מי הלקוח שלי? למי אני כותב תוכן

0%

הנטייה שלנו היא לרוץ ולייצר תוכן ומוצרים אבל לפני זה חשוב שנאל את עצמנו כמה שאלות

  1. מה המוצר שאני רוצה למכור?
  2. איזה בעיה המוצר שלי פותר?
  3. למי הוא רלוונטי – קהל רחב
  4. למי הוא באמת באמת רלוונטי?
  5. מהקהל הזה – עם מי אני אוהב לעבוד?
  6. מי קונה ממני בדרך כלל? איזה מוטיבים יש בי שקהל מסויים יכול להיזדהות איתי

למשל – הדוגמא מאוד כללית בפועל צריך לרדם לרזולוציות הרבה יותר נמוכות
יש לי תוכנית תזונה
דיוק: התוכנית מתמקדת בתזונה טבעית
קהל כללי: היא עוזרת לאנשים שרוצים להוריד במשקל 
באמת רלוונטי: לאנשים שרוצים לרדת במשקל ומתעניינים בתזונה טבעית קצת אחרת 
מוטיבים שלי [דוגמא]: אני אישה, קרייריסטית, אמא לילדים, עברתי לתזונה טבעית כי בנוסף למשקל זה הוסיף לי רוגע ושלווה ובריאות.
יש לי סיפור אישי שמחובר לתהליך
אני רוצה לעזור: נשים, 30+, עם ילדים , אין הרבה זמן לעשות הכל, בכל זאת רוצות להיראות כאילו הם מספיקות הכל, חשוב להם מאוד הבריאות והן מתעניינות בתזונה טבעית, נטורופתיה וכו, מחפשות דרך חיים ולא משהו נקודתי, מחפשות פתרונות מהירים ובריאים.

או
מוטיבים שלי: אמא, ילדים, בישול מהיר ופשוט, אוכל בריא אבל זמין ופשוט שגם יתאים לכל המשפחה
הלקוחה: אמא, עסוקה, בלי זמן לבשל, לא אוהבת לבשל ולא ממש מתעניינת, אין לי הרבה כסף להשקיע בתהליך, עשיתי כבר הרבה תהליכים לכן חושבת ומרגישה שאני יודעת כבר הכל לבד, רוצה גם לעשות ספורט…..

להמשיך לפרט לעומק כמה שיותר מידע
מה הסדר יום שלה?
מה היא עושה בזמן הפנוי ?
איזה תהליכים היא עשתה לפני שהיא הגיע אלי?

קישורים וקבצים להורדה

דילוג לתוכן