יצירת סיפורי מקרה וסיפורים מהחיים

0%

סוג התוכן שמייצר הכי הרבה מכירה הוא : סיפורי מקרה

רבים טועים לחשוב שסיפורי מקרה זה:
"איך אסתר המהממת ירדה 7 קילו ב 5 שבועות"
או חשיפה מלאה של מטופל/לקוח שלנו

אבל סיפורי מקרה זה הרבה יותר ואם תשתמשו בהם באופן קבוע ובצורה נכונה, זה ישפיע באופן משמעותי על כמות הלקוחות שלכם.

החלק השני הוא: סיפורים מהחיים

בעצם החיים שלנו זה זה המקום ממנו אנחנו לוקחים הכי הרבה רעיונות לכתיבה
זו גם הכתיבה הכי אותנטית והכי מחברת.

אבל לדבר על החיים שלי או להפיק תוכן ממה שקרה לנו היום לא אומר לחשוף את הלקוחות שלנו או אפילו לפלוש לפרטיות האישית שלנו.
זה הרבה יותר. הקשיבו להדרכה

קישורים וקבצים להורדה

דילוג לתוכן