תמונות בחינם [ולא רק]

0%

אנו נתחיל כל עיצוב ב-2 דרכים

  1. תמונה ועליה העיצוב
  2. עיצוב על דף חלק , לעיתים בשילוב תמונות ולעיתים לא.

אתרים לתמונות בחינם

המאגרים החינמים מאוגדים תחת רישיון Creative Commons, בחלק מהמקרים יש צורך לתת קרדיט ליוצר התמונה ולכן כדאי לשים לב לסוג הרשיון. 
אתרים בהם יש רישיון CCO מאפשרים שימוש מסחרי בתמונה ואין צורך בקרדיט [למרות שזה תמיד נחמד] , שימו לב שהתנאים באתרים משתנים מדי פעם.

pixabay – אתר מאוד נוח לתמוות בחינם. מתממשק עם CANVA ובנוסף יש לו אפליקציה במובייל לשליפת תמונות בקלות.

 unsplash – אתר מעולה ומאוד יצירתי לחיפוש תמונות בחינם.

gratisography , pexels  וגם stocksnap

עבודה עם אתר PIXABAY

עבודה עם אתר UNSPLASH

מספר דגשים ועצות לעבודה עם תמונות:

  • על מנת לחסוך זמן וליצור אחידות, בחרו סגנון קבוע של תמונות לעבוד איתם. 
  • במידה והחלטתם  להוסיף מוטיביים עיצוביים לכל תמונה: 
    בחרו על 3 צבעים או גוונים [עדיף תואמים ללוגו]
    בחרו מספר אלמנטים קבוע 
    בחרו 2 פונטים שילכו אתכם את כל הדרך.
  • למדו לצלם תמונות בעצמכם! הדרך הכי טובה להגיע לתמונה מקורית היא לצלם תמונות בעצמכם. גם של האלמנטים הרצויים לכם וגם של עצמכם. 
    סדנה לצילום תמונות בסמארטפון היא דבר הכרחי לכל בעל עסק היום.
    לצילום עצמי: רכשו חצובה גבוהה ושלט לסארטפון וצאו ליום צילומים עם עצמכם מדי פעם 🙂
    סלפי: סלפי קרוב עובד טוב יותר בפייסבוק מאשר באינסטגרם והוא נהדר למשוך תשומת לב לפוסט
  • שימו לב שפייסבוק מעט שונה מהאינסטגרם מדי פעם ולא כל תמונה תעבוד ב-2 הפלטפורמות. 
    אינסטגרם – תמונות אוירה, אחידות בין כל הפיד [לא חייב], תמונות בהירות, טקסט על רקע [עדיף לבן]
    פייסבוק – גמיש יותר לתמונות ממאגרים
  • טקסט על תמונה 
    פייסבוק – 20% משטח התמונה. עקרונית פייסבוק פרסמו שהחוק לא עובד, מעשית מעל 20% פייסבוק יודיעו שיש הרבה טקסט. 
    בכל מקרה תמונה עם הרבה טקסט לא תעבוד טוב בפייסבוק.
    אינסטגרם – אין הגבלה על כמות הטקסט על התמונה . אבל תמונות עם טקסט מכירתי לא יעבדו. זה המקום לשימוש בטקסט על תמונה לציטוטים, צ’ק ליסטים, טיפים וכו

שיעורים בתוכנית :

דילוג לתוכן