הכנה לעיצוב ומיתוג ויזואלי ברשת

0%

בטח כבר שמתם בעבר את המשפט "התוכן הוא המלך ותמונה היא המלכה" בעידן ויזואלי באנחנו נמצאים יש חשבות גדולה לתמונה אותה נצרף לפוסט / למודעה. 

הרעיון הוא ליצור חזות ויזואלית עקבית לתוכן שלכם, כזו שמייצגת את העסק שלכם בכבוד, יוצרת חיבור ללקוח וזכירה 
ברמה שאיך שרואים את התמונה או העיצוב מחברים עם המותג שלך.

אני האחרונה להגיד לך שצריך פיד מושלם ועיצובים מורכבים, אם כבר, היום יש עדיפות לעיצוב מינימליסטי ונקי.
הרעיון הוא ליצור קו אחיר וגם לחסוך לך זמן.
כל פעם לחשוב על עיצוב שונה, פונט שונה, אלמנטים שונים וכו

מספר דגשים ועצות לעבודה עם תמונות:

  • על מנת לחסוך זמן וליצור אחידות, בחרו סגנון קבוע של תמונות לעבוד איתם:
    כנסו לאתרי התמונות החינמיות ומצאו את הסגנון שעובד עבורכם.
    כדאי לדעת שתמונות של איורים פחות עובדים [אלא אם כן זה חדשני ומתאים לשנה ולא מויושן / אומנותי / יוצא דופן]
    אם אהבתם תמונה מסויימת ואת הסגנון כדאי להיכנס לעמוד הצלמ.ת באתר ולחפש תמונות דומות
    או אפילו לעשות מנוי באתר המספק לכם תמונות רלוונטיות.
  • צבעים/גוונים: בחרו 3 צבעים/גוונים שילכו אתכם באופן קבוע. 
    אם יש לכם לוגו אפשר לעבוד עם צבעי הלוגו 
    ניתן לעלות אותו לאתר הזה לקבל פלטת צבעים: https://palettegenerator.com/
    אם אין לוגו בחרו תמונה שאהבתם להעלו לאתר.
    בקורס תמצאו אתרים נוספים ואתרים שיעזרו לכם לבחור פלטת צבעים קבועה.
  • פונטים: בחרו פונטים קבועים לכותרת, טקסט רגיל ופונט קליל יותר
    בדרך כלל 2 פונטים "דפוס" ואחד "כתב" 
    אם אתם במנוי החינמי בקנבה בחרו מהאופציות הרבות שכבר קיימות
    בקורס יש הדרכה גם איך להוריד את הפונטים למחשב על מנת שתוכלו להשתמש בהם בחומרים שיצרתם מהמחשב
    חשוב: לא כל הפונטים החינמים בקנבה ניתנים להורדה בחינם למחשב. הרב.
  • אלמנטים קבועים:
    בחרו אלמנטים שילוו את התוכן שלכם
    אלמנטים הנדסיים שיהוו רקע לטקסט או דברים דומים: צורה הנדסית מסויימת, מריחת מכחול, סוג של מעגל.
    ובחרו סגנון קבוע של אייקונים ותוספות.
    בקנבה ניתן לסמן אותם כמועדפים או בלב לגישה קלה בעתיד.
  • למדו לצלם תמונות בעצמכם! הדרך הכי טובה להגיע לתמונה מקורית היא לצלם תמונות בעצמכם. גם של האלמנטים הרצויים לכם וגם של עצמכם. 
    סדנה לצילום תמונות בסמארטפון היא דבר הכרחי לכל בעל עסק היום.

    לצילום עצמי: רכשו חצובה גבוהה ושלט לסארטפון וצאו ליום צילומים עם עצמכם מדי פעם 🙂
    סלפי: סלפי קרוב עובד טוב יותר בפייסבוק מאשר באינסטגרם והוא נהדר למשוך תשומת לב לפוסט
  • שימו לב שפייסבוק מעט שונה מהאינסטגרם מדי פעם ולא כל תמונה תעבוד ב-2 הפלטפורמות. 
    אינסטגרם – תמונות אוירה, אחידות בין כל הפיד [לא חייב], תמונות בהירות, טקסט על רקע [עדיף לבן]
    פייסבוק – גמיש יותר לתמונות ממאגרים
    פייסבוק אישי – בלי תמונות מעוצבות בכלל!
  • טקסט על תמונה 
    פייסבוק – בכל מקרה תמונה עם הרבה טקסט לא תעבוד טוב בפייסבוק. פלאיירים לא עובדים טוב בפייסבוק
    אינסטגרם – אין הגבלה על כמות הטקסט על התמונה . אבל תמונות עם טקסט מכירתי לא יעבדו. זה המקום לשימוש בטקסט על תמונה לציטוטים, צ'ק ליסטים, טיפים וכו

שיעורים בתוכנית :

דילוג לתוכן