חודש אוגוסט 2022

החופש הגדול

ימים מיוחדים

1.8 יום כיבוד ההורים, יום האינטרנט WWW,
2.8 – יום חוברות הצביעה
3.8 – יום לנקות את הרצפה, יום האבטיח
4.8 יום כלבי סיוע והנחייה
5.8 יום הבירה, העולם אוהב כלבים
6.8 יום הירושימה / יום הארמונות בחול
7.8 9 באב
8.8 – יום לישון תחת הכוכבים
9.8 – יום להחזיק ידיים / אוהבי הספרים
10.8- יום העצלנות
11.8 טו באב – יום האהבה
12.8- יום הנוער הבינלאומי
13.8 יום השמאליים
14.8 יום המלון
15.8- יום לדבר אל הירח
18.8 יום מחקר סרטן השד
19.8 יום ההומניטריות / יום התמונות
22.8- יום עדשות המגע
24.8 יום קובי בראיינט
25.8 יום "להתנשק ולהשלים" / יום בגדי יד שניה
26.8 -יום שוויון זכויות לנשים הבינלאומי
29.8 יום זכויות הפרט
31.8- יום אני אוהבת זכרונות [יומן]

דגשים שיווקיים לחודש הקרוב

הקהילה של 365 ימים של תוכן

 קבוצת הפייסבוק שלנו! בקבוצת פייסבוק כאן

בכניסה לקבוצה יש לציין את המייל ממנו נרשמתם בזמן התשלום.
כל בוקר ב 07:00 יחכה לכם הרעיון. 
ממליצה לפרסם את הפוסט שלכם בתגובות. 
ולבדוק מה אחרים פרסמו, לפרגן ולקבל השראה.

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

להנחיות מלאות איך להשתמש בתבניות לחצו כאן

 

לאחרונה התחלתי להקשיב לפודקאסט של [מישהו] ואני ממש מכורה.

בפרק האחרון ששמעתי הוא דיבר על [נקודה שעלתה בפודקאסט]

זה חיבור אותי ל [נקודה בעסק שלך/בחיים שלך ומשם להוביל למסר המטפל ב: התנגדות של לקוח, ערך חדש ללקוח, שבירת מיתוס, משהו שאתם מעמיקים בו במוצר שלכם.
שלא יהיה מכירתי מדי]

לא ככה?

ספרו לי, לאיזה פוסקאסטים אתם מכורים?
[כמובן אפשר לשנות את הפוסט לוידאו/קראתי מאמר/ מכירה לבלוג ועוד]

מה הדבר שהכי מתסכל אותך/מחרפן/משגע אותך ב [מטרה שרוצים להשיג]

אני אשמח לשמוע כי אני יוצרת מוצר/סדרת סרטונים/מדריך חדש

וחושב לי לתת לך את הפתרון הכי טוב

בא לך לשתף אותי?

החלטתי לספר לך סוד היום,

לא לדאוג, זה לא הסוד הכי גדול ואישי  שלי 🙂 

אבל הוא מהסודות הקטנים 

שעושים הבדל משמעותי

כש[מנסים להגיע למטרה]

מוכן

[זה המקום לשתף כמה עצות זהב שלך שעושים שינוי משמעותי. אפשר גם רק אחת]

הרבה פעמים שואלים אותי איך אני מתמודדת/ פותרת / מצליחה [עם תוצאה שהלקוח שלך רוצה להשיג]

אז בואו נדבר על זה

הדבר הראשון שאני עושה הוא [מה אתם עושים] , כי [הסיבה או הסיפור שלך עם ההתמודדות הזו. זה המקום לנרמל] .

יש כמה דברים שעוזרים לי להמשיך עם זה ולהישאר במסלול

[כאן אפשר לפרט את זה או לשלוח אותם למקום אחר "כתבתי על זה במדריך החדש שלי…לשלוח לך"]

אם כבר הרבה זמן אתה רוצה [להשיג מטרה] אני כאן להגיד לך "לך על זה, הגיע הזמן שלך"

אני לא באה לספר לך שזה יהיה קל אבל התוצאות שוות את המאמץ.

אני רוצה לספר לך על [שמות או שם של לקוחה] שהיתה גם במצב שלך לפני X זמן וגם רצתה [להשיג תוצאה] וזה מה שהיא אמרה [לשתף המלצה של לקוח] .

אני כל כך אוהבת שיש לי הזדמנות להיות חלק מהמסע שלהם ולעזור להם ב [הפתרון] זכיתי לעבוד עם אנשים ש[משהו חיובי ומעצים על הלקוחות שלך] .

עכשיו זה התור שלך להצטרף אלי ל [מוצר/שירות] ולעשות את התהליך

אני כל כך מתרגשת לספר שעד עכשיו יש X הורדות צפיות ל [מה שרוצים לקדם] !

קודם אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהקדיש זמן לצפות/להוריד ובעיקר ליישם,

קיבלתי כבר לא מעט פידבקים על שינויים שכבר התחילו וזה מרגש אותי [אפשר לפרט לפי סוג הערך],

אני כבר סקרנית לדעת למי עוד זה יגיע ואיך זה ישפיע על עוד אנשים…

הורדת כבר את…. אם כן, מה לקחת מה…

אם לא, קדימה, זה הלינק/זה מחכה לך בביו

אני יודעת , לא תמיד קל למצוא את [העיצוב, התרגיל, האוכל, הפתרון] המתאים, 

אבל בדיוק בשביל זה אני כאן 🙂

יש לי כמה [דוגמאות, פתרונות…] שתוכל להשתמש בהם כבר עכשיו וזה יחסוך לך כל כך הרבה [זמן, תסכול , טעויות ב… וכו ]

/אם רוצים להעביר למכירה, אפשר רק להעביר לערך/

היום אני מציעה X % הנחה  על [מוצר] . כן, אם אתה רוכש את ה… אתה משלם רק ….

לשלוח לך פרטים? / כל הפרטים כאן ולא לשכוח קוד קופון….

את עוצמת את העיניים שלך ואת רואה את זה
את [התוצאה: המטבח המושלם, איך כל הבגדים שלך מתאימים אחד לשני,
אותך בבריאה ומאושרת, איך את כבר אחרי… ]
היעד שלך ברור לך
אבל הדרך להגיע לשם… איך עושים את זה
זה כבר יותר מאתגר.

ואת צודקת, אין שום סיבה שתעשי את זה לבד
בשביל זה אני כאן, לעזור , ללוות, לייעץ
ולקחת אותך ל[יעד של הלקוחה]

תוך X זמן [לפי התהליך שלך] כבר יהיה לך [התוצאה]
ואז [מה הרגש שיהיהי לאחר התוצאה]

דברי איתי, אני כבר ידאג לכל השאר

אני בטוחה שבדיוק כמוני אתם קוראים לא מעט מאמרים בתחום שלכם עם ידע שחשוב לכם להעביר לאחרים.

בנוסף, שימוש בתוכן שכבר יצר מישהו אחר יכול

לחסוך משמעותית את זמן יצירת התוכן
לעזור לכם לקבל רעיונות
להדגיש ולהעצים רעיונות ותכנים שחשובים לכם

איך להשתמש במאמר של מישהו אחר

אני לא מציעה פשוט לשתף קישור למאמר בפייסבוק או אינסטגרם אלא לקחת נקודה חשובה בו, או כמה נקודות חשובות או אפילו את החלקים החשובים במאמר ולכתוב אותם בקצרה בפוסט.

הכרחי: לתת קרדיט ולתייג את מקור המאמר / כותבת המאמר.

רעיונות ל REELS / וידאו

למרות שכמעט מכל רעיון שמופיע בקיט אפשר ליצור וידאו, החלטתי לבנות חלק נפרד לוידאו בדגש על רילס/וידאו קצר.

בחלק זה יש רעיונות לרילס באינסטגרם או פייסבוק או לסירטונים קצרים.
הוספתי פסקול לרעיונות לשימוש ברילס.

לחצו על הקישור לפסקול לראות איך אחרים משתמשים בו לקבלת השראה,
או השתמשו ברעיון שאני צירפתי לכם.

יכול להיות שהפסקול לא יהיה זמין יותר, במקרה זה חפשו פסקול טרנדי אחר /

ותמיד אפשר פשוט לדבר למצלמה בקטע וידאו קצר במקום הפסקול + טקסט צף.

כמובן אפשר להשתמש ברעיונות לפוסטים של טקסט בלי וידאו

השתמשו בסאונד הזה


https://www.instagram.com/reels/audio/3165245103714029/

"הדרך היחידה ליצור משהו מדהים,
היא לצאת החוצה ולעשות משהו מדהים"

כמה אופציות:
– הראו את המוצרים שלכם
– צלמו את עצמכם עובדים על משהו , השתמשו באפליקציה לזרז את התהליך
והשתמשו בטקסט צד להראות את תהליך העבודה
– ליפסינג ופוסט מוטיבציה על לצאת מאיזור הנוחות לקראת שינוי

השתמשו בפסקול שכאן

על מנת לבוקר מיתוס.

[בלחיצה על הפסקול תראו דוגמאות ליישום] 


בשלב ראשון הציגו את המיתוס השגוי
ואז החליפו את המילים לאמת שלכם.

או תירוץ של הלקוח מול פתרון.

הפוסט:
כן, אני יודעת שחלק מהאנשים חושבים ש…
אבל האמת היא ש….
וככה אפשר לעשות את זה….

שימוש ב"גרין סקרין"
הרעיון הוא שיש מסך ירוק מאחור שאליו אפשר להכניס וידאו או תמונה

איך להשתמש?
להציג צילום מאמר שמאוד אקטואלי עכשיו
או מאמר שקשור לעסק שלכם
ולדבר על הכותרת או מסקנות המאמר.

לצלם בוידאו מדריך קצר
ואז וידאו חדש עם גרין סקריין
והוידאו המקורי מאחור
פלוס הסבר.

צילום מסך של משהו מהטלפון /
איך להשתמש באופציה באפליקציה
ואז הסבר.

דוגמא שלי:
https://www.instagram.com/p/Cgo0ZDZI5iR/

שימו לב, ניתן להשתמש בוידאו אחד במספר סצינות
[סרטונים קצרים, או לעצור כל פעם ברילס, לבצע שינוי ולהמשיך לצלם]
ואז לשנות את התמונה/וידאו שברקע

ראו שימושים מקוריים בגרין סקרין כאן
https://www.instagram.com/p/CgUnjHugTNY/

וגם כאן:
https://www.instagram.com/p/CgQE2ihgOiG/


היום אפשר להשתמש ברילס באופציה רימיקס
ולהציג את הרימיקס כ"מסך ירוק" זאת אומרת
התמונה/וידאו מאחורה
ואתם מקדימה

רילס ציטוט והשראה

השתמשו בפסקול הזה
https://www.instagram.com/reels/audio/5427326880623386/

והעלו סירטון קצר
ומעליו תמונה עם :
ציטוט מהקיט
מסר שלכם
3 עצות ל
משהו שיתן מוטיבציה והשראה

אפשר גם להגיד את המסר והמוסיקה תהיה בשקט יחסית ברקע

דוגמא:
https://www.instagram.com/p/CgCRjAwIt9_/

השתמשו בפסקול הזה

https://www.instagram.com/reels/audio/1058913337997421/

וחברו מספר סרטונים קצרים [2-3 שניות] ותמונות לסכם מה אתם עושים הקיץ / מה עשיתם היום שהיה כיף

או אפילו לרגש לקראת מוצר חדש או קמפיין.

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך

"הצלחה היא כל הדברים והפעולות הקטנות שנעשות מידי יום ומצטברות לכדי הצלחה מרשימה"
"כמה גדולה היא מעלת הדיבור וכמה יקרה היא מילת ההוקרה." הרב קוק
"השאלה היא לא כמה אנחנו נותנים, אלא כמה אהבה אנחנו מכניסים אל תוך הנתינה שלנו" האם תרזה
"חברות בדומה לכסף, קל ליצור, אך קשה לשמור" סמואל באטלר
"האין זה נחמד לחשוב שמחר הוא יום חדש, עדיין חף מטעויות?" לוסי מוד מונטגומרי, סופרת
"לאהוב את עצמך זה התחלה של קשר רומנטי לחיים שלמים." – אוסקר ויילד
"כל החלומות יכולים להתגשם. אם רק נמצא את האומץ לפעול כדי להשיגם" וולט דיסני
"מעט אור דוחה הרבה מן החושך" הבעל שם-טוב
"ילדים הם חכמים יותר מכולנו… אני לא מכיר ילד אחד עם עבודה במשרה מלאה וילדים" – ביל היקס.
"מקוריות היא האמנות של לזכור את מה שאתה שומע, אבל לשכוח היכן שמעת את זה" – לורנס ג'יי. פטר.
"בבקשה תנסה להפנים," אמר לי המלך בשקט, "מי שלא מאמין בצרות – הצרות מאבדות בו עניין." גבי ניצן
"דחיינות היא האמנות של לעמוד בקצב של אתמול" – דון מרקיז.

שאלות פתוחות

  1. רגע לפני [החופשה, חזרה ללימודים, החגים] איזה כלים הכי חשוב לכם לקבל ממני?
  2. מה היית רוצה לשנות ב [שגרת הבוקר שלך, בבית שלך, במלתחה שלך, בבריאות שלך…] ?
  3. דקה לפני תחילת השנה החדשה, מה הכי חשוב לך להשיג/לשנות/לשפר ב[לפי המקצוע שלך]
  4. מה הדרך שאת הכי אוהבת להירגע?
    [דוגמאות לשינוי:
    2 דוגמאות של עיצוב – "באיזה סלון/מטבח מרגיש לך מרגיע יותר"
    טיפול – מה את עושה/היית עושה בשביל להוריד את רמ הלחץ? דיקור או CBT [לפי המומחיות שלך]
    דיאטה "כשאת עצבנית את רצה למקרר להירגע או דווקא לא מצליחה לאכול כלום"]
  5. מה מעניין/מושך/מרתק אתכם יותר [לתת 2 אופציות לתחומים שיש ללמוד/ 2 סגנונות עיצוב, תפריט, לבוש, טיפול וכו]
  6. כמה פעמים בשנה [או פרק זמן אחר] אתם [קונים בגדים, קונים משהו חדש לבית, אוכלים ירקות, בודקים את מצב הבנק שלכם] ?
  7. מה הדבר האחד שהלוואי שהייתם יודעים לפני ש [הייתם משפצים, זרקתם את כל הבגדים בארון, התחלתם לטפל ב…]
  • *אני חייבת להודות ש…..
  • אני חייבת להודות שהדבר שהיה לי הכי קשה בלהקים קליניקה,בלהפוך לעצמאית הוא… אבל התמודדתי בזכות…
  • אני חייבת להודות שחשבתי שאשתגע בבידוד, אבל בסוף נהנתי ל… למדתי עוד…
  • זה סגנון של פוסט של מעז יצא מתוק.
  • *הדרך הכי טובה להתמודד עם הדבר הכי מעצבן/ מתסכל/ מציק….
  • הדרך הכי טובה להתמודד עם התקף זעם של ילד פעוט / הדרך הכי טובה לנהל ויכוח עם בן זוג
  • סגנון של פוסט טיפים שמראה על מומחיות בנושא מסוים.
  • *שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך לפני ש….
  • שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך לפני שאתה מתחיל דיאטה / לפני שאת ניגשת לתכנן את השבוע שלך
  • / לפני שאת מתעמתת עם המתבגר שלך
  • פוסט של הכוונה – נתינת ערך.
  • את העצות האלו אני אומרת רק ביעוצים פרטיים, אבל הפעם הייתי חייבת לשתף גם אותך.
  • חבל שלא ידעת את זה לפני 10 שנים, זה היה חוסך לך הרבה [רגש/ תסכול/ בעיה של הלקוח]
  • לא להאמין שאתה יכול לעשות את זה לבד בחמש דקות

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

להשתמש ב GREEN SCEENE

הרעיון הוא שימוש במסך ירוק המאפשר לי לשם מאחורי תמונה או וידאו 

מצרפת לכם הדרכה איך לעשות רילס עם מסך ירוק באנדרואיד.
[יכול להיות שזה מעט שונה באייפון]

רימיקס עם מסך ירוק

היום אפשר להשתמש ברילס באופציה רימיקס
ולהציג את הרימיקס כ"מסך ירוק" זאת אומרת
התמונה/וידאו מאחורה
ואתם מקדימה

איך עושים רימיקס גרין סקרין
בוחרים תמונה או וידאו מאינסטגרם לוחצים על 3 נקודות בחלק העליון

ובוחרים ברימיקס.

בתוך הרילס מצד שמאל למטה תיהיה אפשרות לשנות פורמט תצוגה

לפצל מסך ל 2 לאורך או לרוחב

או לבחור באופציה גרין סקרין – אייקון עם פנים.

ואז נוכל להגיב לתמונה או וידאו.


בשביל להחליף תמונות או וידאו מאחורה
יש לבחור תמונה/וידאו ראשון, להתחיל לצלם, להפסיק
ואז לשנות רקע.

בעצם לצלם מספר סצינות, כל אחת עם רקע אחר

 

איך לבנות תוכנית תוכן לכל החודש ב 60 דקות

הקלטת הוובינר שהיה החודש בו הדרכתי איך לבנות תוכנית חודשית לתוכן בשעה.
ההדרכה ערוכה

לחברי מועדון הפייסבוק

עדכונים במועדון: כל המועדון יעבור עדכונים ושדרוגים במהלך החודשיים הקרובים.
תוכניות עומדות להשתנות, תוכניות לא רלוונטיות ימחקו כולל הקלטות וובינרים. 
חלק מהתכנים הארוכים יוקלטו מחדש 
השיעור "שיווק אורגני וחשיפה" עודכן מחדש וכן השיעור "שימוש בדף העסקי" כולל תזמונים, עבודה עם הקריאטור סטורי ועם הביזנס-סוייט לתזמון תוכן וניהול התוכן.
שימו נוסף שיכנס בקרוב הינו בקורס לפרסום ממומן , בקרוב מאוד מטרות הקמפיינים השתנו מ 11 אפשרויות ל 6.

חלק מהתוכניות במועדון לשיווק קורס

מוכרים קורס

קורס מלא למכירת קורסים וסדנאות ויצירת קמפיין מלא

וובינר שמוכר

איך לבנות וובינר משלב הרעיון ועד המצגת המלאה, המכירה וקמפיין ההקלטה

תוכנית מבוא לקורס דיגיטלי

מפת דרכים קצרה לבניית ומכירת מוצר  עם הכוונה לתוכניות רלוונטיות במועדון לפי השלב 

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן