חודש ספטמבר 2023

חוזרים ללימודים וראש השנה

ימים מיוחדים

01.09 חזרה לבית הספר
02.09 יום הקוקוסים, יום הזקנים beard
04.09 יום העובד, 
05.09 יום הצדקה
06.09 יום קרא ספר
08.09 יום השחקנים [חקיינים]
13.09 יום המתכנת
15.09 יום גרינפיס
21.09 יום השלום העולמי
22.09 יום ללא מכוניות  , יום ההוביט
27.09  יום התיירות
28.09 יום הכלבת העולמי
30.09 יום הפודקאסט

15.09 ערב ראש השנה [שישי]
16.09 ראש השנה
17.09 ראש השנה
18.09 צום גדליה
חופש בית ספר 15-18/09

24.09 ערב יום כיפור [ראשון]
25.09 יום כיפור
29.09 ערב סוכות [שישי]
30.09 סוכות
חופש בית ספר 24.09 עד 09.10

דגשים שיווקיים לחודש הקרוב

חודש ספטמבר מאופיין בחזרה ללימודים והתחלה של חגי תשרי ועבורנו מייצגים תחילת שנה חדשה.

זהו גם תחילתו של הרבעון האחרון של השנה העסקית.
זה הזמן לשאול את עצמכם:
האם הגעת ליעד השנתי שלך?
כמה עוד נשאר על מנת להגיע ליעד השנתי?
מה בכוונתך לעשות על מנת להגיע ליעד זה?

מזכירה שוב לבנות את שמש הכסף ולכתוב איזה מוצרים יש למכור כל חודש, כמה ובאיזה מחיר על מנת להגיע ליעד שהצבתם.

מכירות:
מכירות קשורות לחגים: אם יש לכם מוצרים שקשורים לחגים מעולה, זה הזמן, וחשוב להתחיל כמה שיותר מוקדם.
לחלכחם זה הזמן לתת "מבצעי ראש השנה" וכדומה על מנת להגיל מכירות ומוצרים שאפשר למכור כל השנה
שימו לב לכל הרשתות הגדולות, חנויות הרהיטים ומוצרי החשמל איך הם משתמשים בחגים להגדלת המכירות. חשבו – איך אני יכול לעשות משהו דומה בעסק שלי!

לכל מי שמוכר קורסים ותהליכים שאמורים להתחיל באוקטובר:
בחרו מוצר שקל להסביר אותו וקל למכור.
לא מסוג הקורסים שדורשים פעילות גדולה, וובינרים וכו מכיוון שאין מספיק זמן לעשות את זה החודש.
אם יש צורך בפעילות גדולה כדאי לא להתחיל את הקורס ישר יום אחרי סיום סוכות אלא לתת לעצמכם עוד שבוע לעוד מעמד מכירה

 

הקהילה של 365 ימים של תוכן

 קבוצת הפייסבוק שלנו! בקבוצת פייסבוק כאן

 

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

להנחיות מלאות איך להשתמש בתבניות לחצו כאן

 

טובה לפוסטים בזמן קמפיין, וסטים עם הנעה להקלקה על קישור.
למרות שההנעה לפעולה יכולה להיות שונה: ליצור קשר, להגיב.
דרך התבנית הזאת אפשר לכתוב עשרות פוסטים.

בתבנית זאת אנחנו מציגים בעיה אבל אפשרות שיש ביטחון יחד עם הרבה אופטימיות ומוטיבציה לקורה

  1. שורה ראשונה מושכת לקרוא "ברור לך שאתה משאיר כסף על רצפה"
  2. פניה לקהל היעד "אם פרסמת מודעה אחת אפילו בפייסבוק חשוב שתקרא את זה"
  3. הצגת הבעיה "ידעת בכל פעם שאתה מפרסם מבלי לעשות ככה וככה בעצם קורה ככה וככה ואתה מפסיד כסף"
  4. הפתרון שלנו + אופטימיות "אז מה בעצם צריך לעשות? שלב ראשון…. "
    אופטימיות "אני אומרת לכם שזה אפשרי גם דנה הגיע לתוכנית הקודמת סקפטית והיום היא [מצבה הנוכחי והצלחה]
  5. הנעה לפעולה "שלב שני כדאי ללחוץ על הלינק ולקרוא את המדריך המלא / להירשם לקורס…"
  6. סיומת המייצרת אופטימיות לגבי הפתרון או מעצימה את הקורא

מבנה פוסט : חששות, התנגדויות, אתגרים

  1. התנגדות קבועה של קהל היעד
  2. הסבר מדוע ההתנגדות לגיטימית / סיפור אישי איך ההתנגדות היתה בחיים שלכם בעבר / הבנה של הלקוח [לתת ללקוח להרגיש שזה בסדר ולא לשפוט אותו]
  3. למה בכל זאת כן
  4. למה כן אצלי – הפתרון שלי, מה שונה אצלי
  5. הצגת מקצועיות הכוללת מספר [ כבר 10 שנים שאני עושה את זה, כבר 350 לקוחות שלי הצליחו בזה, הוצאתי 150K על לימודים של הנושא הזה, חקרתי את הנושא 30 שנה וכדומה]
  6. הזמנה ללחוץ על הלינק / להירשם / להשאיר פרטים

סיום אופטימי / הומור / העצמה המטרה לעודד ללחוץ ולתת להרגיש שאני כאן עבורך ומגיע לך עכשיו להצליח- עכשיו תורך! זה הזמן שלך!, מגיע לך להצליח

לא חייבים להשתמש בכל החלקים.
הפוסט לא חייב להיות ארוך.

פוסט שמדבר על ההחלטות שאנשים לוקחים כל שנה מחדש, מה דעתכם על זה בקשר לתחום שלכם ומה אתם ממליצים לעשות.

[מעולה לכל תעשיית המזון, הדיאטות והכושר. עסקים. התפתחות אישית. טיפול אישי וכו]

איך להחליט החלטות חדשות ב [תחום שלכם] 

איך להחליט החלטות לשנה החדשה

איזה החלטות כדאי לקחת בשנה החדשה

איך מצליחים להוציא לפועל החלטה

למה רב ההחלטות לא יוצאות לפועל

איזה החלטות אתם אישית לקחתם לשנה החדשה

  • פוסט על סליחה לעצמך על מה שלא עשית [בקשר לתחום שלכם]
  • סיפור אישי שקשור לסליחה ומה זה לקח ממכם
  • בקשת סליחה ממכם לעצמכם על דברים שונים 
  • בקשת סליחה מהלקוחות שלכם
  • למה חשוב לסלוח לדעתכם
  • פוסט על מחיקת עוונות / מחיקת טעויות / להתחיל מחדש

מטרת הפוסט היא להציף למה לא מצליחים לפתור בעיה מסויימת בתחום שלך למרות שאנשים ממש רוצים. או למה דוחים את הפעולות שיש לעשות בדרך למטרה תוך אמפטיה.

התבנית:

כל שנה מחדש אתה מחליט [נושא] והנה, השנה עוברת וזה עדיין לא קורה, עדיין לא הגשמת / הגעת ליעד….
למה זה קורה?
כי [פירוט הסיבות שלקוחות שלך לא מצליחים בדרך כלל להשיג את היעד המבוקש]
אז מה תעשה השנה שונה? 
[פירוט 3 פעולות קטנות שעוזרות להגיע ליעד]
אני כאן לעזור לך בעזרת [פירוט התוכנית]
לפרטים …..

איך [לעשות משהו, להצליח במשהו] , ב X צעדים פשוטים.
דוגמאות:
"איך לעצב חדר ילדים ב-5 צעדים פשוטים"

"איך להפסיק את כאבי הגב לתמיד ב 7 צעדים פשוטים"

"איך לטפח את העור כל בוקר ,ב 4 צעדים פשוטים"

"איך לעלות את הביטחון העצמי , ב 3 צעדים פשוטים"

"איך אני מתכוננת ל[וובינר/אימון/לקוח חדש/ראיון]
אני יודעת שמהחוץ זה נראה שזה מגיע אצלי בטבעיות
שאני בטח לוקחת 2-3 דקות וכל התשובות מגיעות,
אבל מה שאני באמת עושה זה:
[פרטו את התהליך,
חשוב שהקורא יבין שיש תהליך
אם הוא צריך לעשות בעצמו את התהליך
תנו לו כלים פשוטים.
אם זה בשביל ללמוד על העבודה שלכם, הסבירו במקצועיות]

איך אתם מתכוננים ל… /
הפוסט עזר לכם?

שמרו את הפוסט לפעם הבאה שתצטרכו להתכונן ל…

התנגדות קבועה של קהל היעד
הסבר מדוע ההתנגדות לגיטימית / סיפור אישי איך ההתנגדות היתה בחיים שלכם בעבר / הבנה של הלקוח [לתת ללקוח להרגיש שזה בסדר ולא לשפוט אותו]
למה בכל זאת כן
למה כן אצלי – הפתרון שלי, מה שונה אצלי
הצגת מקצועיות הכוללת מספר [ כבר 10 שנים שאני עושה את זה, כבר 350 לקוחות שלי הצליחו בזה, הוצאתי 150K על לימודים של הנושא הזה, חקרתי את הנושא 30 שנה וכדומה]
הזמנה ללחוץ על הלינק / להירשם / להשאיר פרטים
סיום אופטימי / הומור / העצמה המטרה לעודד ללחוץ ולתת להרגיש שאני כאן עבורך ומגיע לך עכשיו להצליח- עכשיו תורך! זה הזמן שלך!, מגיע לך להצליח

לא חייבים להשתמש בכל החלקים.
הפוסט לא חייב להיות ארוך.

לאחרונה חשבתי על סוג האנשים שאני אוהבת לעבוד איתם.

הם לא תמיד אלו שרוצים לשלם הרבה ומהר
ולא אלו ש [דוגמא: יש להם רעיון יוצא דופן ל…]
אלא אלו ש [ציינו מה חשוב לכם אצל הלקוחות. חשבו על זה אסטרטגית.
"אלו שמוכנים לעבוד קשה" "אלו שרעבים להצלחה" " אלו שמתמידים ויודעים שההצלחה דורשת עבודה"]

אני חושבת שזה גם מה שמרגש אותי בלעשות את מה שאני עושה
כי כך אני מצליחה לעזור לאנשים לעשות [פירוט לפי מה שכתבת לפני]

אני מאמינה שגם את ["יודעת שצריך להתמיד" מה שהגדרת בלקוחות הטובים שלך]
ואני רוצה לעזור לך לעשות את השלב הבא

הגיע הזמן שתפסיקו לעשות/לחשוב את זה

[הציגו 3-5 דברים שהלקוחות עושים/חושבים כל הזמן וזה מונע מהם להגיע לתוצאה הרצויה עבורך/לרכוש ממכם את המוצר שלכם / להפוך משהו פשוט למסובך]
מה יקרה שתפסיקו עם זה?
[תארו את המצב העתידי]
או : איך להפסיק לעשות את זה? הורידו את המדריך / בואו להדרכה / בואו נדבר על זה בטלפון

חוזרים ללימודים וחוזרים לשגרה

אפשר לעשות פוסט קרוסלה, פוסט ארוך יותר או וידאו

חזרה לשגרה ומה אתם מתכוונים לעשות עכשיו, התוכניות שלכם להמשך

טיפים ממוקדים לחזרה לשגרה יעילה שקשורים לתחום שלכם

טיפים הקשורים ללימודים, עיצוב סביבת לימודים, העצמת הילד, איך לגרום לילד ללמוד יותר, איך לחזק את הילד בלימודים

יש הרבה לחץ על {התחום שלך} להצליח. אבל לפעמים זה לא הולך…

מה אם במקום לראות בכישלון כסוף, נסתכל עליו כהתחלה?
כן, אני יודעת, להיכשל זה קשה, כואב ובעיקר עושה לך חשק להפסיק הכל, לעצור, להתייאש.

אבל מה אם נסתכל על זה כשיעור שהיינו צריכים ללמוד בדרך
ועכשיו אנחנו יכולים לצאת אליה שוב חכמים יותר .

אז אל תפחד להיכשל! אתה תלמד יותר מהכישלונות שלך
ממה שכל הצלחה תוכל ללמד אותך בכל מקרה

רעיונות ל REELS / וידאו

למרות שכמעט מכל רעיון שמופיע בקיט אפשר ליצור וידאו, החלטתי לבנות חלק נפרד לוידאו בדגש על רילס/וידאו קצר.

בחלק זה יש רעיונות לרילס באינסטגרם או פייסבוק או לסירטונים קצרים.
הוספתי פסקול לרעיונות לשימוש ברילס.

לחצו על הקישור לפסקול לראות איך אחרים משתמשים בו לקבלת השראה,
או השתמשו ברעיון שאני צירפתי לכם.

יכול להיות שהפסקול לא יהיה זמין יותר, במקרה זה חפשו פסקול טרנדי אחר /

ותמיד אפשר פשוט לדבר למצלמה בקטע וידאו קצר במקום הפסקול + טקסט צף.

כמובן אפשר להשתמש ברעיונות לפוסטים של טקסט בלי וידאו

הציגו את המוצר שלכם ממספר זוויות
על ידי חיבור סצינות קצרות מאוד
אפשר לפי הסאונד הזה

לדוגמא:
חדר מעוצב, תרגיל ספורט מכמה זוויות, מספר מסכים במוצר דיגיטלי שלי, מספר סצינות מפגישה עם לקוח

דוגמא 1 עיצוב פנים

דוגמא 2 סטייליסטית

ניתן להשתמש בסאונד אחר
כדאי לעבוד עם התבנית של הסאונד על מנת לסנכן את הסצינות עם המוסיקה

3 הרגלים שאני רוצה להיפתר מהם השנה
3 הרגלים שנפתרתי מהם ובגלל זה…
3 הרגלים שאני רוצה להוסיף השנה

הוידאו הוא : דיבור למצלמה

צלמו 4 סצינות: 
סצינה ראשונה : הכותרת
ואז כל הרגל סצינה ניפרדת
אפשר בחדרים שונים, רקע אחר, זווית אחרת

דוגמא [אפשר לוותר על המשחקי תפקידים]

טיפ אחד, שבירת מיתוס, משפט חזק שמלווה אותך שאת תמיד אומרת לאנשים או ציטוט של מישהו אחר.
או לעמוד מול המצלמה להגיד אותו
או לצלם סצינה קצרה או חיבור של מספר סצינות ואז להקליט את הקול בנפרד מעל הוידאו בו את אומרת את המשפט הזה. 
המטרה היא וידאו של 20 שניות גג, אפשר להפנות בו לפוסט

מה אני עושה עכשיו

זרקור על משהו שאתם עובדים עליו עכשיו
שוב
אפשר לחבר מספר סירטונים של 1.5-3 שניות או סרטון אחד פשוט
ולהראות מה אתם עושים
עובדים על מוצר דיגיטלי: סצנה 1 אתם על המחשב , סצנה 2 רואים את הקורס
פגישות: סדרה של סרטונים קצרים מתוך פגישות
או סרטון אחד מפגישה
שימו לב מה אתם עושים עכשיו ואיך אפשר להציג את זה החוצה

פסקול שאפשר להשתמש

דוגמא להצגת מוצר

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  1. "לא משנה אם אתה חושב שאתה יכול או לא יכול – אתה צודק", (הנרי פורד)
  2. "ההזדמנות הגדולה שלך עשויה להיות בדיוק במקום שבו אתה נמצא", (נפוליאון היל)
  3. "אם אתה עובד על משהו שבאמת אכפת לך ממנו, אתה לא צריך לדחוף את עצמך יותר מידי. החזון הוא זה שימשוך אותך", (סטיב ג'ובס)
  4. "סליחה היא דבר מצחיק, היא מחממת את הלב ומקררת את העוקץ" ארתור ויליאם
  5. "לחיי שנה חדשה וההזדמנות הנוספת שאנחנו מקבלים בשביל לגרום לדברים לעבוד." – אופרה ווינפרי
  6. "הקסם שבהתחלה חדשה הוא החזק מכל האחרים." – ג'וסיאן מרטין
  7. "תלמד כאילו אתה הולך לחיות לנצח. תחיה כאילו מחר זה היום האחרון בחיים שלך."
  8. "תתחיל בהתחלה ואז תמשיך עד שתגיע לסוף. רק אז תעצור." – לואיס קארול
  9. "אדם מסתובב בעולם כדי לחפש את מה שהוא צריך וחוזר הביתה כדי למצוא אותו" ג'ורג' מור
  10. "בין אם אתה חושב שאתה יוכל ובין אם אתה חושב שאתה לא יכול – אתה צודק" הנרי פורד
  11. "לאורך דרככם החדשה, אנשים מסויימים לא תמיד יבינו אתכם. לעולם אל תזנחו את אלו שמבינים את מעשיכם, השאירו אותם לצידכם ככל שתוכלו"

מה ההחלטות שלכם לשנה החדשה?
איך אתם עם סליחה?
יש לכם דבר אחד לשנות ב [לפי התחום שלכם. תזונה, בעיצוב הבית, בטיפול בגוף שלכם, בדיבור העצמי, בהורות שלכם] מה הוא יהיה?
מה אתם מאחלים לעצמכם לשנה החדשה?
מה הדבר שהכי חשוב לכם לשפר/לשנות השנה ב[נושא]
מה דעתכם על המשפט [ציטוט/מיתוס]
אני מכינה פוסט נוסף בסדרה שבו אדבר על… ואספר אם זה יותר טוב מ…. מה לדעתכם עדיף?
מה הדבר הראשון שתעשו "אחרי החגים" ?
בסוף פוסט: מה אתם הייתם עושים?

  1. 5 עצות / טיפים להשיג את ה[נושא] שתמיד רצית
  2. הדבר היחידי שאי פעם תצטרך בשביל [נושא]
  3. תעצרו הכל עכשיו, ותעשו את זה!
  4. אני הולכת להראות לך , שלב שלב, איך את יכולה [להשיג תוצאה]
  5. איך עוברים חודש של חגים ו[לפי התחום שלכם]
  6. למה אני לא מחליט החלטות לשנה החדשה
  7. ההחלטה שלא התחלתי לקיים מעולם [ואני מחליטה כל ראש השנה כבר X שנים ברצף] ולמה
  8. איך לעשות [משהו מהתחום שלך], אפילו שממש לא מתחשק לך?
  9. ההרגל האחד שישנה את חייך
    אני מתגעגעת, ניפגש ביום שלישי? [הזמנה לוובינר]
  10. איך [X אנשים] השיגו [תוצאה] ו [זמן מוגדר]
  11. צדקתי – זה ממש לא טוב בשבילך [להוביל לשבירת מיתוס או משהו שמעכב את הלקוח]

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

הרחבות לכרום שעושות לי חיים קלים

גוגל תרגום – נשמע סופר בסיסי, אבל אני משתמשת בזה המון.בעיקר כאשר אני עובדת על האתר ורוצה ששמות התמונות, סיומת העמוד תהיה באנגלית או שאני לומדת וקוראת מאמרים  להורדת ההרחבה

Video Speed Controller – תוסף פשוט שמאפשר לי להגביר מהירות בצפייה בוידאו בפייסבוק, יוטיוב, וימאו וכו. אני מדברת מהר ומקשיבה מהר 🙂 זה עוזר לי לצרוך יותר תוכן בפחות זמן. להורדת התוסף

LOOM – מאפשר ליצור וידאו על ידי הקלטת מסך. מעולה שהעברת תוכן לאדם אחר או לצילום של תוכן עמוד נחיתה, מאחורי הקלעים של העסק וכו. להורדת ההרחבה

GOOGLE KEEP – שירות של גוגל שניתן להיכנס אליו ישירות דרך הדפדפן או להגדיר תוסף כרום לגישה מהירה. בנוסף ניתן להתקין כאפליקציה במובייל. בעצם זה שירות של גוגל לכתיבת רשימות, פתקיות, תזכורות וכדומה. והנתונים מסונכרנים.
אני מאוד ממליצה להתחיל להשתמש בשירות. אני משתמשת בזה לכתיבת פוסטים כשאני לא ליד המחשב, פוסטים שאני רוצה להשתמש בהםם מאוחר יותר, לכתיבת רשימות ו TO DO LIST , לניהול פרויקט או קמפיין וכו. תוספת נהדרת לאפליקציה בטלפון היא האפשרות להשתמש בהקלטה קולית. בוחרים פתקית חדשה, לוחצים על ה + , בוחרים את האייקון של המיקרופון, מתחילים לדבר והמערכת כבר הופכת את השמע לטקסט.

התוסף בדפדפן מאפשר שמירת תמונות, קטעי טקסט, קישורים וכתיבת הערות ישירות לגוגל קיפ

להורדת ההרחבה  

לתכנן שנה

אם אתם כמוני אוהבים להתחיל לתכנן את השנה כבר בספטמבר
או שהחלטתם לנצל את הרבעון האחרון בשנה להגדיל את ההכנסות משמעותית

החוברת הזאת לתכנון שנה תעזור לכם לעשות זאת מסודר

לחברי מועדון הפייסבוק

עדכונים במועדון: כל המועדון יעבור עדכונים ושדרוגים במהלך החודשיים הקרובים.
תוכניות עומדות להשתנות, תוכניות לא רלוונטיות ימחקו כולל הקלטות וובינרים. 
חלק מהתכנים הארוכים יוקלטו מחדש 
השיעור "שיווק אורגני וחשיפה" עודכן מחדש וכן השיעור "שימוש בדף העסקי" כולל תזמונים, עבודה עם הקריאטור סטורי ועם הביזנס-סוייט לתזמון תוכן וניהול התוכן.
שימו נוסף שיכנס בקרוב הינו בקורס לפרסום ממומן , בקרוב מאוד מטרות הקמפיינים השתנו מ 11 אפשרויות ל 6.

חלק מהתוכניות במועדון לשיווק קורס

מוכרים קורס

קורס מלא למכירת קורסים וסדנאות ויצירת קמפיין מלא

וובינר שמוכר

איך לבנות וובינר משלב הרעיון ועד המצגת המלאה, המכירה וקמפיין ההקלטה

תוכנית מבוא לקורס דיגיטלי

מפת דרכים קצרה לבניית ומכירת מוצר  עם הכוונה לתוכניות רלוונטיות במועדון לפי השלב 

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן