לבנות את הסיבה להרשמה – המתנה ושיטת "הרווח הכפול"

0%

עכשיו אחרי שברור לך מי קהל היעד ומה המוצר שאיו חשוב לך להוביל זה הזמן להחליט מה תהיה הסיבה להרשמה. 

ישנם מספר אסטרטגיות להגדלת רשימת תפוצה

  • הגדלת הרשימה באופן קבועה לשם מכירה עתידית: כי רב האנשים צריכים להיות כמה חודשים ברשימה שלכם בשביל לבנות מערכת יחסים ולהגיע להחלטת קנייה.
    המטרה המרכזית לאסטרטגיה היא היא חשיבה לטווח רחוק.
    הדרך הקלה ביותר היא העזרת חלוקת קבצי PDF להדפסה או מגוון אופציות לפי הפירוט בתוכנית למתנות ופעילויות חינמיות
  • בניית רשימה למכירה – בעצם זו אסיפת נרשמים אשר עוברים ישר למעמד מכירה, נכון, חלק גדול לא ירכוש בפעם הראשונה אבל עדיין ההשקה תחזיר את עצמה במהירות מכיוון שמעמד המכירה קרוב מאוד

רעיונות לבנית רשימה למכירה ‘הרווח הכפול’ – העברה למעמד מכירה

  • הרשמה לוובינר – אנשים נרשמים לוובינר בשביל לקבל ערך חינמי ולהגדיל את הערך בנושא מסויים. כמובן, הרב המוחלט של האנשים יודעים שיש מעמד מכירה בוובינר וזה גם מעמד מכירה שיחסית מוביל להרבה רכישות.
    אם זאת חשוב לדעת, הרשמה לוובינר בדרך כלל יקרה יותר מהרשמה ל PDF חינמי.
  • הרשמה להקלטה של וובינר או הדרכה מוקלטת הראש – כאן מדובר ב VSL [וידאו מכירה] או בוובינר עם ערך שמוביל למכירה ומתחת לוידאו יש כפתור שמוביל למוצר.
    ההרשמה לצפייה בהקלטה תהיה זולה יותר ותייצר מכירות. 
    אבל חשוב לציין שמי שנמצא על הקו בוובינר החי יש סיכוי גבוה יותר שהוא ירכוש.
    ברב הפעמים מומלץ להגביל בזמן את הוובינר החינמי.
  • הזמנה לפעילות / אתגר בקבוצה סגורה – כאן עוברים בעמוד נחיתה > כותבים מייל ואז בדף התודה יש הסבר שהפעילות בקבוצה סגורה [הסבר מלא בתוכנית לפעילויות חינמיות] כמובן בסוף הפעילות יש מכירה בוידאו חי בקבוצה או בוובינר ולאורך כל הפעילות נדגיש שיש סיום וסיכום מיוחד . הסיכום יפתח את תהליך המכירה בקבוצה ובמייל שיהיה מספר ימים. 
    המשתתפים כבר נמצאים בקבוצה ומרגישים שקיבלו ערך ועברו חוויה בתום הפעילות ולכן במשך כל ימי המכירה כדאי להמשיך להפעיל את הקבוצה ולעלות בלייבים
    [הפעילות תלווה בשליחת מיילים לנרשמים ואז קמפיין מכירה במייל מרגע פתיחת המכירה]
  • ה UPSALE – הרשמה לקבלת PDF בחינם ואז מעבר לעמוד תודה בו סרטון קצר המכיל את התוכן של ה PDF בצורת סרטון ואז מעביר למכירת מוצר קטן בהזדמנות מיוחדת.
    אחריו ישלחו עוד מספר מיילים לעודד לרכישת המוצר. אחת המטרות החשובות באסטרטגיה זו היא יצירת קמפיין שמשלם על עצמו

לתוכנית ליצירת מתנות ופעילויות חינמיות

כמה מטרות שכדאי שכדאי לקח בחשבון ביצירת הסיבה להרשמה

  • המתנה צריכה לענות על צורך מיידי שיש ללקוח
  • כדאי שהיא תענה ותמוסס התנגדויות [כבר בפעילות, במדריך החינמי לטפל בהתנגדויות לכיוון המוצר שתרצה למכור לאחר מכן]
  • כדאי שהיא תגדיל את הצורך במוצר שאתה רוצה למכור
  • שיהיה קל מאוד “לעכל” ושהנרשם יקרא / יקשיב / השתמש במתנה


 

דילוג לתוכן