את אותו תוכן במספר זירות.
באותו יום, או יותר טוב, בזמנים שונים לגמרי

הכנתי לך תבניות קנבה עם אפקטים על טקסט. לחצו כאן לפתוח את התבניות. אין לערוך את המקור, לחצו בקנבה על "קובץ" ואז על "העתק" . עכשיו יפתח לך לשונית נוספת עם ההעתק של התבניות. או לאחר לחיצה על הלינק לבחור "שימוש בתבנית לעיצוב חדש" 
הגדירי בחלק העליון שם חדש ואת הקובץ הזה אפשר לשנות. להחליף תמונה ברקע [אפילו לוידאו] לשנות את הטקסט, הפונט וכו. 
יש לשמור כל שקף בניפרד כקובץ MP4 /

לחברי מועדון הפייסבוק

עדכונים במועדון: כל המועדון יעבור עדכונים ושדרוגים במהלך החודשיים הקרובים.
תוכניות עומדות להשתנות, תוכניות לא רלוונטיות ימחקו כולל הקלטות וובינרים. 
חלק מהתכנים הארוכים יוקלטו מחדש 
השיעור "שיווק אורגני וחשיפה" עודכן מחדש וכן השיעור "שימוש בדף העסקי" כולל תזמונים, עבודה עם הקריאטור סטורי ועם הביזנס-סוייט לתזמון תוכן וניהול התוכן.
שימו נוסף שיכנס בקרוב הינו בקורס לפרסום ממומן , בקרוב מאוד מטרות הקמפיינים השתנו מ 11 אפשרויות ל 6.

חלק מהתוכניות במועדון לשיווק קורס

מוכרים קורס

קורס מלא למכירת קורסים וסדנאות ויצירת קמפיין מלא

וובינר שמוכר

איך לבנות וובינר משלב הרעיון ועד המצגת המלאה, המכירה וקמפיין ההקלטה

תוכנית מבוא לקורס דיגיטלי

מפת דרכים קצרה לבניית ומכירת מוצר  עם הכוונה לתוכניות רלוונטיות במועדון לפי השלב 

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן