חודש פברואר 2021

מתחילים שנה חדשה

ימים מיוחדים ודגשים לחודש

01.02 יום הנחש
03.02 יום עוגת הגזר
04.02 יום הולדת לפייסבוק
04.02 יום הסרטן
05.05 יום פונדו השוקולד
05.05 יום הנוטלה הבנלאומי   | יום החזאי
06.02 יום הפרוזן יוגורט
08.02 יום "לנקות את המחשב" | יום העפיפון
09.02 יום נגד ביריונות | יום הפיצה הבנלאומי
10.02 יום המטריה
11.02 יום הכיף להיות רווקים | יום הבנלאומי לנשים ונערות במדע
12.02 יום המשפחה
13.02 יום הרדיו
14.02 יום האהבה – ולנטיין דיי
16.02 יום ההמצאות
17.02 יום הרוח האנושית
18.02 יום שתיית היין
20.02.יום הבנלאומי לצדק חברתי
22.02 יום הענווה
24.02 יום הברמן הבנלאומי
26.02 יום השף האישי
27.02 יום התות
28.02 יום פיית השיניים

חגים
25.02 תענית אסתר
26.02 פורים
27.02 שושן פורים
28.02 שושן פורים

דגשים שיווקיים לחודש פברואר

הערה: הקיט והרעיונות כתובים בעיקר בנקבה אך מתייחסים ל 2 המינים. סליחה מראש בפני הגברים שכאן 🙂 

 

חודש חדש עם אנרגיות חדשות ואני מקווה שכבר חזרנו לשגרה ואין סגר 🙂

בכל מקרה חשוב לי להעביר מסר חשוב: אנחנו ממשיכים לתת ערך, לבנות קהילה, להגדיל רשימה, ולמכור! 
כן, לפעמים צריך לעשות התאמות בגלל המצב, אבל ממשיכים כמה שאפשר ואפילו יותר.

התאריכים החשובים והמרכזיים עבורונו החודש הם:
12.02 יום המשפחה [יום האם]
14.02 יום האהבה
26.02 פורים

הפעילות יכולה להיות להגדלת הקהילה או למכירה, אני תמיד מעדיפה לשלב את 2 האופציות 🙂 

שימו לב – העסק לא חייב להיות מקושר ממש לזוגיות או אהבה, או לחג הפורים על מנת להשתמש בתאריכים אלו להגדלת חשיפה ומכירה.

מוצרים ומבצעים הקשורים ליום האהבה – התחילו לקדם 7-14 ימים לפני, לא לחכות עד הרגע האחרון, בעיקר אם צריך לרכוש ולהתכונן.
דווקא בגלל שאנחנו לא יוצאים מהבית, אפשר להיות יצירתיים יותר בכל הנושא של מתנות ליום האהבה, להפוך את יום האהבה למשהו משפחתי [למי שעם הילדים כל הזמן] לעודד משהו זוגי שאפשר לעשות בבית, לפנק במתנה אחד לשני לא רק לנשים.

פורים – חשבו, השנה כנראה לא יהיה חג פורים רגיל עם עדלויאדה ותחפושות בחוץ. חשבו על מה אפשר לעשות בבית.

ושוב – לא חייב להיות מוצר שקשור לחג. 
באחת השנים עשיתי קמפיין "ונהפוךהוא" מפרסום ממומן שהוא הוצאה לפרסום ממומן שהוא הכנסה.
קמפיין שלם של שבוע בקבוצה מלא במושגים פורמיים . תהיו יצירתיים.

דבר נוסף: שימו לב שחודש הבא [שוב] בחירות. 

ולכן אני ממליצה לעשות קמפיין גדול החודש .

כמה רעיונות לקמפיין גדול של חמישה ימים:

פעילות של 5 ימים בקבוצה סגורה בפייסבוק או בוואצ אפ שבסופה יש מעמד מכירה.

קצת הסבר על פעילויות ואתגרם

אתגר
כל יום הנרשמים מקבלים הדרכה שבסופה משימה קלה לביצוע אך נותנת הרגשת הצלחה. ניתן לתת משימה ללא הדרכה.
המטרה היא להכניס לעשייה ולגרום לחברים להרגיש הרגשת הצלחה והתקדמות בנושא שבחרתם.

פעילות
בעצם יש יותר תוכן בכל יום, לא בטוח שתהיה משימה , יכולה להיות רק שאלה או משהו שייצור תנועה בקבוצה.

סדנה בשידור חי
סדנה שלמה של מספר שיעורים ומפגשים
הנושא הוא משיק לנושא המוצר שנמכור או שלב א במוצר שנמכור.
במהלך כל הסדנה מזכירים שמי שלא יכול להיות בשיעורים זה בסדר, כי מי שיקנה את המוצר יקבל את הקלטות כל הסדנה.

[חשוב להוריד את הסרטונים מפייסבוק לאחר הסדנה ולא להשאיר אותם לצפייה]

ביום החמישי יש מעמד מכירה  – תמיד – מי שנרשם לפעילות נרשם גם למעמד מכירה.

עצת זהב: בין מעמד המכירה לסיום הקמפיין לא צריך להיות זמן רב, כשיש הרבה זמן זה לא משפיע לטובה על כמות המכירות.
בנוסף – במהלך הזמן ממעמד המכירה ועד סיום המכירה המשיכו לעלות בלייבים ופוסטים שבעיקר מפרקים התנגדויות בהתאם לשיחות שהיו לכם עם החברים או שאלות שעלו.

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

לחצו להסבר איך להשתמש נכון ברעיונות לפוסטים – חשוב לקרוא

מבחינתי הרשימה של הימים המיוחדים והימים הבנלאומיים היא לתת לכם עוגן לתוכן.
לא חובה להתחיל את הפוסט "היום זה יום השייקים הירוקים" ואז מתכון, הרומן שלכם עם שייקים, שבירת מיתוס לגבי שייקים וכו
אלא ניתן ישר לצלול לתוכן ולדבר על הנושא, לראות איך לשלב אותו בץוכן שלכם. כמובן, רק אם יש לזה קשר לתוכן שלכם וזה מתכתב נכון עם הצורך שלכם.

זכרו שלא כל פוסט צריך להוביל למוצר או למכירה. ישנם פוסטים שהמטרה שלהם היא רק בניית מערכת יחסים, הצגת מיקצועיות, נתינת ערך וכדומה.

דוגמאות לשימוש מימי החודש

[מבחינת ימים משמעותיים כתבתי בנפרד]

יום הולדת לפייסבוק:
מתי פתחתם את חשבון הפייסבוק
הרומן שלכם עם פייסבוק

יום הנוטלה:

מתכון לעוגה/עוגיות
נוטלה או השחר – מה הבחירה שלכם?
מתכון לנוטלה בריא

יום נגד ביריונות: [במקרה הזה הרחבתי מעט את המשמעויות היום]
לדבר על המצב כרגע מול נשים
לעלות סיפור על ביריונות או אלימות שהכי נגע בכם השנה
למטפלים/מאמנים – מה עושים מול ביריונות?
איך יודעים שמתייחסים בביריונות לילד שלכם בכיתה
"מרביצים לך תחזיר לו" – שיח על המשפט הזה.
ביריונות ברשת – סיפור שלכם אם חוויתם ביריונות ברשת
ביריונות ברשת – מה לעשות נגד זה
ביריונות ברשת – איך לשמור על הילדים שלנו מפני התופעה
ביריונות ברשת – איך לחנך את הילדים שלנו לא להיות חלק מהתופעה

 

הפוסט הכי טוב ליום זה הוא פוסט אותנטי ומשלב סיפור מהחיים שלכם ומאפשר לצד השני לקבל הצצה אליכם.

יום האם

  • מה היה עברורי יום האם/המשפחה כשהייתי קטנה
  • סיטואציה שהכי זכורה לי מאמא שלי,הסיפור הכי עוצמתי שלי
  • משהו שאמא שלי לימדה אותי שתמיד נשאר איתי
  • מחאה על כך שאין יום האם יותר והוא הפך ליום המשפחה
  • בעד יום המשפחה ולמה דווקא משפחה ולא רק יום האם
  • מה הכי חזק בחוויה שלי כאמא [אם זה רלוונטי]
  • הדברים הפשוטים בחוויה שלי כאמא
  • "אמא עצמאית" מה המושג הזה אומר עבורך
  • איך הפכתי לאמא [אם רלוונטי]

יום המשפחה

  • 5 דברים שאני הכי אוהבת לעשות עם המשפחה שלי
  • הסיפור שלי בדרך להקמת משפחה ולמה יום המשפחה חשוב לי
  • תמונה של המשפחה עם משפט קצר [יש הרבה בחלק הציטוטים החודש]

כמובן לכל מי שעוסק בהורות, אימהות וכו זה השעה לתת המון ערך!

כל מי שעוסק במתנות, חוויות שאפשר לעשות גם בבית, יעוץ זוגי וכל מה שקושר למשפחה מתאים לעכשיו וליום האהבה

שנה החג יהיה שונה וסביר להניח שלא יהיו חגיגות גדולות כמו כל השנה.
בפורים שנה שעברה הבנו בעצם שמשהו הולך להשתנות ועדיין לא הבנו לאיזה מצב זה יגיע .

רעיונות לפוסטים

  • מה זה עבורכם פורים בבית
  • מתי אנשים לובשים מסכות , על הסתרת האני
  • להצחיק 🙂 זה הזמן אילו לספר בדיחות ולהזמין את העוקבים לשתף בדיחות שלהם
  • שבוע #זהמצחיקאותי עם שלל סיטואציות מצחיקות שקשורות לעסק, לחיים
  • מהי התחפושת האהובה עליך
  • מקבץ תמונות עם כל התחפושות שלך
  • מתכון לאוזני המן
  • החוויה שלכם בפורים יוצא הדופן הזה – חסר לכם או לא

קמפיינים לפורים:

מצרפת כמה רעיונות ממליצה לקחת למקום שלכם לפי העסק

5 ימים של משלוח מנות :
כל יום תהיה הגרלה ותתנו מתנה לאחד המשתתפים
– ניתן להשתמש בזה להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם
– לפרסם מוצרים: לפרסם מוצר ואחד מהקונים יקבל מתנה נוספת או את כספו בחזרה
– או לעשות 5 ימים של הדרכות בחדר וובינר/זום סגור ובסוף כל הדרכה להגריל מתנה

יש לכם קבוצה פעילה 

צרו את הקמפיין בקבוצה אבל חברי הקבוצה מביאים משלוח מנות אחד לשני.
זה לא חייב להיות משהו פיסי

ונהפוך – הוא
אפשר לעשות את זה ליום אחד או למספר ימים

– שבוע של מהפכים : לפני ואחרי
מתאים לתחום עיצוב הבית, יופי, סטייל, תזונה וכו
אבל גם בתחום היעוץ, אימון וטיפול.
ניתן לראיין 5 לקוחות על הטרנספורמציה שהם עשו בזכות השירות שלך

– פעילות בה המשתתפים עוברים מהפך מסויים במשך X ימים
המהפך יכול להיות חיצוני, פנימי, ידע
— לעצב חדר מסויים תוך 5 ימים
— שינוי בעור הפנים ב X ימים
— מ"לא יודע" משהו "ליודע" = ללמד משהו במשך X ימים שיעשה למשתתפים מהפך בעסק, בקריירה, בזוגיות….

חשבו על התוכן שאתם מעבירים באופן קבוע
איזה פתרון פשוט יחסית אתם יכולים לתת לאנשים
שיחוו שינוי והצלחה תוך פרק זמן קצר
זה לא חייב לדרוש ממכם הרצאה של שעה כל יום
או לענות למלא שאלות.

—————
הקפידו לפרסם ולהכין את הקהל מספר ימים לפני

—————–
ניתן להעביר את החוויה בקבוצה סגורה, בקבוצת וואצ אפ, בקיר של פייסבוק או אינסטגרם או רק בסטורי
לפי מה שבחרתם , מה שתרצו למכור בסוף או זירה שחשוב לכם לחזק

אי אפשר שלא להתייחס ליום האהבה 🙂 
לנו יש 2 כאלה בשנה. 14.2 וכמובן טו באב.

אני רוצה שתפתחו את הראש ותחשבו יצירתי.
לפני כמה שנים יצרתי מבצע ל 12 שעות בלבד "לפזר אהבה" 
שחיברתי לעסק שלי ולפרסום ממומן ובשם האהבה נתתי 50% על הקורס לפרסום ממומן שאז נמכר בנפרד. עליתי ב 3 לייבים במהלך היום . ובאותו יום מכרתי 8 קורסים בעלות של כ 1000 שח לקורס. הקמפיין היה ספונטני לחלוטין במקרה זה ועדיין הוביל לתוצאה מרשימה נכון לתקופה ההיא.

מספרת על מנת להדגים שכל דבר אפשר לקשר למושג אהבה.


חשוב
במידה ויש לכם קמפיין שמתחברת ליום האהבה
אל תחכו לרגע האחרון. הכינו את הקהל מספר ימים לפני או פזרו את הקמפיין למספר ימים.

במידה ואתם עוסקים בזוגיות – ניתן לפרוס את הקמפיין אפילו לשבועיים או לכל החודש.

לא כל קמפיין חייב להוביל למכירה ניתן להשתמש בקמפיין להגדיל מעורבות, רשימת תפוצה או אפילו למכור משהו קטן וטבעי כמו פגישות בקליניקה ללא מבצע. פשוט להזכיר תוך כדאי הערך מה קורה בקליניקה ואיזה טרנספורמציה אפשר לעבור.


פוסטים

בחלק הציטוטים הוספתי ציטוטים רבים שקשורים לאהבה.
ניתן לבחור ציטוט שהתחברתם אליו מהרשימה או משיר שאתם אוהבים 
ולהוסיף את הסיפור שלכם.

רעיונות נוספים

  • סיפור האהבה והזוגיות שלכם [אם רלוונטי]
  • מהי אהבה עבורך
  • 4 דברים לחזק את האהבה
  • 4 עצות להכנסת האהבה לחיים שלך
  • אהבה עצמית: מהי עבורך, X טיפים לתרגול אהבה עצמית, תרגיל לתרגול אהבה עצמית
  • מהי זוגיות עבורך: כאן אפשר גם סיטואציה קטנה או תמונה פשוטה ולחתום במילים "וזה מהות האהבה/זוגיות עבורי"
  • סיפור קטן על האהבה הראשונה שלכם
  • המסע שלכם בחיפוש אחר האהבה

הפעם משימה והיא לאינסטגרם.
ממליצה לעשות זאת על האשטגים שונים מדי פעם.

מהם ההאשטגים בקבועים שאתם משתמשים בהם כל הזמן? 
מהם ההאשטגים הפופולארים לעסק שלכם בעברית?

כנסו לאינסטגרם וכתבו את ההאשטג בשורת החיפוש
ואז בחרו "פוסטים מובילים"
צפו ב 5-10 פוסטים אחרונים ובדקו

  • מה הנושאים שהכי מעניינים את הקהל שלכם [מה קיבל הכי הרבה לייקים ותגובות]
  • האם יש משהו משותף מבחינת סוג הנושא [לדוגמא הכל זה "איך לעשות"]

קחו השראה מאחד הפוסטים וצרו פוסט באותו נושא אבל מהזווית שלכם.
הרעיון הוא גם לתת לקהל מה שהכי מעניין אותו ומה שהוא אוהב.
ולשלב יחד, להוביל לאחד לשני.

דרך נוספת למחקר
להיכנס לקולגה מהארץ או מחו"ל ולבדוק – מהם הפוסטים שקיבלו הכי הרבה לייקים, מה משותף להם.

לדוגמא: 
בתחום שלי אנשים אוהבים "רעיונות לפוסטים"
בדקתי אצל קולגות מחו"ל ואילו פוסטים מאוד פופולארים אצלהם.
אני אעשה משהו דומה, עם רעיון שלי והזווית שלי
ולאחר מכן יכוון אותם למוצר שלי או למתנה חינמית שיש בה יותר רעיונות לפוסטים

זהו פוסט מהסגנון הותיק, המוכר והאהוב של X סיבות ל

הפעם אנחנו רוצים לענות באופן ישיר למה?

4 סיבות להגיע מחר להדרכה החינמית על [תועלת ההדרכה]

  • נלמד את….
  • בסוף ההדרכה תדעי איך……
  • אתן לך X דרכים להצליח ב…..
  • סוף סוף תרגישי……

חשוב: שימו לב שהיתרונות הם לא רק "תלמדי" אלא יותר בתועלות סופיות: תרגישי, תדעי, תביני, תצליחי סוף סוף

אנשים לא רוצים להגיע רק בשביל ללמוד משהו חדש אלא להבין איזה טקנפורמציה קטנה או גדולה הם יעשו

אותו סגנון של פוסט אפשר

4 סיבות למה את חייבת להצטרף לתוכנית ל….

רעיון נוסף, לשלב המלצות

4 סיבות למה את חייבת להצטרף ל…
הפעם לא אני אומרת אלא הלקוחות 🙂 
ולהם תמיד כדאי להקשיב

  • דנית אומרת "כי הרגשתי כל הדרך מחובקת עם תמיכה מלאה"
  • אפרת שושנות אומרת " בתוך שבוע כבר הקמתי קמפיין ראשון שהכניס לי אלפי שקלים"

וכן הלאה….

מכל המלצה קחו את השורה הכי חשובה, זו שמשרתת את המטרה שלכם.

אם זה פוסט קרוסלה באינסטגרם, אפשר להוסיף תמונות מסך של ההמלצה המלאה

אנשים אוהבים השראה והמלצות!

פוסט עם המלצה על ספר טוב, ביקורת, סיכום קצר של ספר וכדומה תמיד יזכה לחשיפה רחבה יחסית.

מה עושים עם זה ואיך: 

  • סדרה של פוסטים על ספרים חשובים קשורים לנושא שלי, עם סקירה על הספר והמלצה . ניתן להוסיף מה כדאי ליישם ממנו, מה אתם מיישמים, איך הוא קשור לעסק שלכם.
  • קוראים ספר יחד – לבחור ספר שתעברו עליו יחד עם הקהל שלכם וכל שבוע עולים בלייב על אחד הפרקים
  • מספרים סיפור שקשור לספר ספציפי
  • רשימת X הספרים שחייבים לקרוא בתחום שלכם
  • הספר שהכי השפיע עליכם ולמה

מצרפת לכם השראה מאינסטגרם על ההאשטאג #המלצהעלספר

אפשר גם #ספרים #ספר וכו

אני ממליצה לתייג גם את הסופר

בפוסט הזה סיפרתי על ספר שאהבתי ואיך הוא השפיע עלי, תייגתי את הסופר והוא גם הגיע להגיב 🙂 

זה לא תמיד פוסט שיווקי אבל ניתן ללמוד ממנו מספר דברים עלי וכמו שאתם יודעים זה גם מאוד חשוב

היום הלקוח שלך חייב להבין שאת באמת מבינה אותו

שאת בדיוק כמוהו, שחווית משהו דומה, שאת יודעת איך הוא מרגיש.

תבנית לפוסט הזדהות

  • מתחילים מסיפור עלי :
    אני זוכרת בדיוק את היום בו זה קרה…..
    לפני 3 שנים לא היה מצב שהייתי קמה בבוקר ולא הייתי…..
  • מחברים ללקוח:
    ולכן היום כשבאים אלי לקוחות ש….
    בגלל זה שלאה התקשרה אלי וסיפרה לי ש….. [אולי הצלחה בתהליך, אולי חוויה למה היא חושבת להצטרף]
    היום זה כבר לא קורה….
    הבוקר הייתי מול אותה סיטואציה, היא לא הפעילה אותי כמו בעסר, במקום… עשיתי… בלי מחשבה בכלל
  • מחברים למוצר/לפתרון שלי ומניעים לפעולה [לא חייבים]:
    זו אחת הסיבור המרכזיות שיצרתי את….
    בגלל זה אני מבינה כל אחת שעוברת איתי את תהליך…. הוואי והוא היה לפני 3 שנים שהייתי צריכה כל כך את השינוי הזה.

אפשר למצוא את התבנית שמתאימה ונכונה לך

הדפס את הקובץ הרעיונות וקדימה, להתחיל לעבוד

זה הזמן להיכנס לעמוק, לחשוב מה חשוב לך להשיג החודש ולשנות את הפוסטים בהתאם.
לאחר מכן לבחור את המועד הרצוי לפרסום התוכן במדיות השונות.
או כבר עכשיו לתזמן את התכנים בעזרת ה Creator Studio
ניתן לגוון ולפרסם במועדים שונים את אותו פוסט.
ניתן ללחוץ כאן להדפסת קובץ PDF עם כל הרעיונות * בבקשה - הקובץ והתוכן בקיט הוא לשימוש אישי. אין להעביר הלאה *

ציטוטים * שאלות * כותרות

החודש יותר מתמיד אנשים מחפשים השראה, משהו שיגרום להם להרגיש טוב יותר. 

הדרך הקלה ביותר לתת השראה היא בעזרת ציטוטים לכם גם הכלי החודשי יהיה בנושא הזה.

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

איך להשתמש בציטוטים נכון
ההנחיה החשובה ביותר:
הציטוט אמור לשרת מסר שלכם! הוא לא מגיע בודד אלא מוביל לפיסת תוכן שנותנת השראה, מובילה למוצר ועוד.
הציטוט לא חייב להיות על האימ'ג הוא יכול להתחיל את הפוסט, להיות חלק או לסיים העיקר שיעזור לנו להעביר מסר [על התמונה/כאימג' יעזור לויראליות]
ניתן להשתמש ב:
  • ציטוטים מספרים, שירים
  • ציטוטים של מובילי דעה, אנשים חשובים
  • ציטוטים שלך: דברים שאת חוזרת עליהם שוב ושוב בעסק או בכלל, משהו שמסמל את הערכים לך, ציטוט מתוך מדריך או מאמר שכתבת. זה בעצם משפט, חיבור של כמה מילים שמסלמות משהו עבורך.
 
הנחיות לשימוש בציטוטים:
  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה/רקע ולצרף טקסט מעל, לא חייבים, הציטוט יכול להגיע כמשפט ראשון בפוסט או כחלק מהפוסט.
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט] המשותפים ביותר נכתבים בשחור על רקע לבן, אבל זה לא גורף
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור אם חשוב לכם לשמור על זהות
  • ניתן להכניס מספר ציטוטים בפוסט קרוסלה באינסטגרם
  • מדגישה שוב: חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם.
  • באינסטגרם הוסיפו האשטגים שקשורים לציטוטים בנוסף למה שקשור לעסק. כגון: #ציטוטים #משפטים #משפטיםיפים #משפטיםלחיים #משפטאחדביום #משפטיאמונה וכן הלאה

. *****************************

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

*****************

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  • כותרת טובה בתחילת הפוסט יכולה גם לייצר סקרנות או לבצע תיאום ציפיות לגבי המידע בפוסט

פורים

"היום בו כולנו מכסים את פנינו במסכה נוספת" מני סילבר

משפטים מצחיקים

"תחייך היום, מחר יכול להיות יותר גרוע."
"אם הנעל של סינדרלה התאימה לך באופן מושלם – למה היא נפלה?"
"קשה לא לעשות שום דבר, מרגישים את זה אחרי שמסיימים."
"תמיד תלך אחרי הלב אבל תביא איתך את המוח."
"עצלות זאת מילה לא יפה, עדיף לקרוא לה חיסכון באנרגיה."
"גם אם אתה חכם מאוד, לא תצליח לעולם לשכנע אדם טיפש שהוא טיפש."
"כולם רוצים להגיע לגן עדן אבל אף אחד לא רוצה למות."

משפטי אהבה

  • "אהבה היא הנהר בו החיים זורמים בעולם"
  • "אנחנו מקבלים את האהבה שאנחנו חושבים שמגיע לנו"
  • "מערכת יחסים מושלמת היא של שני אנשים לא מושלמים שלא מוותרים אחד על השני."
  • "האהבה צעירה מכדי לדעת מה הן ההשלכות."
  • "התאהבות היא החומר החזק ביותר בטבע"
  • "כל מה שאתה צריך זה אהבה, אבל שוקולד פה ושם לא יזיק."
  • "בואי תחיי בלב שלי ואל תשלמי שכר דירה."
  • אלף נשיקות לך אהובתי
  • וניצחת איתי הכל
  •  

משפחה

"למדתי שלהיות עם אלו שאני אוהב זה מספיק". וולט ויטמן
"הבית זה המקום שבו אתה מתנהג הכי גרוע ועדיין נאהב יותר מכל." – מרגורי פיי יהינקלי

 

אמא
"אין שום שפה בעולם שתוכל לתאר את היופי, הכוח והגבורה של אהבת האם."
"אמהות לא באמת ישנות – הן רק דואגות עם עיניים סגורות."
"אלוהים לא יכול להיות בכל מקום ולכן יצר את האמהות."
"אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא"

  • "אמא חייבת לחשוב פעמיים, פעם אחת בשבילה ופעם אחת בשביל הילד שלה" סופיה לורן
  • "אני עושה מה שבא לי עם מי שבא לי איפה שבא לי, אם אמא שלי מסכימה"
  • "אם אהפוך להיות כמו אמא שלי או אפילו חצי מהאדם שהיא, אחשיב את חיי להצלחה"
  • "אמא היא כמו דבק, גם כשאתה לא רואה אותה היא מחזיקה את כל המשפחה יחד"
  • "להיות אמא במשרה מלאה זו העבודה עם המשכורת הכי גבוהה, כיוון שהתשלום הוא באהבה טהורה". מילרד ב. ורמונט

לכבוד שלל הימים המיוחדים שיש החודש , בחרתי להתמקד בחלקם

2.3 יום עוגות הגזר
עוגת גזר: הכי מוזר שיש או הכי טעים שיש?

4.2 יום הולדת לפייסבוק

– זוכרים את היום שבו נכנסתם לפייסבוק?
– זוכרים למה בכלל עשיתם חשבון בפיסבוק?
– איך פייסבוק תרם לכם לחיים?
– מה הדבר הכי משמעותי שרשתות חברתיות שינו לדעתכם?
– נותנים לילדים שלכם להיכנס לרשתות חברתיות? אם כן מאיזה גיל?
– מה הפוסט הכי מגניב שקראתם / פרסמתם בפייסבוק?

כמובן אפשר לכתוב את אחת השאלות ולהמשיך משם ישר לסיפור שלכם.
או להתחיל עם הסיפור שלכם ולסיים בשאלה.

05.05 יום הנוטלה

נוטלה או שחר?
עוגת שוקולד או מאפינס מה אתם אוהבים ליד הקפה שלכם

09.02 יום הפיצה
איזה תוספות אתם הכי אוהבים על הפיצה שלכם?
תירס/אננס/ תוספת מוזרה אחרת [בחרו אחד] חובה על כל פיצה, אי אפשר בלי זה?
בצק עבה או דק?

16.02 יום ההמצאות
גלו לי, איזה המצאה מסתובבת לכם בראש כבר מלא זמן אבל לא יצאה לעולם?
מהי ההמצאה ששינתה את חייכם? שלי היא….

18.02 יום היין
אדם או לבן?
איך אתם עם מבעבע?
תזמינו יין בדייט ראשון?

כותרות למיילים / משפט ראשון בפוסט
הפעם גם תבניות

– רציתי להגיד תודה

– זה מדהים [או מילה מנופחת אחרת שמתאימה לשפה שלך]

– צדקתי ולצערי זה לא סימן טוב עבורך

– לפני שאתה עושה [משהו שקשור לעסק שלך] , חשוב שתקרא את זה

– איך [סוג מסויים של אנשים] עשו [פעולה מסויימת שהקהל שלך רוצה להשיג]
"איך 8 אימהות הצליחו להוריד 2-4 קילו בחודש אחד?"
"איך 14 בעלי עסקים הצליחו להכפיל את ההכנסות ב60 יום"

– למה ה[קשור לעסק שלי] הראשון נכשל
"למה העסק שראשון שלי נכשל"
"למה לא הצלחתי להרדים את הילד הראשון שלי"
"למה הדיאטה הראשונה שלי היתה כישלון מטורף [ולמה העלתי אחר כך כפול]"

– מעל 100 איש ביומיים
[טוב כאשר רוצים להוסיף נרשמים למשהו חינמי. כמובן ציינו מספרים אמיתיים]

– זה הדבר הכי טעים שאכלתי
– זה הדבר הכי יפה שראיתי / הכי מרגש

הדפס את הקובץ הכותרות והציטוטים וקדימה, להתחיל לעבוד

כדאי לשמור את הקובץ לשימוש חוזר
מכיוון שזה ערך שקל להפיק, תזמנו אותו כבר עכשיו
תזמנו למועדים שונים ברשתות החברתיות.
טיפ: על מנת להקל עליכם ולחסוך זמן החליטו יום קבוע לציטוט ויום קבוע לשאלה פתוחה
ניתן ללחוץ כאן להדפסת קובץ PDF

כלי למיקוד שיווקי

פוסט קרוסלה הוא פוסט מאוד פופולארי באינסטגרם. בעצם מדובר בפוסט אליו מצרפים במקום אימז אחד מספר אימג'ים שניתן לעבור בניהם על ידי החלקה.

פוסטים מסוג זה מקבלים יותר חשיפה באינסטגרם ויותר שמירות.
בעצם ניתן ליצור עד 10 פיסות מידע: תמונות או סירטונים קצרים עד 60 שניות.
בגודל הוא מרובע 1080-1080 או יחד של 4:5

[כמובן שניתן להשתמש בו לאחר מכן בפייסבוק , אתר וכו]

רעיונות לשימוש בפוסט קרוסלה:

  • הצ'ק ליסט: X דברים, רעיונות, כלים כמו כאן
  • כשיש פוסט ארוך אפשר להעביר את התוכן בחלקים על התמונות כמו כאן  
  • להראות הצעה / דף מכירה בחלקים כמו כאן
  • להציג מספר דוגמאות כמו כאן
  • להציג מוצר או אוכל במספר זוויות כמו כאן
  • מספר דוגמאות מאותו פרויקט כמו כאן
  • הסבר מעמיק בשלבים על נושא כמו כאן


פוסט קרוסלה שלי על הפצת תוכן

כמובן יש עוד המון דוגמאות שנמצאות ברשת חשוב שתקחו את זה למקום לכם. זה עובד טוב באינסטגרם מכיוון שאנשים קוראים את הטקסט הגדול שעל התמונות, מדדפדפים וזה מאפשר לנו לתת תוכן מעמיק יותר שגורם לצד השני לשמור את הפוסט.

כאשר אתם יוצרים פוסט כזה חשוב לקחת בחשבון

  • איך אני יכול לפרק משהו לחלקים או להציג משהו [רעיון או מוצר] ממספר זוויות
  • האם אפשר לשלב וידאו באמצע – לא חייבים
  • מה אני אתן שיהיה שווה לצד השני לשמור
  • להוסיף תזכורת בשקף האחרון או בטקסט לשמור או ללחוץ לייק – שימו לב אצלי יש שקף שמיועד להזכיר לאנשים ללחוץ לייק.
  • השקף הראשון הכי חשוב הוא יגרום לאנשים להמשיך לדפדף, נסו עם תמונה שלכם , עם טקסט ברור שיבהיר מה התוכן , או התמונה הכי טובה של המוצר או אפילו וידאו קצרצר על מנת שתהיה תנועה. 
    המטרה – למשוך תשומת לב בפיד העמוס

איך להשתמש בקרוסלה גם בעוד מקומות?
הכנתם כבר מצגת, השקעתם, יכול להיות שיש שם תוכן ששווה להרחיב עליו, לא חבל להשתמש בו רק פעם אחת כפוסט באינסטגרם….
מה עושים? הנה כמה רעיונות

  • אם יצרתם את המצגת בקנבה או פאוויר פוינט ניתן לשמור אותה כ MP4 עם לפחות 2-3 שניות לכל שקף ולעלות לפייסבוק.
    אם זו מצגת מלאה בטקסטים כדאי לקחת בחשבון שאנשים לא יספיקו לקרוא הכל ולכן להוסיף הסבר בפוסט
  • את אותו סירטון ניתן לעלות לתאר ולהוסיף טקסט מורחב יותר לגבי הרעיונות המוצגים בקרוסלה
  • ניתן לעלות את הסרטון לסטורי אחרי כמה ימים ולהפנות לפוסט.
  • ניתן לשמור כ GIF ולהוסיף למייל שנשלח עם טקסט דומה למה שנכתב בפייסבוק או לינק לפוסט המקורי.
  • ניתן להפוך את התוכן לסרטון קצר של צילום מסך כמו שמצלמים מצגת בו אתם עוברים על התוכן ומדברים כמה מילים על כל שקף. הקפידו שזה יהיה מאוד קצר.

    דרך קלה מאוד לעשות את זה
    לעלות את הקרוסלה לאינסטגרם
    לעשות סרטון צילום מסך דרך המובייל [אפליקציית mobizen או ישירות דרך המובייל , כמעט לכל דגם יש אופציה כזו]
    ישמעו את הקול שלכם ברקע וכל מה שנשאר זה להעביר את השקפים ישירות באינסטגרם.
    לאחר מכן אפשר לחתוך את הסרטון למרובע או 4:5 תלוי בגודל המצגת המקורית בעזרת אפליקציה כגון inshot והנה, יש לכם סרטון ערך 🙂

כלי קלות

להכין קרוסלה בקלות

מספר דרכים להשתמש בקנבה [או אפילו באפשרויות הסטורי של אינסטגרם] על מנת ליצור פוסט קרוסלה.
צפו בסרטון להדרכה מלאה.

להדרכה לקרוסלה תמונות מתחברות של preview

תבניות מוכנות של קנבה תוצרת PREVIEW [חשוב להחליף את התמונות]

מתכוננים חודש הבא

חודש מרץ שוב יש לנו בחירות, שוב הפיד יהיה מלא ומחירי הפרסום הממומן יעלו. 
לכן השתדלו כבר בפברואר לעשות קמפיין משמעותי.

או ליצור קמפיין תואם לבחירות, פסח.
כדאי לקחת בחשבון שגם חופשת הפסח הזו כנראה תהיה חופשה בייתית מבלי לצאת מהבית, אם יש לכם מוצרים תואמים למצב, אל תהססו לעבור לעולם ולספר עליהם

בחירות: 21.03.21

ערב פסח 27.03.21 
חופשת בתי הספר 19/03/21 – 05/04/21

23.02.21 מעבר לשעון קיץ

לחברי מועדון הפייסבוק

עכשיו זה הזמן לעבוד על תשתיות בעסק ולהתכונן לשלב הבא.
[במידה ואין לך מנוי למועדון הפייסבוק, זה הזמן ליצור איתי קשר ולהירשם. 
מזכירה ששלחתי אלייך מייל עם מחיר מיוחד]

יוצרים תוכן

כיצד ליצור תוכן לפייסבוק ואינסטגרם באופן קבוע.
איך למחזר, טיפים ועוד

תכן מהלך שיווקי

תכנון מהלך שיווקי ספציפי
וקמפיין תוכן ןמהלך שיווקי

דפי נחיתה ומכירה

כיצד לעשות שידור חי, גם עם מצגת וצילום מסך.
איך לפרסם את השידור החי ועוד

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן