חודש ספטמבר 2021

חגים, מתכננים שנה חדשה

ימים מיוחדים - ספטמבר 2021

06.09 ערב ראש השנה
07.09 ראש השנה
08.09 ראש השנה
15.09 ערב יום כיפור
16.9 יום כיפור
20.9 ערב סוכות
21.9 סוכות
22-26.9 חול המועד
27.09 הושענה רבה
28.9 שמחת תורה
29.9 אסרו חג

01.09 חזרה לבית הספר
05.09 יום האיחורים, יום הצדקה הבנלאומי
06.09 יום המלחמה בדחיינות
10.09 יום השכן בטוב. יום הבנלאומי למניעת התאבדויות
12.09 יום המילקשייק שוקולד
13.09 יום החשיבה בחיובית / יום המודעות לציליאק / יום הבוטנים
15.09 יום הדמוקרטיה העולמי
18.09 יום הכבוד / יום האהבה הראשונה
21.09 יום השלום העולמי
22.09 יום ללא מכוניות / יום נשות העסקים / יום ההוביט / יום השוקולד הלבן
23.09 יום שפת הסימנים / יום הזעתר
25.09 יום החלומות
26.09 יום פתקי אהבה
27.09 יום הולדת לגוגל / יום התיירות
28.09 יום הכלבת העולמי
29.09 יום הלב העולמי
30.09 יום המסטיק

דגשים שיווקיים לחודש אוגוסט

החודש הוא בסימון חגים: ראש השנה, כיפור, סוכות.
איך נוציא את המקסימום מהחודש הזה.

תוכן: 
הקפידו לתזמן כמה שיותר תוכן. אם אתם מעלים תוכן בשבת ובחגים כדאי שהוא יהיה תוכן שנותן השראה, מוטיבציה ומלמד את הקהל מי אתם.
אני ממליצה לתזמן כל מה שאפשר [נדבר על זה יותר בהמשך]
הקפידו להיות נוכחים גם החודש.

דברו על החלטות לשנה החדשה, שאיפה לשנה טובה יותר, סכמו את השנה הקודמת וכו.

מכירות:
מכירות קשורות לחגים: אם יש לכם מוצרים שקשורים לחגים מעולה, זה הזמן, וחשוב להתחיל כמה שיותר מוקדם.
לחלכחם זה הזמן לתת "מבצעי ראש השנה" וכדומה על מנת להגיל מכירות ומוצרים שאפשר למכור כל השנה
שימו לב לכל הרשתות הגדולות, חנויות הרהיטים ומוצרי החשמל איך הם משתמשים בחגים להגדלת המכירות. חשבו – איך אני יכול לעשות משהו דומה בעסק שלי!

לכל מי שמוכר קורסים ותהליכים שאמורים להתחיל באוקטובר:
בחרו מוצר שקל להסביר אותו וקל למכור.
לא מסוג הקורסים שדורשים פעילות גדולה, וובינרים וכו מכיוון שאין מספיק זמן לעשות את זה החודש.
{אם חייבים אפשר לעשות וובינר ב 9.9, 12.9 או במהלך חול המועד סוכות – תלוי קהל יעד ומוצר. קחו בחשבון שמכירה לא נגמרת בוובינר וצריכה עוד לפחות 48 שעות}

דוגמא: אני התכוונתי להתחיל ב 1.10.20 מחזור חדש של התוכנית "מוכרים יוצרים קורס דיגיטלי" אבל מכיוון שזו תוכנית שדורשת ממני וובינר ופעילויות נוספות החלטתי לעשות שינוי ולהתחיל ב 1.10.21 תוכנית אחרת
"מחוברים לשיווק – לשווק בוידאו בביטחון , בטבעיות ובהנאה"  גם בגלל ההכרזה של מנכל אינסטגרם שהודיע שהרשת נוטה כרגע יותר לוידאו, גם בגלל שזו הכנה מעולה למי שרוצה ליצור קורס דיגיטלי וגם כי אני מאמינה שמי שרוצה באמת לבנות אוטוריטה חייב להיות היום מול המצלמה לא רק בסטילס אלא גם בוידאו.
{דרך אגב, יש לך הטבה משמעותית  עם קוד קופון: 365 }

הניסיון שלי הראה שמספיק לעלות סירטונים לרשת + קמפיין תוכן אורגני וממומן לתוכנית הזו ולא חייבים וובינרים או אתגרים או פעילויות גדולות.
נסו לבחור מוצר שכזה לקדם החודש! מוצר שאפשר לקדם רק בעזרת קמפיין תוכן

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

חשוב מאוד: המטרה היא לא שתיישמו את כל הרעיונות והציטוטים ותכתבו להם פוסטים.
גם אם בעזרת הקיט יצרתם 4-5 פוסטים בחודש שהובילו לתוצאה – מעולה!
גם אם השתשמתם פעם אחת בכותרת למייל ויצרתם מכירות – מעולה!
[אפרופו מייל – חלק גדול מהתבניות לפוסטים רלוונטיות גם למייל]

  • מדובר ברעיונות שאפשר ליישם בכל עסק. גם אם בדקה הראשונה אין לך מושג איך ליישם בעסק שלך, הכל בסדר, כנראה אפשר יהיה להשתמש בהם בחודש הבא או שהרעיון התחבר בעתיד.
  • שמרו את כל הרעיונות בתיקייה במחשב על מנת שתוכלו להשתמש בהם שוב ושוב. 
  • בחלק גדול מהרעיונות הוספתי דוגמאות או תבניות לשימושכם. 
    מבחינתי ניתן להעתיק ולהשתמש כמו שכתבתי כאן או לקחת הרעיונות למקום שלכם.
  • חלק מהרעיונות מחוברים לחג / יום מיוחד וחלקם מסומנים לשימוש במשך כל השנה. מציעה לשים לב לדוגמאות גם ברעיונות אשר מחוברים ליום אחר.
  • זכרו! המטרות הם:
    להציג את המוצרים והשירותים שלכם.
    לטפל בהתנגדויות , שאלות, חששות של לקוחות [שעולים בכל פגישה, שיחת טלפון, במהלך תהליך מכירה ועוד]
    לעלות סיפורי מקרה.
    להעביר את הערכים החשובים בעסק שלכם .
    להעביר את האישיות שלכם.
    להעביר את רמת השירות בעסק שלכם.
    ליצור מערכות יחסים.
  • חשבו תמיד על המטרה הראשית שיש לכם החודש: האם יש מוצר / שירות ספציפי שחשוב לכם לקדם.
  • נסו לרכז את זמן יצירת התכנים. אם אפשר אל תכתבו ישירות במדיה החברתית אלא קודם בקובץ וורד / קובץ דוק בגוגל דרייב [עדיף, כך אפשר לגשת מכל מקום] , לאחר מכן בחרו באיזה תאריך לפרסם את הפוסט בכל מדיה.
  • בסוף החודש סמנו לעצמכם איזה פוסטים עבדו טוב יותר ושמרו אותם לקמפיין הבא של אותו מוצר / שירות.
  • כמו שאפשר לבנות פוסט מכל רעיון, ניתן לעשות גם סרטון קצר לפייסבוק / IGTV או סרטון ערך לסטורי.
  • האם לפרסם תוכן שונה בכל רשת חברתית: כרגע לא.
    אלא אם כן הייתם בפרץ של יצירתיות וכתבתם עשרות פוסטים 🙂 . בשלב זה יפורסמו אותם פוסטים ברשתות השונות.
    ניתן לפרסם אותו תוכן בדיוק עם אותו ויז'ואל בתאריכים שונים.
    ניתן להחליף את התמונה לפי סוג המדיה החברתית.
    ניתן לשנות את הפתיח או ההנעה לפעולה לפי הרשת החברתית.
    גילי נאות: אני מפרסמת אותו תוכן ולא בונה תוכן שונה לכל רשת.
  • כמה פוסטים לפרסם בשבוע?
    עקרונית המטרה הראשית היא 1 ביום. אבל 3 בשבוע זה הגיוני, מעולה ומייצר המון תוצאות!
  • איפה צריך לפרסם פוסטים?
    דף עסקי בפייסבוק, דף אישי בפייסבוק, אינסטגרם.
  • איפה עוד? מה עוד?
    סטורי באינסטגרם / פייסבוק – אחד ביום אם אפשר
    בקבוצות – בעיקר להיות חלק מהשיח.

פוסט מסכם שנה וחוגג את מה שכן קרא

התבנית:

השנה הזו היתה יוצאת דופן / מיוחדת / שונה / מאתגרת ובתוך כל זה אני רואה ומודה על הדברים שכן עשיתי

בשנה הזו

הצלחתי בפעם הראשונה…..

עשיתי……
למדתי….
עזרתי ל… לעשות….
התקדמתי ב…..

אז למרות שהכל היתה שנה פוריה עם הרבה התקדמות.
ואצלך? בטוחה שהיו לפחות 3 דברים שכן הצלחת, זה הזמן לחגוג אותם, ממש כאן בתגובות

פוסט בו תבקשו סליחה מעצמכם .
המטרה היא כן פתיחות ואותנטיות ולהראות לקהילה שלכם שלא הכל מושלם 
או שכן צריך להיות אנושיים ולהקשיב לעצמנו בדברים מסויימים כי זה מה שעוזר לנו להתקדם

פותחים את הפוסט ב

"השנה אני מחליטה קודם לבקש סליחה מעצמי
כי לא פעם אני מאוד קשה עם עצמי "
ומפרטים את הדברים שצריך לשחרר

תבנית:
כמה פעמים בחיים שלך החלטת ש[לפי הנושא שלך] ובכל זאת לא עשית את זה. 
אולי בגלל ז….
ואולי בגלל….
אבל השנה הגיע הזמן לשנות את זה, להחליט ולהגיע לתוצאה ואני כאן לעזור לך לעשות את זה בעזרת [פירוט השירות] .
השנה מחליטים ומגשימים, הגיע הזמן / מגיע לך / זו השנה שלך

מטרת הפוסט היא להציף למה לא מצליחים לפתור בעיה מסויימת בתחום שלך למרות שאנשים ממש רוצים. או למה דוחים את הפעולות שיש לעשות בדרך למטרה תוך אמפטיה.

התבנית:

כל שנה מחדש אתה מחליט [נושא] והנה, השנה עוברת וזה עדיין לא קורה, עדיין לא הגשמת / הגעת ליעד….
למה זה קורה?
כי [פירוט הסיבות שלקוחות שלך לא מצליחים בדרך כלל להשיג את היעד המבוקש]
אז מה תעשה השנה שונה? 
[פירוט 3 פעולות קטנות שעוזרות להגיע ליעד]
אני כאן לעזור לך בעזרת [פירוט התוכנית]
לפרטים …..

פוסט ברוח עשרת ימי תשובה

  • 10 דברים שאני מתחרט עליהם
  • 10 דברים שאני מבקש עליהם סליחה
  • 10 דברים שאני מנקה מהחיים שלי 
  • 10 דברים שאני ממליצה לכם להשליך מה…
  • 10 מתנות ממני אליכם לשנה החדשה 
  • 10 ספרים שיעזרו לכם לעשות תשובה / 10 ספרים להתפתחות רוחנית

22.09 יום נשות העסקים . זה יום נהדר לכתוב פוסט על הדרך שלך. [כמובן לנשים ביננו]

רעיונות לפוסטים:

  • היום בו החלטתי לפתוח עסק
  • למה החלטת לפתוח עסק
  • סיפור הקמת העסק
  • מה זה עבורך להיות בעלת עסק
  • הדבר שאת הכי אוהבת בעסק שלך

 

מה החלק הכי פחות אהוב עליך ב [נושא] ?

יש לי כמה רעיונות שיכולים לשפר את החיים שלך / לעזור לך משמעותית / לעשות לך חיים קלים.

רוצים לשמוע מה הטריק / העצמה הכי טוב.ה שלי ?

זו שאני הכי אוהבת ומשתמשת בה בעצמי כמעט כל יום?

 

[לפרט משהו שיכול לעזור ללקוח שלי בהתמודדות יומיומית.
אפילו אם זה משהו קטן ] 

אהבת? תיישמ.י ?

אפשר לעבור להצגת מוצר : אם זה משהו שבאמת מציק לך תשמח לשמוע שממש היום פתחתי להצטרפות את [שם המוצר] והוא הולך לעזור לך ב[טרנספורמציה] הפרטים כאן [לאן שמפנים]

תבנית

בא לי להכיר אתכם יותר 🙂 

ספרו לי ב- 3 מילים על [עדיף לבקש משהו ספציפי: במה אתם עובדים, מה הספורט הכי אהוב עליכם, על מה אתם לא מוותרים בצלחת וכו]

אני מחכה לקרוא את התגובות 🙂 יש לי הרגשה שאני הולכת להבין עליכם הרבה דברים מעניינים

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  1. "לחיי שנה חדשה וההזדמנות הנוספת שאנחנו מקבלים בשביל לגרום לדברים לעבוד." – אופרה ווינפרי
  2. "אתה לא מוצא חיים שמחים – אתה יוצר כאלה." – קמילה איירינג קימבל
  3. "תכתוב בלב שלך שכל יום צריך להיות היום הטוב ביותר בשנה." – ראלף וולדו אמרסון
  4. "הקסם שבהתחלה חדשה הוא החזק מכל האחרים." – ג'וסיאן מרטין
  5. "זה תמיד נראה בלתי אפשרי עד שזה פשוט נעשה." – נלסון מנדלה
  6. "מחר הוא הדף החלק הראשון בספר של 365 עמודים. תכתוב עמוד מעניין." – בראד פייסלי
  7. "תלמד כאילו אתה הולך לחיות לנצח. תחיה כאילו מחר זה היום האחרון בחיים שלך."
  8. "הכישלון הוא רק חזרה לקראת ההצלחה שתבוא."
  9. "אתה לומד הכי הרבה כשאתה משחק מול אדם שיכול לנצח אותך."
  10. "תתחיל בהתחלה ואז תמשיך עד שתגיע לסוף. רק אז תעצור." – לואיס קארול
  1. מה החלטתם לכבוד השנה החדשה ב[נושא]
  2. מה הדבר הכי משמעותי שקרא לך השנה ב[נושא]
  3. מה אתם מאחלים לעצמכם לשנה החדשה?
  4. איזה ברכה הייתם מוסיפים לשולחן החג?
  5. ברוח החג: מה הייתם רוצים לסלק מהחיים שלכם [חות מאויבנו שונאנו וכל מבקשי רעתנו ]
  6. איך אתם עם סליחה? / למי סלחתם השנה
  7. למי הכי חשוב לכם לסלוח? 
  8. מה הדבר שהכי חשוב לכם לשפר/לשנות השנה ב[נושא]
  9. מה דעתכם על המשפט [ציטוט/מיתוס]
  10. סוכה או אוהל? / אוכלים בסוכה? 
  1. על זה אני לא אסלח לעולם / חשבתי שאני לא אצליח לסלוח על זה לעולם
  2. איך עוברים חודש של חגים ו[לפי התחום שלכם]
  3. X החלטות שכדאי לקחת השנה
  4. למה אני לא מחליט החלטות לשנה החדשה
  5. ההחלטה היחידה שלקחתי השנה
  6. ההחלטה שלא התלחתי לקיים מעולם [ואני מחליטה כל ראש השנה כבר X שנים ברצף] ולמה
  7. 10 תשובות ל…. | 10 דברים שאני מתחרט עליהם | 10 דברים שלא מצאתי עליהם תשובות
  8. הבקשה היחידה שיש לי לשנה הקרובה

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

חודש ראש השנה הוא בדרך כלל החודש שאנו עוצרים לחשוב על מה אנחנו רוצים להשיג מהשנה הבאה.

השנה האחרונה לימדה אותנו כמה קשה לתכנן קדימה וכמה יש צורך בגמישות.

ב 13.9.21 בשעה 09:00 ניפגש לסדנה בה נדבר על תכנון קדימה מתוך גמישות, 
על תכנון מתוך חשיבה על רווחיות
הבנה איזה מהלכים שיווקיים יש להכניס לעסק באופן קבוע,
על השגת יעדים ולמה ואיך לתכנן רבעון אחד קדימה וזהו.

המפגש יהיה בשידור חי עם המון זמן לשאלות. קישור לחדר ההדרכה ישלח אליך בנפרד.

הנה כבר עכשיו מספר דברים שיעזרו לך לתכנן קדימה:

כלי-קלות: לייצר תוכן בקלי-קלות ובחוכמה

היום אני רוצה לדבר איתכם על אסטרטגיית תזמון תוכן. 

בהדרכה לכתיבת תוכן הפתוחה לחברי 365 הוספתי 2 הדרכות מעודכנות  לתזמון בפייסבוק ובאינסטגרם דרך הקריאטור

כמובן הכנתי לכם קובץ PDF עם אסטרטגיה, טיפים ואפילו אפשרות לתזמון בוואצאפ 

מתכוננים חודש הבא

חודש אוקטובר השנה הוא חודש עבודה מלא. 
אנשים חוזרים אחרי החגים עם רצון לעשות ולכבוש את העולם, בעיקר אחרי כל ההחלטות שהם לקחו לכבוד השנה החדשה.

זה החודש לעשות פעילות / וובינרים / קמפיין גדול יותר.

אוקטובר מתחיל את הרבעון האחרון של השנה, לא פעם זה הרבעון שיש בו הכי הרבה הכנסות!

לחברי מועדון הפייסבוק

חודש יולי במועדון – חודש וידאו

שיווק בוידאו חי

המסלול הישיר לבניית אוטוריטה עוברת דרך וידאו חי!
זו גם הדרך לקבל חשיפה בעמוד העסקי בפייסבוק

סטורי

הוא בפייסבוק ובאינסטגרם וזו אחת הדרכים המעולות להדק את הקשר עם הקהילה ולמכור

אינסטגרם רילס

שיווק בעזרת סירטונים קצרים של 30 שניות.
הלהיט שגורם להמון חשיפה באינסטגרם

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן