מעט דגשים לשימוש נכון ברעיונות לכתיבת פוסטים.
- מדובר ברעיונות שאפשר ליישם בכל עסק. גם אם בדקה הראשונה אין לך מושג איך ליישם בעסק שלך, הכל בסדר, כנראה אפשר יהיה להשתמש בהם בחודש הבא או שהרעיון התחבר בעתיד.
- שמרו את כל הרעיונות בתיקייה במחשב ע מנת שתוכלו להשתמש בהם שוב ושוב.
- בחלק גדול מהרעיונות הוספתי דוגמאות או תבניות לשימושכם.
מבחינתי ניתן להעתיק ולהשתמש כמו שכתבתי כאן או לקחת הרעיונות למקום שלכם. - חלק מהרעיונות מחוברים לחג / יום מיוחד וחלקם מסומנים לשימוש במשך כל השנה. מציעה לשים לב לדוגמאות גם ברעיונות אשר מחוברים ליום אחר.
- זכרו! המטרות הם:
להציג את המוצרים והשירותים שלכם.
לטפל בהתנגדויות , שאלות, חששות של לקוחות [שעולים בכל פגישה, שיחת טלפון, במהלך תהליך מכירה ועוד]
לעלות סיפורי מקרה.
להעביר את הערכים החשובים בעסק שלכם .
להעביר את האישיות שלכם.
להעביר את רמת השירות בעסק שלכם.
ליצור מערכות יחסים. - חשבו תמיד על המטרה הראשית שיש לכם החודש: האם יש מוצר / שירות ספציפי שחשוב לכם לקדם.
- נסו לרכז את זמן יצירת התכנים. אם אפשר אל תכתבו ישירות במדיה החברתית אלא קודם בקובץ וורד / קובץ דוק בגוגל דרייב [עדיף, כך אפשר לגשת מכל מקום] , לאחר מכן בחרו באיזה תאריך לפרסם את הפוסט בכל מדיה.
- בסוף החודש סמנו לעצמכם איזה פוסטים עבדו טוב יותר ושמרו אותם לקמפיין הבא של אותו מוצר / שירות.
- כמו שאפשר לבנות פוסט מכל רעיון, ניתן לעשות גם סרטון קצר לפייסבוק / IGTV או סרטון ערך לסטורי.
- האם לפרסם תוכן שונה בכל רשת חברתית: כרגע לא.
אלא אם כן הייתם בפרץ של יצירתיות וכתבתם עשרות פוסטים 🙂 . בשלב זה יפורסמו אותם פוסטים ברשתות השונות.
ניתן לפרסם אותו תוכן בדיוק עם אותו ויז'ואל בתאריכים שונים.
ניתן להחליף את התמונה לפי סוג המדיה החברתית.
ניתן לשנות את הפתיח או ההנעה לפעולה לפי הרשת החברתית.
גילי נאות: אני מפרסמת אותו תוכן ולא בונה תוכן שונה לכל רשת. - כמה פוסטים לפרסם בשבוע?
עקרונית המטרה הראשית היא 1 ביום. אבל 3 בשבוע זה התחלה מצויינת בהחלט. - איפה צריך לפרסם פוסטים?
דף עסקי בפייסבוק, דף אישי בפייסבוק, אינסטגרם. - איפה עוד? מה עוד?
סטורי באינסטגרם / פייסבוק – אחד ביום אם אפשר
בקבוצות – בעיקר להיות חלק מהשיח.