אסטרטגיה להגדלת העוקבים

0%

בעמוד זה חשוב לי לתת לכם עצות כיצד לפעול באינסטגרם להגדלת העוקבים 
[שימו לב זה תוכן שמשתנה כל כמה חודשים לפי טקנדים באינסטגרם]
בדף הקודם דיברנו על האלגוריתם ואיך הוא עובד
וגם שם דיברנו על דברים שכדאי לעשות באינסטגרם,
כאן אתם רעיונות ועצות לאסטרטגיות פרקטיות לשיווק באינסטגרם 
ודגשים מסויימים שתקפים לעכשיו [ 2021]

 

מה חשוב ב 2021 מבחינת תוכן : מעודכן לספטמבר 2021

  1. כרגע המיקוד העיקרי של אינסטגרם זה REEL !
    ההמלצה היא להכין 1 בשבוע לפחות.
    הערה: אם חשוב לך להגדיל את מספר העוקבים ויש לך אפשרות להכין יותר סרטוני רילס בשבוע – מומלץ.
    שימו לב לטרנדים שיש עכשיו בנושא , לפסי קול פופולארים והקפידו לקחת את זה למקום שלכם.
    כמובן אפשר לעשות סוגים שונים של סירטונים, וגם לדבר ישירות למצלמה.
    הוסיפו תמיד הנעה לפעולה על הרילס [הרבה רואים מתצוגת רילס ולא בפיד] ומוטיבציה לקרוא את הפוסט המצורף
    הוסיפו טקסטים צפים על הרילס.
    השתדלו לצלם ולערוך את הרילס ישירות דרך אינסטגרם, אם זה לא אפשרי הוסיפו רק את הטקסטים הצפים דרך אינסטגרם.
    אם ישלכם אפשרות להכין יותר מ 1 בשבוע – מומלץ מאוד

  2. קרוסלה – פוסטים קרוסלה [מספר שקפים] הם הפוסטים הכי פופולארים כרגע.
    מאוד נוח לקרוא את התוכן בקרוסלה. זה משאיר את האנשים יותר זמן באפליקציה.
    בנוסף אנשים שומרים את התוכן הזה יותר.
    מומלץ לפחות פוסט אחד בשבוע מסוג זה, שימו לב כל פעם שיש לכם פוסט ארוך הפכו אותו לקרוסלה!
    הוסיפו סימון שיש שקפים נוספים על ידי חץ או טקסט "לשקף הבא" /"גלול" וכדומה.
    הקפידו על תוכן איכותי שניתן להתחבר אליו
  3. פוסט טקסט על תמונה – רבים מהמשתמשים רק גוללים בפיד ולא עוצרים לקרוא את הפוסט ולכן השתמשו בטקסט על התמונה להעביר את המסר
    או כ HOOK שמושך תשומת לב וגורם לאנשים לעצור ולקרוא את הפוסט המצורף

  4. תמונה של בעל החשבון – פוסטים עם תמונות יעבדו יותר טוב ברב הפעמים עדיף שיראו את הפנים. 

  5. שלבו בין סוגים שונים של תכנים וכדאי לבדוק בסטטיסטיקות מה נותן הכי הרבה חשיפה.

  6. האשטגים: ניתן לצרף על 30 האשטגים לכל פוסט. 
    הם עוזרים לגלות את הפרופיל שלכם למי שעושה חיפוש באמצעות האשטגים. 
    ניתן להשתמש בכל האשטגים. אפשר לשלב עברית ואנגלית [אישית אני ראיתי שהאשטגים באנגלית מזמנים יותר פרופילים פקטיביים ובוטים]

  7. סטורי – מומלץ לעלות 3-5 סטורי ביום בהפרשי זמן 
    כל פעם שעולה סטורי חדש מופיע וב המסגרת סביב הפרופיל שלכם ואתם "מתקדמים בתור" בחלק העליון
    חשוב לגרום למעורבות ולהניע לפעולה בסטורי על ישי שימוש בסטיקר מעורבות כמו סקר, שאלות וכו
    והכי חשוב – לענות ללמי שהגיב לשלוח הודעת טקסט או הודעה עם שמע מוקלט

  8. העלאת התוכן – האידיאל הוא לעלות את התוכן "ספונטני" זאת אומרת שאפשר לכתוב את הפוסט ולהכין הכל מראש אבל לא לתזמן אלא לעלות ספונטני ,
    או לתזמן אבל לדאוג להיות בפלטפורמה כמה דקות לפני ואחרי שעולה הפוסט על מנת ליצור מעורבות.
    חשוב: לענות כמה שיותר מהר לתגובות הראשונות שעלו לפוסט
    זה הזמן ל "לייק טיים" 

  9. לייק טיים / זמן פירגון מומלץ להשקיע 15 דקות ביום בעיקר סביב זמן העלאת הפוסט שלך
    בסופו של דבר אינסטגרם היא רשת חברתית וכמו שבפייסבוק אני ממליצה 15 דקות ביום של שיטוט בפיד ותגובות בקבוצות , לפרופילים ולדפים עסקיים
    אני ממליצה לעשות זאת גם באינסטגרם. 
    עם זאת באינסטגרם זה טיפה יותר מורכב ודורש חשיבה אסטרטגית
    [יש כאן הרבה אופציות לא בטוח שתתחברי לכולם, בחרי מה שמרגיש לך נוח]
    מה עושים בזמן הזה? הנה מספר המלצות שאפשר לעשות
    – להגיב לכל מי שהגיב על פוסטים קודמים
    – ללחוץ על הלב לכל מי שהגיב בפוסט האחרון
    – להיכנס לפוסטים אחרונים של עוקבים שלך ולהשאיר תגובה
    – לגלול בפיד ולהגיב לכמה אנשים
    – לחפש האשטגים פופ בתחום שלך ולהשאיר תגובה אצל 5 האחרונים
    – לחפש מישהו שמפיע בתחום שלך להגיב לתכנים שלו או לראות מי עוקב אחריו ולהגיב לתגובה שלו / להיכנס לפרופיל שלו ולהגיב

  10. המערכת אוהבת כשמשתמשים בפונקציות של המערכת , בעיקר בפונקציות חדשות.
    שימוש בפונקציות חדשות ובכל מה שיש: סטורי, סטיקרים בסטורי בעיקר חדשים.
    נסו להכניס לפעמים פונקציות שלא השתמשתם בהם מלא זמן כמו IGTV, וידאו וכו אפילו פעם בחודש.

  11. תדירות ועקביות: בחרו את התזמון שלכם. מבחינת אינסטגרם הם רוצים שתהיה שם כל היום
    כמובן זה לא אפשרי ולא באמת נחוץ.
    ההמלצה שלי זה תחליטו כמה פוסטים אתם רוצים לפרסם בשבוע , ומתי ותתמידו. עשו זאת באופן קבוע
    יש חשיבות גם לזמן. לדוגצא: פוסטים עולים שני ורביעי ב 07:00 בבוקר.
    [עוד תמריץ לתזמן דרך הקריאטור]

  12. אינסטגרם מודדים כמה אנשים לחצו לייק, שמרו או שיתפו ואז תגובות משמעותיות.
    נכון ל 2021 החשיבות הכי גדולה היא לשמירות או שיתוף של הפוסטים שלך
    אבל אי אפשר לדעת זאת בוודאות.
    זה אומר לאלגוריתם שיש כאן איכות והם יחזרו לתוכן.
    אנשים שומרים תוכן מסוג: צ'קליסט, השראה וציטוטי השראה, מתכונים, קרוסלות, איך לעשות.
    אנשים משתפים: דברים שנותנים להם השראה, "איך לעשות" מאוד פשוט כמו מתכונים.
    תגובות משמעותיות: ככל שיש יותר תגובות משמעותיות בפוסט תהיה לו יותר חשיפה.

שיעורים בתוכנית :

  • אסטרטגיה להגדלת העוקבים
דילוג לתוכן