חודש ינואר 2024

פותחים שנה חדשה

ימים מיוחדים

01.01 יום השנה החדשה, יום המחוייבות, יום השלום
02.01 יום האנשים המופנמים, שנה טובה לחתולים, יום המוטיבציה וההשראה, יום המופנמים
03.01 יום בריאות גוף-נפש
04.01 יום כתב הברייל
06.01 היום העולמי ליתומי מלחמות

08.01 יום ההקלדה
09.01 יום הכריאוגרפיה
11.01 יום התודה רבה thank-you day
13.01 יום הגשם את החלומות שלך
14.01 יום ארגון הבית, יום ההיגיון, יום בטיחות במשרד הבייתי
16.01 יום האוכל החריף
17.01 יום שירות לקוחות, ילדים ממציאים
20.01 יום קבלת האחר
21.01 יום קדושת החיים, יום הדתות
22.01 יום הקהילתיות בעסקים, יום חגיגת החיים
24.01 יום פשוט תעשה את זה just do it , הצחוק מהבטן, יום החינוך
27.01 יום השואה הבנלאומי

 

דגשים שיווקיים לחודש הקרוב

הקהילה של 365 ימים של תוכן

קבוצת הפייסבוק שלנו! בקבוצת פייסבוק כאן

בכניסה לקבוצה יש לציין את המייל ממנו נרשמתם בזמן התשלום.

הכנה לחודש ינואר

  1. את החודש אני ממליצה להתחיל עם חקירת התוכן מהשנה שעברה. כנסו לסטטיסטיקות של פייסבוק, אינסטגרם ומקומות נוספים שאתם מפרסמים שם תוכן
  2. בדקו איזה תוכן עבד לכם כמו שצריך, מה אנשים אהבו, שמרו , שיתפו.
    וכתבו רשימה איך יוצרים תוכן דומה או איך מדברים על אותו תוכן מזווית אחרת.
  3. פוסטים שעבדו ממש טוב ב 2023 סמנו לעצמכם ומחזרו אותם! אולי יש צורך בערכיה קצרה או ממשך שיכפול פשוט דרך הביזנס סווייט.
  4. האם תוסיפו רשת חברתית השנה או שאולי תורידו רשת אחת? חשבו איפה אתם משקיעים זמן וזה לא נחות ולכיהן ניתן להיכנס עם תוספת קטנה של זמן כי התוכן בעצם ממוחזר.
  5. כתבו לעצמכם סדר שבועי של הפצת התוכן: באיזה זירות תפרסמו, באיזה ימים, איזה פורמטים של תוכן, איזה קטגוריה של תוכן. איפה המקור ואיפה ההעתק הדבק.
  6. חשבו: היכן חשוב לכם לגדול משמעותית השנה ומה הם 3 הדברים שתעשו מהיום בשביל להשיג את זה

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

להנחיות מלאות איך להשתמש בתבניות לחצו כאן

 

5 דרכים להשתמש ב [מוצר שלך / נושא מהתחום שלך] בשביל להגיע ל[תוצאה שהלקוח רוצה]

רעיונת לפיתוח – יש לפתח את הטקסט ולהוסיף את הרעיונות, לא חייבים 5

5 דרכים להשתמש ביומן גוגל בשביל לבנות תוכנית שנתית ברורה

5 דרכים להשתמש בפחיות שימורים להורדה במשקל [מכאן אפשר להעביר לאוכל או לשימוש בפחיות לתרגילי כושר]

5 דרכים להשתמש בנרות / באביזרים / בתאורה לשנות את הנראות של הבית….

כמובן אפשר לשנות מעט:

5 מתכונים מעולים מקילו אחד של עגבניות

5 דרכים להשתמש בעגבניות לשיפור הארוחה

בואו נפתח את השנה כמו שצריך וסוף סוף , פעם אחת ולתמיד נעשה שינוי ב

[אתגר שהמוצר שלך פותר].
נשתחרר לנצח מ [מה נפתור בעזרת המוצר]
יצרתי את [מוצר שלי] בשביל [הפתרונות]
ויעזור לך [להשיג את היעד הרלוונטי].

אני לא רוצה להלחיץ אבל
[נותרו X מקומות / ההרשמה המוקדמת נסגרת / יש X הנחה רק עד Y]

כל הפרטים כאן [לינק] / בא לך לדעת יותר?

לאחרונה אני חושבת הרבה על
[מוצר שאת רוצה להוציא /
משהו שקורה אצל הלקוח האידיאלי שלך שוב ושוב,
יכול להיות שזה משהו שדווקא בגללו הוא לא מצליח
או לא הופך להיות לקוח]
וזה מה שהבנתי / למדתי…

אני חושבת שמדובר ב
[מה לדעתך מעכב את הלקוח]
אז עצמו עיניים ודמיינו לרגע
[מצב עתידי שפותר את הבעיה וקשור למוצר/נושא הפוסט]
מה אתם רואים?
מה אתם רוצים שיהיה שם?
ספרו לי בתגובות

אני יודעת שלא תמיד קל להגיע לשם לבד
ב[מוצר שלי] אני אלווה אתכם יד ביד / אני עושה את זה עבורכם

זה לקח 5 חודשים ו20 יום [או פרק זמן אחר]

והנה זה כאן! ה[מוצר]

הדרך לא היתה פשוטה
[לספר על הדרך]
אבל היא כן היתה מרגשת
[לספר על הדברים הטובים,
מה למדת מהתהליך]

ועכשיו זה כאן עבורך

[איך זה ישפר את החיים של הלקוח]

[איך רוכשים/מצטרפים]

[סיום חיובי עם השראה או מוטיבציה]

בעצם זה פוסט סיפור מקרה לחלוטין שכולו סביב הלקוח.

ההרגשה שהפוסט מעביר זה שיחה על הלקוח, הצגת לקוח והעצמת לקוח.

הפוסט יכול להיות 

"תכירו את X, X היא מומחית ב Y, כשהיא הצטרפה לתוכנית Z היא אמרה לי [המצב שהיה לה לפני התוכנית] 
היום X זמן אחרי היא [לפרט את ההצלחה שלה]"

להתחיל עם הפתרון שהלקוח נותן מהמקום שלו תוך דגש על כמה הפתרון שלו נדרש

"זהו, אני יוצאת מהארון, אני אמא עייפה ל 3 ילדים

שכל לילה כמעט ילד אחר בוחר להגיע אלי למיטה
האתגר הגדול שלי היא ליה, קטנטנה בת שנתיים שפשוט לא רוצה להפסיד את החיים וללכת לישון.

X הצטרפה לתוכנית מוכרים יוצרים ליצירת מוצר דיגיטלי לפני 3 חודשים והאמת זה היה בול בזמן גם בשבילי 🙂 

X היא מומחית בלעזור לילדים [ולהורים 🙂 ] לישון לילה שלם.

היא הגיע מהסיבה הברורה "אני חייבת לעבור לדיגיטל, אני חייבת להגיע לכמה שיותר בכמה שפחות [כדאי לכתוב סיבה שרלוונטית להרבה אנשים] " 

תוך X זמן היא כבר הפיקה את הקורס ובהשקה הראשונה נרכשו Y קורסים .

ומה אני אגיד לכם? צפיתי, יישמתי וליה ישנה לילה שלם ולא פחות חשוב , גם אני ובן 🙂

הפוסט מתחיל בציטוט עם גרשיים המציג

  • שאלה שהלקוח שאל
  • כאב/אתגר שלקוח הציג – ממש המילים שלו
  • המלצה של לקוח ומה שהוא אמר על המוצר שלך

הציטוט הוא רק הפתיח על מנת להוביל לשלב הבא:

ההסבר, תשובה לשאלה, סיפור מה היה עם הלקוח, טיפול בבעיה.
לא זוכרים ציטוטים של לקוחות?
כנסו לקבוצה בפייסבוק בה נמצא הקהל שלכם וראו כיצד הלקוחות שלכם מדברים ומציגגים את האתגרים שלהם

הצלחה של לקוח.ה

היום שאחרי הוא לפעמים היום הכי מרגש
היום שאחרי זה היום ש [נופלים אסימונים, נושמים, או תוצאה של הלקוח שלך]
לפעמים זה לוקח יומיים, לפעמים שבוע

ל[שם של לקוחה] זה לקח [זמן]
והנה מה שהיא כתבה לי /
ואז היא התקשרה וסיפרה לי ש…
[לציין את ההצלחה של הלקוח]

איך אני אוהבת את היום שאחרי

למה שלא נפתח את השנה בחלוקת מתנות?

במיוחד לעכשיו הכנתי לך [משהו] [איך הוא עוזר]
השאירי לי אימוג'י מחייך בתגובות ואני אשלח לך אותו בהודעה

או
החלטתי לעזור לאיד מכם להתחיל את השנה בקלות ולתת לו [מתנה]
את ה[מתנה] אתן לאחד מהעוקבים שלי באינסטגרם ביום [תאריך]
שיגיבו על הפוסט כאן ויכתבו לי מטרה אחת לשנה החדשה
אם עדיין לא התחלת לעקוב אחרי, זה הזמן ללחוץ עוקב ולספר כאן בתגובה מה המטרה שלך ב[נושא] לשנה החדשה.

התבנית

  • כותרת מסקרנת עם פניה אישית בנושא רלוונטי
  • שיחה על הבעיה תוך יצירת הזדהות וחיבור.
  • פיתרון לבעיה + העצמה.
  • הצגת מוצר [לא חובה]
  • שאלה לתגובות

דוגמא – שימו לב לפירוק התבנית:
{שאלת סקרנות}
מתי הפעם האחרונה שפשוט לקחת יום חופש?

{הצגת הבעיה והזדהות}
כבעלי עסקים אנחנו עושים כל יום עבודה של כמה ימים,
השנה הזו גם התמודדנו כל יום עם כמות גדולה יותר של החלטות.

{מה כן והפתרון}
וזו הסיבה למה לקחת יום חופש זה הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות עבורך.
לא רק שברור שמגיע לך יום חופש, אלא זה הכרחי
לבריאות הפיסית והנפשית שלך ולעבודה פרודקטיבית ויצירתית יותר אחרי החופשה 🙂

{מכירה והנעה לפעולה – אפשרי}
הנה רעיון למה לעשות ביום החופש שלך ויעזור לך להיטען משמעותית
[כאן מציעים את המוצר שלך שקשור לחופש]

{שאלה ליצירת מעורבות}
אתם שמים ימי חופש ביומן או שיוצא לכם פעם ב…… ?

זה לקח 5 חודשים ו20 יום [או פרק זמן אחר]

והנה זה כאן! ה[מוצר]

הדרך לא היתה פשוטה
[לספר על הדרך]
אבל היא כן היתה מרגשת
[לספר על הדברים הטובים,
מה למדת מהתהליך]

ועכשיו זה כאן עבורך

[איך זה ישפר את החיים של הלקוח]

[איך רוכשים/מצטרפים]

[סיום חיובי עם השראה או מוטיבציה]

מה זה באמת אומר להיות [המקצוע שלך]
או
X דברים שלא ידעתם על [המקצוע שלי/עלי]
זה השלב לפרט מה אתם באמת עושים
אפשר לשלב פרטים גם עליהם
או רק לכתוב דברים שלקוחות לא בטוח מבינים שאתם עושים
וחשוב שהם ידעו את זה.
אפשר לשלב יחד עם עובדות עליהם.
[ברוח פתיחת השנה אפשר 23]

רעיונות ל REELS / וידאו

למרות שכמעט מכל רעיון שמופיע בקיט אפשר ליצור וידאו, החלטתי לבנות חלק נפרד לוידאו בדגש על רילס/וידאו קצר.

בחלק זה יש רעיונות לרילס באינסטגרם או פייסבוק או לסירטונים קצרים.
הוספתי פסקול לרעיונות לשימוש ברילס.

לחצו על הקישור לפסקול לראות איך אחרים משתמשים בו לקבלת השראה,
או השתמשו ברעיון שאני צירפתי לכם.

יכול להיות שהפסקול לא יהיה זמין יותר, במקרה זה חפשו פסקול טרנדי אחר /

ותמיד אפשר פשוט לדבר למצלמה בקטע וידאו קצר במקום הפסקול + טקסט צף.

כמובן אפשר להשתמש ברעיונות לפוסטים של טקסט בלי וידאו

מטרות לשנה הבאה
מטרות שהשגתי, לא השגתי בשנה הקודמת
או חלוקת משימה ל כמה שלבים

ברילס צלמו מחברת בה כתבתם את המטרות
וסמנו מה השגתם
או צלמו מחברת ואת תהליך כתיבת המטרות לשנה הבאה
או השלבים שיש לעשות בשביל להשיג מטרה
שהלקוח רוצה להשיג

דוגמא: https://www.instagram.com/reel/CyIr1VPNkFi/

story time הלקוחה הזאת

[וידאו דיבור למצלמה]
לפתוח את הוידאו במילים אלו ואז לספר סיפור על
לקוחה שהפתיעה אתכם
בהצלחה שלה למרות כל ההתנגדויות,
בבקשה המוזרה שלה,
בהסכם שהיא לא עמדה בו
או מקרה יוצא דופן שהיה לכם עם לקוח.ה.

עדיף לעשות משהו במקביל כמו להכין קפה וכו

תתחילו את הוידאו ב "תפסיקו לעשות את זה"
אפשר להקצין ב "שלא תעזו לעשות את זה"
ותמשיכו לוידאו קצר של מה להפסיק לעשות
זה יכול להיות רשימה של דברים להפסיק לעשות ב 2024
או משהו אחד שהלקוח צריך להפסיק לעשות.
אפשר להמשיך לסיפור או לסיים כך את הרילס והשאר בטקסט.

"תפסיקו לפרסם פוסט כל יום"
"תפסיקו לאכול …. בבוקר"
"שלא תעזו לקחת קבלן מבלי…"

פסקול טרנדי – לא חשוב איזה אבל כ 7 שניות
וידאו של פעילות יומיומית – הקלדה במחשב, שתיית קפה
וטקסט על הוידאו

הטקסט
"אני לא יודעת מי צריך לשמוע את זה אבל…."
מכאן להמשיך לטיפ ממש טוב שלך
או טקסט מוטיבציה שיזכיר ללקוחה שהיא יכולה
ניתן לקחת השראה מאיזור הציטוטים בקיט

חשוב להרחיב על זה בטקסט בפוסט

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  1. "אם אתם לא אוהבים משהו, תשנו אותו. אם אתם לא יכולים לשנות, תשנו את הגישה שלכם." מאיה אנג'לו
  2. "שום דבר לא יעבוד אלא אם כן תעשה זאת" מאיה אנג'לו
  3. "עלינו להשלים עם אכזבה רגעית, אך לעולם לא לאבד תקווה נצחית". מרטין לותר קינג ג'וניור
  4. "קצת יותר התמדה, קצת יותר מאמץ, ומה שנראה ככישלון חסר תקווה עשוי להפוך להצלחה מפוארת." אלברט האברד
  5. "אין תקווה שלא מעורב בה פחד, ואין פחד שאין בו תקווה." ברוך שפינוזה
  6. "לפעמים הדברים הקטנים ביותר ממלאים הכי הרבה מקום בלב" פו הדוב
  7. "המגבלה היחידה להישגים שלכם היא עוצמת החלומות והנכונות שלכם לעבוד בשבילם" מישל אובמה
  8. "אם אתם לא אוהבים משהו, תשנו אותו. אם אתם לא יכולים לשנות, תשנו את הגישה שלכם." מאיה אנג'לו
  9. "מי שקורבן מספק תירוצים. מי שמנהיג מספק תוצאות. " רובין שהרמה
  1. כמה X צריך בשביל לראות תוצאות?
  2. 4 שיעורים שלמדתי על [נושא] אחרי [משהו שקרה. X שנים בעסק/עברתי דירה…]
  3. חדשות מטורפות/מתפרצות
    ידעתם את זה?
  4. אם אתם רוצים להשיג [תוצאה], תמשיכו לקרוא.
  5. דעה לא פופולארית, אבל זאת הדעה שלי/אבל אני חייבת לפרוק
  6. אני רוצה לשתף אותך בסוד
  7. X דברים שלמדתי השנה
  8. מה קרה לי כששיניתי / עשיתי [משהו שקשה לקהל שלך לעשות]
  1. זה הדבר שאני הכי שונאת לעשות
  2. זהו, פתרתי לך את הבעיה
  3. מוכנה לזה?
  4. שנים אני שומרת את זה לעצמי, החלטתי שהגיע הזמן לספר/לגלות את זה 
  5. ככה אני עושה את זה
  6. כמה X צריך בשביל לראות תוצאות?
  7. בחיים לא הצלחתי ב X עד שעשיתי את זה
  8. כבר X שנים אני מנסה לעשות Y ולא מצליחה, עד חודש שעבר ש….
  9. נפגשים מחר ב 09:00, לשמור לך מקום?
  10. ברצינות? מי עושה את זה? הזדעזעתי [או מילה אחרת]

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

איך לבנות תיק מוצר

בנייה של תוכן למוצר 

בעזרת הקובץ הזה יהיה לכם שלל רעיונות לתוכן למוצר ספציפי אצלכם בעסק. 
ניתן לעענות בתוך דף העבודה או לבנות תיקייה במחשב ולהוסיף ולעדכן את הנושא הזה שוב ושוב
בהתאם להתנגגדויות נוספות שעולות מהסטח
עוד מידע שיש להם מהקהל ועוד

הדרכה ליצירת תוכן בקלות

שיווק באינסטגרם ב 2024

1. רילס היה הכוכב מספר אחד ב 2023 וזה מה שיהיה גם ב 2024
למרות הירידה בחשיפה, זה עדיין התוכן שמגיע להכי הרבה חשיפה
בעיקר לקהל שלא מכיר אותך.
+ שלבו רילס שיחה למצלמה עם רילס פסקול קצר
+ כמה שיותר אותנטי , שפוט וישיר
+ ספרו סיפור
+ השתמשו בתבניות של אינסטגרם
+ אל תקדישו יותר מדי זמן למצוא פסקול טרנדי, זה כבר לא מבטיח חשיפה
+ פרסמו את הרילס גם בפייסבוק באופן אוטומטי וגם ידני [העלו לעמוד העסקי]
+ המון דברים שהעלתם לסטורי מתאימים גם לרילס, חשבו על זה

2. סטורי
חלה עלייה משמעותית בצפיות בסטורי
מומלץ לעלות 3 סטורי ביום [אם אפשרי]
+ מאחורי הקלעים: מה קורה בעסק, מה אני עושה עכשיו
+ וידאו עם דעה שלי, סיפור על מה קרה היום
+ שאלות – עם סטיקר סקר, בחירה או הזמנה לכתוב תגובה
+ ניתן לתזמן סטורי עם סירטונים, השראה, משימה יומית וכו

3. קרוסלה ותמונות
קרוסלה ותמונה בודדת עדיין עובדים מצויין
אני אפילו רואה חשבונות שמעלים בעיקר קרוסלות.
אם יש פוסט ארוך העדיפו תמיד לפצל אותו לקרוסלה.
אם יש תהליך, העלו מספר תמונות שנותנות תמונה מלאה או שלבי התהליך.
העלו לפחות קרוסלה אחת בשבוע.
השתמשו לפעמים בשקף האחרון להניע לפעולה , להעביר להרשמה או רכישה

4. SEO
שלבו את המילים והביטויים שנכונים לכם
בתוך הפוסט או על הוידאו בטקסט צף שעלה ישירות מהמערכת.

5. עזבו את המושלם
העולם הולך יותר ויותר לכיוון הפשוט והטבעי
ופחות לכיוון המושלם והמעוצב.
יכול להיות לכם איזה סימן היכר, מיתוג מסויים, פונט, צבע, איקונים וכו
אבל אין חובה בפיד מושלם ומסודר.
זה מאפשר גם יותר ספונטניות עם התוכן

6. תגובה אוטומטית במקום "לינק בביו"
הרשת תשתמש יותר בבוטים שעונים תגובה אוטומטית
לפי מילה בתגובות מאשר בשליחת הקהל לחפש את הלינק.
זה נעשה על ידי מאני צ'ט ופלטפורמות דומות.

7. שיתופי פעולה
אם לא עשיתם את זה עד עכישו זה הזמן לשהתמש בכלי שיתוף הפעולה באינסטגרם
וליצור יחד עם יוצרים נוספים רילס או קרוסלה.

8. שידור חי בסטרימינג
אינסטגרם הוסיפה אפשרות לעשות שידור חי דרך המחשב
באמצעות מערכת צד שלישי כמו OBS
וכך ליצור שיחה ישירה וכנה יותר עם העוקבים.

9. סרטוני UGC ופרסום טבעי
הפרסום חייב להיראות טבעי ואמין
ולא כמו "פרסומת"
ולכן סרטוני לקוחות של "השתמשתי במוצר ותראו מה קרה"
שנראים אמינים, טבעיים יעבדו מעולה!
[אלו גם הפרסומות שעובדות הכי טוב עכשיו באינסטגרם וטיקטוק]

10. ממים של תמונות ווידאו
לעולם לא נתעייף מזה.
זה פשוט ומעביר מסר.
תמונה או וידאו קצר עם מסר מעל
אם זה ציטוט השראה, בדיחה וכו

לחברי מועדון הפייסבוק

עדכונים במועדון: כל המועדון יעבור עדכונים ושדרוגים במהלך החודשיים הקרובים.
תוכניות עומדות להשתנות, תוכניות לא רלוונטיות ימחקו כולל הקלטות וובינרים. 
חלק מהתכנים הארוכים יוקלטו מחדש 
השיעור "שיווק אורגני וחשיפה" עודכן מחדש וכן השיעור "שימוש בדף העסקי" כולל תזמונים, עבודה עם הקריאטור סטורי ועם הביזנס-סוייט לתזמון תוכן וניהול התוכן.
שימו נוסף שיכנס בקרוב הינו בקורס לפרסום ממומן , בקרוב מאוד מטרות הקמפיינים השתנו מ 11 אפשרויות ל 6.

חלק מהתוכניות במועדון לשיווק קורס

מוכרים קורס

קורס מלא למכירת קורסים וסדנאות ויצירת קמפיין מלא

וובינר שמוכר

איך לבנות וובינר משלב הרעיון ועד המצגת המלאה, המכירה וקמפיין ההקלטה

תוכנית מבוא לקורס דיגיטלי

מפת דרכים קצרה לבניית ומכירת מוצר  עם הכוונה לתוכניות רלוונטיות במועדון לפי השלב 

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן