חודש ינואר 2025

פותחים שנה חדשה

ימים מיוחדים

01.01 יום חוק זכויות היוצרים, השנה החדשה
02.01 יום מוטיבציה והשראה, יום המופנמים העולמי
04.01 יום כתב הברייל
08.01 יום ההקלדה [מכונת כתיבה]
09.01 יום הכריאוגרפיה
11.01 יום התודה הבנלאומי
14.01 יום העפיפונים הבנלאומי, ההגיון העולמי
16.01 יום האוכל החריף הבנלאומי
18.01 יום פו הדב
19.01 יום הקוואקר העולמי
20.01 יום זכויות האזרח, קבלת האחר
21.01 יום המשחקים הבנלאומי, יום מכנסי הטרנינג הבנלאומי
24.01 יום הצחוק מהבטן, יום החינוך, יום מחזור טלפונים ניידים
27.01 יום השואה הבנלאומי
29.01 ראש השנה הסיני

דגשים שיווקיים לחודש הקרוב

הקהילה של 365 ימים של תוכן

קבוצת הפייסבוק שלנו! בקבוצת פייסבוק כאן

בכניסה לקבוצה יש לציין את המייל ממנו נרשמתם בזמן התשלום.

שימו לב :

בחוברת התוכן ניתן למצוא דוגמאות לכל פוסט 

באתר ניתן לגשת רק לקיט הנוכחי

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

להנחיות מלאות איך להשתמש בתבניות לחצו כאן

 

חשוב: זה סוג תוכן שחייב להיות לך- לעזור ללקוח להבין שהפתרון שלך זה הפתרון הנכון.

"אני יודעת שאת בטוחה שמה שיוביל אותך ל[מטרה סופית שהלקוחה רוצה ]  זה [פתרון מדומה כמו "10,000 עוקבים באינסטגרם" ] ואני מבינה למה זה מאוד מבלבל [לתת סיבה מחברת למה היא חושבת שזה הפתרון] .

אבל האמת היא שמה שבאמת [יוביל אותך ליעד, למטרה הסופית] זה [הפתרון האמיתי שהעסק שלך מציע. כמו "קהילה רוכשת" עם הסבר] .

זה ההבדל בין רדיפה אחרי משהו חיצוני שקשה להשיג ולא תמיד מוביל לתוצאות ליצירת התוצאות האמיתיות שאת רוצה [פירוט התוצאה. כמו "יותר לקוחות"]

ב [שם המוצר] אנחנו עובדים על התכל'ס [המטרה שהיא רוצה] 
רוצה לעשות את הצעד? תכתבי לי

עוד דבר קריטי זה להעביר את הלקוחות מהבעיות שהם חושבים שיש להם לבעיות האמיתיות שלהם, הבעיות שהשירות/מוצר שלך פותר.

את מרגישה שהבעיה שלך היא [הבעיה שהלקוחה חושבת שיש לה ].
זה מה שאת מספרת לעצמך, וזה גם הגיוני—כי ככה זה נראה על פני השטח.
אבל אם נלך טיפה יותר לעומק, נגלה שזו רק שכבה חיצונית, מסכה שמסתירה משהו יותר עמוק.
הבעיה האמיתית היא [השלם את הבעיה האמיתית].
וזה לא אשמתך, ככה פשוט לימדו אותנו לחשוב.

החדשות הטובות? זה לא חייב להישאר ככה. ברגע שמבינים את זה, הכל מתחיל לזוז אחרת.

ספרי לי—זה מדבר אלייך? איפה זה פוגש אותך?

עוד פוסט שמעביר את הלקוחה מהבעיה שהיא חושבת שיש לה לבעיה שיש לה באמת והמוצר שלך פותר

את שוב מוצאת את עצמך באותו לופ. את חושבת ש[תיאור הבעיה המדומה כמו "אין לי זמן"].
וזה מתסכל. כי זה מרגיש כאילו משהו בך לא עובד כמו שצריך.

אבל האמת היא שהבעיה האמיתית היא [תיאור הבעיה האמיתית כמו "אין לך סיסטם שמתאים לך"].
זה לא כי את לא טובה מספיק, או כי משהו בך פגום. פשוט, לאף אחד לא הראו לך את הדרך הנכונה.

ואת לא לבד בזה. כולנו חווינו את זה מתישהו.

ספרי לי, איפה זה פוגש אותך? איך זה מרגיש מהצד שלך?

עוד פוסט שמחבר לחשיבה שלך

בואי נדבר רגע בכנות. הרבה פעמים אנחנו בטוחות ש[תיאור הבעיה שהלקוחה חושבת שיש לה].
זה מה שנראה על פני השטח, זה מה שקל להצביע עליו.

אבל האמת היא שהשכבה העמוקה יותר מספרת סיפור אחר לגמרי.
הבעיה האמיתית היא [תיאור הבעיה האמיתית].

וזה לא משהו שאמור לגרום לך להרגיש אשמה או לא מספיק טובה. להפך—זו הזדמנות.
כי עכשיו, כשאת רואה את זה, את יכולה להתחיל להתמודד עם זה באמת.

אני כאן, אם בא לך לשתף אותי במחשבות שלך.

מטרת הפוסט: להביא את הלקוחה מהמטרה שהיא חושבת שזה הפתרון שלה, למרות שזה אשלייה לפתרון האמיתי שהיא צריכה לשאוף אליו תוך יצירת חיבור והזדהות.

התבנית: 

את רצה, מנסה, מתאמצת, הכל כדי להגיע ל[המטרה שהיא תפיסה שגויה כמו "להוריד 15 קילו" ].
וזה מרגיש כאילו כל פעם את כמעט שם, אבל משהו בך מתעקש לעצור רגע ולשאול: "למה זה לא זז?"

כי המטרה הזאת, מה שהגדרת לעצמך כ"הצלחה", אולי בכלל לא באמת שלך.
משהו שסיפרו לך שאת צריכה
המטרה האמיתית היא [המטרה האמיתית כמו "להיות בגוף בריא וחזק" ].

המקום שבו את לא רק משיגה "יעד", אלא גם מרגישה שלמה עם הדרך לשם.

איפה זה פוגש אותך?

התבנית לפי מבנה שיווקי AIDA שמניע את הקהל לפעולה דרך ארבעה שלבים: תשומת לב, יצירת עניין, הגברת רצון, וסיום בקריאה לפעולה. [מדריך מצורף לקיט]

חשבתי ש[תפיסה או מטרה ישנה, פתרון מדומה לבעיה. למשל: "אני צריכה להיות מושלמת כדי להצליח"].
השקעתי בזה המון אנרגיה, המון זמן, וכל פעם הגעתי לאותו מקום.
אבל אז עצרתי רגע. שאלתי את עצמי—למה אני באמת רודפת אחרי זה?

ואז הבנתי ש[תובנה חדשה,הפתרון האמיתי למשל: "ההצלחה האמיתית היא בלהיות מדויקת לעצמי, לא מושלמת"].
משם הכל התחיל להשתנות.
ההבנה הזו לא קרתה ביום אחד, אבל היא פתחה לי דרך חדשה.

מה את חושבת? זה נשמע לך מוכר?

בואו נפתח את השנה כמו שצריך וסוף סוף , פעם אחת ולתמיד נעשה שינוי ב

[אתגר שהמוצר שלך פותר].
נשתחרר לנצח מ [מה נפתור בעזרת המוצר]
יצרתי את [מוצר שלי] בשביל [הפתרונות]
ויעזור לך [להשיג את היעד הרלוונטי].

אני לא רוצה להלחיץ אבל
[נותרו X מקומות / ההרשמה המוקדמת נסגרת / יש X הנחה רק עד Y]

כל הפרטים כאן [לינק] / בא לך לדעת יותר?

היא היתה הראשונה שלי / הוא היה הראשון שלי
וזו היתה חוויה [מדהימה / מטלטלת / מבלבלת/ מאירת עיניים]
היא היתה הראשונה וקיבלתי ממנה שיעור

היא הראשונה שרכשה את [המוצר]
ושילמה X שקלים / אפילו לא לקחתי ממנה כסף
[שתפו על החוויה של הלקוח הראשון
מה למדתם מזה
מה הטעויות שעשיתם אם בכלל,
מה עשיתם אז שלא תעשו היום.
האם אתם עדיין בקשר , איך, למה, איזה קשר
כתבו מתוך הוקרת תודה ]

אני זוכרת עדיין שהיא אמרה לי/כתבה לי
[ציטוט שהלקוחה אמרה עליכם או על השירות
או משפט שגרם לכם לחשוב]

היום X שנים אחרי אני
[כבר לא עושה ….
עושה את אותה דבר אבל בסכום….
שיניתי את זה ואת זה]
אבל אף פעם לא שוכחים את הפעם הראשונה

מדי פעם אנחנו רוצים להתחיל לעורר סקרנות ועניין סביב פרויקט שיצא בקרוב.

זה יכול להתחיל ממשפט "עובדת עכשיו על אחד הדברים הגדולים שאני אעשה ב 2025 , ממש רוצה לספר לכם מהו אבל חייבת להתאפק עד שזה יהיה מוכן"

או סטורי / וידאו שמצלם רק חצי מהתמונה ומייצר סקרנות מבלי שהבינו לגמרי מה המוצר

וזה יכול להיות פוסט שמתחיל לתת פרטים קטנים

"אני לא מאמינה, שנים אני רוצה לעשות את זה והפעם זה הולך לצאת לפועל.

כל מה שמסביב מוכן לקראת אחד הדברים המדהימים שאני הולכת להכין ללקוחות שלי

יש כבר [לציין משהו שצריך בשביל המוצר] וכל מה שנשאר זה להתחיל לסיים עם כמה פרטים קטנים וכמה גדולים ואז כמובן לספר לכם

ניתן להשתמש בביטויים אחרים

אפשר להיות יותר פרקטיים ופחות מתרגשים

כל אחד מה שאותנטי לו

רעיונות ל REELS / וידאו

למרות שכמעט מכל רעיון שמופיע בקיט אפשר ליצור וידאו, החלטתי לבנות חלק נפרד לוידאו בדגש על רילס/וידאו קצר.

בחלק זה יש רעיונות לרילס באינסטגרם או פייסבוק או לסירטונים קצרים.
הוספתי פסקול לרעיונות לשימוש ברילס.

לחצו על הקישור לפסקול לראות איך אחרים משתמשים בו לקבלת השראה,
או השתמשו ברעיון שאני צירפתי לכם.

יכול להיות שהפסקול לא יהיה זמין יותר, במקרה זה חפשו פסקול טרנדי אחר /

ותמיד אפשר פשוט לדבר למצלמה בקטע וידאו קצר במקום הפסקול + טקסט צף.

כמובן אפשר להשתמש ברעיונות לפוסטים של טקסט בלי וידאו

אנחנו ממשיכים לשנות אמונות לקהל שלנו 
הפעם וידאו דיבור למצלמה בו תשברי מיתוס אחד . 
חשוב, מסר אחד קצר.

"כולם אומרים לך  ש…. 
אבל זה בעצם לא נכון למי ש…
אז מה כן עושים? 
את זה…."

פתרון אחד ולא את כל התורה.
ואפשר לשם התנועה לפרק את הרילס ל 3 סצינות לפי התסריט
+ אפשר לכתוב פוסט במקום רילס
+ אפשר לכתוב טקסט על רילס קצר ואת התוכן לכתוב בפוסט

בוידאו הזו יהיו המלצות על 
3 ספרים/פודקאסטים/סדרות
מסעדות/ מתכונים / חנויות / ציוד ל…
אפשר להופיע בוידאו לדבר ואז להוסיף בעריכה תמונה קטנה מעל לכל המלצה.
אפשר להכין 3 קליפים עם ההמלצות לחבר בעריכה ואז להקליט את הסאונד שלך מעל .
ואפשר להשתמש בפסקול טרנדי קצר ותמונות מתחלפות במהירות עם הטקסט מעלואז הסבר בטקסט

על הרילס: כשאתה חושב ש[פעולה / שינוי רצוי] הוא רק צעד אחד פשוט, אבל אז אתה מבין…

בפוסט: אז חשבת ש[פעולה / שינוי רצוי] יהיה קל? תחשוב שוב.
בשורה התחתונה בשביל להגיע ל [יעד] צריך קצת יותר סבלנות והתמדה [אפשר להרחיב במה צריך להתמיד, לא חובה] מי עוד לא העריך כמה עבודה זה לוקח?

על הרילס – לפעמים מה שחשוב זה הנצחונות הקטנים / ההצלחות הקטנות

הפוסט / מלל [ברילס דיבור למצלמה] : לא כל ניצחון חייב להיות ענק, החיים זה לא הכל או כלום, תזכרו את זה שאתם נכנסים ל 2025.
[דברו על חשיבות הניצחונות הקטנים והאבנים בדרך למטרה שהלקוחות שלכם רוצים להגיע -או- "אלו 3 הצלחות שנראות קטנות אבל אומרות שאת בדרך הנכונה" או "ההצלחות האלו הם ההבדל העצום" ]

קדימה איזה הצלחה קטנה את הולכת לחגוג היום.

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  • "אתה תחמיץ את הדברים הטובים ביותר אם תישאר עם עיניים עצומות." דר סוס
  • "לפעמים השאלות מסובכות והתשובות פשוטות." דר סוס
  • הצלחה היא ניצול מקסימאלי של היכולות שלך" זיג זיגלר
  • "רק דרך אחת מובילה לנישאים מאושרים. כאשר אגלה אותה, אתחתן שוב" קלינט איסטווד
  • "אם אתה רוצה להצחיק את אלוהים, ספר לו על התוכניות שלך לעתיד" וודי אלן
  • "הדברים שגורמים לי להיות שונה הם הדברים שגורמים לי להיות מי שאני." פו הדב
  • "אומרים שאני מיושן וחי בעבר, אבל לפעמים אני חושב שההתקדמות מתקדמת מהר מדי" דר סוס
  • "היזהרו בקריאת ספרי בריאות. אתם יכולים למות מטעות דפוס" מארק טווין
  • משפט השראה: לא, את לא מאחור. את בדיוק איפה שאת צריכה להיות. תסמכי על זה שהכל יגיע בזמן הנכון.
  • אם אתה תמיד האדם הכי חכם בחדר, מצא חדר אחר/חדש
  • חשוב לזכור, כשביקשת לגדול לרמה הבאה ביקשת גם את האתגרים שבדרך. ויש לך את היכולת לנצח אותם. [אפשר לערוך]
  • האומץ שצריך בשביל להשאיר מאחור מה שכבר לא משרת אותך, הוא אותו אומץ שיעזור לך למצוא את הדרך למה שכן.

הנעות לפעולה

  • רוצים לקבל יותר פרטים?  שלחו לי הודעה עם המילה "פרטים"
  • תכתבו למטה  אם כבר נרשמת לתוכנית / אם עשית[משהו, לפי הפוסט]
  • כתבו בתגובות את המילה בכיף ואני אשלח לך את המתנה/הפרטים
  • רוצה לדעת עוד? שלחי לי הודעה עם המילה "כן"
  • כתבי בתגובות "אני בפנים" ואשלח לך את כל הפרטים
  • תייגי חברה שאת יודעת שזה בדיוק מה שהיא צריכה
  • שמרי את הפוסט כדי לחזור אליו אחר כך וליישם
  • איזו נקודה הכי דיברה אלייך? כתבי לי בתגובות
  • אם זה נגע בך – שתפי את הפוסט עם מי שצריך לקרוא את זה!
  • רוצה להצטרף? כתבי לי "אני מוכנה" ואחזור אלייך עם הפרטים
  • מה הדרך שלך לעשות — ?
    מה הדרך שלך להשכיב ילדים לישון / לבשל לשבת / לנקות א הבית במהירות / לבחור רהיט חדש / לבשל X / לתכנן מהלך שיווקי / לתכנן מוצר חדש…..
  • השלם את החסר: החלק האהוב עלי בלהיות [לפי הנושא] הוא ———
    השלם את החסר החלק האהוב עלי בלהיות הורה / להיות מורה / לעשות מדיטציה / בשיווק / בבישול / במעבר לתזונה X / באימון כושר הוא….
  • אתם יכולים להעביר חודש שלם בלי … [לפי מה שמשרת את העסק שלכם: שוקולד / אינסטגרם / פייסבוק / ריצה / דייט זוגי…]
  1. איך להצליח באופן קבוע [להשיג מטרה שהלקוח רוצה]
  2. 10 שיעורים שלמדתי על [נושא] אחרי [משהו שקרה. X שנים בעסק/עברתי דירה…]
  3. 3 שיעורים שאמא שלי {או דמות מרכזית אחרת} לימדה אותי על [נושא]
  4. ככה בדיוק דימיינתי את [משהו]
  5. אתמול עשיתי [משהו] ואני חייבת לספר לכם מה קרא אחרכך / מה יצא לי מזה
  6. רב האנשים מוותרים על השלב הזה שהם מנסים [מטרה ספציפית] – זאת הסיבה למה אסור לך לוותר על המטרה
  7. השינוי הקטן הזה הולך לעשות שינוי משמעותי אם חשוב לך [להשיג מטרה] 
  8. הטעות הקטנה הזאת, מונעת ממך להשיג [תוצאה ספציפית

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

ליצירת תוכן שיווקי לעסק AIDA מבנה

הוא מודל שיווקי קלאסי שנועד להניע אנשים לפעולה באמצעות מבנה הדרגתי וברור. AIDA
היא ליצור מעורבות אמיתית ולגרום לאדם לעבור תהליך מחשבתי ורגשי קצר AIDA המטרה העיקרית של מבנה
שמסתיים בפעולה.
בין אם מדובר במכירה, הרשמה, תגובה לפוסט, או אפילו שינוי מחשבתי—המבנה מסייע בהנעת הקהל בצורה ממוקדת ומדויקת.

הוא מורכב מארבעה שלבים:
Attention תשומת לב – משיכת תשומת הלב של הקהל עם כותרת מסקרנת או משפט מפתח חזק.
Interest עניין– יצירת עניין והעמקת הקשר באמצעות מידע רלוונטי ומעורר סקרנות.
Desire רצון – חיבור רגשי ויצירת רצון אצל הקהל להשיג את המוצר, השירות, או הפתרון.
Action פעולה – הנעה לפעולה ברורה: הצטרפות, רכישה, תגובה או שליחת הודעה.

לחברי מועדון הפייסבוק

עדכונים במועדון: כל המועדון יעבור עדכונים ושדרוגים במהלך החודשיים הקרובים.
תוכניות עומדות להשתנות, תוכניות לא רלוונטיות ימחקו כולל הקלטות וובינרים. 
חלק מהתכנים הארוכים יוקלטו מחדש 
השיעור "שיווק אורגני וחשיפה" עודכן מחדש וכן השיעור "שימוש בדף העסקי" כולל תזמונים, עבודה עם הקריאטור סטורי ועם הביזנס-סוייט לתזמון תוכן וניהול התוכן.
שימו נוסף שיכנס בקרוב הינו בקורס לפרסום ממומן , בקרוב מאוד מטרות הקמפיינים השתנו מ 11 אפשרויות ל 6.

חלק מהתוכניות במועדון לשיווק קורס

מוכרים קורס

קורס מלא למכירת קורסים וסדנאות ויצירת קמפיין מלא

וובינר שמוכר

איך לבנות וובינר משלב הרעיון ועד המצגת המלאה, המכירה וקמפיין ההקלטה

תוכנית מבוא לקורס דיגיטלי

מפת דרכים קצרה לבניית ומכירת מוצר  עם הכוונה לתוכניות רלוונטיות במועדון לפי השלב 

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן