פוסט איסוף לידים – לאיסוף כמות גדולה של נרשמים בחינם

0%

מדובר כאן בעצם בפוסט הדומה לפוסט בוט, אבל בפרופיל האיש או בקבוצות

המטרה היא לכתוב פסוט קצר בליוווי תמונה שמושכת את העין / תמונה אותנטית / תמונת טקסט שמבהירה חד משמעית שיש משהו בחינם שאתם יכולים לעשות.
אני ממליצה להשתמש ברקעים הצבעוניים של פייסבוק.
את הפוסט מפרסמים בקבוצה שלך, בדף האישי או בקבוצות של אחרים שאת חברה בהם.
נכון, זה לא פוסט שאפשר לפרסם בכל קבוצה, אבל בקבוצות טובות יש ימי פרסום וכל אחד יכול לעלות פוסט נפרד, פוסט כזה מושך הרבה חשיפה ותגובות אם נכתוב ונבנה אותו נכון.

פוסט כגון: “טוב, מי רוצה 10 סרטונים לשיווק בפייסבוק, שעכשיו סיימתי להקליט?
כיתבו “ממש מתחשק לי” ואני שולחת”.

חשוב לשים לב – אין תגובה או הודעה אוטומטית שנשלחת לכל מגיב ולכן יש לעשות זאת ידנית.
יש 2 אופציות:

  • לעודד אנשים להשאיר תגובה ואז לשלוח ידנית הודעה לכל מגיב, יש להכין הודעה מאוד קצרה עם לינק לעמוד ההרשמה.
    צריך לקחת בחשבון שאחרי מספר מסויים של הודעות פייסבוק חוסם את האפשרות.
    כדאי שיהיה רווח של כמה שניות בין הודעה להודעה.
    כדאי לשלוח את ההודעות מהמובייל כך התאפשרו יותר הודעות .
    הגיבו לכל אדם ששלחתם לו הודעה על מנת שהוא יקבל התראה והפוסט 'יקפוץ'
  • לעודד אנשים להשאיר מייל: 
    חשוב – לפי חוקי הספאם זה לא אומר שאתם יכולים להוסיף את המייל שלהם לרשימה ולהתחיל לדוור להם.
    גם אם כתבתם בפוסט "השארה מייל מהווה אישור לקבלת מיילים פרסומים" 
    לאחר מכן לשלוח מייל פשוט וישיר [מייל אחד בלבד, אסור יותר] 
    אני שולחת מחשבון ה GMAIL שלי למספר אנשים יחד, בשביל הדסקרטיות אני מעתיקה את המייל ל "עותק נסתר" בשורת הכתובות.
    כותרת "בקשר לפוסט בקבוצה ***"
    וטקסט קצר ופשוט "שלום בקשר ל *** שהצעתי בקבוצת*** זה הלינק להרשמה
    [עקרונית לפי חוקי הספאם אסור לי לרשום אותך באופן ידני]"
    כמובן זה מצמצם את מספר הנרשמים אז עדיין מוסיף כמות נכבדה של הרשמות.

“טוב, מי רוצה 10 סרטונים לשיווק בפייסבוק, שעכשיו סיימתי להקליט?
כיתבו “ממש מתחשק לי” ואני שולחת”.

אל תשתמשו ב- “תכתבו אני” זה שחוק, חשוב להיות יותר יצירתיים.

 

דילוג לתוכן