חודש אוגוסט 2021

קיץ, חופש גדול, יום האהבה

ימים מיוחדים - אוגוסט 2021

1.8 יום החברות
3.8 – יום האבטיח
4.8 יום יין לבן / יום כלבי הסיוע והנחייה
6.8 יום הירושימה / יום הבירה
8.8 – יום החתול הבינלאומי

9.8 – יום אוהבי הספרים – הבינלאומי
10.8- יום העצלנות
12.8- יום הנוער הבינלאומי / יום ילדי הסנבייץ
13.8 יום השמאליים
14.8- יום הארטיק
15.8- יום מערכות היחסים – הבינלאומי
16.8 – יום הבדיחות הבינלאומי
19.8 יום ההומניטריות
21.8-יום היתוש
22.8- יום השירה
25.8 יום בגדי יד שניה
26.8- יום הכלב הבינלאומי
26.8 -יום שיוויון זכויות לנשים הבינלאומי
29.8 יום זכויות הפרט
31.8- יום הבלוג

 

דגשים שיווקיים לחודש אוגוסט

אנחנו בשיאו של החופש הגדול. 
עדיין עם חוסר וודאות לגבי מצב הקורונה ואם יהיה סגר נוסף.
אני רוצה לדרבן אתכם להמשיך ולהיות נוכחים!

נכון, החודש הרבה אנשים לוקחים חופש, בעיקר בשבועיים האחרונים, אבל מבחינתכם, השתדלו לא להפסיק לקדם מוצרים ולמכור או לפחות להגדיל קהילה ורשימת תפוצה.
מזכירה שגם ספטמבר הולך להיות חודש מאתגר לעסק עם ימי עבודה מועטים וכדאי להתארגן מראש.

במידה ובחרתם לצאת לחופש , הקפידו לתזמן פוסטים קדימה.

אם יש צורך, חפשו פוסטים ישנים שלכם שעבדו טוב מלפני חצי שנה ומעלה ומחזרו אותם. לפעמים כדאי להחליף רק את התמונה.

אם החלטתם לצאת לחופש ממכירות , הקדישו את הזמן להעמקת מערכת היחסים עם הקהילה, תוכן שנותן ערך ונותן השראה ומגדיל את כמות העוקבים ובעיקר את הרשימה .

שימו לב לכלי שיכול לחסוך לכם הרבה זמן ולהגדיל חשיפה – פרסום ממומן. השתמשו בו.

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

חשוב מאוד: המטרה היא לא שתיישמו את כל הרעיונות והציטוטים ותכתבו להם פוסטים.
גם אם בעזרת הקיט יצרתם 4-5 פוסטים בחודש שהובילו לתוצאה – מעולה!
גם אם השתשמתם פעם אחת בכותרת למייל ויצרתם מכירות – מעולה!
[אפרופו מייל – חלק גדול מהתבניות לפוסטים רלוונטיות גם למייל]

  • מדובר ברעיונות שאפשר ליישם בכל עסק. גם אם בדקה הראשונה אין לך מושג איך ליישם בעסק שלך, הכל בסדר, כנראה אפשר יהיה להשתמש בהם בחודש הבא או שהרעיון התחבר בעתיד.
  • שמרו את כל הרעיונות בתיקייה במחשב על מנת שתוכלו להשתמש בהם שוב ושוב. 
  • בחלק גדול מהרעיונות הוספתי דוגמאות או תבניות לשימושכם. 
    מבחינתי ניתן להעתיק ולהשתמש כמו שכתבתי כאן או לקחת הרעיונות למקום שלכם.
  • חלק מהרעיונות מחוברים לחג / יום מיוחד וחלקם מסומנים לשימוש במשך כל השנה. מציעה לשים לב לדוגמאות גם ברעיונות אשר מחוברים ליום אחר.
  • זכרו! המטרות הם:
    להציג את המוצרים והשירותים שלכם.
    לטפל בהתנגדויות , שאלות, חששות של לקוחות [שעולים בכל פגישה, שיחת טלפון, במהלך תהליך מכירה ועוד]
    לעלות סיפורי מקרה.
    להעביר את הערכים החשובים בעסק שלכם .
    להעביר את האישיות שלכם.
    להעביר את רמת השירות בעסק שלכם.
    ליצור מערכות יחסים.
  • חשבו תמיד על המטרה הראשית שיש לכם החודש: האם יש מוצר / שירות ספציפי שחשוב לכם לקדם.
  • נסו לרכז את זמן יצירת התכנים. אם אפשר אל תכתבו ישירות במדיה החברתית אלא קודם בקובץ וורד / קובץ דוק בגוגל דרייב [עדיף, כך אפשר לגשת מכל מקום] , לאחר מכן בחרו באיזה תאריך לפרסם את הפוסט בכל מדיה.
  • בסוף החודש סמנו לעצמכם איזה פוסטים עבדו טוב יותר ושמרו אותם לקמפיין הבא של אותו מוצר / שירות.
  • כמו שאפשר לבנות פוסט מכל רעיון, ניתן לעשות גם סרטון קצר לפייסבוק / IGTV או סרטון ערך לסטורי.
  • האם לפרסם תוכן שונה בכל רשת חברתית: כרגע לא.
    אלא אם כן הייתם בפרץ של יצירתיות וכתבתם עשרות פוסטים 🙂 . בשלב זה יפורסמו אותם פוסטים ברשתות השונות.
    ניתן לפרסם אותו תוכן בדיוק עם אותו ויז'ואל בתאריכים שונים.
    ניתן להחליף את התמונה לפי סוג המדיה החברתית.
    ניתן לשנות את הפתיח או ההנעה לפעולה לפי הרשת החברתית.
    גילי נאות: אני מפרסמת אותו תוכן ולא בונה תוכן שונה לכל רשת.
  • כמה פוסטים לפרסם בשבוע?
    עקרונית המטרה הראשית היא 1 ביום. אבל 3 בשבוע זה הגיוני, מעולה ומייצר המון תוצאות!
  • איפה צריך לפרסם פוסטים?
    דף עסקי בפייסבוק, דף אישי בפייסבוק, אינסטגרם.
  • איפה עוד? מה עוד?
    סטורי באינסטגרם / פייסבוק – אחד ביום אם אפשר
    בקבוצות – בעיקר להיות חלק מהשיח.

 

די! מספיק לגלול!

אני רוצה להזמין אותך להציץ במשהו מטורף!

מנחשים מה זה?

הנה רמז קטן [הרמז]

 

כאן לוחצים לקבל הצצה ראשונה / להציץ לי 🙂

סמנו לי אם אתם מוכנים [לקבל תוצאה מסויימת]

כי אני הולכת לעזור לך להשיג את זה ומהר / ובקלות/ פעם אחת ולתמיד

יש לי את כל מה שאת צריכה לדעת בשביל שזה יקרה ב[פירוט המוצר או השירות]

ואפילו [הטבה]

 

מוכנה לשינוי? סמני לי ואשלח לך פרטים

או

לחצי על הלינק בביו

 

מוכנה לשינוי? הקליקי כאן

עצרו כי יש לי חדשות מטורפות

אני עובדת על זה כבר המון זמן והנה זה קורה, אני כל כך מתרגשת

אני מתרגשת

[לציין את היתרונות של המוצר והטרנספורמציה שהוא יעשה ללקוחות. למשל: לעזור לכל כך הרבה נשים להגדיל את הביטחון העצמי, אני מתרגשת לדעת שעוד חודשיים מהיום עשרות אימהות ירגישו… בגלל זה….]

אני כל כך רוצה לראות אתכם כבר [מקבלים את היתרון] ולכן יש הטבה מיוחדת לשבוע הזה בלבד, רק בשביל לתת עוד טיפה מוטיבציה למי שכבר רוצה [את התוצאה] להשיג אותה מהר/בהנאה/ כבר עכשיו

 

כאן יש את ההסבר המלא : לינק

זה בסדר גמור ש[משהו שהקהל שלך מתמודד איתו] קורה וחשוב לדעת שזה לא קורה רק לך, אלא להרבה אנשים שאני מלווה / בקורס שלי / שמגיעים אלי ל[השירות].

בהתבסס על הרבה שאלות שאני מקבלת / על הניסיון הרב שלי בנושא

אני רוצה לתת לך 3 כלים שיעזרו לך כבר בשלב הראשון

1
2
3
מקווה שזה כבר גורם לך להרגיש טוב יותר.

רוצה לדעת יותר? כאן אפשר לקרוא על [פירוט קצר] לינק
או
מתי הרגשת ככה הפעם האחרונה?

איך היה נראה השבוע/היום/החודש שלך אם [תוצאה שהלקוח רוצה]

[תארו אופציות של הרגשה. היית רגוע יותר, היה לך יותר זמן ל… היה לך ביטחון עצמי גדול יותר…]

 

זה מה שאני רוצה לגרום לך להרגיש, כל יום, כל הזמן

ומגיע לך להרגיש את זה 

 

אם עדיין לא הגעת למקום הזה שרק מחכה לך אני כאן עבורך עם התוכנית/שירות/ מוצר [שם ותיאור]

למה לעכב את [התוצאה] שצריכה להיות שלך כבר עכשיו?


{אפשר להוסיף סיפור מקרה קצרצר או המלצה על לקוח שלא היתה לו את התוצאה וקיבל אותה תוך X זמן מהצטרפות]


בואו נדבר [מספר טלפון, לינק לוואצאפ או הזמנה לשלוח הודעה]

אתם יושבים? שבו רגע
בשביל להצליח ב[תוצאה] יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת
אחרי שתדעו אותם [הטרנספורמציה]

אני צוללת לזה לעומק בהדרכה שהכנתי [שם ההדרכה] 

היא זמינה לצפייה עד [תאריך] 

אתמול [שם] הקשיבה להדרכה וישר כתבה לי [השינוי שהיא עשתה או התובנה]

איך מקבלים קישור לצפיה? לוחצים כאן/עוברים לביו/משאירים לי אימוג'י בתגובות.

תגיד לי, זה לא היה נהדר אם [תוצאה שאנשים רוצים] ?

ברור שזה היה .

נראה לי שאני יכול.ה להפוך את המשאלה שלך למציאות
איך?
השבוע יצרתי [הסבר על המוצר בחינם או בתשלום ואיך הוא עוזר להגיע לתוצאה]

איך תכלס הופכים משאלה למציאות? לוחצים כאן/שולחים לי הודעה/כותבים בתגובה "אני רוצה"….

מה ההעדפה שלך [משהו] או [משהו] ?

ת'אמת, לא צריך לבחור, לא צריך להתפשר ולא צריך לוותר על שום דבר!
כן, אפשר גם וגם!

כל מה שצריך לעשות זה לקחת כמה שניות , ללחוץ כאן
[או להגיע לוובינר, לתאם איתי פגישת יעוץ….]ולקבל את כל התשובות / ולהבין איך זה אפשרי עבורך

 

4 שאלות נפוצות על עבודה איתך שהתשובה היא לא,
ו -4 שאלות נפוצות על עבודה איתך שהתשובה היא כן


level up

צרו מהרעיון הזה וידאו והעלו לפייסבוק, ל IGTV או לרילס

 

 

 

מצאו איך אתם מתחברות ליום הזה
בחרו אחד מהרעיונות וכתבו תוכן, אפשר גם באישי ממש הבטן

  • מה זה עבורכם שיוון זכויות
  • מתי הרגשתם בצורה משמעותית שלא משנה מה תעשו הזכויות שלכם אינם שוות
  • האם אפשר בכלל להגיע למצב של שיוון זכויות ?
  • בכל החוסר שיוויון שיש מה הדבר שהכי מעצבן אותך ומפריע לך

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  1. "אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן."  רבי נחמן
  2. "האמת היא שכל אדם שנתקרב אליו, בסוף גם יפגע בנו, החכמה היא למצוא את אלו ששווה לספוג את הפגיעה עבורם" בוב מארלי
  3. "אל תשרוף גשרים, תתפלא לדעת כמה פעמים בחייך תצטרך לעבוד את אותו הנהר" גרג אנדרסון
  4. "יש הרבה אנשים שאוהבים אותך, התמקד בהם לא באלו שאינם אוהבים אותך"
  5. "לא כולנו יכולים לעשות דברים גדולים, אבל אנחנו יכולים לעשות דברים קטנים עם אהבה ענקית" האם תרזה
  6. "תתארו לכם קצת אושר, כי הוא כל כך כל כך נדיר כאן".
  7. "חברות אמיתית מגיעה כאשר השקט בין שני אנשים נוח." (דייויד טייסון ג'נטרי)
  8. "אנשים מסוימים רוצים שזה יקרה, אנשים מסוימים מתפללים שזה יקרה, אחרים גורמים לזה לקרות."
  9. "אבל העיניים עיוורות, יש לחפש בעזרת הלב." מתוך הנסיך הקטן
  10. "טעם האושר הוא לא להשיג את מה שאתה חפץ, אלא לאהוב את מה שכבר קבלת."

  1. מה נותן לך השראה?
  2. מה החלק שאתם הכי אוהבים ב[יום שלכם/עבודה/אימון/לטייל עם הילדים]
  3. אם יכלתם לבחור כל עבודה בעולם, מה היא היתה?
  4. האם ניסיתם בעבר [משהו שקשור לעסק שלכם] איך היה לכם? אהבתם?
  5. מה גורם לכם להתמיד ב[נושא]?
  6. מה הטיפ הכי טוב שלכם ב[נושא]
  7. כשאת שומעת את המילה [מילה לפי העסק] מה הדבר הראשון שעולה לך לראש?
  8. מה הדבר שאת אומרת עליו תודה כל יום מחדש?
  1. 4 חוקים של [נושא] שחייבים להפר אותם! / שנועדו להפר אותם
  2. האמת הערומה/ המרה / הקשה על [נושא] בדקה אחת [וידאו או טקסט קצר]
  3. 5 דרכים סופר פשוטות למכור / לרדת / לעשות [נושא]
  4. 4 דרכים שחברים/קולגות שלך יכולים לעזור לך עם [נושא]

  5. בואו נלמד איך עושים [נושא] כמו המקצוענים

  6. האמת המסתורית מאחורי [נושא]
  7. הנה פתרון קליל ומהיר ל[בעיה שתציג בנושא שלך]

  8. בואו נוריד את הלחץ מ[נושא]

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

שימוש בקנבה להפקת סרטוני צילום מסך מהממים

איך להפיק רילס בקלות / וידאו צילום מסך עם מצגת

אינסטגרם נותנת חשיפה רחבה לסירטוני רילס ואנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות וליצור לפחות סרטון קצר אחד בשבוע.
אפשר גם להפוך מצגת לוידאו ולעלות לפייסבוק או IGTV ואפילו ליוטיוב.

כמו שעשיתי כאן

לדעתי זה גם פיתרון מעולה להפקת סרטוני צילום מסך לקורסים דיגיטלים והדרכות [למרות שלא הייתי משתמשת בקנבה לסירטונים ארוכים כרגע שזה בגירסת בטה]

איך עושים את זה?
חשוב: אפשרי מהמחשב בלבד

  1. יוצרים את המצגת בגודל הרצוי : סטורי, מרובע או מלבן
    [בעצם בוחרים בגודל הרצוי, יוצרים שקף ראשון ואז מוסיפים שקפים]
  2. לאחר שהמצגת מוכנה לוחצים על השלוש נקודות בחלק העליון למעלה
  3. בוחרים : הצג והקלט . ועוברים לאולפן ההקלטות
  4. כאן כדאי לוודא שיש לכם מיקרופון ומצלמה
  5. מתחילים להקליט, עוברים בין השקפים, מדברים ומסמנים למעלה כשסיימתם
  6. מורידים למחשב 
  7. אם יש צורך, שולחים את הוידאו לטלפון דרך המייל, הדרייב או חיבור USB

טיפים לוידאו מעניין יותר

  • צרו בטלפון וידאו 3 שניות של צילום עצמי שיהיה הפתיח, זה מגדיל את אחוזי הצפייה
  • שימו לב שאפשר לשלב מוסיקה בוידאו אבל יש לבחור אותה לפני שמתחילים לצלם מסך
  • אפשר לשלב במצגת גיפים ומדבקות מקנבה או שהעלתם וכן קטעי וידאו קצרצרים
  • במידה ורציתם להכין רילס ויצא מעל 30 שניות בשניות בודדות ניתן להעביר בתוכנת עריכה והלאיץ את הסרטון. אפשר באינשוט מהטלפון או באתר שמופיע בהמשך הקיט

כלי-קלות: לייצר תוכן בקלי-קלות ובחוכמה

מנכל אינסטגרם הודיע לאחרונה שאינסטגרם הופכת להיות יותר רשת שתתן עדיפות לוידאו . לתוכן מבדר, מלמד ונותן השראה.

כמובן התמונות עדיין יעשו את העבודה ויקבלו חשיפה. אבל זה הזכיר לי שהגיע הזמן שוב לעלות הילוך בוידאו.

היום אני רוצה לדבר על האתר: https://www.kapwing.com/

האתר מציע לנו המון כלים: https://www.kapwing.com/tools

מערכת ליצירת וידאו, בא ניתן לגשת לספריה שלמה של תמונות וקטעי וידאו לשלב בוידאו שלכ או ליצור וידאו ישירות דרך המערכת מתוך סרטונים ותמונות חינמיות.

הוספת פס קול, מוסיקה
חיתוך הוידאו לגודל רצוי או לאורך רצוי והרבה יותר.

רובנו מכירים את האתר בגלל היכולת שלו להפיק כתוביות באופן אוטומטי מבלי שנאלץ לעשות זאת בעצמנו. כמובן, יש מספר תיקונים לעשות לאחר הפקת התרגום , אבל עדיין הוא חוסך זמן רב.

חשוב לציין שכתוביות זה חלק הכרחי בסרטונים היום.

בחשבון החינמי ניתן ליצור כתוביות לסרטון עד 7 דקות.

בהדרכה התמקדתי ליצירת כתוביות ולאחר מכן במספר אופציות נוספות.

ממליצה לשחק עם האתר

מתכוננים חודש הבא

חודש הבא הוא חודש אוגוסט, לרב העסקים שהמוצרים שלהם לא קשורים לחופש הגדול זה חודש מאתגר.

המון אנשים יוצאים לחופש החל מ 15.8 , התאריך בהם נגמרים גם הקייטנות. כדאי להתארגן לזה.

לכל מי שמתכוון לצאת לחופשה או להוריד הילוך, נסו ליצור קצת יותר תוכן החודש או כנסו לקריאטור, לאוגוסט שנה שעברה או שנים קודמות, תראו מה כתבתם ותתזמנו את התוכן שוב.

לחברי מועדון הפייסבוק

חודש יולי במועדון – חודש וידאו

שיווק בוידאו חי

המסלול הישיר לבניית אוטוריטה עוברת דרך וידאו חי!
זו גם הדרך לקבל חשיפה בעמוד העסקי בפייסבוק

סטורי

הוא בפייסבוק ובאינסטגרם וזו אחת הדרכים המעולות להדק את הקשר עם הקהילה ולמכור

אינסטגרם רילס

שיווק בעזרת סירטונים קצרים של 30 שניות.
הלהיט שגורם להמון חשיפה באינסטגרם

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן