בניית עמוד נחיתה להפצת המתנה

0%

דגשים לעמוד נחיתה למוצר מתנה / פעילות חינמית / וובינר

  • קצר! קצר מאוד! כוונו למסך אחד!
  • אין צורך בסרטון, אם בחרתם להוסיף סרטון הוסיפו מתחת 3 שורות לפחות למה כדאי להירשם [לרב האנשים אין סבלנות לצפות בסרטון,  תגישו את הסיבה להרשמה על מגש]
  • תמונה שלכם או תמונה של המתנה או תמונה שמעבירה את התוצאה.
  • אפשר להוסיף המלצות על המתנה = הוכחה חברתית. אבל לדאוג שזה לא יהיה דף ארוך
  • לא לבקש הרבה פרטים. אם אפשר רק מייל, מומלץ
  • נסו דף נחיתה 2 שלבים – דף נחיתה עם כפתור שפותח פופ אפ להזנת פרטים
  • קחו בחשבון: דף נחיתה ניתן לערוך ולשנות. לכן, אם משהו מרגיש לא נכון אל תהססו לשנות ולדייק
  • בדיקות A/B – ניתן ליצור 2 דפי נחיתה ולראות איזה מהם מביא ליותר הרשמות

חשוב מאוד: דף התודה

שימו לב שאתם מגדירים גם דף תודה. בדף התודה בדרך כלל לא מקבלים את המתנה החינמית.
אלא מציינים שהמתנה מחכה בתיבת המייל, איך למצוא אותה ואיך לשמור את המידע שלכם לשלב הבא.
דף התודה יכול לשמש גם כ UPSALE בו אתם ישר מעבירים למכירה.

דף התודה חשוב גם למעקב אחר הנרשמים – בעזרת פיקסל שנכניס לעמוד התודה

שיעור דפי נחיתה
דילוג לתוכן