חודש יולי 2023

החופש הגדול

ימים מיוחדים

1.7 – יום הבדיחות הבנלאומי #TellAJoke

4.7 – יום העצמאות של ארהב, יום ללא בשר
6.7 – יום הנשיקות, צום יז בתמוז
7.7 – יום השוקולד #WorldChocolateDay
יום השלום ואהבה, יום "להגיד את האמת"
9.7 – יום האופנה
11.7 – יום שמנים אתריים
12.7 – יום אמזון פריים
13.7 יום אמץ את החנוניות שבך
16.7 – יום התרד, יום הנחשים
18.7 – יום ההקשבה
20.7 – יום הגבינה, יום השחמט
21.7 – קומיקון
22.7 – יום המנגו, יום בריאות המוח
24.7 – יום הדאגה לעצמך SELF CARE DAY
26.7 – יום הטופו, מודעות לצהבת
ערב 9 באב
27.7 צום תשעה באב
30.7 – יום החברות

 

דגשים שיווקיים לחודש הקרוב

הקהילה של 365 ימים של תוכן

 קבוצת הפייסבוק שלנו! בקבוצת פייסבוק כאן

בכניסה לקבוצה יש לציין את המייל ממנו נרשמתם בזמן התשלום.
כל בוקר ב 07:00 יחכה לכם הרעיון. 
ממליצה לפרסם את הפוסט שלכם בתגובות. 
ולבדוק מה אחרים פרסמו, לפרגן ולקבל השראה.

רשימת רעיונות לפוסטים לחודש הקרוב

רשימת הרעיונות לפוסטים לחודש זה.

להרחבה על הכותרת, תבניות לפוסטים, רעיונות לשילוב בעסק. יש ללחוץ על הכותרת.

שימו לב, לפעמים בתיאור מסתתרים עוד רעיונות הקשורים לכותרת, תבניות ודוגמאות לפוסטים ועוד.

כך שיש כאן הרבה יותר פוסטים ורעיונות ממספר הכותרות.

בנוסף, חלק מהפוסטים הם נושאים נצחיים, כאלה שאפשר להשתמש בהם באופן קבוע. במקרה זה מופיעות הוראות בתיאור.

*הערה: נכתב בנקבה לשם הנוחות. אנא בצעו את השינויים המתאימים *

להנחיות מלאות איך להשתמש בתבניות לחצו כאן

 

החודש יוצאים לחופש הגדול, חלק מהתלמידים יצאו כבר לפני עשרה ימים. בנוסף פתחנו רישמית את עונת הקיץ. 
חשבו וצרו תוכן וקמפיינים בהתאם:

  • מה האתגרים של הלקוחות שלכם דווקא בקיץ ובחופש הגדול
  • איך אתם יכולים לעשות ללקוח שלכם חיים קלים יותר
  • האם יש לכם מוצר ספציפי לקיץ – זה הזמן לעלות הילוך
  • האם עכשיו זה הזמן לעלות הילוך ולבנות קהילה [למשל אתם עוסקים ביצירה וזה הזמן למתנות חינמיות ומוצרים בתשלום בנושא "פעילות לילדים לחופש. ]
  • אם יש לכם מוצר של הכנה ללימודים, הכנה לגן, הכנה לשנה הבאה
  • האם ניתן לקשר את המוצרים שלכם לקיץ / חופש / הכנה לשנה הבאה.
  • מה הלקוח שלי מעדיף לקנות עכשיו 
    זה לא אומר : "הלקוח שלי לא קונה את המוצר שלי בקיץ כי יש לו דברים אחרים על הראש" אל תמהרו לחשוב את זה אלא יותר "איך הלקוח שלי *כן* יקנה את המוצר שלי"

כש[שם] הגיע אלי היא היתה במצב [לתאר את המצב הקודם]

היא לא האמינה שאני יכולה לעזור לה, היא כבר [מה שהיא עשתה לפני על מנת להשיג את השינוי ולא הצליח] 

היא כבר הייתה ממש מתוסכלת וכמעט התייאשה.

כשהיא הגיעה אלי ישר שמתי לב ש[מה הבעיה] במשך X זמן עשינו [לתאר את הדברים שגילת בקשר לבעיה ומה עשיתם ממש בנקודות]

היום [לתאר את המצב עכשיו עם ההצלחות. חשוב להוסיף מספרים אם אפשר]

רשימה של דברים שיש לעשות בשביל להשיג משהו. 
זה לא אומר שהרשימה תראה בדיוק ללקוח מ 1-10 מה הוא צריך לעשות כולל כל הפרטים הקטנים אלא תבנה לו מסגרת שידע מה הוא צריך לעשות והפתרון המלא הוא בעצם המוצר שלכם.

שימו לב: זו גם תבנית מאוד מוצלחת לוובינרים .

דוגמא:

איך הפעם כן תצליחי לרדת במשקל ולשמור על זה

  • התחברי לקבוצה מעצימה שתעזור לך ותיתן מוטיבציה, מחקרים מראים שעבודה בקבוצה תורמת ל…
  • עבדי קודם על החשיבה והרגש
  • מצאי את המתכונים שעובדים בשבילך, קלים לך להכנה וטעימים בטירוף
  • אל תתפשרי על[משהו]

בעצם הפירוט של המשימות הוא הפירוט של מה שעושים אצלכם בתוכנית , סדרת המפגשים, בקורס, בטיפולים וכו

אני יודעת מה המצב שלך היום.

אתה בטח [אתגר של הלקוח] וגם [אתגר נוסף]

אבל אני רוצה לצייר לך תמונה של המצב שלך עוד X שבועות.

אולי כרגע זה נשמע רחוק, אבל זה עובר במהירות והשינוי שיהיה לך בעוד X זמן הוא כל כך משמעותי

אתה תדע….

תעשה…

יהיה לך….

[כך להמשיך ולדבר בתוצאות]

יצרתי את [המוצר] כך שהוא יצור עבורך שינוי משמעותי ויעזור לך להגיע [ממצב מצוי למצב רצוי]

ניתן להצטרף כרגע במחיר / וגם לקבל את הבונוסים / נותרו לי רק 3 מקומות

הפרטים פה [לינק / מספר טלפון]

אני אוהבת לראות את העבודה שלי משפיע על חיים של אחרים.
זה מה שתמיד חלמתי לעשות, להשפיע ולעזור לאנשים ב….

לפעמים אני מתחילה את הדרך
ולא יודעת לאן זה יגיע ואם אצליח לעזור
כמו במקרה של [שם של לקוחה]
בהתחלה [אתגר עם הלקוחה/של הלקוחה]
אבל אני האמנתי בה
ויחד עשינו [לפרט את התהליך ואת התוצאה]
אני מאמינה בך שגם את יכולה להגיע לאותם תוצאות
ואני כאן לעזור לך לעשות את זה.
רוצה לשמוע יותר? לינק/מספר טלפון

כולם מסיימים עכשיו את הלימודים
זה לוקח אותי אחורה
לסיום לימודי ה[תיכון/יסוודי/תעודה/מקצוע]
אז חלמתי על…..
דמיינתי את עצמי….

והנה, עכשיו X שנים אחרי
אני לא מאמינה איך שברים קרו/התגשמו/השתנו
והיום אני רוצה…..
היום החלומות שלי הם…..

מטורף, נכון?
גם לך היו חלומות סיום תיכון/מסלול… מטורפים? בא לך לשתף?

הרעיון הוא גם לשתף הצלחה, עדיף עם מספרים וגם לתת ערך.

התבנית

החודש הצלחתי לעשות [לפרט את ההצלחה , כדאי להוסיף מספרים או תועלות ממש ברורות] , [הסבר למה גם עבורך זה אתגר], [שיתוף של מספר צעדים שעשית בשביל להגיע או שיעורים שלמדת בדרך] [סיום מכיל שאלה או בקשה] .

דוגמא
אני עפה על עצמי / אני כל כך מתרגשת / אפילו אני לא האמנתי שאגיע למספר כזה
בחודש האחרון הצלחתי להוסיף לרשימת התפוצה 1,000 אנשים בדרך מאוד פשוטה. כל זה עם השקעה קטנה של רק 1085 שח בפרסום ממומן.
אז איך עשיתי את זה
[לפרט את התהליך בנקודות]
מי יתן ואשחזר את ההצלחה הזו שוב ושוב 🙂
אתם כבר קיבלתם את המדריך החינמי [שם המדריך]?

"תגידי, לא נמאס לך כבר מ[כאב של הלקוח] ? טוב, אני רוצה לעזור לך לשנות את המצב עם [הפתרון שלך].

אני יכול לעזור לך [לעשות ככה] וגם לשפר במיוחד את [יתרון נוסף של המוצר].
רק החודש למשל [סיפור לקוח קצר עם הצלחה]

כאן תמצא את כל הפרטים [לינק] להתחיל לעשות את השינוי ו [לפרט את התוצאות שיהיו אחרי] כבר עכשיו

חלק א: הצגת נושא ואתגר:
להתחיל / להתמיד ב[הנושא] יכול להיות חוויה נהדרת אבל זה דורש המון אנרגיה והשקעה {המטרה להראות שיש צדדים חיוביים אבל גם שלישיים או שיש עבודה בדרך בשביל להגיע לזה}

חלק ב:
עברו להשראה- מה יקרה בסוף, למה זה שווה את זה, עודדו את הקהל, ספרו את הסיפור שלכם עם האתגר
או תנו עצה לעבוד את זה בקלות

חלק ג: הנעה לפעולה
העבירו למוצר או מתנה לחינמית או תוכן חינמי שעוזרת יותר לפתור את הבעיה או להתמודד עם האתגר
או שאלו איך הם מתמודדים עם הנושא

השאלות – טוב לפני סיום קמפיין
3 שאלות ששאלו אותי הרבה השבוע על [מוצר שהכרזת על מכירה שלו בימים האחרונים. או מוצר שלך בכללי]
{ציינו את השאלות ואז ענו עליהםם המטרה היא להראות את יתרונות המוצר ו'למה כן' לקנות}
אם יש לכם שאלות נוספות, אני כאן.
מזכירה לכם שכל הפרטים כולל מה חושבים [סוג קהל היעד] בדיוק כמוך נמצאים כאן [קישור לדף מכירה אם יש]

 

מטרת הפוסט: להבהיר את התהליך ומה עושים במסגרת השירות.

אחד מהדברים שקשה לי להבין / לפעמים אנשים
{ניתן להשתמש במושג בוטה יותר}
זה שחושבים ש[המקצוע שלי] זה רק [הדבר המרכזישחושבים]

אופס, נראה לי שלא שמת לב/ידעת/שכחת שזה גם
[רשימה של מה עוד אתם עושים בשביל להשיג את התוצאה]

כן, זה הרבה יותר מ[הדבר היחיד שאנשים חושבים שאתם עושים]
בעצם אנחנו [הבעיה שאתם פותרים]

זה הסיבה שצריך [כמה פגישות/תהליך …]

עכשיו הכל ברור יותר, נכון?
או שחידשתי לך?

אני יודעת מה המצב שלך היום.
אתה בטח [אתגר של הלקוח] וגם [אתגר נוסף]

אבל אני רוצה לצייר לך תמונה של המצב שלך עוד X שבועות.

אולי כרגע זה נשמע רחוק, אבל זה עובר במהירות והשינוי שיהיה לך בעוד X זמן הוא כל כך משמעותי

  • אתה תדע….
  • תעשה…
  • יהיה לך….
  • [כך להמשיך ולדבר בתוצאות]

יצרתי את [המוצר] כך שהוא יצור עבורך שינוי משמעותי ויעזור לך להגיע [ממצב מצוי למצב רצוי]

ניתן להצטרף כרגע במחיר / וגם לקבל את הבונוסים / נותרו לי רק 3 מקומות
הפרטים פה [לינק / מספר טלפון]

לשתף בעצה טובה
אפשר לכתוב אותה על התמונה

אני רוצה לשתף אותך באחת העצות הכי [טובות/חשובות/משפיעות] שקיבלתי בחיי
את העצה הזו קיבלתי מ…
[לשתף את העצה, את הסיפור ]
היא שינתה לחלוטין את [מה השתנה]

מה העצה הכי טובה שקיבלת מ../החודש/בעסק/בחיים?
או
מכירים מישהו שנותן עצות טובות?
תייגו אותו בתגובות

בדיוק כמו הרבה לקוחות שיש לי היום
גם אני רציתי בעבר [ מטרה שהלקוח שלך רוצה להשיג]
והנה שלוש דברים, ששיניתי בחיים שלי/ שהתחלתי לעשות אחרת
והם מה שהשפיעו ויצרו את השינוי הגדול
[ כאן תפרט את שלושת הדברים]

כל מה שצריך זה עבודה בצעדים קטנים,
כמה הרגלים חדשים
והדרך אליה סלולה

אני מאמינה בך
קדימה איזה הרגל חדש אתה הולך להכניס לחיים שלך?

מוכנים לשינוי

לא תמיד אנחנו יודעים שזה בדיוק הרגע המתאים, שהגענו לשלב.

הנה 10 רמזים שיגידו לך שהגיע הזה ל [ההצעה שלך] /

קראו את X השורות ותגידו לי עם מה הזדהיתם

[פרטו את הרשימה שתוביל לפתרון שלכם]

אם מצאתם את עצמכם לפחות ב Y [מספר מסוים] זה אומר שאתם לגמרי בשלים ומוכנים [להתחיל אתכם תהליך, לקנות משהו, להצטרף לקורס שלכם וכל הלאה]

אפשר להמשך ל: זה יפתור לכם את [לפי הרמזים]

עכשיו שברור לכם שאת מוכנים, דברו איתי / הקליקו פה

אחד הדברים שהכי עיכבו את [שם הלקוח/ת] היה _________ (קונפליקט).
היא חיה בתחושה ש_________ (טענה מגבילה).
דרך תהליך של _________ (מה עשיתם יחד), היא גילתה ש_________ (הוכחה).
וזה פתח לה אפשרות ל_________ (השלכות מרגשות).

***

הקושי הגדול של [שם הלקוח/ת] היה _________ (קונפליקט).
היא טענה ש_________ מונע ממנה להצליח (טענה).
במהלך הליווי היא הוכיחה לעצמה ש_________ (הוכחה).
והיום? היא חיה עם תחושת _________ (השלכה חיובית).

**********

כשהתחלנו לעבוד יחד, [שם הלקוח/ת] נתקעה שוב ושוב ב_________ (קונפליקט).
היא האמינה שאין לה סיכוי ל_________ (טענה).
אבל בעזרת תרגולים של _________ היא הראתה לעצמה ש_________ (הוכחה).
והיום היא מתקדמת לעבר _________ (השלכה) עם חיוך וביטחון.

מתי בפעם האחרונה עשית [תוצאה שאנשים חושקים בה בקשר לעיסוק שלך]

עם יד על  הלב / דוגרי / תכל'ס / ביננו
מתי בפעם האחרונה  הצלחת לעשות/ עשית [משהו שאנשים רוצים לעשות בהקשר למקצוע שלך ותמיד דוחים או מאוד קשה להם]
כן, אני מבינה שזה קשה, בעיקר ההתחלה.
במהלך השנים סיגלתי כמה שיטות שיכולים לעזור לך, הנה X מהם [פירוט השיטות] יש לי עוד כמה שיעזרו לך [להגיע לתוצאה בפחות זמן/כסף] והם במדריך/בקורס … שלי הפרטים כאן

‏ די, לא נמאס לך להתמודד עם [ משהו שיש לך פיתרון]

 כל יום מחדש.

 אני בטוחה שזה מעייף /  מתסכל /  מתיש

 אבל מספיק לדבר על בעיות,

בואו נדבר על פתרונות

 הכנתי לך משהו מיוחד 

כל מה שאתה צריך זה לקחת 15 דקות

 ולשמוע/ לקרוא את ההדרכה החדשה שהכנתי לך

 אם מחכה לך בא…

" כמה פעמים שמעת על אנשים שהצליחו ]משהו שקשור לפתרון של המוצר שלך[
אבל מעולם לא הצלחת לעשות את זה לבד? /
אבל אף פעם לא הבנת, איך באמת עושים את זה?
טוב, אני כאן לעזור לך לפתור את זה . הכנתי עבורך / בעזרת ה ]מוצר[.
הוא כולל ]דברים מסוימים[ /
הוא יעזור לך להגיע ]להצלחה מסוימת[
כולל הכל מ]התחלה[ ועד ]משהו שהלקוח הכי רוצה להשיג[.
לחצו על הלינק כאן / בביו להצטרף עוד היום.תוכן ספוילר

רעיונות ל REELS / וידאו

למרות שכמעט מכל רעיון שמופיע בקיט אפשר ליצור וידאו, החלטתי לבנות חלק נפרד לוידאו בדגש על רילס/וידאו קצר.

בחלק זה יש רעיונות לרילס באינסטגרם או פייסבוק או לסירטונים קצרים.
הוספתי פסקול לרעיונות לשימוש ברילס.

לחצו על הקישור לפסקול לראות איך אחרים משתמשים בו לקבלת השראה,
או השתמשו ברעיון שאני צירפתי לכם.

יכול להיות שהפסקול לא יהיה זמין יותר, במקרה זה חפשו פסקול טרנדי אחר /

ותמיד אפשר פשוט לדבר למצלמה בקטע וידאו קצר במקום הפסקול + טקסט צף.

כמובן אפשר להשתמש ברעיונות לפוסטים של טקסט בלי וידאו

רילס לפי פס קול:

https://www.instagram.com/reels/audio/1587000971795115/

רילס עם הפסקול הזה

או פסקול אחר. "מה אני חושבת על זה, אני אוהבת את זה, ועל זה? אני אוהבת יותר"

להעביר 2 עצות

או 2 דרכים להגיע למטרה

או 2 מוצרים שלכם

להרחיב עליהם בפוסט

רילס לפי פס קול: https://www.instagram.com/reels/audio/340255548023865/

השתמשו בפסקול [אפשר לבחור אחר] עם צילום פעולה יומיומית וטקסט צף עם
{בלחיצה על הפסקול ניתן לראות דוגמאות של שימוש בפסקול]
רשימה של דברים שאתם צריכים לעשות היום /
רשימה של דברים שכרגע מציפים את הלקוחות שלכם / 

רשימה של דאגות/אתגרים/התנגדויות שיש ללקוח שלכם מלעשות את הצעד הבא

בפוסט שתפו:

מה אתם עושים כשהמחשבות האלו בראש / 

איך להתמודד עם ההצפה הזו / 

תנו עצה טובה או שיתוף כנה

סיימו ב: מי עוד מרגיש ככה? / גם אצלך זה ככה? / מה אתה עושה במקרים כאלה

שבירת מיתוס / 

 השתמשו בפס הקול הזה:

https://www.instagram.com/reels/audio/717003209823884/


"אני לא יודע מה המקור שלך אבל.."
וטקסט צף
על המיתוס והתיקון

כמובן להוסיף הרחבה בפוסט:
למה אנשים מאמינים ש…
אבל בעצם האמת היא ש….
ולכן כדאי לעשות….
בקורס/קליניקה/יעוץ שלי אני מתמקדת ב…

רילס עם הפסקול הזה:

https://www.instagram.com/reels/audio/3541481296129735/

הוא לא עובד בכל סוגי החשבונות אז אפשר לבחור פסקול אחר או לדבר למצלמה

אני במקום טוב מאוד הבוקר, כי אני עושה את הדבר האהוב עלי
ניתן להשתמש גם בפסקול אחר או פשוט לדבר למצלמה

המטרה, להראות משהו קטן מאחורי הקלעים
הצצה לפגישה עם לקוח.ה
להראות משהו שאתם עובדים עליו במחשב
או כל דבר שאתם עושים בזמן העבודה.

בפוסט לכתוב מה קרה עם הלקוחה או על מה אתם עובדים. יכול להיות מאוד קצר

 

ציטוטים * שאלות * כותרות

בחלק זה אתן רעיונות לציטוטים, שאלות וכותרות. את כולם מומלץ לשמור. מה שלא תשתמשו היום יכול לשמש אתכם חודש הבא.

ציטוטים: 

  • מומלץ לכתוב את הציטוט על תמונה ולצרף טקסט מעל
  • מומלץ לשמור על עיצוב קבוע לכל הציטוטים שתפרסמו [או כל תמונות הטקסט]
  • הוסיפו לוגו למטה או מיתוג ברור
  • חשוב מאוד להוסיף טקסט ולא להשאיר את הציטוט בודד. חברו אותו לעסק שלכם, למסרים הקבועים שלכם, למוצרים שלכם. 

שאלות:

  • שאלות קצרות שנותנות בחירה או שהתשובה שלהם קצרה וממוקדת מובילות תמיד להרבה תגובות. במקרה זה עדיף לשאול את השאלה בצורה קצרה מבלי להוסיף הרבה טקסט.
  • נתון להשתמש באופציית סקר
  • ניתן לכתוב בפייסבוק על רקע צבעוני
  • ניתן להוסיף תמונה – לא חייבים
  • השתמשו על מנת לשאול שאלות בתחום שלכם, לבצע סקר לפני מוצר חדש, להכין את הקרקע למוצר חדש

כותרות:

  • כמו מייל ומאמר גם פוסט צריך כותרת חזקה שמייצרת סקרנות על מנת לגרום ללקוח לקרוא עוד ועוד
  • כדאי לשמור גם לשימוש בעתיד
  • ערכו לפי הצורך
  • "החיים הם כמו קופסת שוקולד, אתה אף פעם לא יודע מה תקבל…" – פורסט גאמפ
  • "אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן." – רבי נחמן מברסלב
  • “הדרך להתחיל היא להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות.” – וולט דיסני
  • "השאלה היא לא מי ירשה לי, אלא מי מתכוון לעצור אותי". איין ראנד
  • "אתה לעולם לא יודע כמה חזק אתה עד שלהיות חזק זאת האפשרות היחידה שלך.״ בוב מארלי
  • "ידעתי מי אני היום בבוקר, אבל השתנתי מאז כמה פעמים." – אליס בארץ הפלאות
  • "אני לא יכולה לחזור לאתמול, כי הייתי אז בן אדם שונה." – אליס בארץ הפלאות
  • "החיים לא מחולקים לסמסטרים. אתה לא מקבל חופשות קיץ, ומעט מאוד עובדים ירצו לעזור לך. תסתדר." ביל גייטס
  • "הצלחה היא מורה גרוע. היא מפתה אנשים חכמים לחשוב שהם לא יכולים להפסיד." ביל גייטס
  •  
  • "לחץ הוא כמו כסא נדנדה, הוא גורם לך להרגיש בתנועה, אך הוא לא מקדם אותך לשום מקום"

9 באב, אהבת חינם ועשיית הטוב
"יסוד האושר הוא: אהבת האמת בשכל, אהבת היושר בחיים, אהבת היופי ברגש, אהבת הטוב במעשה." – הרב קוק
"לא עבור עצמנו בלבד אנו נולדים." – קיקרו
"השאלה החשובה והדחופה ביותר של החיים היא 'מה אתה עושה למען אחרים?" – מרטין לות'ר קינג
"האושר אינו תוצאה של מה שאנו מקבלים, אלא ממה שאנו מעניקים" – בן קרסון
"עד שנוכל לקבל בלב פתוח, לעולם לא נוכל להעניק בלב פתוח" – ברן בראון

  • אם הייתם יכולים להכניס משהו קבוע כל שבוע ליומן שלכם בנושא [למקד למשהו שקשור] , מה זה היה?
  • מה המילה/מושג שהכי מעצבן אתכם בעולם ה[תחום] אני אתחיל, המילה שלי[מילה או מושג]
  • מה בא לך לעשות כבר הרבה זמן אבל פשוט אין לך זמן לעשות את זה?
  • כבר כמה זמן את רוצה לעשות…. מה מונע ממך?
  • החופש הגדול זה תקופה מתאגרת מבחינת [התחום שלך] מה את עושה בשביל להכין את עצמך לתקופה?
  • ראיתם את התוכנית [שם התוכנית] גם אתם הרגשתם ש….
  • מה אתם הייתם עושים במקרה ש [ הצגת מקרה]

 

הנעה לפעולה בסוף / בתוך פוסט

  • מוכנים לשלב הבא? שלחו לי הודעה
  • יש עוד מאיפה שזה הגיע, עקבו לתכנים נוספים
  • מסכימים איתי ? סמנו ב[בחרו אימוג'י]
  • ומה אתם הייתם עושים במקרה הזה?
  • קרה לכם גם? מה עשיתם?
  • הפעם הראשונה שנכשלתי / נפגעתי / ניצחתי
  • הפעם הראשונה שהבנתי ש[משהו שייצר הזדהות עם הלקוח]
  • יצא לך כבר להתמודד עם [כאב פופ של הלקוח]
  • אפשר עזרה קטנה?
  • טעיתי, סליחה (אפשר רק "טעיתי" ההמשך יספר על טעות ויוביל לתוצאה)
  • נראה לי שניסית כבר הכל ובכל זאת….
  • אתה לא צריך [לעשות משהו שכולם אומרים לך לעשות] בשביל להגיע ל[תוצאה שחשוב ללקוח להגיע]
  • 5 דברים שהלוואי והייתי יודע לפני
  • אף אחד לא רוצה להודות ש… אבל….
  • הפעם הראשונה שנכשלתי / נפגעתי / ניצחתי
  • הפעם הראשונה שהבנתי ש[משהו שייצר הזדהות עם הלקוח]
  • יצא לך כבר להתמודד עם [כאב פופ של הלקוח]
    אפשר עזרה קטנה?
  • טעיתי, סליחה (אפשר רק "טעיתי" ההמשך יספר על טעות ויוביל לתוצאה)
  • נראה לי שניסית כבר הכל ובכל זאת….
  • אתה לא צריך [לעשות משהו שכולם אומרים לך לעשות] בשביל להגיע ל[תוצאה שחשוב ללקוח להגיע]
  • 5 דברים שהלוואי והייתי יודע לפני
  • אף אחד לא רוצה להודות ש… אבל….

הקובץ החודשי שלך במהדורה מיוחדת

איגדתי לך את כל הקבצים לחוברת אחת מיוחדת!

בנוסף ללוח החודשי, רעיונות, הציטוטים, הכותרות וכו
הכנתי לך לוח חודשי מסודר עם תוכן לפרסום בכל יום!

ממש טבלה מסודרת עם מה לפרסם בכל ימות השבוע.

כל מה שנשאר לך לעשות זה לפנות כמה שעות ביומן ולהתאים את התוכן בדיוק לעסק שלך.

בהצלחה

כלים למיקוד שיווקי

איך לבנות תוכנית תוכן

לאחרונה הגיע אלי לקוחה לבניית תוכנית תוכן. 
דיברנו על מה היא צריכה לכתוב , רעיונות לתוכן וכו
בזה אתם כבר מסודרים 🙂 בקיט הזה ובשאר הקיטים.

דבר נוסף שהטריד אותה זה כמה פוסטים לפרסם, איך אפשר להיות בכל הזירות, איך למחזר את התוכן,
ואיך להצליח לשווק באופן יעיל ולהציג נוכחות מבלי להיות כל היום במחשב וברשת ומבלי לייצר תוכן כל הזמן.

הכנתי לכם קובץ להדפסה שיעשה לכם בהמון סדר עם טיפים, עצות וטבלה מסודרת להפקת תוכן וכמה זמן להקדיש לשיווק.

תמונת פרופיל

תמונת הפרופיל לרשתות חברתיות

יש חשיבות גדולה לתמונת הפרופיל שלכם ברשתות החברתיות.

אלו הפנים שאנשים יחברו לכל דבר שתכתבו ברשת!


ההמלצה היא לתמונת פנים, מהכתפיים למעלה
חשוב שתחייכו או לפחות העיניים ישדרו חיוך
ושלא יהיו דברים ברגע.

בעזרת האתר: https://pfpmaker.com/

אפשר לעשות את זה בקלות מכל תמונה, גם אחת עם רקע מקושקש

אם התמונה לא מספיק ברורה, מציגה אתכם עם עוד אנשים, רקע מלא אלמנטים, החליפו את התמונה עכשיו, זה בדיוק דקה

לחברי מועדון הפייסבוק

עדכונים במועדון: כל המועדון יעבור עדכונים ושדרוגים במהלך החודשיים הקרובים.
תוכניות עומדות להשתנות, תוכניות לא רלוונטיות ימחקו כולל הקלטות וובינרים. 
חלק מהתכנים הארוכים יוקלטו מחדש 
השיעור "שיווק אורגני וחשיפה" עודכן מחדש וכן השיעור "שימוש בדף העסקי" כולל תזמונים, עבודה עם הקריאטור סטורי ועם הביזנס-סוייט לתזמון תוכן וניהול התוכן.
שימו נוסף שיכנס בקרוב הינו בקורס לפרסום ממומן , בקרוב מאוד מטרות הקמפיינים השתנו מ 11 אפשרויות ל 6.

חלק מהתוכניות במועדון לשיווק קורס

מוכרים קורס

קורס מלא למכירת קורסים וסדנאות ויצירת קמפיין מלא

וובינר שמוכר

איך לבנות וובינר משלב הרעיון ועד המצגת המלאה, המכירה וקמפיין ההקלטה

תוכנית מבוא לקורס דיגיטלי

מפת דרכים קצרה לבניית ומכירת מוצר  עם הכוונה לתוכניות רלוונטיות במועדון לפי השלב 

המוצר 365 ימים של שיווק וכל הקבצים בו נבנו במחשבה ואהבה רבה על מנת לעזור לך להפיק תכנים במהירות, לקדם את העסק, להגדיל את הקהילה ולהרוויח יותר.
ולכן אני מבקשת לא להעביר / להעתיק וכו את התכנים והקבצים באתר. הקבצים הם עבורך בלבד.
במילים פשוטות, עבדתי עליהם לא מעט והם הפרנסה שלי.

דילוג לתוכן