אסטרטגיות רימרקטינג וריטרגטינג [שיווק מחדש]

0%

רימרקטינג מאפשר לך לבנות 'משפכי' מכירה בעזרת פרסום ממומן.
הרעיון הוא קודם להבין את מסע הלקוח שלך [הדרכה מצורפת לשיעור] ולאחר מכן לבנות את המסלול דרך פרסום ממומן יחד עם זירות שיווקיות שונות.
בהדרכה זו פירטתי מספר אופציות למשפכי מכירה ויש לא מעט.
הטיפ הכי חשוב שלי לנושא זה:
הבינו את הלקוח וחשבו פשוט! אל תנסו לבנות משהו מורכב מדי.
קחו בחשבון את גודל הקהילה שיש לכם כרגע ואת התקציב היומי.
לדוגמא: אם יש לי קמפיין לרשימת תפוצה בתקציב של 50 שח ליום שמוביל ל 12 נרשמים ביום אני יכולה להוסיף לפאנל עוד שלב לכון "מי שהוריד את המתנה יראה מודעה לאפסייל שהצעתי לו למשך 14 יום" או "מי שמוריד את המתנה יראה מודעה למוצר למשך 21 יום"
אבל לא להיכנס לרמות של משפך מכירה כל 7 ימים הוא יראה מודעה אחרת מכיוון שהקלים שישמרו ב 7 ימים יהיו מאוד קטנים [בדוגמא זו מדובר רק על 84 אנשים בשבוע]

לכן הקפידו על מסלולים פשוטים.

לשיעור זה מצורף קובץ PDF עם מגוון רחב של מסלולי ריטרגטינג פשוטים ומהירים! מומלץ להוריד את הקובץ ולהשתמש בו

המומלצים:

  • מודעה למוצר מתנה > כל מי שמוריד את המוצר רואה מודעה לאפסייל או למוצר ל 14-20 יום
  • במהלך X זמן ליצור תוכן חינמי או סירטונים > מודעה לכל מי שראה את התוכן החינמי או הסרטונים
  • קמפיין לאתגר חינמי > מודעת מכירה לכל מי שנרשם לאתגר או לוובינר מיד מפתיחת הדלתות למכירה
  • בניית קהל לשיווק מתנה חינמית פחות הקהל שכבר הוריד את המתנה החינמית

קישורים וקבצים להורדה

דילוג לתוכן