חודש יוני 2025

ממוקדים בעבודה ומתכוננים לקיץ

ימים מיוחדים


1.6 יום ההורים העולמי
5.6 יום איכות הסביבה
7.6 יום הבטיחות באוכל, יום האכפתיות
8.6 יום האוקיינוס
12.6 יום הפלאפל
14.6 יום תרומות הדם
15.6 יום למניעת התעללות בקשישים העולמי
17.6 יום הגנגלינג
18.6 יום הסושי הבנלאומי
20.6 יום הפליטים
21.6 יום המוסיקה, יום היוגה
25.6 יום הדרדסים
26.6 יום המלחמה בסמים, יום תמיכה בטורט
30.6 יום אחרון ללימודים, יום המדיה חברתית

דגשים שיווקיים לחודש הקרוב

הקהילה של 365 ימים של תוכן

 קבוצת הפייסבוק שלנו! בקבוצת פייסבוק כאן

בכניסה לקבוצה יש לציין את המייל ממנו נרשמתם בזמן התשלום.
כל בוקר ב 07:00 יחכה לכם הרעיון. 
ממליצה לפרסם את הפוסט שלכם בתגובות. 
ולבדוק מה אחרים פרסמו, לפרגן ולקבל השראה.

 

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

חשוב מאוד: המטרה היא לא שתיישמו את כל הרעיונות והציטוטים ותכתבו להם פוסטים.
גם אם בעזרת הקיט יצרתם 4-5 פוסטים בחודש שהובילו לתוצאה – מעולה!
גם אם השתשמתם פעם אחת בכותרת למייל ויצרתם מכירות – מעולה!
[אפרופו מייל – חלק גדול מהתבניות לפוסטים רלוונטיות גם למייל]

  • מדובר ברעיונות שאפשר ליישם בכל עסק. גם אם בדקה הראשונה אין לך מושג איך ליישם בעסק שלך, הכל בסדר, כנראה אפשר יהיה להשתמש בהם בחודש הבא או שהרעיון התחבר בעתיד.
  • שמרו את כל הרעיונות בתיקייה במחשב על מנת שתוכלו להשתמש בהם שוב ושוב. 
  • בחלק גדול מהרעיונות הוספתי דוגמאות או תבניות לשימושכם. 
    מבחינתי ניתן להעתיק ולהשתמש כמו שכתבתי כאן או לקחת הרעיונות למקום שלכם.
  • חלק מהרעיונות מחוברים לחג / יום מיוחד וחלקם מסומנים לשימוש במשך כל השנה. מציעה לשים לב לדוגמאות גם ברעיונות אשר מחוברים ליום אחר.
  • זכרו! המטרות הם:
    להציג את המוצרים והשירותים שלכם.
    לטפל בהתנגדויות , שאלות, חששות של לקוחות [שעולים בכל פגישה, שיחת טלפון, במהלך תהליך מכירה ועוד]
    לעלות סיפורי מקרה.
    להעביר את הערכים החשובים בעסק שלכם .
    להעביר את האישיות שלכם.
    להעביר את רמת השירות בעסק שלכם.
    ליצור מערכות יחסים.
  • חשבו תמיד על המטרה הראשית שיש לכם החודש: האם יש מוצר / שירות ספציפי שחשוב לכם לקדם.
  • נסו לרכז את זמן יצירת התכנים. אם אפשר אל תכתבו ישירות במדיה החברתית אלא קודם בקובץ וורד / קובץ דוק בגוגל דרייב [עדיף, כך אפשר לגשת מכל מקום] , לאחר מכן בחרו באיזה תאריך לפרסם את הפוסט בכל מדיה.
  • בסוף החודש סמנו לעצמכם איזה פוסטים עבדו טוב יותר ושמרו אותם לקמפיין הבא של אותו מוצר / שירות.
  • כמו שאפשר לבנות פוסט מכל רעיון, ניתן לעשות גם סרטון קצר לפייסבוק / IGTV או סרטון ערך לסטורי.
  • האם לפרסם תוכן שונה בכל רשת חברתית: כרגע לא.
    אלא אם כן הייתם בפרץ של יצירתיות וכתבתם עשרות פוסטים 🙂 . בשלב זה יפורסמו אותם פוסטים ברשתות השונות.
    ניתן לפרסם אותו תוכן בדיוק עם אותו ויז'ואל בתאריכים שונים.
    ניתן להחליף את התמונה לפי סוג המדיה החברתית.
    ניתן לשנות את הפתיח או ההנעה לפעולה לפי הרשת החברתית.
    גילי נאות: אני מפרסמת אותו תוכן ולא בונה תוכן שונה לכל רשת.
  • כמה פוסטים לפרסם בשבוע?
    עקרונית המטרה הראשית היא 1 ביום. אבל 3 בשבוע זה הגיוני, מעולה ומייצר המון תוצאות!
  • איפה צריך לפרסם פוסטים?
    דף עסקי בפייסבוק, דף אישי בפייסבוק, אינסטגרם.
  • איפה עוד? מה עוד?
    סטורי באינסטגרם / פייסבוק – אחד ביום אם אפשר
    בקבוצות – בעיקר להיות חלק מהשיח.

פתרון בעיה ללקוח – סיפור מקרה

היום דיברתי עם לקוחה והיא סיפרה לי ש____ האמת לא הופתעתי, לא רק היא סובלת מ________ אני יודעת שיש עוד אנשים.

רציתי לספר לך שיש לזה פתרון [הפתרון]

או

אם במקרה נתקלת גם בבעיה הנה 4 צעדים שתוכל לקחת כבר עכשיו על מנת להימנע/לפתור אותה

[לכתוב את הצעדים]

מתי בפעם האחרונה זה קרה לכם?

התמודדות עם לקוח והעצמה

יש 3 דברים עיקריים ששמתי לב אליהם [בקשר לנושא שאתם מדברים עליו הרבה או משהו שהלקוחות עושים שוב ושוב].

לפני שאשתף חשוב לי להגיד לך שאת.ה לא לבד עם זה, זה קורה לכל כך הרבה אנשים שזה פשוט מדהים.

[ציינו את 3 הדברים שרב הלקוחות שלכם מתמודדים איתו והרבה פעמים הם חושבים שזה רק בעיה שלהם]

אם יש עצה אחת שאני יכולה לתת לכם, זו העצה [לפרט את העצה . חשוב שהיא תשלב אמפטיה ומוטיבציה].

אנחנו לפעמים כל כך מתעסקים [לציין את החלק התפל יחסית שגורם ללקוח לאשמה].

אבל האמת היא ש [לציין את האמת תוך אמפטיה ורצון לתת מוטיבציה]

מהו הדבר שאתם מתמודדים איתו שוב ושוב ב[נושא הפוסט]

הנעה לרכישה

די, מספיק לגלול את המסך!!!

אם חשוב לך לקבל תשובות לגבי איך [בעיה]?

אז [המוצר שלי] כאן לעזור!

כל מה שצריך לדעת על [נושא] וגם [יתרונות] עוד דקה אצלך ולא יהיה לך צורך לדאוג לזה יותר.

 

כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ / להתקשר / לכתוב לי

 

סיפור מקרה: השאלה

סיימתי עכשיו שיחה עם לקוחה / טיפול בקליניקה / שיחת יעוץ במהלך השיחה עלתה שאלה שאני נשאלת לא פעם , בטח היא גם עברה לכם בראש בעבר [פרטו את השאלה]

אני אענה כאן בדיוק מה שאני עונה ללקוחות שלי ב…

[פרטו את התשובה מכל הלב]

מסכימים איתי / הבנתם מה לעשות במקרה הזה? / נתקלתם במקרה?

{מטרת פוסט זה הוא להציג את השירות שלכם, איך ואיפה הוא ניתן ולתת ערך משמעותי שהוא סיבה טובה להתחיל איתכם איזה שהוא תהליך.

לא חייבים לסיים את הפוסט ב "אם שאלתם את עצמכם את השאלה זה אומר שאתם חייבים להגיע אלי בטיפול" או לקביעת טיפול / לרכישת תהליך וכו

אנשים ימצאו את עצמם בשאלה ואם הם התחברו הם יצרו קשר}

דרך טובה לתאר את השלבים במהלך יצירת מוצר או מוצר חדש.
חובה להכניס נופך אישי.

———————-
היום ברחתי ל 4 שעות של שקט
הרגשתי שאני צריכה להתחבר ל]רגש[
סגרתי את הדלת והתחלתי ליצור,
4 שעות אחרי ויש לי:
את השרשרת הזו שנוצרה עם המון מחשבה
את החוברת הדרכה שרציתי לעשות כבר הרבה זמן
את הקורס / התשתית לקורס / דף מכירה לקורס
כבר הרבה זמן שאני מקשיבה לקולות מסביב ויודעת שזה היה חייב לצאת החוצה.
]עכשיו להזמין לרכוש, להוריד וכו.
ניתן להוסיף כמה שיותר רגשות ומחשבות מאחורי תהליך היצירה[

רק רציתי לספר שאם מישהו עושה את זה,
ורק בגלל שנראה לך שקולגה עושה את זה / רק בגלל שמישהו באינטרנט אמר שזה
עובד זה לא אומר שגם אתה צריך לעשות את זה.
אם לעשות ]אי הבנה פופולארית[ לא מרגיש לך נכון אל תעשה את זה!
]אפשר לפרט ככה כמה דברים ולסיים ב"אל תעשה את זה"[
< זה ה]עסק/גוף/מחשבה…[ שלך וזה עניין רציני.
< זה ה]רגשות[ שלך
< וחשוב לעשות מה שמתאים ל]גוף/עסק/בית[ שלך
]באינסטגרם ניתן להוסיף תמונת טקסט עם טבלה של "עשה/לא תעשה"[

שלוש עובדות סופר חשובות,  על[ שם המוצר] 

כשיש לי הרגשה שלא ידעת.

[ פירוט העובדות החשובות]

 

ולמה אני מספרת לך את זה עכשיו

 כי

[ זה בסט סלר שלנו ויש לנו הרגשה שזה יעזור גם לך]

[ כי ממש בקרוב יפתחו הדלתות וכדאי גם לך לתפוס מקום]

[ כי היום בשיחת טלפון עם לקוחה,  גיליתי לתומי שזה לא ברור לכולם]

 רוצה לשמוע עוד פרטים

 דברי איתי/  כנסי ללינק

" כמה פעמים שמעת על אנשים שהצליחו ]משהו שקשור לפתרון של המוצר שלך[
אבל מעולם לא הצלחת לעשות את זה לבד? /
אבל אף פעם לא הבנת, איך באמת עושים את זה?
טוב, אני כאן לעזור לך לפתור את זה . הכנתי עבורך / בעזרת ה ]מוצר[.
הוא כולל ]דברים מסוימים[ /
הוא יעזור לך להגיע ]להצלחה מסוימת[
כולל הכל מ]התחלה[ ועד ]משהו שהלקוח הכי רוצה להשיג[.
לחצו על הלינק כאן / בביו להצטרף עוד היום.

כמה אתה כבר יודע על ]משהו שהמוצר שלי עונה עליו[?
טוב, אם התשובה היא "לא הרבה" , אז אין לך מה לדאוג 🙁
יש לי את כל הטיפים והטריקים ל ]הצלחה בנושא שדיברנו עליו[.
אז איך מקבלים את כל התשובות?
אפשר לקרוא הכל בלינק הזה ]לצרף לינק או לשלוח לביו[ /
פשוט מתקשרים למספר הזה ואני אתן את כל הפרטים /
פשוט מגיבים כאן "חייב פתרון" ]או מה שרלוונטי[ ונמשיך את השיחה במסנג'ר

חגיגת מכירות ל 48 שעות

48 שעות של חגיגה לכבוד [סיבה, חג, יום מיוחד] עם [ההצעה המיוחדת שלך] .

אם חשבת להצטרף כבר תקופה, קדימה, עכשיו זה הזמן, נשארו לך בסך הכל X שעות עד יום Y בשעה Z .

זה לא מהדברים שכדאי להחמיץ.

יש החלטות שלא כדאי לדחות יותר מדי

בעיקר אם חשוב לך: פירות תוצאות המוצר!

כי רק ל X שעות אפשר להשיג את זה במחיר X במקום Y [או לפי ההצעה]

כאן הפרטים: לינק

‏ די, לא נמאס לך להתמודד עם [ משהו שיש לך פיתרון]

 כל יום מחדש.

 אני בטוחה שזה מעייף /  מתסכל /  מתיש

 

 אבל מספיק לדבר על בעיות,

בואו נדבר על פתרונות

 הכנתי לך משהו מיוחד 

כל מה שאתה צריך זה לקחת 15 דקות

 ולשמוע/ לקרוא את ההדרכה החדשה שהכנתי לך

 אם מחכה לך בא…

קורה לי הרבה שאנשים באים אליי ואומרים לי
אני לא יכול לעשות [ משהו שקשור לתוצאות של הלקוח שלך רוצה]
בגלל [ הסיבות שלקוחות אומרים. או סיבה אחת]

אני אגיד לך את האמת
אני חושב שזה רק תירוץ / לא נכון / רק נראה בלתי אפשרי.

אני רוצה לספר לך שזה כן אפשרי
[ עכשיו לספר סיפור אישי שלך, או של לקוח שיצליח]

ועכשיו אתה עדיין חושב שאתה לא יכול או ששינית את דעתך?

בדיוק כמו הרבה לקוחות שיש לי היום
גם אני רציתי בעבר [ מטרה שהלקוח שלך רוצה להשיג]
והנה שלוש דברים, ששיניתי בחיים שלי/ שהתחלתי לעשות אחרת
והם מה שהשפיעו ויצרו את השינוי הגדול
[ כאן תפרט את שלושת הדברים]

כל מה שצריך זה עבודה בצעדים קטנים,
כמה הרגלים חדשים
והדרך אליה סלולה

אני מאמינה בך
קדימה איזה הרגל חדש אתה הולך להכניס לחיים שלך?

מוכנים לשינוי

לא תמיד אנחנו יודעים שזה בדיוק הרגע המתאים, שהגענו לשלב.

הנה 10 רמזים שיגידו לך שהגיע הזה ל [ההצעה שלך] /

קראו את X השורות ותגידו לי עם מה הזדהיתם

[פרטו את הרשימה שתוביל לפתרון שלכם]

אם מצאתם את עצמכם לפחות ב Y [מספר מסוים] זה אומר שאתם לגמרי בשלים ומוכנים [להתחיל אתכם תהליך, לקנות משהו, להצטרף לקורס שלכם וכל הלאה]

אפשר להמשך ל: זה יפתור לכם את [לפי הרמזים]

עכשיו שברור לכם שאת מוכנים, דברו איתי / הקליקו פה

רילס: למה לעקוב אחרי

השתמשו בפסקול טרנדי ואז הציגו את המילים על המסך
או פשוט דברו למצלמה
הרילס הציגו מספר סיבות למה לעקוב אחרכם
מה סוג התוכן והערך שאתם מביאים אצלכם בעמוד
ולמה לצפות בעתיד הקרוב.

אפשר להצמיד את הוידאו הזה לחלק העליון כוידאו היכרות

רילס: הצגת המוצרים שלי

 תבוא טקסט " מה באמת מרגש אותי"

 אז הציגו בתמונות מתחלפות,  

 מוצרים שלכם

 או המלצות של לקוחות

 או חלקים מתוך מוצר אחד

 או מוצר אחד מכמה זוויות

 או תוצאות של לקוחות בעיקר עם מלא תוצאות ויזואליות

 

סרטון קצר | REELS – הכלים

פתיח: צילום שלכם אומרים את המשפט
5 הכלים שאני משתמשת בהם כל יום בעסק/משרד/קליניקה/ אימון.

הצגת הכלים על ידי תמונות  / אייקונים שצפים סביבכם עם מוסיקה ברקע / וידאו קצר של 3 שניות לכל כלי.

 

ניתן גם לכתוב פוסט במקום להציג וידאו

סרטון קצר | REELS

3 הטיפים ל….

המטרה להוביל למוצר חינמי או בתשלום.

זהו סירטון צילום עצמי בו רואים אתכם.

ניתן לצלם את הכל בטייק אחד
או לצלם כל טיפ ממקום אחר בבית או בזווית צילום אחרת על מנת ליצור עניין.
או רק ליצור מעבר מעניין בין טיפ לטיפ.

ניתן לשים מוסיקת רקע

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  • "להחליט מה לא לעשות הוא חשוב כמו להחליט מה לעשות" סטיב ג'ובס

  • ״אני משוכנע שכחצי ממה שמבדיל בין אנשים מצליחים ללא מצליחים זה רק התמדה, שהיא כה קשה״ סטיב ג'ובס

  • “הסיכון הגדול ביותר בחיים הוא לא לקחת שום סיכון.”

  • “לעזאזל עם הנסיבות; אני יוצר הזדמנויות.” – ברוס לי

  • "אתה אמיץ יותר ממה שאתה מאמין. חזק יותר ממה שאתה נראה. וחכם יותר ממה שאתה חושב. " (פו הדוב)

  • "השאלה החשובה והדחופה ביותר של החיים היא 'מה אתה עושה למען אחרים?", (מרטין לות'ר קינג)

  • "האושר אינו תוצאה של מה שאנו מקבלים, אלא ממה שאנו מעניקים", (בן קרסון)

  • “יש שבעה ימים בשבוע, ‘יום אחד’ הוא לא אחד מהם.”
  • “הבעיה היא לא הבעיה, הבעיה היא הגישה שלכם לגבי הבעיה.” ג’וני דפ
  • "זה בדרך כלל מה שאנחנו כבר יודעים שמונע מאיתנו ללמוד דברים חדשים." – קלוד ברנרד
  • "זה לא שאני כה חכם, אני פשוט נשאר עם השאלות הרבה יותר זמן." – אלברט איינשטיין
  • "העולם לא יכול לטעות אם יש בו אותך." צ'ארלי צ'אפלין
  • “אל תשכון בעבר, אל תחלום על העתיד, רכז את מחשבתך ברגע הנוכחי.” בודהה
  • “אם אינך יכול להסביר את זה בפשטות, סימן שאתה לא מבין את זה טוב מספיק.” אלברט איינשטיין
  • “אין בושה בפחד, אמר לי אבי, מה שמשנה זה איך אנו מתמודדים איתו.” ג'ורג' ר. ר. מרטין
  • “אם אתם באמת רוצים את זה אתם תמצאו דרך, אם לא אתם תמצאו תירוץ.” ג'ים רון
  • “פשטות היא התחכום האולטימטיבי.” לאונרדו דה וינצ'י
    [פוסט שמדבר על זה שלפעמים אנחנו מסבכים את הדרך ובעצם היא הרבה יותר פשוטה]
  • מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשאני אומרת [משהו בתחום שלך , עדיף נושא שיש לאנשים הרבה שאלות או שהוא מאוד אקטואלי עכשיו]?
    אני ממש אשמח לשמוע מה עולה לכם בראש
  • מה הדבר האחד , שאם תשנו אותו אז [תגיעו לתוצאה רלוונטית שכל
  • הלקוחות שלך רוצים להגיע אליה] ?
  • האם אתם מאמינים שהציטוט [להכניס ציטוט מאוד קצר] הוא נכון / חשוב / משמעותי / מזדהים איתו?
    ענו בכן או לא [אפשר לשנות לאימוג’י מסויים לכן ואימוג’י אחר ללא ]
  • מה חשבתם על [ משהו אקטואלי שקשור לתחום שלך]
  • ראיתם את התוכנית [שם התוכנית] גם אתם הרגשתם שם…
  • מה בא לך לעשות כבר הרבה זמן אבל פשוט אין לך זמן לעשות את זה?
  • אם היו לך עוד 4 שעות בשבוע, מה היית עושה בהם?
  • גירדתם חיד גד שזכיתם ב 1,000 שח, מה אתם עושים עם הכסף? [או מספר אחר]
  • מה אתם הייתם עושים במקרה ש [ הצגת מקרה]
  • אם הייתם יכולים להכניס משהו קבוע כל שבוע ליומן שלכם בנושא [למקד למשהו שקשור] , מה זה היה?

חדש 2025

  • איזה שינוי קטן ב[תחום] היית רוצה לנסות החודש?
  • אם היית יכולה למחוק פעולה אחת ב[תחום שלך] ולהפוך אותה לאוטומטית – מה זה היה?
    (למשל: קניות שבועיות, כתיבת פוסטים, תכנון תפריט…)
  • מה יותר עוזר לך להתארגן ב[תחום]: תכנון מראש או זרימה תוך כדי תנועה?

  • מה המשפט או המנטרה שמלווה אותך בימים שהכול מרגיש תקוע?

 

  • הפעם הראשונה שנכשלתי / נפגעתי / ניצחתי
  • הפעם הראשונה שהבנתי ש[משהו שייצר הזדהות עם הלקוח]
  • יצא לך כבר להתמודד עם [כאב פופ של הלקוח]
    אפשר עזרה קטנה?
  • טעיתי, סליחה (אפשר רק "טעיתי" ההמשך יספר על טעות ויוביל לתוצאה)
  • נראה לי שניסית כבר הכל ובכל זאת….
  • אתה לא צריך [לעשות משהו שכולם אומרים לך לעשות] בשביל להגיע ל[תוצאה שחשוב ללקוח להגיע]
  • 5 דברים שהלוואי והייתי יודע לפני
  • אף אחד לא רוצה להודות ש… אבל….

2025 חדש

  • ניסיתי [פתרון פשוט או יצירתי] – וזה מה שקרה
    דוגמה: ניסיתי לכתוב פוסט אחד ביום במשך חודש – וזה מה שקרה לעסק שלי

  • כמה כסף את מפספסת כשאת לא [פועלת בצורה נכונה]
    דוגמה: כמה כסף את מפספסת כשאת לא מציעה מוצר דיגיטלי

  • למה [תוצאה שרוב האנשים רוצים] לא מספיקה – ומה כן
    דוגמה: למה לייקים באינסטגרם לא יביאו לך לקוחות – ומה כן יעשה את זה

  • מתי בפעם האחרונה הרגשת [רגש חיובי קשור לתוצאה]?
    דוגמה: מתי בפעם האחרונה הרגשת שאת באמת גאה בפוסט שהעלית?

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

מעגל הפצת התוכן

יצרתם תוכן לזירה מסויימת?
עכשיו הזמן להפיץ את אותו תוכן במספר זירות.
באותו יום, או יותר טוב, בזמנים שונים לגמרי

תבניות מעוצבות בקנבה

כמה פעמים רציתם לפרסם משהו שהתעכבתם לעצב את התמונה שתראה טוב עם הטקסט שרציתם להוסיף. 
אני מאוד מבינה את זה וגם אני מוצאת את עצמי מדי פעם, מחוסר זמן, מעלה שוב עוד ועוד סלפי.

אז איך אני עושה לכם את החיים קלים? הכנתי לכם אוסף תבניות מעוצבות בקנבה לפייסבוק או אינסטגרם. 
כן, אני יודעת שלקנבה יש כבר מלא תבניות, אבל רובם מעוצבות מדי לטעמי, עם יותר מדי פרטים או שלא מתאימות לעברית.

כמובן שתוכלו לשנות את העיצוב ולהתאים לצבעים שמובילים את המותג שלכם.

חשוב: לא לבצע עריכה על הלינק ששלחתי אלא ללחות על קובץ > העתק ואז לשנות

[כן, מודה, צילמתי שיעור חדש על קנבה לקורס "עיצוב בשקל" לעיצוב בדיגיטל ופשוט התמכרתי למערכת 🙂 ]

לחברי מועדון הפייסבוק

עדכונים במועדון: כל המועדון יעבור עדכונים ושדרוגים במהלך החודשיים הקרובים.
תוכניות עומדות להשתנות, תוכניות לא רלוונטיות ימחקו כולל הקלטות וובינרים. 
חלק מהתכנים הארוכים יוקלטו מחדש 
השיעור "שיווק אורגני וחשיפה" עודכן מחדש וכן השיעור "שימוש בדף העסקי" כולל תזמונים, עבודה עם הקריאטור סטורי ועם הביזנס-סוייט לתזמון תוכן וניהול התוכן.
שימו נוסף שיכנס בקרוב הינו בקורס לפרסום ממומן , בקרוב מאוד מטרות הקמפיינים השתנו מ 11 אפשרויות ל 6.

חלק מהתוכניות במועדון לשיווק קורס

מוכרים קורס

קורס מלא למכירת קורסים וסדנאות ויצירת קמפיין מלא

וובינר שמוכר

איך לבנות וובינר משלב הרעיון ועד המצגת המלאה, המכירה וקמפיין ההקלטה

תוכנית מבוא לקורס דיגיטלי

מפת דרכים קצרה לבניית ומכירת מוצר  עם הכוונה לתוכניות רלוונטיות במועדון לפי השלב 

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן